又比我捉到個大陸仔扮香港人上高登 - 香港高登
[登入]
阿魯卡戴綠帽
引用
25/06/2026 00:39
陰公,成個topic連續幾版都不停咁重複又重複咁,講啲畀人踢爆咗嘅大話,仲有一電話講大話,一邊俾人屌,連自己都冇話過黃屎係法輪功嘅大話都講出嚟![sosad] #bye#

你唔喺到咁嘅地步,都仲幻想會有你口中嘅黃屎撐你呀嘛?#bye#

個個都見你兜得好7,咩都冇証據[sosad]

啲理據同邏輯都係你自己提出嚟嘅,自己無證句就話人哋冇證據,你話我兜到好柒?:D
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 00:39
張圖有黃絲帶?[sosad]

咁你就話自己冇屈到法輪功係黃屎?:D

邊度有屈到?請指正,你真好想像力[sosad]
阿魯卡戴綠帽
引用
25/06/2026 00:41
有睇我幾年前同教皇互屌既黃絲都知我唔係住美國,屈我話我講上年仲住美國,真係練法輪功練壞腦有幻覺[sosad]

我知!
我知你成日講大話!:D

呢度而家都解釋唔到,點解成日無端端提法輪功嗰個係你,反而我先至係法輪功喎。:D

有咩人會聽到我屌法輪功而嬲嬲豬追住我咬,好似你咁[369]

又係你自己話要玩撚殘班黃屎嘅,乜原來你俾人玩返轉頭,你就要好撚嬲嬲到要證實人哋就真法輪功嚟㗎 ?咁你玩人又點會唔係法輪功?我都想知你點解會唔法輪功係呀!:D

下,撚黃絲點解係法輪功,可唔可以解釋下?[sosad]

我都想知點解我同你話嘅黃屎會係法輪功嚟,可唔可以解釋一下?:D

我冇話黃絲係法輪功喎,你有證據我講過咪cap出黎,我話屌法輪功,追住我咬果條友係咋喎[sosad]


又講大話!:D
https://upload.hkgolden.media/comment/kroa1q2r.smpkm2ep0zv.hpsjjnotz42.qwg.jpg

咁係咪攞証據出黎,冇姐係你講大話[369]

根據你嘅邏輯,見你咁撚嬲咁否認,證據好撚確鑿下波喎!呢個都唔係證據嘅話,我就真係唔知點解你好意思話我係法輪功嚟喇,你最好笑㗎啲相係你自己無端端貼上嚟,之後你話自己唔係法輪功我先係。,但係你又冇證據。#yup#

ikea風格嘛,有咩證據證明係黃絲?[sosad]

咁你有咩證據證明自己冇屈過人哋法輪功係黃絲,同埋黃屎係法輪功?:D
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 00:41
陰公,成個topic連續幾版都不停咁重複又重複咁,講啲畀人踢爆咗嘅大話,仲有一電話講大話,一邊俾人屌,連自己都冇話過黃屎係法輪功嘅大話都講出嚟![sosad] #bye#

你唔喺到咁嘅地步,都仲幻想會有你口中嘅黃屎撐你呀嘛?#bye#

個個都見你兜得好7,咩都冇証據[sosad]

啲理據同邏輯都係你自己提出嚟嘅,自己無證句就話人哋冇證據,你話我兜到好柒?:D

幾時提過?source呢?我夠話係你都得[369]
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 00:42
有睇我幾年前同教皇互屌既黃絲都知我唔係住美國,屈我話我講上年仲住美國,真係練法輪功練壞腦有幻覺[sosad]

我知!
我知你成日講大話!:D

呢度而家都解釋唔到,點解成日無端端提法輪功嗰個係你,反而我先至係法輪功喎。:D

有咩人會聽到我屌法輪功而嬲嬲豬追住我咬,好似你咁[369]

又係你自己話要玩撚殘班黃屎嘅,乜原來你俾人玩返轉頭,你就要好撚嬲嬲到要證實人哋就真法輪功嚟㗎 ?咁你玩人又點會唔係法輪功?我都想知你點解會唔法輪功係呀!:D

下,撚黃絲點解係法輪功,可唔可以解釋下?[sosad]

我都想知點解我同你話嘅黃屎會係法輪功嚟,可唔可以解釋一下?:D

我冇話黃絲係法輪功喎,你有證據我講過咪cap出黎,我話屌法輪功,追住我咬果條友係咋喎[sosad]


又講大話!:D
https://upload.hkgolden.media/comment/kroa1q2r.smpkm2ep0zv.hpsjjnotz42.qwg.jpg

咁係咪攞証據出黎,冇姐係你講大話[369]

根據你嘅邏輯,見你咁撚嬲咁否認,證據好撚確鑿下波喎!呢個都唔係證據嘅話,我就真係唔知點解你好意思話我係法輪功嚟喇,你最好笑㗎啲相係你自己無端端貼上嚟,之後你話自己唔係法輪功我先係。,但係你又冇證據。#yup#

ikea風格嘛,有咩證據證明係黃絲?[sosad]

咁你有咩證據證明自己冇屈過人哋法輪功係黃絲,同埋黃屎係法輪功?:D


咁你有咩證據證明我屈過人哋法輪功係黃絲,同埋黃屎係法輪功?[369]
阿魯卡戴綠帽
引用
25/06/2026 00:43
張圖有黃絲帶?[sosad]

咁你就話自己冇屈到法輪功係黃屎?:D

邊度有屈到?請指正,你真好想像力[sosad]

你覺得自己冇屈到嘅,做乜無端端要鬼拍後尾枕,自己delete咗張相呢?:D

同埋我記得張相你都唔係第一次貼㗎啦喎,我跌過張着藍衫嘅,你都係照貼依張添!:D
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 00:44
有人屈我上年仲住係美國,笑死
個個都知我呢幾年香港新加坡2邊走,
係咁講大話,連d黃絲都唔信佢[sosad]

我點樣屈你呀?根據中國憲法。要被告自政清白嘅原則,你要攞出嚟舊年冇講過證據先得喎!而且呢度好多人都睇到你講過添!唔好提你喺完全冇證據嘅情況之下證實我係法輪功同埋大陸仔。:D

sor,呢度香港,點解要就你呢個大陸仔用中國法?[sosad] 唉,你又露出馬腳喇[369]

又係你自己話香港係中國,我哋高登黃屎都係大陸仔嚟嘅?你唔係想唔認吖嘛?犯法喎㗎喎!:D
話香港即係大陸嘅大陸仔,要求中國香港人用香港係國家嘅區別對待,典型大陸仔雙重標準,又露出馬腳。#good#


巴打你就唔識嘢嘞,人地自己「證明」自己係美國籍,都識得影張唔知屬於邊個嘅美國護照相嚟證明吖,你見佢自己都唔會黐到影張電話語言設定係英文嘅相嚟證明㗎喎。咁當然我唔排除佢而家黐過之前嘅。

今日人地玩雙重標準,單憑電話語言設定就「證明」你嘅國籍身份,呢啲咪典型嘅「說中國話就是中國人」嘅中共人思維囉。由佢啦,有啲人思維舉止係會處處滲啲大陸味出嚟,所以成日都一係提住自己係美國人,一係提住佢唔係中國人。有啲嘢刻咗入骨,攞咩護照都抹唔甩嘅。

哦,原來你平時話人文革後代就係文革後代就係滲出大陸味既思維舉止[369]
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 00:45
張圖有黃絲帶?[sosad]

咁你就話自己冇屈到法輪功係黃屎?:D

邊度有屈到?請指正,你真好想像力[sosad]

你覺得自己冇屈到嘅,做乜無端端要鬼拍後尾枕,自己delete咗張相呢?:D

同埋我記得張相你都唔係第一次貼㗎啦喎,我跌過張着藍衫嘅,你都係照貼依張添!:D

高登點del相,你咪玩我啦[sosad]
阿魯卡戴綠帽
引用
25/06/2026 00:46
陰公,成個topic連續幾版都不停咁重複又重複咁,講啲畀人踢爆咗嘅大話,仲有一電話講大話,一邊俾人屌,連自己都冇話過黃屎係法輪功嘅大話都講出嚟![sosad] #bye#

你唔喺到咁嘅地步,都仲幻想會有你口中嘅黃屎撐你呀嘛?#bye#

個個都見你兜得好7,咩都冇証據[sosad]

啲理據同邏輯都係你自己提出嚟嘅,自己無證句就話人哋冇證據,你話我兜到好柒?:D

幾時提過?source呢?我夠話係你都得[369]

你啱啱先講完咋喎,咁快又嬲到唔記得啦喇!:D
我係法輪功係證據呢?你冇話過黃屎係法輪功嘅證據呢?

你好似一件都攞唔出喎!
根據你嘅邏輯,都唔少法輪功係藍絲喇!:D
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 00:47
陰公,成個topic連續幾版都不停咁重複又重複咁,講啲畀人踢爆咗嘅大話,仲有一電話講大話,一邊俾人屌,連自己都冇話過黃屎係法輪功嘅大話都講出嚟![sosad] #bye#

你唔喺到咁嘅地步,都仲幻想會有你口中嘅黃屎撐你呀嘛?#bye#

個個都見你兜得好7,咩都冇証據[sosad]

啲理據同邏輯都係你自己提出嚟嘅,自己無證句就話人哋冇證據,你話我兜到好柒?:D

幾時提過?source呢?我夠話係你都得[369]

你啱啱先講完咋喎,咁快又嬲到唔記得啦喇!:D
我係法輪功係證據呢?你冇話過黃屎係法輪功嘅證據呢?

你好似一件都攞唔出喎!
根據你嘅邏輯,都唔少法輪功係藍絲喇!:D

以你頭先既中國邏輯,係你搵證據喎[369]
痾尿屎窟㾗
引用
25/06/2026 00:51
有人屈我上年仲住係美國,笑死
個個都知我呢幾年香港新加坡2邊走,
係咁講大話,連d黃絲都唔信佢[sosad]

我點樣屈你呀?根據中國憲法。要被告自政清白嘅原則,你要攞出嚟舊年冇講過證據先得喎!而且呢度好多人都睇到你講過添!唔好提你喺完全冇證據嘅情況之下證實我係法輪功同埋大陸仔。:D

sor,呢度香港,點解要就你呢個大陸仔用中國法?[sosad] 唉,你又露出馬腳喇[369]

又係你自己話香港係中國,我哋高登黃屎都係大陸仔嚟嘅?你唔係想唔認吖嘛?犯法喎㗎喎!:D
話香港即係大陸嘅大陸仔,要求中國香港人用香港係國家嘅區別對待,典型大陸仔雙重標準,又露出馬腳。#good#


巴打你就唔識嘢嘞,人地自己「證明」自己係美國籍,都識得影張唔知屬於邊個嘅美國護照相嚟證明吖,你見佢自己都唔會黐到影張電話語言設定係英文嘅相嚟證明㗎喎。咁當然我唔排除佢而家黐過之前嘅。

今日人地玩雙重標準,單憑電話語言設定就「證明」你嘅國籍身份,呢啲咪典型嘅「說中國話就是中國人」嘅中共人思維囉。由佢啦,有啲人思維舉止係會處處滲啲大陸味出嚟,所以成日都一係提住自己係美國人,一係提住佢唔係中國人。有啲嘢刻咗入骨,攞咩護照都抹唔甩嘅。

哦,原來你平時話人文革後代就係文革後代就係滲出大陸味既思維舉止[369]


閣下曾留言同意我指嗰班人為文革後代無問題喎,我陳述緊你都認同嘅事實啫。

你單憑人地電話設定去判斷人嘅身份國籍,係你自己都唔認同㗎喎,如果唔係閣下當日何必影張唔知屬於邊個嘅美國護照相,直接影你電話設定係英文就夠啦?

你雙重標準就認為無問題,本來我都唔確定,不過而家明白嘞,難怪有徒手搬龍門之稱號。
阿魯卡戴綠帽
引用
25/06/2026 00:52
有睇我幾年前同教皇互屌既黃絲都知我唔係住美國,屈我話我講上年仲住美國,真係練法輪功練壞腦有幻覺[sosad]

我知!
我知你成日講大話!:D

呢度而家都解釋唔到,點解成日無端端提法輪功嗰個係你,反而我先至係法輪功喎。:D

有咩人會聽到我屌法輪功而嬲嬲豬追住我咬,好似你咁[369]

又係你自己話要玩撚殘班黃屎嘅,乜原來你俾人玩返轉頭,你就要好撚嬲嬲到要證實人哋就真法輪功嚟㗎 ?咁你玩人又點會唔係法輪功?我都想知你點解會唔法輪功係呀!:D

下,撚黃絲點解係法輪功,可唔可以解釋下?[sosad]

我都想知點解我同你話嘅黃屎會係法輪功嚟,可唔可以解釋一下?:D

我冇話黃絲係法輪功喎,你有證據我講過咪cap出黎,我話屌法輪功,追住我咬果條友係咋喎[sosad]


又講大話!:D
https://upload.hkgolden.media/comment/kroa1q2r.smpkm2ep0zv.hpsjjnotz42.qwg.jpg

咁係咪攞証據出黎,冇姐係你講大話[369]

根據你嘅邏輯,見你咁撚嬲咁否認,證據好撚確鑿下波喎!呢個都唔係證據嘅話,我就真係唔知點解你好意思話我係法輪功嚟喇,你最好笑㗎啲相係你自己無端端貼上嚟,之後你話自己唔係法輪功我先係。,但係你又冇證據。#yup#

ikea風格嘛,有咩證據證明係黃絲?[sosad]

咁你有咩證據證明自己冇屈過人哋法輪功係黃絲,同埋黃屎係法輪功?:D


咁你有咩證據證明我屈過人哋法輪功係黃絲,同埋黃屎係法輪功?[369]

咁有乜證據你冇屈過人哋黃屎係法輪功?:D
張相就係最佳證據,正如你求其貼張相,就話係證明我係法輪功一樣!:D
https://upload.hkgolden.media/comment/kroa1q2r.smpkm2ep0zv.hpsjjnotz42.qwg.jpg
阿魯卡戴綠帽
引用
25/06/2026 00:53
張圖有黃絲帶?[sosad]

咁你就話自己冇屈到法輪功係黃屎?:D

邊度有屈到?請指正,你真好想像力[sosad]

你覺得自己冇屈到嘅,做乜無端端要鬼拍後尾枕,自己delete咗張相呢?:D

同埋我記得張相你都唔係第一次貼㗎啦喎,我跌過張着藍衫嘅,你都係照貼依張添!:D

高登點del相,你咪玩我啦[sosad]

咁你要攞出你冇delete過相嘅證據先得喎。:D
keroro-rider
引用
25/06/2026 00:54
https://upload.hkgolden.media/comment/ngvv4sah.2oerpn50pvv.lulcw304csz.bvc.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/yoos4kx4.xc1p1j4s0cy.ntp4hpyk04w.ksk.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/ngvv4sah.2oerpn50pvv.lulcw304csz.bvc.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/yoos4kx4.xc1p1j4s0cy.ntp4hpyk04w.ksk.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/ngvv4sah.2oerpn50pvv.lulcw304csz.bvc.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/yoos4kx4.xc1p1j4s0cy.ntp4hpyk04w.ksk.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/ngvv4sah.2oerpn50pvv.lulcw304csz.bvc.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/yoos4kx4.xc1p1j4s0cy.ntp4hpyk04w.ksk.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/ngvv4sah.2oerpn50pvv.lulcw304csz.bvc.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/yoos4kx4.xc1p1j4s0cy.ntp4hpyk04w.ksk.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/ngvv4sah.2oerpn50pvv.lulcw304csz.bvc.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/yoos4kx4.xc1p1j4s0cy.ntp4hpyk04w.ksk.jpg



地獄輪迴~~~~
阿魯卡戴綠帽
引用
25/06/2026 00:54
陰公,成個topic連續幾版都不停咁重複又重複咁,講啲畀人踢爆咗嘅大話,仲有一電話講大話,一邊俾人屌,連自己都冇話過黃屎係法輪功嘅大話都講出嚟![sosad] #bye#

你唔喺到咁嘅地步,都仲幻想會有你口中嘅黃屎撐你呀嘛?#bye#

個個都見你兜得好7,咩都冇証據[sosad]

啲理據同邏輯都係你自己提出嚟嘅,自己無證句就話人哋冇證據,你話我兜到好柒?:D

幾時提過?source呢?我夠話係你都得[369]

你啱啱先講完咋喎,咁快又嬲到唔記得啦喇!:D
我係法輪功係證據呢?你冇話過黃屎係法輪功嘅證據呢?

你好似一件都攞唔出喎!
根據你嘅邏輯,都唔少法輪功係藍絲喇!:D

以你頭先既中國邏輯,係你搵證據喎[369]

你而家引用嘅中國邏輯,你要自己證明你唔係法輪功、唔係大陸仔,同埋唔係伯特利出嚟先得喎,但係你頭先貼出嚟嘅相,又證明咗你係喎。:D
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 00:55
有人屈我上年仲住係美國,笑死
個個都知我呢幾年香港新加坡2邊走,
係咁講大話,連d黃絲都唔信佢[sosad]

我點樣屈你呀?根據中國憲法。要被告自政清白嘅原則,你要攞出嚟舊年冇講過證據先得喎!而且呢度好多人都睇到你講過添!唔好提你喺完全冇證據嘅情況之下證實我係法輪功同埋大陸仔。:D

sor,呢度香港,點解要就你呢個大陸仔用中國法?[sosad] 唉,你又露出馬腳喇[369]

又係你自己話香港係中國,我哋高登黃屎都係大陸仔嚟嘅?你唔係想唔認吖嘛?犯法喎㗎喎!:D
話香港即係大陸嘅大陸仔,要求中國香港人用香港係國家嘅區別對待,典型大陸仔雙重標準,又露出馬腳。#good#


巴打你就唔識嘢嘞,人地自己「證明」自己係美國籍,都識得影張唔知屬於邊個嘅美國護照相嚟證明吖,你見佢自己都唔會黐到影張電話語言設定係英文嘅相嚟證明㗎喎。咁當然我唔排除佢而家黐過之前嘅。

今日人地玩雙重標準,單憑電話語言設定就「證明」你嘅國籍身份,呢啲咪典型嘅「說中國話就是中國人」嘅中共人思維囉。由佢啦,有啲人思維舉止係會處處滲啲大陸味出嚟,所以成日都一係提住自己係美國人,一係提住佢唔係中國人。有啲嘢刻咗入骨,攞咩護照都抹唔甩嘅。

哦,原來你平時話人文革後代就係文革後代就係滲出大陸味既思維舉止[369]


閣下曾留言同意我指嗰班人為文革後代無問題喎,我陳述緊你都認同嘅事實啫。

你單憑人地電話設定去判斷人嘅身份國籍,係你自己都唔認同㗎喎,如果唔係閣下當日何必影張唔知屬於邊個嘅美國護照相,直接影你電話設定係英文就夠啦?

你雙重標準就認為無問題,本來我都唔確定,不過而家明白嘞,難怪有徒手搬龍門之稱號。

下,呢度大部分人睇到人打簡體字都會屌,笑佢大陸仔喎,不如你改個名再係咁用簡體字出post回post,睇下你會唔會比人屌係大陸仔[369]
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 00:56
張圖有黃絲帶?[sosad]

咁你就話自己冇屈到法輪功係黃屎?:D

邊度有屈到?請指正,你真好想像力[sosad]

你覺得自己冇屈到嘅,做乜無端端要鬼拍後尾枕,自己delete咗張相呢?:D

同埋我記得張相你都唔係第一次貼㗎啦喎,我跌過張着藍衫嘅,你都係照貼依張添!:D

高登點del相,你咪玩我啦[sosad]

咁你要攞出你冇delete過相嘅證據先得喎。:D

以你中國邏輯,係你攞喎[369]
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 00:57
陰公,成個topic連續幾版都不停咁重複又重複咁,講啲畀人踢爆咗嘅大話,仲有一電話講大話,一邊俾人屌,連自己都冇話過黃屎係法輪功嘅大話都講出嚟![sosad] #bye#

你唔喺到咁嘅地步,都仲幻想會有你口中嘅黃屎撐你呀嘛?#bye#

個個都見你兜得好7,咩都冇証據[sosad]

啲理據同邏輯都係你自己提出嚟嘅,自己無證句就話人哋冇證據,你話我兜到好柒?:D

幾時提過?source呢?我夠話係你都得[369]

你啱啱先講完咋喎,咁快又嬲到唔記得啦喇!:D
我係法輪功係證據呢?你冇話過黃屎係法輪功嘅證據呢?

你好似一件都攞唔出喎!
根據你嘅邏輯,都唔少法輪功係藍絲喇!:D

以你頭先既中國邏輯,係你搵證據喎[369]

你而家引用嘅中國邏輯,你要自己證明你唔係法輪功、唔係大陸仔,同埋唔係伯特利出嚟先得喎,但係你頭先貼出嚟嘅相,又證明咗你係喎。:D

我唔洗引用落,大家睇到d圖都知咩料[369]
痾尿屎窟㾗
引用
25/06/2026 00:57
有人屈我上年仲住係美國,笑死
個個都知我呢幾年香港新加坡2邊走,
係咁講大話,連d黃絲都唔信佢[sosad]

我點樣屈你呀?根據中國憲法。要被告自政清白嘅原則,你要攞出嚟舊年冇講過證據先得喎!而且呢度好多人都睇到你講過添!唔好提你喺完全冇證據嘅情況之下證實我係法輪功同埋大陸仔。:D

sor,呢度香港,點解要就你呢個大陸仔用中國法?[sosad] 唉,你又露出馬腳喇[369]

又係你自己話香港係中國,我哋高登黃屎都係大陸仔嚟嘅?你唔係想唔認吖嘛?犯法喎㗎喎!:D
話香港即係大陸嘅大陸仔,要求中國香港人用香港係國家嘅區別對待,典型大陸仔雙重標準,又露出馬腳。#good#


巴打你就唔識嘢嘞,人地自己「證明」自己係美國籍,都識得影張唔知屬於邊個嘅美國護照相嚟證明吖,你見佢自己都唔會黐到影張電話語言設定係英文嘅相嚟證明㗎喎。咁當然我唔排除佢而家黐過之前嘅。

今日人地玩雙重標準,單憑電話語言設定就「證明」你嘅國籍身份,呢啲咪典型嘅「說中國話就是中國人」嘅中共人思維囉。由佢啦,有啲人思維舉止係會處處滲啲大陸味出嚟,所以成日都一係提住自己係美國人,一係提住佢唔係中國人。有啲嘢刻咗入骨,攞咩護照都抹唔甩嘅。

哦,原來你平時話人文革後代就係文革後代就係滲出大陸味既思維舉止[369]


閣下曾留言同意我指嗰班人為文革後代無問題喎,我陳述緊你都認同嘅事實啫。

你單憑人地電話設定去判斷人嘅身份國籍,係你自己都唔認同㗎喎,如果唔係閣下當日何必影張唔知屬於邊個嘅美國護照相,直接影你電話設定係英文就夠啦?

你雙重標準就認為無問題,本來我都唔確定,不過而家明白嘞,難怪有徒手搬龍門之稱號。

下,呢度大部分人睇到人打簡體字都會屌,笑佢大陸仔喎,不如你改個名再係咁用簡體字出post回post,睇下你會唔會比人屌係大陸仔[369]


曾經好多人都以為地球係平嘅㖭,咁你係咪承認可以單憑電話嘅語言設定就可以判斷佢係咩身份國籍?
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 00:59
有人屈我上年仲住係美國,笑死
個個都知我呢幾年香港新加坡2邊走,
係咁講大話,連d黃絲都唔信佢[sosad]

我點樣屈你呀?根據中國憲法。要被告自政清白嘅原則,你要攞出嚟舊年冇講過證據先得喎!而且呢度好多人都睇到你講過添!唔好提你喺完全冇證據嘅情況之下證實我係法輪功同埋大陸仔。:D

sor,呢度香港,點解要就你呢個大陸仔用中國法?[sosad] 唉,你又露出馬腳喇[369]

又係你自己話香港係中國,我哋高登黃屎都係大陸仔嚟嘅?你唔係想唔認吖嘛?犯法喎㗎喎!:D
話香港即係大陸嘅大陸仔,要求中國香港人用香港係國家嘅區別對待,典型大陸仔雙重標準,又露出馬腳。#good#


巴打你就唔識嘢嘞,人地自己「證明」自己係美國籍,都識得影張唔知屬於邊個嘅美國護照相嚟證明吖,你見佢自己都唔會黐到影張電話語言設定係英文嘅相嚟證明㗎喎。咁當然我唔排除佢而家黐過之前嘅。

今日人地玩雙重標準,單憑電話語言設定就「證明」你嘅國籍身份,呢啲咪典型嘅「說中國話就是中國人」嘅中共人思維囉。由佢啦,有啲人思維舉止係會處處滲啲大陸味出嚟,所以成日都一係提住自己係美國人,一係提住佢唔係中國人。有啲嘢刻咗入骨,攞咩護照都抹唔甩嘅。

哦,原來你平時話人文革後代就係文革後代就係滲出大陸味既思維舉止[369]


閣下曾留言同意我指嗰班人為文革後代無問題喎,我陳述緊你都認同嘅事實啫。

你單憑人地電話設定去判斷人嘅身份國籍,係你自己都唔認同㗎喎,如果唔係閣下當日何必影張唔知屬於邊個嘅美國護照相,直接影你電話設定係英文就夠啦?

你雙重標準就認為無問題,本來我都唔確定,不過而家明白嘞,難怪有徒手搬龍門之稱號。

下,呢度大部分人睇到人打簡體字都會屌,笑佢大陸仔喎,不如你改個名再係咁用簡體字出post回post,睇下你會唔會比人屌係大陸仔[369]


曾經好多人都以為地球係平嘅㖭,咁你係咪承認可以單憑電話嘅語言設定就可以判斷佢係咩身份國籍?

我跟高登仔入鄉隨俗姐[369]
姐係話你用繁體都證明唔到你唔係大陸人咁解?[sosad]
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 01:02
有人咁幫大陸仔,唔通係佢同胞?[369]
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 01:03
定係又多個法輪功上釣?[sosad]
吊勼共匪
引用
25/06/2026 01:04
黃絲精英 大陸仔

R-Seven( 等21年支爆, 日日無所事事, 開白卡POST 發癲洗板)
電光火石間(大陸仔, 屈人大陸仔,京東, 淘寶 )
自由之子(大陸仔, 百度之子, 40歲KEETA 工作 )
小范(大陸仔, BILIBILI專家, 扮買中國股票 , 9UP 港爆14000=>28000 = - 14000點)
強烈活塞運動(淘寶)
酒鬼薔薇聖斗#503354= 大陸佬戴綠帽= 阿魯卡戴綠帽 (大陸仔, 屈人大陸仔, 深圳返工、深圳居住 , 職業包裝工, 10年支爆, 輸俾華為員工之後被女飛 , 大陸佬戴綠帽 既大陸佬原來就係佢自己 , 法輪功人士)
防守型前鋒(大陸仔, 屈人大陸仔, BILIBILI, 食狗肉, 用大陸牌子, 扮買中國股票, 上微博, 上大陸官媒, 睇中國香港隊, 睇大陸節目, 職業食蕉, 有叫雞專家, 扮大學生, 年齡都要呃人, 每日平均16小時上高登, 毒向左走向右走, 再失業之後睡覺 睡到星期幾都唔知 #adore#bg, 年齡成55 , 仲要靠老母)
likyhohk(大陸仔, 桂林食狗肉)
Mr.Slow ( 做中國政府公務員)
不嬲丟人現眼(大陸仔, 返大陸拜山)
RacingDriver ( 大陸仔, 媾唔到女, 屈人白卡, 屈人人妖, 夾埋變態佬 最曖嗅淫麻 性SO擾女網友 , 起底女會員)
張耀揚(#129306) ( 媾唔到女, 起底女會員 , 恐嚇女會員)
嘉綠仙 (#695667) ( 假冒我名 , 推POST 洗板)
淺草妖雞 ( 負債40萬, 有錢叫雞, 都唔養2個女)
oceanface( 大陸仔, 屈人大陸仔, 無業,溝唔到麥當勞姐姐,因愛成恨)
斷氣流大師兄(大陸仔, 屈人大陸仔)
にほんえいが=日本映畫 (#279921) ( 大陸仔, 屈人大陸仔, 扮日本人, 唔識日文, GOOGLE 翻譯 扮日本人)
痾尿屎窟㾗 (#629310) ( BNOER , 在英國唔做野, 無收入, 無供獻, 想拿BC 呃英國人福利)

𨳒,
我是誰?
在那裡?
原來係爱国撚,唔通?
𨳒!
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 01:05
黃絲精英 大陸仔

R-Seven( 等21年支爆, 日日無所事事, 開白卡POST 發癲洗板)
電光火石間(大陸仔, 屈人大陸仔,京東, 淘寶 )
自由之子(大陸仔, 百度之子, 40歲KEETA 工作 )
小范(大陸仔, BILIBILI專家, 扮買中國股票 , 9UP 港爆14000=>28000 = - 14000點)
強烈活塞運動(淘寶)
酒鬼薔薇聖斗#503354= 大陸佬戴綠帽= 阿魯卡戴綠帽 (大陸仔, 屈人大陸仔, 深圳返工、深圳居住 , 職業包裝工, 10年支爆, 輸俾華為員工之後被女飛 , 大陸佬戴綠帽 既大陸佬原來就係佢自己 , 法輪功人士)
防守型前鋒(大陸仔, 屈人大陸仔, BILIBILI, 食狗肉, 用大陸牌子, 扮買中國股票, 上微博, 上大陸官媒, 睇中國香港隊, 睇大陸節目, 職業食蕉, 有叫雞專家, 扮大學生, 年齡都要呃人, 每日平均16小時上高登, 毒向左走向右走, 再失業之後睡覺 睡到星期幾都唔知 #adore#bg, 年齡成55 , 仲要靠老母)
likyhohk(大陸仔, 桂林食狗肉)
Mr.Slow ( 做中國政府公務員)
不嬲丟人現眼(大陸仔, 返大陸拜山)
RacingDriver ( 大陸仔, 媾唔到女, 屈人白卡, 屈人人妖, 夾埋變態佬 最曖嗅淫麻 性SO擾女網友 , 起底女會員)
張耀揚(#129306) ( 媾唔到女, 起底女會員 , 恐嚇女會員)
嘉綠仙 (#695667) ( 假冒我名 , 推POST 洗板)
淺草妖雞 ( 負債40萬, 有錢叫雞, 都唔養2個女)
oceanface( 大陸仔, 屈人大陸仔, 無業,溝唔到麥當勞姐姐,因愛成恨)
斷氣流大師兄(大陸仔, 屈人大陸仔)
にほんえいが=日本映畫 (#279921) ( 大陸仔, 屈人大陸仔, 扮日本人, 唔識日文, GOOGLE 翻譯 扮日本人)
痾尿屎窟㾗 (#629310) ( BNOER , 在英國唔做野, 無收入, 無供獻, 想拿BC 呃英國人福利)

𨳒,
我是誰?
在那裡?
原來係爱国撚,唔通?
𨳒!

你未夠出名[sosad]
痾尿屎窟㾗
引用
25/06/2026 01:06
有人屈我上年仲住係美國,笑死
個個都知我呢幾年香港新加坡2邊走,
係咁講大話,連d黃絲都唔信佢[sosad]

我點樣屈你呀?根據中國憲法。要被告自政清白嘅原則,你要攞出嚟舊年冇講過證據先得喎!而且呢度好多人都睇到你講過添!唔好提你喺完全冇證據嘅情況之下證實我係法輪功同埋大陸仔。:D

sor,呢度香港,點解要就你呢個大陸仔用中國法?[sosad] 唉,你又露出馬腳喇[369]

又係你自己話香港係中國,我哋高登黃屎都係大陸仔嚟嘅?你唔係想唔認吖嘛?犯法喎㗎喎!:D
話香港即係大陸嘅大陸仔,要求中國香港人用香港係國家嘅區別對待,典型大陸仔雙重標準,又露出馬腳。#good#


巴打你就唔識嘢嘞,人地自己「證明」自己係美國籍,都識得影張唔知屬於邊個嘅美國護照相嚟證明吖,你見佢自己都唔會黐到影張電話語言設定係英文嘅相嚟證明㗎喎。咁當然我唔排除佢而家黐過之前嘅。

今日人地玩雙重標準,單憑電話語言設定就「證明」你嘅國籍身份,呢啲咪典型嘅「說中國話就是中國人」嘅中共人思維囉。由佢啦,有啲人思維舉止係會處處滲啲大陸味出嚟,所以成日都一係提住自己係美國人,一係提住佢唔係中國人。有啲嘢刻咗入骨,攞咩護照都抹唔甩嘅。

哦,原來你平時話人文革後代就係文革後代就係滲出大陸味既思維舉止[369]


閣下曾留言同意我指嗰班人為文革後代無問題喎,我陳述緊你都認同嘅事實啫。

你單憑人地電話設定去判斷人嘅身份國籍,係你自己都唔認同㗎喎,如果唔係閣下當日何必影張唔知屬於邊個嘅美國護照相,直接影你電話設定係英文就夠啦?

你雙重標準就認為無問題,本來我都唔確定,不過而家明白嘞,難怪有徒手搬龍門之稱號。

下,呢度大部分人睇到人打簡體字都會屌,笑佢大陸仔喎,不如你改個名再係咁用簡體字出post回post,睇下你會唔會比人屌係大陸仔[369]


曾經好多人都以為地球係平嘅㖭,咁你係咪承認可以單憑電話嘅語言設定就可以判斷佢係咩身份國籍?

我跟高登仔入鄉隨俗姐[369]
姐係話你用繁體都證明唔到你唔係大陸人咁解?[sosad]


嘗試證明自己係你嘅習慣啫,我無需要同意欲去證明你嘅任何猜測。

你開呢個post,單憑人地電話嘅語言設定就可以判斷佢係咩身份國籍,但係發生喺你自己度就知唔夠,識得影張唔知屬於邊個嘅美國護照相嚟「證明」,我有無講錯屈咗你啲咩呀?
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]