sor,呢度香港,點解要就你呢個大陸仔用中國法?
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
唉,你又露出馬腳喇
![[369]](/faces/369.gif)
又係你自己話香港係中國,我哋高登黃屎都係大陸仔嚟嘅?你唔係想唔認吖嘛?犯法喎㗎喎!
話香港即係大陸嘅大陸仔,要求中國香港人用香港係國家嘅區別對待,典型大陸仔雙重標準,又露出馬腳。

巴打你就唔識嘢嘞,人地自己「證明」自己係美國籍,都識得影張唔知屬於邊個嘅美國護照相嚟證明吖,你見佢自己都唔會黐到影張電話語言設定係英文嘅相嚟證明㗎喎。咁當然我唔排除佢而家黐過之前嘅。
今日人地玩雙重標準,單憑電話語言設定就「證明」你嘅國籍身份,呢啲咪典型嘅「說中國話就是中國人」嘅中共人思維囉。由佢啦,有啲人思維舉止係會處處滲啲大陸味出嚟,所以成日都一係提住自己係美國人,一係提住佢唔係中國人。有啲嘢刻咗入骨,攞咩護照都抹唔甩嘅。
哦,原來你平時話人文革後代就係文革後代就係滲出大陸味既思維舉止
![[369]](/faces/369.gif)
閣下曾留言同意我指嗰班人為文革後代無問題喎,我陳述緊你都認同嘅事實啫。
你單憑人地電話設定去判斷人嘅身份國籍,係你自己都唔認同㗎喎,如果唔係閣下當日何必影張唔知屬於邊個嘅美國護照相,直接影你電話設定係英文就夠啦?
你雙重標準就認為無問題,本來我都唔確定,不過而家明白嘞,難怪有徒手搬龍門之稱號。
下,
呢度大部分人睇到人打簡體字都會屌,笑佢大陸仔喎,不如你改個名再係咁用簡體字出post回post,睇下你會唔會比人屌係大陸仔
![[369]](/faces/369.gif)
曾經好多人都以為地球係平嘅㖭,咁你係咪承認可以單憑電話嘅語言設定就可以判斷佢係咩身份國籍?
我跟高登仔入鄉隨俗姐
姐係話你用繁體都證明唔到你唔係大陸人咁解?
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
嘗試證明自己係你嘅習慣啫,我無需要同意欲去證明你嘅任何猜測。
你開呢個post,單憑人地電話嘅語言設定就可以判斷佢係咩身份國籍,但係發生喺你自己度就知唔夠,識得影張唔知屬於邊個嘅美國護照相嚟「證明」,我有無講錯屈咗你啲咩呀?
單憑人地護照相就判斷本野唔知屬卡邊個既,你咪同我一樣?我有無講錯屈咗你啲咩呀?
![[369]](/faces/369.gif)
一單還一單,呢個post你單憑人地電話嘅語言設定就可以判斷佢係咩身份國籍,但係發生喺你自己度就知唔夠,識得影張唔知屬於邊個嘅美國護照相嚟「證明」,我有無講錯屈咗你啲咩呀?
你嗰張無姓名嘅護照相,你都依然雙重標準緊:
1. 任何人上網擺一張無姓名嘅護照相,都唔可以證明到屬於邊個。我無話過肯定唔係你嘅,我只係話無足夠證據證明係你嘅,所以我係問阿魯卡佢點解咁肯定知道,佢係睇到啲我睇唔到嘅嘢吖,定係瞓喺你隔離所以咁清楚?
2. 你都認同嗰張相唔足以證明到係屬於你本人嘅,所以你先事後再撩人上律師樓吖。
你而家係單憑人地電話嘅語言設定就判斷咗佢係咩身份國籍,我係唔可以憑一張無姓名嘅護照相判斷係咪屬於你。你係武斷,我唔係,所以我同你唔一樣。