睇宏福苑單嘢,真係好灰機… - 香港高登
[登入]
食旗牙
引用
25/06/2026 10:38
做乜都唔會有咩用

就算去到最後

有幾個高官落台,俾人炒魷或者請辭又點?

個個都覺得唔關自己事

個個都喺度推卸責任

唔係咩良心發現、自覺自省嘅行為

事隔咁耐,只係俾北大人裹挾嘅一個交代

個位吉咗,咪又係搵幾個差佬上去做

俾人炒嘅

過一過冷河咪又係穢土轉生

:-(fn
食旗牙
引用
25/06/2026 10:38
到最後,只會得呢一句

咁你仲想點?
食旗牙
引用
25/06/2026 10:38
到最後,只會得呢一句

咁你仲想點?

而講完之後

唔會有人理你

當你係麻煩友
火腿通粉
引用
25/06/2026 10:39
咁你想點[???]
蛋蛋RAISER
引用
25/06/2026 10:41
有個宏福苑女人好似被地區啲唔知咩人恐嚇要報警拉佢反國家
天使魔鬼
引用
25/06/2026 10:41
公務員心態, 最緊要乜春都唔關自己事
知道不會爆煲
引用
25/06/2026 10:44
有幾個高官落台,俾人炒魷或者請辭又點?

第三句已經錯啦#kill2#

邊有人要落台[369] 連嬌姐都冇事[369]
PlayJer-ism
引用
25/06/2026 10:45
黃 big guilt
anwar
引用
25/06/2026 10:49
宏福之後,如有屋苑要搞大維修,啲乜嘢十九立案法團委員及主席,冇得咁倫惡,啲業主一句:咁你哋而家係咪搞圍標先?即刻嚇到班福佳窒一窒;啲大廈一個單位起火,消防嚟到即刻全幢大廈住客要即時落晒地下,宏福 168 個死者可以係為香港人做咗一單善舉,令小業主喺屋苑維修事宜上,有番多少少話語權⋯⋯?!
[sosad] [sosad] [sosad]
馬得法客
引用
25/06/2026 11:00
意外來既, 你估真係人為做成 :-(
鄧紫棋藝會
引用
25/06/2026 11:06
執咗国安,有咩留返同個官講#bye#
PlayJer-ism
引用
25/06/2026 11:15
意外來既, 你估真係人為做成 :-(

聽證會結論: 班友唔好彩, 你想我點
平安大膠
引用
25/06/2026 11:16
有幾個高官落台,俾人炒魷或者請辭又點?

第三句已經錯啦#kill2#

邊有人要落台[369] 連嬌姐都冇事[369]

係制度唔完善,有改善空間,唔關人事,點會有人孭飛 ^3^
馬得法客
引用
25/06/2026 11:17
意外來既, 你估真係人為做成 :-(

聽證會結論: 班友唔好彩, 你想我點

另外加: 比你知道真相又點, 你只係一個難民.
蛋蛋RAISER
引用
25/06/2026 11:25
意外來既, 你估真係人為做成 :-(

聽證會結論: 班友唔好彩, 你想我點

另外加: 比你知道真相又點, 你只係一個難民.


淨係消房警鐘失效1年都已經夠有人要落獲

唔明點解到今日都仲係冇事發生
碌蕉唔夠硬
引用
25/06/2026 11:27
宏福之後,如有屋苑要搞大維修,啲乜嘢十九立案法團委員及主席,冇得咁倫惡,啲業主一句:咁你哋而家係咪搞圍標先?即刻嚇到班福佳窒一窒;啲大廈一個單位起火,消防嚟到即刻全幢大廈住客要即時落晒地下,宏福 168 個死者可以係為香港人做咗一單善舉,令小業主喺屋苑維修事宜上,有番多少少話語權⋯⋯?!
[sosad] [sosad] [sosad]

諗多左
人妻止於智者
引用
25/06/2026 11:29
睇黎巴打應該對香港仲有希望先會咁失望:-(
我就無e 個問題:-(

不過死左咁多香港人點都會有d 難過:-(
大南街公子
引用
25/06/2026 11:31
公務員心態, 最緊要乜春都唔關自己事

去到加人工出糧就關佢哋事 #yup#
食旗牙
引用
25/06/2026 11:36
宏福之後,如有屋苑要搞大維修,啲乜嘢十九立案法團委員及主席,冇得咁倫惡,啲業主一句:咁你哋而家係咪搞圍標先?即刻嚇到班福佳窒一窒;啲大廈一個單位起火,消防嚟到即刻全幢大廈住客要即時落晒地下,宏福 168 個死者可以係為香港人做咗一單善舉,令小業主喺屋苑維修事宜上,有番多少少話語權⋯⋯?!
[sosad] [sosad] [sosad]

所以買樓嚟真係托柒

個個位,個個都想搵你笨

錢畀咗到最後竟然冇人要負責

我做咩要俾錢你賺

:-(
知道不會爆煲
引用
25/06/2026 11:37
意外來既, 你估真係人為做成 :-(

聽證會結論: 班友唔好彩, 你想我點

死因庭:死於不幸
馬得法客
引用
25/06/2026 11:40
意外來既, 你估真係人為做成 :-(

聽證會結論: 班友唔好彩, 你想我點

另外加: 比你知道真相又點, 你只係一個難民.


淨係消房警鐘失效1年都已經夠有人要落獲

唔明點解到今日都仲係冇事發生

呢D只係機器失靈/漏左無試鐘, 人為疏忽
完全同製造大火無關
所謂落鑊油炸都係唔關事
製造大火係物件, 唔係人, 呢單案無凶手.
知道不會爆煲
引用
25/06/2026 11:47
意外來既, 你估真係人為做成 :-(

聽證會結論: 班友唔好彩, 你想我點

另外加: 比你知道真相又點, 你只係一個難民.


淨係消房警鐘失效1年都已經夠有人要落獲

唔明點解到今日都仲係冇事發生

呢D只係機器失靈/漏左無試鐘, 人為疏忽
完全同製造大火無關
所謂落鑊油炸都係唔關事
製造大火係物件, 唔係人, 呢單案無凶手.

非我也:) 兵也:)

ching你講野咁撚柒on9令我聯想到某兩個user

唔知你係邊一個既分身呢:)
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]