又比我捉到個大陸仔扮香港人上高登 - 香港高登
[登入]
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 17:01
大陸仔剝榴槤做乜係咁針對自己大陸仔同胞?

你都認佢係大陸仔[369]
阿魯卡戴綠帽
引用
25/06/2026 17:01
你話我有球幾流動現金,咁你敢唔敢賭?
不過公屋好似唔比有咁多錢架喎,睇黎你應該冇,不如賭自爆呀,邊個輸就自貼上高登[369]

[sosad] #good#

已經就條乞衣唔賭錢,睇黎佢好驚比人見到真面目[369]

如果唔係得球幾幾多流動現金嘅話,點解要求你攞7千萬身家做賭本又阿吱阿咗,係都要用一球呢?你講到自己贏緊㗎喎!:D
阿魯卡戴綠帽
引用
25/06/2026 17:03
https://upload.hkgolden.media/comment/o3b5rsq1.m041oxq4gwe.f3p5eejdz3k.kal.jpg
ai話係你喎:D


我嗰邊睇AI詳盡好多喎!:D
https://upload.hkgolden.media/comment/xb01wopa.zye0ykslvu1.h0bk2av21xk.mt3.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/bhd3y2gs.j0ju1rjdfxr.nderhfhocul.rir.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/ouj4i51z.1bmizpnswq0.ueciwqrwu4b.pjq.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/4ltupkdu.hjp5clzqkhy.g3o14uuftuh.uxr.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/qd1txb34.0lmvagf5iac.legqpak2jmc.yvv.jpg


https://upload.hkgolden.media/comment/rfz2xglt.xn1yoxsrsdv.wkbmxkohqnc.jtg.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/4pv34vpz.vpgndyygvu4.5smwwwjiuxf.pf1.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/5cizucew.223pxwpkgwi.yeg1icwdnad.qre.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/05u5iuip.csvhpni0nae.fyxizlffnky.jid.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/panvoblv.zxl0akd3y5w.sfxxdbulvnt.gys.jpg

你果d唔準喎,我邊有成日講粗口:D

我改啲又點唔准,你真係講過粗口,係咪成日講我就唔知啦。:D

所以唔準[369]

但係個AI證明咗你有講粗口喎!連邊句都講埋添!:D
阿魯卡戴綠帽
引用
25/06/2026 17:04
大陸仔剝榴槤做乜係咁針對自己大陸仔同胞?

你都認佢係大陸仔[369]

你又有思覺失調啦,人哋話梗你係大陸仔呀!:D

你仲埋相我係法輪功fans添,連AI都睇唔過眼,真係思覺失調得好犀利!:D
阿魯卡戴綠帽
引用
25/06/2026 17:05
上高登寫字樓,搵admin做証[369]

等你攞得出七千萬加按做賭本先再同我講。:D
射你的眼珠
引用
25/06/2026 17:06
寫簡體字就認左佢啦[sosad] [sosad] [sosad]
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 17:08
好L多賊諜啊

咪係囉,條友日日d藉口都唔同,琴日就話用繁體,唔知點解grok變左簡體,今日就認用簡體係為左引班藍絲[sosad] 大陸仔日日都講大話[sosad]
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 17:08
上高登寫字樓,搵admin做証[369]

等你攞得出七千萬加按做賭本先再同我講。:D

你越加越多姐係你淆底:D
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 17:09
大陸仔剝榴槤做乜係咁針對自己大陸仔同胞?

你都認佢係大陸仔[369]

你又有思覺失調啦,人哋話梗你係大陸仔呀!:D

你仲埋相我係法輪功fans添,連AI都睇唔過眼,真係思覺失調得好犀利!:D

繼續兜[369]
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 17:10
寫簡體字就認左佢啦[sosad] [sosad] [sosad]

咪係,兜左300幾個post,越兜越7[sosad]
煲顛茶
引用
25/06/2026 17:14
中華黃威
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 17:15
總結一下支爆佬:
唔小心自爆自己用簡體手機
有人屌法輪功大紀元即刻起晒鋼護主
比人激到係咁用大陸用詞
自認深圳返工
唔敢賭自爆證實自己唔係大陸仔
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 17:18
我都唔明,出黎比人證實一下自己唔係大陸仔咪理直氣壯囉,又要人借財仔又要人搵夠7000萬先肯賭,根本係咁逃避,驚比人知係大陸仔咁[369]
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 17:21
遲d佢會唔會嬲到改名架@_@
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 17:29
https://upload.hkgolden.media/comment/shvtfmyo.fhzutvgyduy.uwmwj3mlaoy.2qo.jpghttps://upload.hkgolden.media/comment/prq30wh3.0yqf4bxjt5f.kfd3o2wez55.kc4.jpghttps://upload.hkgolden.media/comment/qjic4ift.irimhj1gvmn.5ea2vtcghq5.jiz.jpg
ai話佢用緊大陸仔手法逃避[sosad]
防守型前鋒
引用
25/06/2026 17:32
#361 Show Blocked User - 防守型前鋒
#362 Show Blocked User - 防守型前鋒
次次7左都死口唔認之後老屈

我就唔會同你D看門口講廢話

玩泥漿摔角

不, 55歲仲要靠老母 既支爆人才 [nuts3692]


被我踢爆老屈即刻扮block
7到喊[369] [369] [369]

點解大陸痴線佬「阿魯卡」成日話我55歲?

1. 我2013年出個PO, 講陳志全係立法會暈咗, 大陸痴線佬「阿魯卡」就覺得出呢D政治PO, 起碼30幾40歲~ 因為佢係大陸仔, 所以唔知香港小學生已開始要留意香港社會, 知道立法會係咩黎選舉係咩黎

2. 我話我中大master畢業, 大陸痴線佬「阿魯卡」就話我係1996年畢業 (which我從來冇講過係1996年畢業), 加上中大master要25歲先讀得, 所以得出我今年55歲~ 呢點更突顯佢大陸落黎, 因為佢唔知中大grad完可以直上postgrad, 完全唔駛等25歲先讀到:)


[sosad] #good#
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 17:32
笑死,原來支爆佬用緊大陸論壇培養出嚟既手法[sosad] 我就港式[sosad]
防守型前鋒
引用
25/06/2026 17:32
總結一下支爆佬:
唔小心自爆自己用簡體手機
有人屌法輪功大紀元即刻起晒鋼護主
比人激到係咁用大陸用詞
自認深圳返工
自認住公屋冇本錢賭

教徒#adore#bg [banghead]bg


恆指27000點, 大陸痴線佬「阿魯卡」話冇支爆
而家恆指得番23000, 唔知支爆係唔係又返黎呢?[369] [369] [369]

你又入黎玩#good#

食蕉仔(失業)
14000=> 28000 =-14000 點 既人才 #adore#bg [banghead]bg


你今次講得岩呀
我兩年前出個PO, 當時恆指16000點, 我叫人入市
https://forum.hkgolden.com/thread/7792390/page/1


[nuts3692] #good#bg
阿魯卡(半退)
引用
25/06/2026 17:48
笑死,原來支爆佬用緊大陸論壇培養出嚟既手法[sosad] 我就港式[sosad]

這幾個大陸仔
小范, 電光火石間 , 防守型前鋒, R-Seven..... 班人
9成 都係法輪功人士
阿魯卡(半退)
引用
25/06/2026 17:50
https://upload.hkgolden.media/comment/shvtfmyo.fhzutvgyduy.uwmwj3mlaoy.2qo.jpghttps://upload.hkgolden.media/comment/prq30wh3.0yqf4bxjt5f.kfd3o2wez55.kc4.jpghttps://upload.hkgolden.media/comment/qjic4ift.irimhj1gvmn.5ea2vtcghq5.jiz.jpg
ai話佢用緊大陸仔手法逃避[sosad]

笑到眼淚水都出來
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 17:51
笑死,原來支爆佬用緊大陸論壇培養出嚟既手法[sosad] 我就港式[sosad]

這幾個大陸仔
小范, 電光火石間 , 防守型前鋒, R-Seven..... 班人
9成 都係法輪功人士

岩岩先知支爆佬用既係碰瓷風格,又學到野,唔話佢係大陸仔都唔得[sosad]
阿魯卡(半退)
引用
25/06/2026 17:53
笑死,原來支爆佬用緊大陸論壇培養出嚟既手法[sosad] 我就港式[sosad]

這幾個大陸仔
小范, 電光火石間 , 防守型前鋒, R-Seven..... 班人
9成 都係法輪功人士

岩岩先知支爆佬用既係碰瓷風格,又學到野,唔話佢係大陸仔都唔得[sosad]

佢地講野風格都似足大陸仔
7左 死屈死洗板, 用垃圾訊息 , 玩泥漿摔角
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 17:55
笑死,原來支爆佬用緊大陸論壇培養出嚟既手法[sosad] 我就港式[sosad]

這幾個大陸仔
小范, 電光火石間 , 防守型前鋒, R-Seven..... 班人
9成 都係法輪功人士

岩岩先知支爆佬用既係碰瓷風格,又學到野,唔話佢係大陸仔都唔得[sosad]

佢地講野風格都似足大陸仔
7左 死屈死洗板, 用垃圾訊息 , 玩泥漿摔角

我睇佢打d字都覺得佢係d有口音既電騙大陸佬咁[sosad]
阿魯卡戴綠帽
引用
25/06/2026 18:02
大陸仔剝榴槤做乜係咁針對自己大陸仔同胞?

你都認佢係大陸仔[369]

你又有思覺失調啦,人哋話梗你係大陸仔呀!:D

你仲埋相我係法輪功fans添,連AI都睇唔過眼,真係思覺失調得好犀利!:D

繼續兜[369]

依家兜嗰個係你。[369]
阿魯卡(半退)
引用
25/06/2026 18:04
笑死,原來支爆佬用緊大陸論壇培養出嚟既手法[sosad] 我就港式[sosad]

這幾個大陸仔
小范, 電光火石間 , 防守型前鋒, R-Seven..... 班人
9成 都係法輪功人士

岩岩先知支爆佬用既係碰瓷風格,又學到野,唔話佢係大陸仔都唔得[sosad]

佢地講野風格都似足大陸仔
7左 死屈死洗板, 用垃圾訊息 , 玩泥漿摔角

我睇佢打d字都覺得佢係d有口音既電騙大陸佬咁[sosad]

xx(
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]