有人屈我上年仲住係美國,笑死
個個都知我呢幾年香港新加坡2邊走,
係咁講大話,連d黃絲都唔信佢
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
我點樣屈你呀?根據中國憲法。要被告自政清白嘅原則,你要攞出嚟舊年冇講過證據先得喎!而且呢度好多人都睇到你講過添!唔好提你喺完全冇證據嘅情況之下證實我係法輪功同埋大陸仔。

sor,呢度香港,點解要就你呢個大陸仔用中國法?
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
唉,你又露出馬腳喇
![[369]](/faces/369.gif)
又係你自己話香港係中國,我哋高登黃屎都係大陸仔嚟嘅?你唔係想唔認吖嘛?犯法喎㗎喎!
話香港即係大陸嘅大陸仔,要求中國香港人用香港係國家嘅區別對待,典型大陸仔雙重標準,又露出馬腳。

巴打你就唔識嘢嘞,人地自己「證明」自己係美國籍,都識得影張唔知屬於邊個嘅美國護照相嚟證明吖,你見佢自己都唔會黐到影張電話語言設定係英文嘅相嚟證明㗎喎。咁當然我唔排除佢而家黐過之前嘅。
今日人地玩雙重標準,單憑電話語言設定就「證明」你嘅國籍身份,呢啲咪典型嘅「說中國話就是中國人」嘅中共人思維囉。由佢啦,有啲人思維舉止係會處處滲啲大陸味出嚟,所以成日都一係提住自己係美國人,一係提住佢唔係中國人。有啲嘢刻咗入骨,攞咩護照都抹唔甩嘅。