[水魚] 荃灣聯薈「半爛地」重開  內地品牌都救唔返 - 香港高登
[登入]
膠招
引用
25/06/2026 11:01
以前地庫有惠康
地面賣茶葉

呢家有間麵包舖由老人家主理都唔錯
地庫好似網吧?仲裝修緊...
平陽虎
引用
25/06/2026 11:02
內地品牌都救唔返?

點解會有呢個錯覺?


今日香港,想救場,應該係松本清、donki、壽司郎先有啲機會
shape
引用
25/06/2026 11:05
被舊樓街市包圍既商場[sosad]


見住佢起
心諗棟野做乜9
kilogram
引用
25/06/2026 11:05
內地品牌都救唔返?

點解會有呢個錯覺?


今日香港,想救場,應該係松本清、donki、壽司郎先有啲機會


都死死地,壽司郎好 dd
一條蟲
引用
25/06/2026 11:16
果度開賭場可能有人去[sosad]
YourDaddy.
引用
25/06/2026 11:18
呢個位真係廢左十幾年[sosad] :o)

唔開d特別既野根本無得打


麥記都無

荃新如心吉之島donky 千色圍住

未計 mtr ...


唔知幾多年前 地底成層係惠康
地面層 同 一樓有少量商鋪
結果都係搞唔掂 之後一直養老鼠小強#yup# #yup#


熊貓吉之島都死死地,地面泰國野一直靠平吸客


圍住哂根本唔洗行佢
又無野吸引

出面爛地又勁污槽[sosad]
不過圍住都係菜檔肉檔 無計
kilogram
引用
25/06/2026 11:26
呢個位真係廢左十幾年[sosad] :o)

唔開d特別既野根本無得打


麥記都無

荃新如心吉之島donky 千色圍住

未計 mtr ...


唔知幾多年前 地底成層係惠康
地面層 同 一樓有少量商鋪
結果都係搞唔掂 之後一直養老鼠小強#yup# #yup#


熊貓吉之島都死死地,地面泰國野一直靠平吸客


圍住哂根本唔洗行佢
又無野吸引

出面爛地又勁污槽[sosad]
不過圍住都係菜檔肉檔 無計


比較似佢格局的係元朗千色

千色有 uny 有 mos
勒老闆
引用
25/06/2026 11:44
果個位最好做大型邪骨水薈,可惜政府唔會準
打工仔
引用
25/06/2026 11:49
內地品牌都救唔返?

點解會有呢個錯覺?


今日香港,想救場,應該係松本清、donki、壽司郎先有啲機會

圍方 汁咗 prat a manager 變小荒唐
d 操方言人先會拎起部手機拍圍板
本地人 0 反應,就腸下可以挽幾耐
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]