南韓出局了 - 香港高登
[登入]
‌‌東京熱
引用
25/06/2026 10:51
#bye#
‌‌東京熱
引用
25/06/2026 10:51
國民仲吹到好大話如果同墨西哥平手都出唔到錢 話不公平[sosad]
陳探
引用
25/06/2026 10:54
https://upload.hkgolden.media/comment/yezcr025.45hvecpfv2q.jshvdwnwu1c.35o.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/oapeg0og.yey0yjumvhg.fris2fufobd.fhu.png
https://upload.hkgolden.media/comment/lsyjruxe.xqxkrwuj1tv.zs3nbh2os3a.43q.png
又要準備比人掉雞蛋[sosad]
脹根碩
引用
25/06/2026 10:55
得3分真係可以收皮
‌‌東京熱
引用
25/06/2026 10:55
得3分真係可以收皮

南非咁廢都輸[sosad]
shape
引用
25/06/2026 11:03
得3分真係可以收皮

南非咁廢都輸[sosad]


咁多內鬨
孫又咁c朗feel
佢近年成績都麻麻,同日本有段距離
鄧紫棋藝會
引用
25/06/2026 11:05
佛德角和波嘅有冇機會?
僕係懶人
引用
25/06/2026 11:07
得3分真係可以收皮

南非咁廢都輸[sosad]


咁多內鬨
孫又咁c朗feel
佢近年成績都麻麻,同日本有段距離

c朗有波入, 完全唔同level
僕係懶人
引用
25/06/2026 11:08
佛德角和波嘅有冇機會?

實得啦
最佳第三名起碼有南韓排後面#hehe#
walking man
引用
25/06/2026 11:30
從最新賽況看,南韓大概率需要繼續觀望其他組比賽,但很多分析認為他們仍有不錯機會(之前估計出線機率在70-90%區間,輸球後有所下降但未完全出局)。d0456d
總結:不是鐵定出局,但要看運氣。南韓實力本來被看好小組第二,現在只能等最佳第三名的運氣了。
打工仔
引用
25/06/2026 11:36
仲係食 老酸 同 光人 老本,換走埋拜神後衛,再加埋入直兵

出線都係 32強 出局
密技線
引用
25/06/2026 11:37
從最新賽況看,南韓大概率需要繼續觀望其他組比賽,但很多分析認為他們仍有不錯機會(之前估計出線機率在70-90%區間,輸球後有所下降但未完全出局)。d0456d
總結:不是鐵定出局,但要看運氣。南韓實力本來被看好小組第二,現在只能等最佳第三名的運氣了。

搞到要望天打卦都算柒了
牛頭角小儒俠
引用
25/06/2026 11:39
佛德角和波嘅有冇機會?

實得啦
最佳第三名起碼有南韓排後面#hehe#

最佳第三名點計分?#oh#
她的蝦毛太濃
引用
25/06/2026 11:41
證明02年靠黑哨先入到四強[369] [369]
狼主
引用
25/06/2026 11:46
佛德角和波嘅有冇機會?

實得啦
最佳第三名起碼有南韓排後面#hehe#

最佳第三名點計分?#oh#

南韓有3分,其實有機入頭8

暫時蘇格蘭皮已收,搵多3隊就攪掂
才惱人應援歌
引用
25/06/2026 11:47
其實12組只係得4隊第3名出局[sosad]
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]