[
登入
]
上一頁
下一頁
時事台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
第 6 頁
第 7 頁
第 8 頁
第 9 頁
第 10 頁
第 11 頁
第 12 頁
第 13 頁
第 14 頁
第 15 頁
第 16 頁
第 17 頁
第 18 頁
第 19 頁
第 20 頁
時事台
又比我捉到個大陸仔扮香港人上高登
徒手剝榴槤
25/06/2026 17:01
大陸仔剝榴槤做乜係咁針對自己大陸仔同胞?
你都認佢係大陸仔
阿魯卡戴綠帽
25/06/2026 17:01
你話我有球幾流動現金,咁你敢唔敢賭?
不過公屋好似唔比有咁多錢架喎,睇黎你應該冇,不如賭自爆呀,邊個輸就自貼上高登
已經就條乞衣唔賭錢,睇黎佢好驚比人見到真面目
如果唔係得球幾幾多流動現金嘅話,點解要求你攞7千萬身家做賭本又阿吱阿咗,係都要用一球呢?你講到自己贏緊㗎喎!
阿魯卡戴綠帽
25/06/2026 17:03
ai話係你喎
我嗰邊睇AI詳盡好多喎!
你果d唔準喎,我邊有成日講粗口
我改啲又點唔准,你真係講過粗口,係咪
成日講
我就唔知啦。
所以唔準
但係個AI證明咗你有講粗口喎!連邊句都講埋添!
阿魯卡戴綠帽
25/06/2026 17:04
大陸仔剝榴槤做乜係咁針對自己大陸仔同胞?
你都認佢係大陸仔
你又有思覺失調啦,人哋話梗你係大陸仔呀!
你仲埋相我係法輪功fans添,連AI都睇唔過眼,真係思覺失調得好犀利!
阿魯卡戴綠帽
25/06/2026 17:05
上高登寫字樓,搵admin做証
等你攞得出七千萬加按做賭本先再同我講。
射你的眼珠
25/06/2026 17:06
寫簡體字就認左佢啦
徒手剝榴槤
25/06/2026 17:08
好L多賊諜啊
咪係囉,條友日日d藉口都唔同,琴日就話用繁體,唔知點解grok變左簡體,今日就認用簡體係為左引班藍絲
大陸仔日日都講大話
徒手剝榴槤
25/06/2026 17:08
上高登寫字樓,搵admin做証
等你攞得出七千萬加按做賭本先再同我講。
你越加越多姐係你淆底
徒手剝榴槤
25/06/2026 17:09
大陸仔剝榴槤做乜係咁針對自己大陸仔同胞?
你都認佢係大陸仔
你又有思覺失調啦,人哋話梗你係大陸仔呀!
你仲埋相我係法輪功fans添,連AI都睇唔過眼,真係思覺失調得好犀利!
繼續兜
徒手剝榴槤
25/06/2026 17:10
寫簡體字就認左佢啦
咪係,兜左300幾個post,越兜越7
煲顛茶
25/06/2026 17:14
中華黃威
徒手剝榴槤
25/06/2026 17:15
總結一下支爆佬:
唔小心自爆自己用簡體手機
有人屌法輪功大紀元即刻起晒鋼護主
比人激到係咁用大陸用詞
自認深圳返工
唔敢賭自爆證實自己唔係大陸仔
徒手剝榴槤
25/06/2026 17:18
我都唔明,出黎比人證實一下自己唔係大陸仔咪理直氣壯囉,又要人借財仔又要人搵夠7000萬先肯賭,根本係咁逃避,驚比人知係大陸仔咁
徒手剝榴槤
25/06/2026 17:21
遲d佢會唔會嬲到改名架
徒手剝榴槤
25/06/2026 17:29
ai話佢用緊大陸仔手法逃避
防守型前鋒
25/06/2026 17:32
#361 Show Blocked User - 防守型前鋒
#362 Show Blocked User - 防守型前鋒
次次7左都死口唔認之後老屈
我就唔會同你D看門口講廢話
玩泥漿摔角
不, 55歲仲要靠老母 既支爆人才
被我踢爆老屈即刻扮block
7到喊
點解大陸痴線佬「阿魯卡」成日話我55歲?
1. 我2013年出個PO, 講陳志全係立法會暈咗, 大陸痴線佬「阿魯卡」就覺得出呢D政治PO, 起碼30幾40歲~ 因為佢係大陸仔, 所以唔知香港小學生已開始要留意香港社會, 知道立法會係咩黎選舉係咩黎
2. 我話我中大master畢業, 大陸痴線佬「阿魯卡」就話我係1996年畢業 (which我從來冇講過係1996年畢業), 加上中大master要25歲先讀得, 所以得出我今年55歲~ 呢點更突顯佢大陸落黎, 因為佢唔知中大grad完可以直上postgrad, 完全唔駛等25歲先讀到
徒手剝榴槤
25/06/2026 17:32
笑死,原來支爆佬用緊大陸論壇培養出嚟既手法
我就港式
防守型前鋒
25/06/2026 17:32
總結一下支爆佬:
唔小心自爆自己用簡體手機
有人屌
法輪功大紀元
即刻起晒鋼護主
比人激到係咁用大陸用詞
自認深圳返工
自認住公屋冇本錢賭
教徒
恆指27000點, 大陸痴線佬「阿魯卡」話冇支爆
而家恆指得番23000, 唔知支爆係唔係又返黎呢?
你又入黎玩
食蕉仔(失業)
14000=> 28000 =-14000 點 既人才
你今次講得岩呀
我兩年前出個PO, 當時恆指16000點, 我叫人入市
https://forum.hkgolden.com/thread/7792390/page/1
阿魯卡(半退)
25/06/2026 17:48
笑死,原來支爆佬用緊大陸論壇培養出嚟既手法
我就港式
這幾個大陸仔
小范, 電光火石間 , 防守型前鋒, R-Seven..... 班人
9成 都係法輪功人士
阿魯卡(半退)
25/06/2026 17:50
ai話佢用緊大陸仔手法逃避
笑到眼淚水都出來
徒手剝榴槤
25/06/2026 17:51
笑死,原來支爆佬用緊大陸論壇培養出嚟既手法
我就港式
這幾個大陸仔
小范, 電光火石間 , 防守型前鋒, R-Seven..... 班人
9成 都係法輪功人士
岩岩先知支爆佬用既係碰瓷風格,又學到野,唔話佢係大陸仔都唔得
阿魯卡(半退)
25/06/2026 17:53
笑死,原來支爆佬用緊大陸論壇培養出嚟既手法
我就港式
這幾個大陸仔
小范, 電光火石間 , 防守型前鋒, R-Seven..... 班人
9成 都係法輪功人士
岩岩先知支爆佬用既係碰瓷風格,又學到野,唔話佢係大陸仔都唔得
佢地講野風格都似足大陸仔
7左 死屈死洗板, 用垃圾訊息 , 玩泥漿摔角
徒手剝榴槤
25/06/2026 17:55
笑死,原來支爆佬用緊大陸論壇培養出嚟既手法
我就港式
這幾個大陸仔
小范, 電光火石間 , 防守型前鋒, R-Seven..... 班人
9成 都係法輪功人士
岩岩先知支爆佬用既係碰瓷風格,又學到野,唔話佢係大陸仔都唔得
佢地講野風格都似足大陸仔
7左 死屈死洗板, 用垃圾訊息 , 玩泥漿摔角
我睇佢打d字都覺得佢係d有口音既電騙大陸佬咁
阿魯卡戴綠帽
25/06/2026 18:02
大陸仔剝榴槤做乜係咁針對自己大陸仔同胞?
你都認佢係大陸仔
你又有思覺失調啦,人哋話梗你係大陸仔呀!
你仲埋相我係法輪功fans添,連AI都睇唔過眼,真係思覺失調得好犀利!
繼續兜
依家兜嗰個係你。
阿魯卡(半退)
25/06/2026 18:04
笑死,原來支爆佬用緊大陸論壇培養出嚟既手法
我就港式
這幾個大陸仔
小范, 電光火石間 , 防守型前鋒, R-Seven..... 班人
9成 都係法輪功人士
岩岩先知支爆佬用既係碰瓷風格,又學到野,唔話佢係大陸仔都唔得
佢地講野風格都似足大陸仔
7左 死屈死洗板, 用垃圾訊息 , 玩泥漿摔角
我睇佢打d字都覺得佢係d有口音既電騙大陸佬咁
係
上一頁
下一頁
時事台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
第 6 頁
第 7 頁
第 8 頁
第 9 頁
第 10 頁
第 11 頁
第 12 頁
第 13 頁
第 14 頁
第 15 頁
第 16 頁
第 17 頁
第 18 頁
第 19 頁
第 20 頁
時事台
回覆
留名
時事台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]