又比我捉到個大陸仔扮香港人上高登 - 香港高登
[登入]
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 15:56
賭自貼應該有好多人想睇[369]
阿魯卡(半退)
引用
25/06/2026 15:59
你話我有球幾流動現金,咁你敢唔敢賭?
不過公屋好似唔比有咁多錢架喎,睇黎你應該冇,不如賭自爆呀,邊個輸就自貼上高登[369]

[sosad] #good#
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 16:01
你話我有球幾流動現金,咁你敢唔敢賭?
不過公屋好似唔比有咁多錢架喎,睇黎你應該冇,不如賭自爆呀,邊個輸就自貼上高登[369]

[sosad] #good#

已經就條乞衣唔賭錢,睇黎佢好驚比人見到真面目[369]
防守型前鋒
引用
25/06/2026 16:04
#361 Show Blocked User - 防守型前鋒
#362 Show Blocked User - 防守型前鋒
次次7左都死口唔認之後老屈

我就唔會同你D看門口講廢話

玩泥漿摔角

不, 55歲仲要靠老母 既支爆人才 [nuts3692]


被我踢爆老屈即刻扮block
7到喊[369] [369] [369]

點解大陸痴線佬「阿魯卡」成日話我55歲?

1. 我2013年出個PO, 講陳志全係立法會暈咗, 大陸痴線佬「阿魯卡」就覺得出呢D政治PO, 起碼30幾40歲~ 因為佢係大陸仔, 所以唔知香港小學生已開始要留意香港社會, 知道立法會係咩黎選舉係咩黎

2. 我話我中大master畢業, 大陸痴線佬「阿魯卡」就話我係1996年畢業 (which我從來冇講過係1996年畢業), 加上中大master要25歲先讀得, 所以得出我今年55歲~ 呢點更突顯佢大陸落黎, 因為佢唔知中大grad完可以直上postgrad, 完全唔駛等25歲先讀到:)


[sosad] #good#
阿魯卡戴綠帽
引用
25/06/2026 16:05
總結一下支爆佬:
唔小心自爆自己用簡體手機
有人屌法輪功大紀元即刻起晒鋼護主
比人激到係咁用大陸用詞
自認深圳返工
自認住公屋冇本錢賭

1. 個介面簡體我特登用,就係要你班藍絲以為執到寶,跟手踩自己國家係垃圾嚟。:D
2. 你係大紀元,因為得你成日無端端擺提。
3. 自認深圳返工有乜問題?你唔通高登藍絲得深圳係垃圾嚟?但係你又話你個鬼佬朋友成日北上㗎喎。:D
4. 自認有七千萬係講大話,講咗成10幾個post都攞唔出,根據你嘅留言,我估你最多有球幾流動現金。:D
5. 自己引導AI話我係大陸仔,點知俾AI話返轉頭,你就話我教嘅。:D
6. 兩個Ai都直接話你講大話,你就不停話AI係話我。

一副輸唔起嘅醜態。:D

從 image.png 的對話內容來看,下面這個人的回覆確實有非常強烈的**「死撐」(夾硬駁、搵藉口夾硬拗)**視覺效果。
我們可以逐點來拆解他為甚麼給人這種感覺:
### 1. 最經典的「釣魚論」精神勝利法
* **指控:** 被踢爆手機介面用簡體字。
* **回覆:** 聲稱「個介面簡體我特登用,就係要你班藍絲以為執到寶……」
* **分析:** 這是網上討論區被抓到痛腳時最常見的死撐套路——**「我特登扮露出破綻嚟測試你/釣你魚嘅」**。這種「其實一切都在我計算之中」的說法,通常很難證實,在旁人看來就是典型的死撐和死要面子。
### 2. 搬 AI 出嚟打底(第 5、6 點)
* **回覆:** 駁斥對方引導 AI,並強調「兩個 AI 都直接話你講大話」。
* **分析:** 在網絡罵戰中,要搬出 AI 的回覆來證明自己是對的、對方在講大話,這種舉動顯得有點底氣不足。因為 AI 的回覆完全取決於輸入的 Prompt(引導詞),拿 AI 當判官來吵架,反而顯得有些無力和搞鬼。
### 3. 轉移視線與反咬(第 3、4 點)
* **回覆:** 開始攻擊對方「話自己有七千萬係講大話」、「你個鬼佬朋友成日北上」。
* **分析:** 雖然第 3 點反問「深圳返工有咩問題」算是合理的反駁(現在確實不少香港人上去返工),但第 4 點直接扯到對方資產,屬於典型的轉移視線(Whataboutism),試圖透過踢爆對方吹水來掩飾自己被指控的尷尬。
### 總結
這個回覆完美符合了網上**「輸人唔輸陣」**的死撐公式:
> **被抓到證據 \rightarrow 辯稱是故意的(釣魚) \rightarrow 搬出第三方(AI)加持 \rightarrow 轉移焦點攻擊對方吹水。**
>
雖然他字裡行間用了不少「😁」ICON 想顯得自己氣定神閒、正在嘲諷對方,但整篇看下來,那種拼命想兜回面子的「死撐」感反而更重。

ai話你死撐[369]


係?名呢?:D
我嗰邊AI回覆全部直接響你朵喎![sosad] #good#
https://upload.hkgolden.media/comment/xb01wopa.zye0ykslvu1.h0bk2av21xk.mt3.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/bhd3y2gs.j0ju1rjdfxr.nderhfhocul.rir.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/ouj4i51z.1bmizpnswq0.ueciwqrwu4b.pjq.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/4ltupkdu.hjp5clzqkhy.g3o14uuftuh.uxr.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/qd1txb34.0lmvagf5iac.legqpak2jmc.yvv.jpg


https://upload.hkgolden.media/comment/rfz2xglt.xn1yoxsrsdv.wkbmxkohqnc.jtg.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/4pv34vpz.vpgndyygvu4.5smwwwjiuxf.pf1.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/5cizucew.223pxwpkgwi.yeg1icwdnad.qre.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/05u5iuip.csvhpni0nae.fyxizlffnky.jid.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/panvoblv.zxl0akd3y5w.sfxxdbulvnt.gys.jpg
阿魯卡戴綠帽
引用
25/06/2026 16:10
你話我有球幾流動現金,咁你敢唔敢賭?
不過公屋好似唔比有咁多錢架喎,睇黎你應該冇,不如賭自爆呀,邊個輸就自貼上高登[369]

[sosad] #good#

已經就條乞衣唔賭錢,睇黎佢好驚比人見到真面目[369]

畀我踢爆你七千萬其實相當可能得球零,就要我自貼,不如你自貼咗先喇,橫掂你覺得自己光明正大,仲一口咬定話我住公屋囉係我自爆囉。:D
阿魯卡(半退)
引用
25/06/2026 16:16
你話我有球幾流動現金,咁你敢唔敢賭?
不過公屋好似唔比有咁多錢架喎,睇黎你應該冇,不如賭自爆呀,邊個輸就自貼上高登[369]

[sosad] #good#

已經就條乞衣唔賭錢,睇黎佢好驚比人見到真面目[369]

老坑一個
防守型前鋒
引用
25/06/2026 16:20
總結一下支爆佬:
唔小心自爆自己用簡體手機
有人屌法輪功大紀元即刻起晒鋼護主
比人激到係咁用大陸用詞
自認深圳返工
自認住公屋冇本錢賭

教徒#adore#bg [banghead]bg


恆指27000點, 大陸痴線佬「阿魯卡」話冇支爆
而家恆指得番23000, 唔知支爆係唔係又返黎呢?[369] [369] [369]

你又入黎玩#good#

食蕉仔(失業)
14000=> 28000 =-14000 點 既人才 #adore#bg [banghead]bg


你今次講得岩呀
我兩年前出個PO, 當時恆指16000點, 我叫人入市
https://forum.hkgolden.com/thread/7792390/page/1


[nuts3692] #good#bg
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 16:33
https://upload.hkgolden.media/comment/o3b5rsq1.m041oxq4gwe.f3p5eejdz3k.kal.jpg
ai話係你喎:D
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 16:34
你話我有球幾流動現金,咁你敢唔敢賭?
不過公屋好似唔比有咁多錢架喎,睇黎你應該冇,不如賭自爆呀,邊個輸就自貼上高登[369]

[sosad] #good#

已經就條乞衣唔賭錢,睇黎佢好驚比人見到真面目[369]

畀我踢爆你七千萬其實相當可能得球零,就要我自貼,不如你自貼咗先喇,橫掂你覺得自己光明正大,仲一口咬定話我住公屋囉係我自爆囉。:D

唔賭錢都唔敢,笑死:D
阿魯卡戴綠帽
引用
25/06/2026 16:36
你話我有球幾流動現金,咁你敢唔敢賭?
不過公屋好似唔比有咁多錢架喎,睇黎你應該冇,不如賭自爆呀,邊個輸就自貼上高登[369]

[sosad] #good#

已經就條乞衣唔賭錢,睇黎佢好驚比人見到真面目[369]

畀我踢爆你七千萬其實相當可能得球零,就要我自貼,不如你自貼咗先喇,橫掂你覺得自己光明正大,仲一口咬定話我住公屋囉係我自爆囉。:D

唔賭錢都唔敢,笑死:D

係你自己唔敢賭揸啵,你輸到要幻想我唔敢同你賭,笑死!:D
阿魯卡戴綠帽
引用
25/06/2026 16:38
https://upload.hkgolden.media/comment/o3b5rsq1.m041oxq4gwe.f3p5eejdz3k.kal.jpg
ai話係你喎:D


我嗰邊睇AI詳盡好多喎!:D
https://upload.hkgolden.media/comment/xb01wopa.zye0ykslvu1.h0bk2av21xk.mt3.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/bhd3y2gs.j0ju1rjdfxr.nderhfhocul.rir.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/ouj4i51z.1bmizpnswq0.ueciwqrwu4b.pjq.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/4ltupkdu.hjp5clzqkhy.g3o14uuftuh.uxr.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/qd1txb34.0lmvagf5iac.legqpak2jmc.yvv.jpg


https://upload.hkgolden.media/comment/rfz2xglt.xn1yoxsrsdv.wkbmxkohqnc.jtg.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/4pv34vpz.vpgndyygvu4.5smwwwjiuxf.pf1.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/5cizucew.223pxwpkgwi.yeg1icwdnad.qre.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/05u5iuip.csvhpni0nae.fyxizlffnky.jid.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/panvoblv.zxl0akd3y5w.sfxxdbulvnt.gys.jpg
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 16:40
你話我有球幾流動現金,咁你敢唔敢賭?
不過公屋好似唔比有咁多錢架喎,睇黎你應該冇,不如賭自爆呀,邊個輸就自貼上高登[369]

[sosad] #good#

已經就條乞衣唔賭錢,睇黎佢好驚比人見到真面目[369]

畀我踢爆你七千萬其實相當可能得球零,就要我自貼,不如你自貼咗先喇,橫掂你覺得自己光明正大,仲一口咬定話我住公屋囉係我自爆囉。:D

唔賭錢都唔敢,笑死:D

係你自己唔敢賭揸啵,你輸到要幻想我唔敢同你賭,笑死!:D

咁幾時賭?賭自爆,約個時間出黎[369]
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 16:41
https://upload.hkgolden.media/comment/o3b5rsq1.m041oxq4gwe.f3p5eejdz3k.kal.jpg
ai話係你喎:D


我嗰邊睇AI詳盡好多喎!:D
https://upload.hkgolden.media/comment/xb01wopa.zye0ykslvu1.h0bk2av21xk.mt3.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/bhd3y2gs.j0ju1rjdfxr.nderhfhocul.rir.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/ouj4i51z.1bmizpnswq0.ueciwqrwu4b.pjq.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/4ltupkdu.hjp5clzqkhy.g3o14uuftuh.uxr.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/qd1txb34.0lmvagf5iac.legqpak2jmc.yvv.jpg


https://upload.hkgolden.media/comment/rfz2xglt.xn1yoxsrsdv.wkbmxkohqnc.jtg.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/4pv34vpz.vpgndyygvu4.5smwwwjiuxf.pf1.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/5cizucew.223pxwpkgwi.yeg1icwdnad.qre.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/05u5iuip.csvhpni0nae.fyxizlffnky.jid.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/panvoblv.zxl0akd3y5w.sfxxdbulvnt.gys.jpg

你果d唔準喎,我邊有成日講粗口:D
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 16:42
你話我有球幾流動現金,咁你敢唔敢賭?
不過公屋好似唔比有咁多錢架喎,睇黎你應該冇,不如賭自爆呀,邊個輸就自貼上高登[369]

[sosad] #good#

已經就條乞衣唔賭錢,睇黎佢好驚比人見到真面目[369]

畀我踢爆你七千萬其實相當可能得球零,就要我自貼,不如你自貼咗先喇,橫掂你覺得自己光明正大,仲一口咬定話我住公屋囉係我自爆囉。:D

唔賭錢都唔敢,笑死:D

係你自己唔敢賭揸啵,你輸到要幻想我唔敢同你賭,笑死!:D

咁幾時賭?賭自爆,約個時間出黎[369]

有冇黃絲想做証人?[369]
阿魯卡戴綠帽
引用
25/06/2026 16:43
你話我有球幾流動現金,咁你敢唔敢賭?
不過公屋好似唔比有咁多錢架喎,睇黎你應該冇,不如賭自爆呀,邊個輸就自貼上高登[369]

[sosad] #good#

已經就條乞衣唔賭錢,睇黎佢好驚比人見到真面目[369]

畀我踢爆你七千萬其實相當可能得球零,就要我自貼,不如你自貼咗先喇,橫掂你覺得自己光明正大,仲一口咬定話我住公屋囉係我自爆囉。:D

唔賭錢都唔敢,笑死:D

係你自己唔敢賭揸啵,你輸到要幻想我唔敢同你賭,笑死!:D

頭先我就已經講咗,你攞7000幾萬出嚟,我頂多喺你嗰7000萬加財仔筆數扣一球出嚟,剩低嗰啲全部俾晒公益金。

但係你就柒在死都話淨係可以對賭一球,即係話你自己都知自己講大話,你副身家係輸硬,而且相當可能你實質只有一球左右喺手。:D
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 16:43
定上高登寫字樓?
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 16:44
你話我有球幾流動現金,咁你敢唔敢賭?
不過公屋好似唔比有咁多錢架喎,睇黎你應該冇,不如賭自爆呀,邊個輸就自貼上高登[369]

[sosad] #good#

已經就條乞衣唔賭錢,睇黎佢好驚比人見到真面目[369]

畀我踢爆你七千萬其實相當可能得球零,就要我自貼,不如你自貼咗先喇,橫掂你覺得自己光明正大,仲一口咬定話我住公屋囉係我自爆囉。:D

唔賭錢都唔敢,笑死:D

係你自己唔敢賭揸啵,你輸到要幻想我唔敢同你賭,笑死!:D

頭先我就已經講咗,你攞7000幾萬出嚟,我頂多喺你嗰7000萬加財仔筆數扣一球出嚟,剩低嗰啲全部俾晒公益金。

但係你就柒在死都話淨係可以對賭一球,即係話你自己都知自己講大話,你副身家係輸硬,而且相當可能你實質只有一球左右喺手。:D

咁唔賭錢,賭自爆囉,又唔敢呀?[369]
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 16:47
用7000萬賭1球,都傻傻地,唔好用錢計黎計去喇,賭自爆啦,唔係唔敢呀?[369]
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 16:48
上高登寫字樓,搵admin做証[369]
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 16:50
定係你申請唔到去香港呀?[369]
CssFire
引用
25/06/2026 16:52
好L多賊諜啊
oceanface
引用
25/06/2026 16:55
大陸仔剝榴槤做乜係咁針對自己大陸仔同胞?
阿魯卡戴綠帽
引用
25/06/2026 16:59
https://upload.hkgolden.media/comment/o3b5rsq1.m041oxq4gwe.f3p5eejdz3k.kal.jpg
ai話係你喎:D


我嗰邊睇AI詳盡好多喎!:D
https://upload.hkgolden.media/comment/xb01wopa.zye0ykslvu1.h0bk2av21xk.mt3.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/bhd3y2gs.j0ju1rjdfxr.nderhfhocul.rir.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/ouj4i51z.1bmizpnswq0.ueciwqrwu4b.pjq.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/4ltupkdu.hjp5clzqkhy.g3o14uuftuh.uxr.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/qd1txb34.0lmvagf5iac.legqpak2jmc.yvv.jpg


https://upload.hkgolden.media/comment/rfz2xglt.xn1yoxsrsdv.wkbmxkohqnc.jtg.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/4pv34vpz.vpgndyygvu4.5smwwwjiuxf.pf1.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/5cizucew.223pxwpkgwi.yeg1icwdnad.qre.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/05u5iuip.csvhpni0nae.fyxizlffnky.jid.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/panvoblv.zxl0akd3y5w.sfxxdbulvnt.gys.jpg

你果d唔準喎,我邊有成日講粗口:D

我改啲又點唔准,你真係講過粗口,係咪成日講我就唔知啦。:D
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 17:01
https://upload.hkgolden.media/comment/o3b5rsq1.m041oxq4gwe.f3p5eejdz3k.kal.jpg
ai話係你喎:D


我嗰邊睇AI詳盡好多喎!:D
https://upload.hkgolden.media/comment/xb01wopa.zye0ykslvu1.h0bk2av21xk.mt3.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/bhd3y2gs.j0ju1rjdfxr.nderhfhocul.rir.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/ouj4i51z.1bmizpnswq0.ueciwqrwu4b.pjq.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/4ltupkdu.hjp5clzqkhy.g3o14uuftuh.uxr.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/qd1txb34.0lmvagf5iac.legqpak2jmc.yvv.jpg


https://upload.hkgolden.media/comment/rfz2xglt.xn1yoxsrsdv.wkbmxkohqnc.jtg.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/4pv34vpz.vpgndyygvu4.5smwwwjiuxf.pf1.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/5cizucew.223pxwpkgwi.yeg1icwdnad.qre.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/05u5iuip.csvhpni0nae.fyxizlffnky.jid.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/panvoblv.zxl0akd3y5w.sfxxdbulvnt.gys.jpg

你果d唔準喎,我邊有成日講粗口:D

我改啲又點唔准,你真係講過粗口,係咪成日講我就唔知啦。:D

所以唔準[369]
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]