[
登入
]
上一頁
下一頁
時事台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
第 6 頁
第 7 頁
第 8 頁
第 9 頁
第 10 頁
第 11 頁
第 12 頁
第 13 頁
第 14 頁
時事台
又比我捉到個大陸仔扮香港人上高登
阿魯卡(半退)
24/06/2026 23:47
唔怪之 講同事實可以完全相反
原來法法輪功人士
唔怪之 要戴綠帽 , 正常女都唔要佢
真大陸佬戴綠帽
佢話佢用簡體機唔係大陸仔,識睇簡體先係大陸仔,問ai話香港人口普查96%人識睇
又話我成日屌法輪功,所以係法輪功fans
佢真係當呢度d人好似佢d教徒咁弱智
咁100% 係 法輪功
佢係深圳人, 職業包裝工
佢連上環係舊區佢都唔知道, 連香港小學絕大多數廣東話都唔知道
100%係大陸
電光火石間
24/06/2026 23:52
你俾司徒老賊恥笑,真係叻。
一單還一單,加上我唔係藍,我都唔撐中共港共,我只係鍾意捉d黃絲黎撚
你果然係弱智
駁唔到呀?你有我撐中既證據咪放出黎囉
話左你隻裙腳仔n次,衣家仲未識分"恥笑你",同"反駁你"嘅分別 ? 呢個post 除左白咭卡,大部份係恥笑緊你呀傻鳩。
徒手剝榴槤
24/06/2026 23:54
有人屈我上年仲住係美國,笑死
個個都知我呢幾年香港新加坡2邊走,
係咁講大話,連d黃絲都唔信佢
徒手剝榴槤
24/06/2026 23:55
你俾司徒老賊恥笑,真係叻。
一單還一單,加上我唔係藍,我都唔撐中共港共,我只係鍾意捉d黃絲黎撚
你果然係弱智
駁唔到呀?你有我撐中既證據咪放出黎囉
話左你隻裙腳仔n次,衣家仲未識分"恥笑你",同"反駁你"嘅分別 ? 呢個post 除左白咭卡,大部份係恥笑緊你呀傻鳩。
我笑緊支爆佬姐,越屈越多,越屈越無理頭,就因為我唔小心督爆左佢用簡體機
阿魯卡戴綠帽
24/06/2026 23:55
有人屈我上年仲住係美國,笑死
個個都知我呢幾年香港新加坡2邊走,
係咁講大話,連d黃絲都唔信佢
我點樣屈你呀?根據中國憲法。要被告自政清白嘅原則,你要攞出嚟舊年冇講過證據先得喎!而且呢度好多人都睇到你講過添!唔好提你喺完全冇證據嘅情況之下證實我係法輪功同埋大陸仔。
阿魯卡戴綠帽
24/06/2026 23:57
你俾司徒老賊恥笑,真係叻。
一單還一單,加上我唔係藍,我都唔撐中共港共,我只係鍾意捉d黃絲黎撚
你果然係弱智
駁唔到呀?你有我撐中既證據咪放出黎囉
話左你隻裙腳仔n次,衣家仲未識分"恥笑你",同"反駁你"嘅分別 ? 呢個post 除左白咭卡,大部份係恥笑緊你呀傻鳩。
我笑緊支爆佬姐,越屈越多,越屈越無理頭,就因為我唔小心督爆左佢用簡體機
咁點解全高登都針對你而唔係針對我呢?
係咪你平時講太多大話又串串貢,搞到得個高登公認係傻嘅阿魯卡撐你呢?
徒手剝榴槤
24/06/2026 23:58
有人屈我上年仲住係美國,笑死
個個都知我呢幾年香港新加坡2邊走,
係咁講大話,連d黃絲都唔信佢
我點樣屈你呀?根據中國憲法。要被告自政清白嘅原則,你要攞出嚟舊年冇講過證據先得喎!而且呢度好多人都睇到你講過添!唔好提你喺完全冇證據嘅情況之下證實我係法輪功同埋大陸仔。
sor,呢度香港,點解要就你呢個大陸仔用中國法?
唉,你又露出馬腳喇
徒手剝榴槤
24/06/2026 23:59
你俾司徒老賊恥笑,真係叻。
一單還一單,加上我唔係藍,我都唔撐中共港共,我只係鍾意捉d黃絲黎撚
你果然係弱智
駁唔到呀?你有我撐中既證據咪放出黎囉
話左你隻裙腳仔n次,衣家仲未識分"恥笑你",同"反駁你"嘅分別 ? 呢個post 除左白咭卡,大部份係恥笑緊你呀傻鳩。
我笑緊支爆佬姐,越屈越多,越屈越無理頭,就因為我唔小心督爆左佢用簡體機
咁點解全高登都針對你而唔係針對我呢?
係咪你平時講太多大話又串串貢,搞到得個高登公認係傻嘅阿魯卡撐你呢?
我撚黃絲緊係比黃絲針對架,但你d大話on9到黃絲都唔信
阿魯卡(半退)
25/06/2026 00:01
有人屈我上年仲住係美國,笑死
個個都知我呢幾年香港新加坡2邊走,
係咁講大話,連d黃絲都唔信佢
佢個D料 一聽就知大話
信連面都無埋
法輪功團之外既黃絲
都唔會埋佢
徒手剝榴槤
25/06/2026 00:02
屈我d野又冇証據,唔小心爆左你用簡體機同法輪功姐,就發晒癲
阿魯卡戴綠帽
25/06/2026 00:02
有人屈我上年仲住係美國,笑死
個個都知我呢幾年香港新加坡2邊走,
係咁講大話,連d黃絲都唔信佢
我點樣屈你呀?根據中國憲法。要被告自政清白嘅原則,你要攞出嚟舊年冇講過證據先得喎!而且呢度好多人都睇到你講過添!唔好提你喺完全冇證據嘅情況之下證實我係法輪功同埋大陸仔。
sor,呢度香港,點解要就你呢個大陸仔用中國法?
唉,你又露出馬腳喇
又係你自己話香港係中國,我哋高登黃屎都係大陸仔嚟嘅?你唔係想唔認吖嘛?犯法喎㗎喎!
話香港即係大陸嘅大陸仔,要求中國香港人用香港係國家嘅區別對待,典型大陸仔雙重標準,又露出馬腳。
徒手剝榴槤
25/06/2026 00:04
有人屈我上年仲住係美國,笑死
個個都知我呢幾年香港新加坡2邊走,
係咁講大話,連d黃絲都唔信佢
佢個D料 一聽就知大話
信連面都無埋
法輪功團之外既黃絲
都唔會埋佢
冇計,唔小心爆左佢係大陸仔嘛,佢緊係嬲架啦,唔係咁屈我洗板都消唔到氣
阿魯卡(半退)
25/06/2026 00:05
有人屈我上年仲住係美國,笑死
個個都知我呢幾年香港新加坡2邊走,
係咁講大話,連d黃絲都唔信佢
佢個D料 一聽就知大話
信連面都無埋
法輪功團之外既黃絲
都唔會埋佢
冇計,唔小心爆左佢係大陸仔嘛,佢緊係嬲架啦,唔係咁屈我洗板都消唔到氣
我估係法輪功
徒手剝榴槤
25/06/2026 00:06
有人屈我上年仲住係美國,笑死
個個都知我呢幾年香港新加坡2邊走,
係咁講大話,連d黃絲都唔信佢
我點樣屈你呀?根據中國憲法。要被告自政清白嘅原則,你要攞出嚟舊年冇講過證據先得喎!而且呢度好多人都睇到你講過添!唔好提你喺完全冇證據嘅情況之下證實我係法輪功同埋大陸仔。
sor,呢度香港,點解要就你呢個大陸仔用中國法?
唉,你又露出馬腳喇
又係你自己話香港係中國,我哋高登黃屎都係大陸仔嚟嘅?你唔係想唔認吖嘛?犯法喎㗎喎!
話香港即係大陸嘅大陸仔,要求中國香港人用香港係國家嘅區別對待,典型大陸仔雙重標準,又露出馬腳。
我香港打工姐,你比人爆左係大陸仔就要拖埋全香港落水
不過都岩既,我一直當香港人係中國人
徒手剝榴槤
25/06/2026 00:07
有人屈我上年仲住係美國,笑死
個個都知我呢幾年香港新加坡2邊走,
係咁講大話,連d黃絲都唔信佢
佢個D料 一聽就知大話
信連面都無埋
法輪功團之外既黃絲
都唔會埋佢
冇計,唔小心爆左佢係大陸仔嘛,佢緊係嬲架啦,唔係咁屈我洗板都消唔到氣
我估係法輪功
9成啦,唔小心屌左下法輪功,佢即刻癲狗咁追住咬,又屈我扮業主又屈我band5中學
阿魯卡戴綠帽
25/06/2026 00:08
你俾司徒老賊恥笑,真係叻。
一單還一單,加上我唔係藍,我都唔撐中共港共,我只係鍾意捉d黃絲黎撚
你果然係弱智
駁唔到呀?你有我撐中既證據咪放出黎囉
話左你隻裙腳仔n次,衣家仲未識分"恥笑你",同"反駁你"嘅分別 ? 呢個post 除左白咭卡,大部份係恥笑緊你呀傻鳩。
我笑緊支爆佬姐,越屈越多,越屈越無理頭,就因為我唔小心督爆左佢用簡體機
咁點解全高登都針對你而唔係針對我呢?
係咪你平時講太多大話又串串貢,搞到得個高登公認係傻嘅阿魯卡撐你呢?
我撚黃絲緊係比黃絲針對架,但你d大話on9到黃絲都唔信
咁點解你會玩到全高登都知佢係傻㗎阿魯卡撐你呢?
我自問都唔係黃嘅,都要撚你兩嘢又點解呢?
你貼張着黃色衫嘅法輪功成員,就話我係法輪功係咪有病呢?
點解你唔屌鳩個用支付寶嘅鬼佬係大陸仔呢?
就算人哋係大陸仔又點撚樣?你又支持大陸又反大陸,好撚矛盾喎!
阿魯卡(半退)
25/06/2026 00:09
有人屈我上年仲住係美國,笑死
個個都知我呢幾年香港新加坡2邊走,
係咁講大話,連d黃絲都唔信佢
佢個D料 一聽就知大話
信連面都無埋
法輪功團之外既黃絲
都唔會埋佢
冇計,唔小心爆左佢係大陸仔嘛,佢緊係嬲架啦,唔係咁屈我洗板都消唔到氣
我估係法輪功
9成啦,唔小心屌左下法輪功,佢即刻癲狗咁追住咬,又屈我扮業主又屈我band5中學
你係美國華人 , 月入8萬,
中學band幾咩所謂 好多年前
阿魯卡戴綠帽
25/06/2026 00:10
屈我d野又冇証據,唔小心爆左你用簡體機同法輪功姐,就發晒癲
依度係得你話我冇證據咋喎,亞大陸仔法輪功成員!
徒手剝榴槤
25/06/2026 00:11
有睇我幾年前同教皇互屌既黃絲都知我唔係住美國,屈我話我講上年仲住美國,真係練法輪功練壞腦有幻覺
阿魯卡戴綠帽
25/06/2026 00:12
有人屈我上年仲住係美國,笑死
個個都知我呢幾年香港新加坡2邊走,
係咁講大話,連d黃絲都唔信佢
佢個D料 一聽就知大話
信連面都無埋
法輪功團之外既黃絲
都唔會埋佢
冇計,唔小心爆左佢係大陸仔嘛,佢緊係嬲架啦,唔係咁屈我洗板都消唔到氣
我估係法輪功
9成啦,唔小心屌左下法輪功,佢即刻癲狗咁追住咬,又屈我扮業主又屈我band5中學
咁你唔係法輪功成員,又成日無端端睇法輪功做乜鳩呢?
你唔係讀伯特利又點會幻想自己係錦綉花園業主。
啲邏輯全部係你發明㗎喎!乜你覺得我用你提供嘅資料係屈緊你㗎?
徒手剝榴槤
25/06/2026 00:12
屈我d野又冇証據,唔小心爆左你用簡體機同法輪功姐,就發晒癲
依度係得你話我冇證據咋喎,亞大陸仔法輪功成員!
呢d證據係想講我督爆你係法輪功所以你好嬲嬲,同我個鬼佬fd返過大陸?
阿魯卡戴綠帽
25/06/2026 00:13
有睇我幾年前同教皇互屌既黃絲都知我唔係住美國,屈我話我講上年仲住美國,真係練法輪功練壞腦有幻覺
我知!
我知你成日講大話!
呢度而家都解釋唔到,點解成日無端端提法輪功嗰個係你,反而我先至係法輪功喎。
阿魯卡(半退)
25/06/2026 00:14
有睇我幾年前同教皇互屌既黃絲都知我唔係住美國,屈我話我講上年仲住美國,真係練法輪功練壞腦有幻覺
笑死
你讀英基都有得屈大陸仔
你國際學校, 都有得屈band5中學
徒手剝榴槤
25/06/2026 00:14
有人屈我上年仲住係美國,笑死
個個都知我呢幾年香港新加坡2邊走,
係咁講大話,連d黃絲都唔信佢
佢個D料 一聽就知大話
信連面都無埋
法輪功團之外既黃絲
都唔會埋佢
冇計,唔小心爆左佢係大陸仔嘛,佢緊係嬲架啦,唔係咁屈我洗板都消唔到氣
我估係法輪功
9成啦,唔小心屌左下法輪功,佢即刻癲狗咁追住咬,又屈我扮業主又屈我band5中學
咁你唔係法輪功成員,又成日無端端睇法輪功做乜鳩呢?
你唔係讀伯特利又點會幻想自己係錦綉花園業主。
啲邏輯全部係你發明㗎喎!乜你覺得我用你提供嘅資料係屈緊你㗎?
下,我點發明?我發明左既野我自己唔知?有咩例證可以確定係我邏輯?
阿魯卡(半退)
25/06/2026 00:15
屈我d野又冇証據,唔小心爆左你用簡體機同法輪功姐,就發晒癲
依度係得你話我冇證據咋喎,亞大陸仔法輪功成員!
呢d證據係想講我督爆你係法輪功所以你好嬲嬲,同我個鬼佬fd返過大陸?
笑死
上一頁
下一頁
時事台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
第 6 頁
第 7 頁
第 8 頁
第 9 頁
第 10 頁
第 11 頁
第 12 頁
第 13 頁
第 14 頁
時事台
回覆
留名
時事台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]