[水魚] 荃灣聯薈「半爛地」重開  內地品牌都救唔返 - 香港高登
[登入]
真.恥笑俠
引用
25/06/2026 05:24
https://cdn.hk01.com/di/media/images/dw/20260611/1141781658412781568348275.jpeg/ImlLrk56_mh2fspBA0wCcJT_wEXtYBPAw5mOHMOZjhw?v=w1920
https://cdn.hk01.com/di/media/images/dw/20260611/1141802951065473024901687.png/kS0qlqObNcVnDDI1eFpTLtVld1DfTgS5f7DgCn-w4Ao?v=w1920


[video]https://www.youtube.com/watch?v=_PB8uMPky8A[/video]
人賤天不欺
引用
25/06/2026 06:25
香港好多場明明出面好多人行,入面都係死O:-)
大夾爽
引用
25/06/2026 07:08
被舊樓街市包圍既商場[sosad]
食小D膠啦
引用
25/06/2026 07:13
香港好多場明明出面好多人行,入面都係死O:-)

入面無野吸引到人既話 啲人點會入去[sosad]
森巴狂迷
引用
25/06/2026 07:16
香港好多場明明出面好多人行,入面都係死O:-)

入面無野吸引到人既話 啲人點會入去[sosad]


荃灣全街廢老
開錢大媽旗艦店班老野就行入去
Guideway_Bus
引用
25/06/2026 07:17
香港好多場明明出面好多人行,入面都係死O:-)

入面無野吸引到人既話 啲人點會入去[sosad]

變咗“庶民超市”[sosad]
李小明
引用
25/06/2026 07:27
興哥套西裝係joker 燒銀紙嗰套
小朋友講大話
引用
25/06/2026 07:48
香港好多場明明出面好多人行,入面都係死O:-)

入面無野吸引到人既話 啲人點會入去[sosad]

入面有嘢吸引到人
就要加租加到佢死#yup#
鄺志立
引用
25/06/2026 08:51
開金魚江一定會好多男人入去囉..
好似日本飛田新地
宅度宅
引用
25/06/2026 08:53
本身好似又係波叔
賣左比大劣團
之後就咁
我批你含碌蕉
引用
25/06/2026 09:08
本身好似又係波叔
賣左比大劣團
之後就咁


波叔收之前都有唔小民生舖,收之後諗住炒趕走曬商戶就掉空好耐,想有返人流真係有排等[sosad]
林襄
引用
25/06/2026 09:23
本身好似又係波叔
賣左比大劣團
之後就咁


波叔收之前都有唔小民生舖,收之後諗住炒趕走曬商戶就掉空好耐,想有返人流真係有排等[sosad]

由治及興愈來愈窮 工商廈只會愈來愈差
想返身轉做湯房 大陸放人黎得住屋有需求
我批你含碌蕉
引用
25/06/2026 09:38
本身好似又係波叔
賣左比大劣團
之後就咁


波叔收之前都有唔小民生舖,收之後諗住炒趕走曬商戶就掉空好耐,想有返人流真係有排等[sosad]

由治及興愈來愈窮 工商廈只會愈來愈差
想返身轉做湯房 大陸放人黎得住屋有需求


放人黎唔放錢無用[sosad]
黎明
引用
25/06/2026 09:47
齊齊收檔啦,香港同大陸人對呢d商場已經冇特別興趣,冇錢只會喺屋企同樓下公園行等時間過
林襄
引用
25/06/2026 09:49
本身好似又係波叔
賣左比大劣團
之後就咁


波叔收之前都有唔小民生舖,收之後諗住炒趕走曬商戶就掉空好耐,想有返人流真係有排等[sosad]

由治及興愈來愈窮 工商廈只會愈來愈差
想返身轉做湯房 大陸放人黎得住屋有需求


放人黎唔放錢無用[sosad]


事實係咁
現象係人口多左消費都升唔到因為班大陸窮人一係陶寶一係返鄉下
係香港就等上公屋 房署要kpi加租迫班香港人走比佢地住
加租同迫走香港人搞到佢地本地又要節衣縮食
kilogram
引用
25/06/2026 09:52
香港好多場明明出面好多人行,入面都係死O:-)


所以 hk 一直租低

死場處處

係呢幾十年垃圾位都天價

廣東道我以前大叫都無人理
kilogram
引用
25/06/2026 10:06
https://cdn.hk01.com/di/media/images/dw/20260611/1141781658412781568348275.jpeg/ImlLrk56_mh2fspBA0wCcJT_wEXtYBPAw5mOHMOZjhw?v=w1920
https://cdn.hk01.com/di/media/images/dw/20260611/1141802951065473024901687.png/kS0qlqObNcVnDDI1eFpTLtVld1DfTgS5f7DgCn-w4Ao?v=w1920


[video]https://www.youtube.com/watch?v=_PB8uMPky8A[/video]


先唔講佢個人,佢分析拿的數字算合理,比起 file 湯差天共地
YourDaddy.
引用
25/06/2026 10:09
呢個位真係廢左十幾年[sosad] :o)

唔開d特別既野根本無得打
kilogram
引用
25/06/2026 10:09
不過呢個位多街市人,不代表多人

事實上荃新那面都唔算真係好旺,五條友都不算吸引

佢呢個做法有些危
我批你含碌蕉
引用
25/06/2026 10:11
不過呢個位多街市人,不代表多人

事實上荃新那面都唔算真係好旺,五條友都不算吸引

佢呢個做法有些危


上星期先係荃新食遇見小麵,下午茶兩條友60蚊都唔洗飽到上心口[sosad]
kilogram
引用
25/06/2026 10:12
呢個位真係廢左十幾年[sosad] :o)

唔開d特別既野根本無得打


麥記都無

荃新如心吉之島donky 千色圍住

未計 mtr ...
蛘腸小莖
引用
25/06/2026 10:14
行荃豐好過[sosad]dw
給膠人
引用
25/06/2026 10:24
呢個位真係廢左十幾年[sosad] :o)

唔開d特別既野根本無得打


麥記都無

荃新如心吉之島donky 千色圍住

未計 mtr ...


唔知幾多年前 地底成層係惠康
地面層 同 一樓有少量商鋪
結果都係搞唔掂 之後一直養老鼠小強#yup# #yup#
人賤天不欺
引用
25/06/2026 10:24
附近中有無受屍狼或者殺你呀呢,無就可以入去開,蟲屋都得
kilogram
引用
25/06/2026 10:53
呢個位真係廢左十幾年[sosad] :o)

唔開d特別既野根本無得打


麥記都無

荃新如心吉之島donky 千色圍住

未計 mtr ...


唔知幾多年前 地底成層係惠康
地面層 同 一樓有少量商鋪
結果都係搞唔掂 之後一直養老鼠小強#yup# #yup#


熊貓吉之島都死死地,地面泰國野一直靠平吸客
kilogram
引用
25/06/2026 10:56
mtr 素食好耐,加上有批電話舖

算係咁

https://forumd.hkgolden.com/view.aspx?type=CA&message=8062558&page=3
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]