[下流院友]55歲退休積蓄僅8萬 後悔年輕時「活在當下」 - 香港高登
[登入]
得閒飲茶(II)
引用
25/06/2026 13:07
有償結婚啦
污肛自吻
引用
25/06/2026 13:09
咬老綜囉
一窮二白先有資格拎
仲有八萬幾拿林埋佢啦
索克天王
引用
25/06/2026 13:38
英國會每月供國民保險金,就算佢清零,退休都有200磅左右一星期,所以點都唔會餓死
加勒比海
引用
25/06/2026 13:43
如果單身 , 賣樓拎舊cash去東歐退休 , 之後每月有退休金 , 再之後又有綜緩
牛奶糖四號
引用
25/06/2026 13:46
無錢仲要細屋搬大屋?
牛奶糖四號
引用
25/06/2026 13:47
佢話年輕時活在當下,即係提前享受退休生活啫
咁嘅話而家就唔好諗退休、旅行嗰啲啦
傷心的小雀仔
引用
25/06/2026 13:50
當你英年早逝嘅時候,就會覺得應該要活在當下架啦Z_Z
加勒比海
引用
25/06/2026 13:52
曾擔任多間餐廳的主廚,後來又接管了一間炸魚薯條店。但他只顧應付每個月的生活開支,從未認真規劃過退休生活。

#cn#ks 55歲無積蓄但有技能 , 嚮英歐其實無大問題
行屍走肉
引用
25/06/2026 14:00
過嚟香港有港女貼大床追撚含啦
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]