又比我捉到個大陸仔扮香港人上高登 - 香港高登
[登入]
阿魯卡戴綠帽
引用
25/06/2026 05:26
AI都話你冇Point ,所以要不停講大話轉移視線喎!
https://upload.hkgolden.media/comment/hp1x0chv.oxb4pec4z0y.wr5iw4hx3lq.evo.jpg

https://upload.hkgolden.media/comment/z4erg5we.uwrkryzi1dz.nua0vbd00gw.rmt.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/jmmgnlgk.d3oi200jcaj.o1spa3dinfl.muh.jpg

畀你自用緊嘅AI踢爆你自己講大話,又係幾好笑嘅。:D

使唔使轉返Grok?:D

你唔好餵ai食你自己d行為黎屈我先得架,講大話果個係你:D

咁點解Ai係直接話你而唔係我講大話嘅?:D ,仲要兩個Ai一齊話你講大話添。:D

因為你入你自己d行為黎屈我囉:D
喺高登我啲行為入去你度?Ai都係話你講大話喎!:D
阿魯卡戴綠帽
引用
25/06/2026 05:28
老屈已經好笑
更好笑係終於知道咩人先最睇唔起大陸仔[369]

所以我睇唔起支爆佬,屈人冇證據,仲要自爆埋用簡體[369]

所以我睇唔起你,兩個AI都話你講大話喎!:D

個ai都冇話我講大話,所以講大話果個係你:D

但係Ai話你講大話誤導佢喎。:D

我都冇用ai,你又講大話喇:D

真係好難怪連Ai都話你講大話。:D

https://upload.hkgolden.media/comment/q1m0aed0.oaz4bxfwbnr.tf2rga2tllw.wu3.jpg
推推先。#yup#

唔該晒喎,因為d人淨係睇第一頁,你用簡體機:D

但係你啲負評越嚟越多喎,連AI都話好多人Block你喎。:D
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 05:28
AI都話你冇Point ,所以要不停講大話轉移視線喎!
https://upload.hkgolden.media/comment/hp1x0chv.oxb4pec4z0y.wr5iw4hx3lq.evo.jpg

https://upload.hkgolden.media/comment/z4erg5we.uwrkryzi1dz.nua0vbd00gw.rmt.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/jmmgnlgk.d3oi200jcaj.o1spa3dinfl.muh.jpg

畀你自用緊嘅AI踢爆你自己講大話,又係幾好笑嘅。:D

使唔使轉返Grok?:D

你唔好餵ai食你自己d行為黎屈我先得架,講大話果個係你:D

咁點解Ai係直接話你而唔係我講大話嘅?:D ,仲要兩個Ai一齊話你講大話添。:D

因為你入你自己d行為黎屈我囉:D
喺高登我啲行為入去你度?Ai都係話你講大話喎!:D

ai其實話緊你[369] 因為你入你自己行為落去
開始嬲啦嬲啦[369]
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 05:29
老屈已經好笑
更好笑係終於知道咩人先最睇唔起大陸仔[369]

所以我睇唔起支爆佬,屈人冇證據,仲要自爆埋用簡體[369]

所以我睇唔起你,兩個AI都話你講大話喎!:D

個ai都冇話我講大話,所以講大話果個係你:D

但係Ai話你講大話誤導佢喎。:D

我都冇用ai,你又講大話喇:D

真係好難怪連Ai都話你講大話。:D

https://upload.hkgolden.media/comment/q1m0aed0.oaz4bxfwbnr.tf2rga2tllw.wu3.jpg
推推先。#yup#

唔該晒喎,因為d人淨係睇第一頁,你用簡體機:D

但係你啲負評越嚟越多喎,連AI都話好多人Block你喎。:D

咁我去黃絲地頭撚黃絲緊係多架啦,又唔用下腦,咁蠢架[369]
阿魯卡戴綠帽
引用
25/06/2026 05:30
老屈已經好笑
更好笑係終於知道咩人先最睇唔起大陸仔[369]

所以我睇唔起支爆佬,屈人冇證據,仲要自爆埋用簡體[369]

所以我睇唔起你,兩個AI都話你講大話喎!:D

個ai都冇話我講大話,所以講大話果個係你:D

但係Ai話你講大話誤導佢喎。:D

我都冇用ai,你又講大話喇:D

真係好難怪連Ai都話你講大話。:D

https://upload.hkgolden.media/comment/q1m0aed0.oaz4bxfwbnr.tf2rga2tllw.wu3.jpg

咁你餵ai食你自己d行為黎屈我,緊係話講大話架:D

但係你自稱冇用過Ai個大話,係你自己講㗎喎。#yup#

你咪表演緊點教ai講大話[sosad]

你咪喺Ai面前示範緊點樣講大話,想教AI話我係大陸仔嚟轉移視線,點知畀同一個AI都踢爆你講大話,仲唔認自己用鬼過AI先好笑。:D
阿魯卡戴綠帽
引用
25/06/2026 05:32
老屈已經好笑
更好笑係終於知道咩人先最睇唔起大陸仔[369]

所以我睇唔起支爆佬,屈人冇證據,仲要自爆埋用簡體[369]

所以我睇唔起你,兩個AI都話你講大話喎!:D

個ai都冇話我講大話,所以講大話果個係你:D

但係Ai話你講大話誤導佢喎。:D

我都冇用ai,你又講大話喇:D

真係好難怪連Ai都話你講大話。:D

https://upload.hkgolden.media/comment/q1m0aed0.oaz4bxfwbnr.tf2rga2tllw.wu3.jpg
推推先。#yup#

唔該晒喎,因為d人淨係睇第一頁,你用簡體機:D

但係你啲負評越嚟越多喎,連AI都話好多人Block你喎。:D

咁我去黃絲地頭撚黃絲緊係多架啦,又唔用下腦,咁蠢架[369]

一個無論幾黃嘅討論區都會有一堆深藍喺度,但只有一個公認有思覺失調嘅阿魯卡幫你口,仲要連個AI都知話佢有問題喎。:D
阿魯卡戴綠帽
引用
25/06/2026 05:33
AI都話你冇Point ,所以要不停講大話轉移視線喎!
https://upload.hkgolden.media/comment/hp1x0chv.oxb4pec4z0y.wr5iw4hx3lq.evo.jpg

https://upload.hkgolden.media/comment/z4erg5we.uwrkryzi1dz.nua0vbd00gw.rmt.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/jmmgnlgk.d3oi200jcaj.o1spa3dinfl.muh.jpg

畀你自用緊嘅AI踢爆你自己講大話,又係幾好笑嘅。:D

使唔使轉返Grok?:D

你唔好餵ai食你自己d行為黎屈我先得架,講大話果個係你:D

咁點解Ai係直接話你而唔係我講大話嘅?:D ,仲要兩個Ai一齊話你講大話添。:D

因為你入你自己d行為黎屈我囉:D
喺高登我啲行為入去你度?Ai都係話你講大話喎!:D

ai其實話緊你[369] 因為你入你自己行為落去
開始嬲啦嬲啦[369]

咁你咪去返AI佢其實係咪話緊我囉。
你真係輸到呢!:D
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 05:34
1. 戰術上的「精神勝利法」與阿Q精神
承認失敗的隱性表現: 在討論區上,當一個人無法在道理、邏輯或論據上擊敗對手時,最直接的表現通常是「潛水」(不再回應)或「搬龍門」。而選擇去改一個帶有侮辱性、針對對手名字的網名,本質上是在言論戰場上徹底認輸的表現。
精神上的反擊: 因為實質上駁唔到,唯有透過「改名」這種低成本的行為,在名義上、口頭上佔對手便宜。這是一種典型的「阿Q精神」——現實中打輸了,就在口頭上當對方的「爸爸」或羞辱對方,藉此獲得心理平衡。


ai話你唔夠阿魯卡玩先改呢個名喎[369]
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 05:36
AI都話你冇Point ,所以要不停講大話轉移視線喎!
https://upload.hkgolden.media/comment/hp1x0chv.oxb4pec4z0y.wr5iw4hx3lq.evo.jpg

https://upload.hkgolden.media/comment/z4erg5we.uwrkryzi1dz.nua0vbd00gw.rmt.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/jmmgnlgk.d3oi200jcaj.o1spa3dinfl.muh.jpg

畀你自用緊嘅AI踢爆你自己講大話,又係幾好笑嘅。:D

使唔使轉返Grok?:D

你唔好餵ai食你自己d行為黎屈我先得架,講大話果個係你:D

咁點解Ai係直接話你而唔係我講大話嘅?:D ,仲要兩個Ai一齊話你講大話添。:D

因為你入你自己d行為黎屈我囉:D
喺高登我啲行為入去你度?Ai都係話你講大話喎!:D

ai其實話緊你[369] 因為你入你自己行為落去
開始嬲啦嬲啦[369]

咁你咪去返AI佢其實係咪話緊我囉。
你真係輸到呢!:D

你入你自己行為,其實ai係話返你自己,又會有人咁弱智搵ai罵自己[sosad] #good#
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 05:37
老屈已經好笑
更好笑係終於知道咩人先最睇唔起大陸仔[369]

所以我睇唔起支爆佬,屈人冇證據,仲要自爆埋用簡體[369]

所以我睇唔起你,兩個AI都話你講大話喎!:D

個ai都冇話我講大話,所以講大話果個係你:D

但係Ai話你講大話誤導佢喎。:D

我都冇用ai,你又講大話喇:D

真係好難怪連Ai都話你講大話。:D

https://upload.hkgolden.media/comment/q1m0aed0.oaz4bxfwbnr.tf2rga2tllw.wu3.jpg

咁你餵ai食你自己d行為黎屈我,緊係話講大話架:D

但係你自稱冇用過Ai個大話,係你自己講㗎喎。#yup#

你咪表演緊點教ai講大話[sosad]

你咪喺Ai面前示範緊點樣講大話,想教AI話我係大陸仔嚟轉移視線,點知畀同一個AI都踢爆你講大話,仲唔認自己用鬼過AI先好笑。:D

ai講緊果個係你[sosad]
阿魯卡戴綠帽
引用
25/06/2026 05:38
1. 戰術上的「精神勝利法」與阿Q精神
承認失敗的隱性表現: 在討論區上,當一個人無法在道理、邏輯或論據上擊敗對手時,最直接的表現通常是「潛水」(不再回應)或「搬龍門」。而選擇去改一個帶有侮辱性、針對對手名字的網名,本質上是在言論戰場上徹底認輸的表現。
精神上的反擊: 因為實質上駁唔到,唯有透過「改名」這種低成本的行為,在名義上、口頭上佔對手便宜。這是一種典型的「阿Q精神」——現實中打輸了,就在口頭上當對方的「爸爸」或羞辱對方,藉此獲得心理平衡。


ai話你唔夠阿魯卡玩先改呢個名喎[369]

咁你咪問Ai我係點樣唔夠佢講囉,而個AI話你講大話喎,你唔係想我cap多次啲圖呀嘛?:D
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 05:38
老屈已經好笑
更好笑係終於知道咩人先最睇唔起大陸仔[369]

所以我睇唔起支爆佬,屈人冇證據,仲要自爆埋用簡體[369]

所以我睇唔起你,兩個AI都話你講大話喎!:D

個ai都冇話我講大話,所以講大話果個係你:D

但係Ai話你講大話誤導佢喎。:D

我都冇用ai,你又講大話喇:D

真係好難怪連Ai都話你講大話。:D

https://upload.hkgolden.media/comment/q1m0aed0.oaz4bxfwbnr.tf2rga2tllw.wu3.jpg
推推先。#yup#

唔該晒喎,因為d人淨係睇第一頁,你用簡體機:D

但係你啲負評越嚟越多喎,連AI都話好多人Block你喎。:D

咁我去黃絲地頭撚黃絲緊係多架啦,又唔用下腦,咁蠢架[369]

一個無論幾黃嘅討論區都會有一堆深藍喺度,但只有一個公認有思覺失調嘅阿魯卡幫你口,仲要連個AI都知話佢有問題喎。:D

思覺失調果個係你,自爆用簡體機以為人地睇唔到[sosad]
阿魯卡戴綠帽
引用
25/06/2026 05:38
老屈已經好笑
更好笑係終於知道咩人先最睇唔起大陸仔[369]

所以我睇唔起支爆佬,屈人冇證據,仲要自爆埋用簡體[369]

所以我睇唔起你,兩個AI都話你講大話喎!:D

個ai都冇話我講大話,所以講大話果個係你:D

但係Ai話你講大話誤導佢喎。:D

我都冇用ai,你又講大話喇:D

真係好難怪連Ai都話你講大話。:D

https://upload.hkgolden.media/comment/q1m0aed0.oaz4bxfwbnr.tf2rga2tllw.wu3.jpg

咁你餵ai食你自己d行為黎屈我,緊係話講大話架:D

但係你自稱冇用過Ai個大話,係你自己講㗎喎。#yup#

你咪表演緊點教ai講大話[sosad]

你咪喺Ai面前示範緊點樣講大話,想教AI話我係大陸仔嚟轉移視線,點知畀同一個AI都踢爆你講大話,仲唔認自己用鬼過AI先好笑。:D

ai講緊果個係你[sosad]

但ai提個名係你唔係我。:D
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 05:39
1. 戰術上的「精神勝利法」與阿Q精神
承認失敗的隱性表現: 在討論區上,當一個人無法在道理、邏輯或論據上擊敗對手時,最直接的表現通常是「潛水」(不再回應)或「搬龍門」。而選擇去改一個帶有侮辱性、針對對手名字的網名,本質上是在言論戰場上徹底認輸的表現。
精神上的反擊: 因為實質上駁唔到,唯有透過「改名」這種低成本的行為,在名義上、口頭上佔對手便宜。這是一種典型的「阿Q精神」——現實中打輸了,就在口頭上當對方的「爸爸」或羞辱對方,藉此獲得心理平衡。


ai話你唔夠阿魯卡玩先改呢個名喎[369]

咁你咪問Ai我係點樣唔夠佢講囉,而個AI話你講大話喎,你唔係想我cap多次啲圖呀嘛?:D

夠玩就唔洗改名,siu4[sosad]
阿魯卡戴綠帽
引用
25/06/2026 05:39
老屈已經好笑
更好笑係終於知道咩人先最睇唔起大陸仔[369]

所以我睇唔起支爆佬,屈人冇證據,仲要自爆埋用簡體[369]

所以我睇唔起你,兩個AI都話你講大話喎!:D

個ai都冇話我講大話,所以講大話果個係你:D

但係Ai話你講大話誤導佢喎。:D

我都冇用ai,你又講大話喇:D

真係好難怪連Ai都話你講大話。:D

https://upload.hkgolden.media/comment/q1m0aed0.oaz4bxfwbnr.tf2rga2tllw.wu3.jpg
推推先。#yup#

唔該晒喎,因為d人淨係睇第一頁,你用簡體機:D

但係你啲負評越嚟越多喎,連AI都話好多人Block你喎。:D

咁我去黃絲地頭撚黃絲緊係多架啦,又唔用下腦,咁蠢架[369]

一個無論幾黃嘅討論區都會有一堆深藍喺度,但只有一個公認有思覺失調嘅阿魯卡幫你口,仲要連個AI都知話佢有問題喎。:D

思覺失調果個係你,自爆用簡體機以為人地睇唔到[sosad]

但已經有人踢爆你想用簡體介面嚟證明我用簡體機係講大話喎,最好笑你都解釋唔到點解我其他介面會係繁體。:D
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 05:40
老屈已經好笑
更好笑係終於知道咩人先最睇唔起大陸仔[369]

所以我睇唔起支爆佬,屈人冇證據,仲要自爆埋用簡體[369]

所以我睇唔起你,兩個AI都話你講大話喎!:D

個ai都冇話我講大話,所以講大話果個係你:D

但係Ai話你講大話誤導佢喎。:D

我都冇用ai,你又講大話喇:D

真係好難怪連Ai都話你講大話。:D

https://upload.hkgolden.media/comment/q1m0aed0.oaz4bxfwbnr.tf2rga2tllw.wu3.jpg

咁你餵ai食你自己d行為黎屈我,緊係話講大話架:D

但係你自稱冇用過Ai個大話,係你自己講㗎喎。#yup#

你咪表演緊點教ai講大話[sosad]

你咪喺Ai面前示範緊點樣講大話,想教AI話我係大陸仔嚟轉移視線,點知畀同一個AI都踢爆你講大話,仲唔認自己用鬼過AI先好笑。:D

ai講緊果個係你[sosad]

但ai提個名係你唔係我。:D

你用我名,但餵佢你自己d行為,其實話緊你[sosad] #good#
阿魯卡戴綠帽
引用
25/06/2026 05:40
1. 戰術上的「精神勝利法」與阿Q精神
承認失敗的隱性表現: 在討論區上,當一個人無法在道理、邏輯或論據上擊敗對手時,最直接的表現通常是「潛水」(不再回應)或「搬龍門」。而選擇去改一個帶有侮辱性、針對對手名字的網名,本質上是在言論戰場上徹底認輸的表現。
精神上的反擊: 因為實質上駁唔到,唯有透過「改名」這種低成本的行為,在名義上、口頭上佔對手便宜。這是一種典型的「阿Q精神」——現實中打輸了,就在口頭上當對方的「爸爸」或羞辱對方,藉此獲得心理平衡。


ai話你唔夠阿魯卡玩先改呢個名喎[369]

咁你咪問Ai我係點樣唔夠佢講囉,而個AI話你講大話喎,你唔係想我cap多次啲圖呀嘛?:D

夠玩就唔洗改名,siu4[sosad]

佢夠玩就唔使唔敢提我個網名。:D
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 05:41
老屈已經好笑
更好笑係終於知道咩人先最睇唔起大陸仔[369]

所以我睇唔起支爆佬,屈人冇證據,仲要自爆埋用簡體[369]

所以我睇唔起你,兩個AI都話你講大話喎!:D

個ai都冇話我講大話,所以講大話果個係你:D

但係Ai話你講大話誤導佢喎。:D

我都冇用ai,你又講大話喇:D

真係好難怪連Ai都話你講大話。:D

https://upload.hkgolden.media/comment/q1m0aed0.oaz4bxfwbnr.tf2rga2tllw.wu3.jpg
推推先。#yup#

唔該晒喎,因為d人淨係睇第一頁,你用簡體機:D

但係你啲負評越嚟越多喎,連AI都話好多人Block你喎。:D

咁我去黃絲地頭撚黃絲緊係多架啦,又唔用下腦,咁蠢架[369]

一個無論幾黃嘅討論區都會有一堆深藍喺度,但只有一個公認有思覺失調嘅阿魯卡幫你口,仲要連個AI都知話佢有問題喎。:D

思覺失調果個係你,自爆用簡體機以為人地睇唔到[sosad]

但已經有人踢爆你想用簡體介面嚟證明我用簡體機係講大話喎,最好笑你都解釋唔到點解我其他介面會係繁體。:D

比人發現用簡體,即轉返繁體,身有屎[sosad]
阿魯卡戴綠帽
引用
25/06/2026 05:41
老屈已經好笑
更好笑係終於知道咩人先最睇唔起大陸仔[369]

所以我睇唔起支爆佬,屈人冇證據,仲要自爆埋用簡體[369]

所以我睇唔起你,兩個AI都話你講大話喎!:D

個ai都冇話我講大話,所以講大話果個係你:D

但係Ai話你講大話誤導佢喎。:D

我都冇用ai,你又講大話喇:D

真係好難怪連Ai都話你講大話。:D

https://upload.hkgolden.media/comment/q1m0aed0.oaz4bxfwbnr.tf2rga2tllw.wu3.jpg

咁你餵ai食你自己d行為黎屈我,緊係話講大話架:D

但係你自稱冇用過Ai個大話,係你自己講㗎喎。#yup#

你咪表演緊點教ai講大話[sosad]

你咪喺Ai面前示範緊點樣講大話,想教AI話我係大陸仔嚟轉移視線,點知畀同一個AI都踢爆你講大話,仲唔認自己用鬼過AI先好笑。:D

ai講緊果個係你[sosad]

但ai提個名係你唔係我。:D

你用我名,但餵佢你自己d行為,其實話緊你[sosad] #good#

高登冇得重複網名喎,所以其實你係過緊大話,而且係有兩個AI聯手證實。:D
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 05:42
1. 戰術上的「精神勝利法」與阿Q精神
承認失敗的隱性表現: 在討論區上,當一個人無法在道理、邏輯或論據上擊敗對手時,最直接的表現通常是「潛水」(不再回應)或「搬龍門」。而選擇去改一個帶有侮辱性、針對對手名字的網名,本質上是在言論戰場上徹底認輸的表現。
精神上的反擊: 因為實質上駁唔到,唯有透過「改名」這種低成本的行為,在名義上、口頭上佔對手便宜。這是一種典型的「阿Q精神」——現實中打輸了,就在口頭上當對方的「爸爸」或羞辱對方,藉此獲得心理平衡。


ai話你唔夠阿魯卡玩先改呢個名喎[369]

咁你咪問Ai我係點樣唔夠佢講囉,而個AI話你講大話喎,你唔係想我cap多次啲圖呀嘛?:D

夠玩就唔洗改名,siu4[sosad]

佢夠玩就唔使唔敢提我個網名。:D

ai話你唔夠玩喎,你唔係好信ai咩?[sosad]
阿魯卡戴綠帽
引用
25/06/2026 05:42
老屈已經好笑
更好笑係終於知道咩人先最睇唔起大陸仔[369]

所以我睇唔起支爆佬,屈人冇證據,仲要自爆埋用簡體[369]

所以我睇唔起你,兩個AI都話你講大話喎!:D

個ai都冇話我講大話,所以講大話果個係你:D

但係Ai話你講大話誤導佢喎。:D

我都冇用ai,你又講大話喇:D

真係好難怪連Ai都話你講大話。:D

https://upload.hkgolden.media/comment/q1m0aed0.oaz4bxfwbnr.tf2rga2tllw.wu3.jpg
推推先。#yup#

唔該晒喎,因為d人淨係睇第一頁,你用簡體機:D

但係你啲負評越嚟越多喎,連AI都話好多人Block你喎。:D

咁我去黃絲地頭撚黃絲緊係多架啦,又唔用下腦,咁蠢架[369]

一個無論幾黃嘅討論區都會有一堆深藍喺度,但只有一個公認有思覺失調嘅阿魯卡幫你口,仲要連個AI都知話佢有問題喎。:D

思覺失調果個係你,自爆用簡體機以為人地睇唔到[sosad]

但已經有人踢爆你想用簡體介面嚟證明我用簡體機係講大話喎,最好笑你都解釋唔到點解我其他介面會係繁體。:D

比人發現用簡體,即轉返繁體,身有屎[sosad]

我不嬲都間中用簡體字出貼文、咁又點?:D
你識睇簡體字,又反而自己唔算係大陸仔?:D
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 05:43
老屈已經好笑
更好笑係終於知道咩人先最睇唔起大陸仔[369]

所以我睇唔起支爆佬,屈人冇證據,仲要自爆埋用簡體[369]

所以我睇唔起你,兩個AI都話你講大話喎!:D

個ai都冇話我講大話,所以講大話果個係你:D

但係Ai話你講大話誤導佢喎。:D

我都冇用ai,你又講大話喇:D

真係好難怪連Ai都話你講大話。:D

https://upload.hkgolden.media/comment/q1m0aed0.oaz4bxfwbnr.tf2rga2tllw.wu3.jpg

咁你餵ai食你自己d行為黎屈我,緊係話講大話架:D

但係你自稱冇用過Ai個大話,係你自己講㗎喎。#yup#

你咪表演緊點教ai講大話[sosad]

你咪喺Ai面前示範緊點樣講大話,想教AI話我係大陸仔嚟轉移視線,點知畀同一個AI都踢爆你講大話,仲唔認自己用鬼過AI先好笑。:D

ai講緊果個係你[sosad]

但ai提個名係你唔係我。:D

你用我名,但餵佢你自己d行為,其實話緊你[sosad] #good#

高登冇得重複網名喎,所以其實你係過緊大話,而且係有兩個AI聯手證實。:D

ai有嘛,又扮傻[sosad]
阿魯卡戴綠帽
引用
25/06/2026 05:43
1. 戰術上的「精神勝利法」與阿Q精神
承認失敗的隱性表現: 在討論區上,當一個人無法在道理、邏輯或論據上擊敗對手時,最直接的表現通常是「潛水」(不再回應)或「搬龍門」。而選擇去改一個帶有侮辱性、針對對手名字的網名,本質上是在言論戰場上徹底認輸的表現。
精神上的反擊: 因為實質上駁唔到,唯有透過「改名」這種低成本的行為,在名義上、口頭上佔對手便宜。這是一種典型的「阿Q精神」——現實中打輸了,就在口頭上當對方的「爸爸」或羞辱對方,藉此獲得心理平衡。


ai話你唔夠阿魯卡玩先改呢個名喎[369]

咁你咪問Ai我係點樣唔夠佢講囉,而個AI話你講大話喎,你唔係想我cap多次啲圖呀嘛?:D

夠玩就唔洗改名,siu4[sosad]

佢夠玩就唔使唔敢提我個網名。:D

ai話你唔夠玩喎,你唔係好信ai咩?[sosad]

但但兩個Ai都話你講大話喎。:D
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 05:43
老屈已經好笑
更好笑係終於知道咩人先最睇唔起大陸仔[369]

所以我睇唔起支爆佬,屈人冇證據,仲要自爆埋用簡體[369]

所以我睇唔起你,兩個AI都話你講大話喎!:D

個ai都冇話我講大話,所以講大話果個係你:D

但係Ai話你講大話誤導佢喎。:D

我都冇用ai,你又講大話喇:D

真係好難怪連Ai都話你講大話。:D

https://upload.hkgolden.media/comment/q1m0aed0.oaz4bxfwbnr.tf2rga2tllw.wu3.jpg
推推先。#yup#

唔該晒喎,因為d人淨係睇第一頁,你用簡體機:D

但係你啲負評越嚟越多喎,連AI都話好多人Block你喎。:D

咁我去黃絲地頭撚黃絲緊係多架啦,又唔用下腦,咁蠢架[369]

一個無論幾黃嘅討論區都會有一堆深藍喺度,但只有一個公認有思覺失調嘅阿魯卡幫你口,仲要連個AI都知話佢有問題喎。:D

思覺失調果個係你,自爆用簡體機以為人地睇唔到[sosad]

但已經有人踢爆你想用簡體介面嚟證明我用簡體機係講大話喎,最好笑你都解釋唔到點解我其他介面會係繁體。:D

比人發現用簡體,即轉返繁體,身有屎[sosad]

我不嬲都間中用簡體字出貼文、咁又點?:D
你識睇簡體字,又反而自己唔算係大陸仔?:D

我識日文,咁係唔係日本人?:D
阿魯卡戴綠帽
引用
25/06/2026 05:44
老屈已經好笑
更好笑係終於知道咩人先最睇唔起大陸仔[369]

所以我睇唔起支爆佬,屈人冇證據,仲要自爆埋用簡體[369]

所以我睇唔起你,兩個AI都話你講大話喎!:D

個ai都冇話我講大話,所以講大話果個係你:D

但係Ai話你講大話誤導佢喎。:D

我都冇用ai,你又講大話喇:D

真係好難怪連Ai都話你講大話。:D

https://upload.hkgolden.media/comment/q1m0aed0.oaz4bxfwbnr.tf2rga2tllw.wu3.jpg

咁你餵ai食你自己d行為黎屈我,緊係話講大話架:D

但係你自稱冇用過Ai個大話,係你自己講㗎喎。#yup#

你咪表演緊點教ai講大話[sosad]

你咪喺Ai面前示範緊點樣講大話,想教AI話我係大陸仔嚟轉移視線,點知畀同一個AI都踢爆你講大話,仲唔認自己用鬼過AI先好笑。:D

ai講緊果個係你[sosad]

但ai提個名係你唔係我。:D

你用我名,但餵佢你自己d行為,其實話緊你[sosad] #good#

高登冇得重複網名喎,所以其實你係過緊大話,而且係有兩個AI聯手證實。:D

ai有嘛,又扮傻[sosad]

所以AI咪華你好鍾意講大話囉,人哋冇個樣就吹個樣,你自己做過就cap埋圖唔認,仲有要屈個Ai作嘅。:D
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]