又比我捉到個大陸仔扮香港人上高登 - 香港高登
[登入]
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 14:40
總結一下支爆佬:
唔小心自爆自己用簡體手機
有人屌法輪功大紀元即刻起晒鋼護主
比人激到係咁用大陸用詞
自認深圳返工
自認住公屋冇本錢賭

教徒#adore#bg [banghead]bg

諗諗下都好大機會,以前日日擺檔派大紀元班友去左邊,唔會無緣無故消失既,轉晒網上擺檔[sosad]
防守型前鋒
引用
25/06/2026 14:42
總結一下支爆佬:
唔小心自爆自己用簡體手機
有人屌法輪功大紀元即刻起晒鋼護主
比人激到係咁用大陸用詞
自認深圳返工
自認住公屋冇本錢賭

教徒#adore#bg [banghead]bg


恆指27000點, 大陸痴線佬「阿魯卡」話冇支爆
而家恆指得番23000, 唔知支爆係唔係又返黎呢?[369] [369] [369]
阿魯卡(半退)
引用
25/06/2026 14:42
總結一下支爆佬:
唔小心自爆自己用簡體手機
有人屌法輪功大紀元即刻起晒鋼護主
比人激到係咁用大陸用詞
自認深圳返工
自認住公屋冇本錢賭

教徒#adore#bg [banghead]bg

諗諗下都好大機會,以前日日擺檔派大紀元班友去左邊,唔會無緣無故消失既,轉晒網上擺檔[sosad]

平時每日16小時 上高登 個班#hehe#
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 14:44
總結一下支爆佬:
唔小心自爆自己用簡體手機
有人屌法輪功大紀元即刻起晒鋼護主
比人激到係咁用大陸用詞
自認深圳返工
自認住公屋冇本錢賭

教徒#adore#bg [banghead]bg


恆指27000點, 大陸痴線佬「阿魯卡」話冇支爆
而家恆指得番23000, 唔知支爆係唔係又返黎呢?[369] [369] [369]

你又入黎玩#good#
防守型前鋒
引用
25/06/2026 14:57
總結一下支爆佬:
唔小心自爆自己用簡體手機
有人屌法輪功大紀元即刻起晒鋼護主
比人激到係咁用大陸用詞
自認深圳返工
自認住公屋冇本錢賭

教徒#adore#bg [banghead]bg


恆指27000點, 大陸痴線佬「阿魯卡」話冇支爆
而家恆指得番23000, 唔知支爆係唔係又返黎呢?[369] [369] [369]

你又入黎玩#good#


唔阻你喇
不過我提一提大陸痴線佬「阿魯卡」而家恆指跌到23000點啫O:-)
阿魯卡(半退)
引用
25/06/2026 14:58
總結一下支爆佬:
唔小心自爆自己用簡體手機
有人屌法輪功大紀元即刻起晒鋼護主
比人激到係咁用大陸用詞
自認深圳返工
自認住公屋冇本錢賭

教徒#adore#bg [banghead]bg


恆指27000點, 大陸痴線佬「阿魯卡」話冇支爆
而家恆指得番23000, 唔知支爆係唔係又返黎呢?[369] [369] [369]

你又入黎玩#good#

食蕉仔(失業)
14000=> 28000 =-14000 點 既人才 #adore#bg [banghead]bg
阿魯卡(半退)
引用
25/06/2026 15:00
總結一下支爆佬:
唔小心自爆自己用簡體手機
有人屌法輪功大紀元即刻起晒鋼護主
比人激到係咁用大陸用詞
自認深圳返工
自認住公屋冇本錢賭

教徒#adore#bg [banghead]bg


恆指27000點, 大陸痴線佬「阿魯卡」話冇支爆
而家恆指得番23000, 唔知支爆係唔係又返黎呢?[369] [369] [369]

你又入黎玩#good#

食蕉仔(失業) ,
又死口唔認講支爆, 但又日日講支爆
14000=> 28000 =-14000 點 既人才 #adore#bg [banghead]bg

55歲仲要靠老母 [nuts3692]
阿魯卡(半退)
引用
25/06/2026 15:02
今年被動收入都唔小
真係考慮下退休

4X尾> 5X中
防守型前鋒
引用
25/06/2026 15:13
總結一下支爆佬:
唔小心自爆自己用簡體手機
有人屌法輪功大紀元即刻起晒鋼護主
比人激到係咁用大陸用詞
自認深圳返工
自認住公屋冇本錢賭

教徒#adore#bg [banghead]bg


恆指27000點, 大陸痴線佬「阿魯卡」話冇支爆
而家恆指得番23000, 唔知支爆係唔係又返黎呢?[369] [369] [369]

你又入黎玩#good#

食蕉仔(失業)
14000=> 28000 =-14000 點 既人才 #adore#bg [banghead]bg


你今次講得岩呀
我兩年前出個PO, 當時恆指16000點, 我叫人入市
https://forum.hkgolden.com/thread/7792390/page/1
阿魯卡(半退)
引用
25/06/2026 15:16
總結一下支爆佬:
唔小心自爆自己用簡體手機
有人屌法輪功大紀元即刻起晒鋼護主
比人激到係咁用大陸用詞
自認深圳返工
自認住公屋冇本錢賭

教徒#adore#bg [banghead]bg


恆指27000點, 大陸痴線佬「阿魯卡」話冇支爆
而家恆指得番23000, 唔知支爆係唔係又返黎呢?[369] [369] [369]

你又入黎玩#good#

食蕉仔(失業)
14000=> 28000 =-14000 點 既人才 #adore#bg [banghead]bg


你今次講得岩呀
我兩年前出個PO, 當時恆指16000點, 我叫人入市
https://forum.hkgolden.com/thread/7792390/page/1

你見7左買2邊之麻
你日日支爆, 港爆
防守型前鋒
引用
25/06/2026 15:19
總結一下支爆佬:
唔小心自爆自己用簡體手機
有人屌法輪功大紀元即刻起晒鋼護主
比人激到係咁用大陸用詞
自認深圳返工
自認住公屋冇本錢賭

教徒#adore#bg [banghead]bg


恆指27000點, 大陸痴線佬「阿魯卡」話冇支爆
而家恆指得番23000, 唔知支爆係唔係又返黎呢?[369] [369] [369]

你又入黎玩#good#

食蕉仔(失業) ,
又死口唔認講支爆, 但又日日講支爆
14000=> 28000 =-14000 點 既人才 #adore#bg [banghead]bg

55歲仲要靠老母 [nuts3692]


點解大陸痴線佬「阿魯卡」成日話我55歲?

1. 我2013年出個PO, 講陳志全係立法會暈咗, 大陸痴線佬「阿魯卡」就覺得出呢D政治PO, 起碼30幾40歲~ 因為佢係大陸仔, 所以唔知香港小學生已開始要留意香港社會, 知道立法會係咩黎選舉係咩黎

2. 我話我中大master畢業, 大陸痴線佬「阿魯卡」就話我係1996年畢業 (which我從來冇講過係1996年畢業), 加上中大master要25歲先讀得, 所以得出我今年55歲~ 呢點更突顯佢大陸落黎, 因為佢唔知中大grad完可以直上postgrad, 完全唔駛等25歲先讀到:)
防守型前鋒
引用
25/06/2026 15:19
總結一下支爆佬:
唔小心自爆自己用簡體手機
有人屌法輪功大紀元即刻起晒鋼護主
比人激到係咁用大陸用詞
自認深圳返工
自認住公屋冇本錢賭

教徒#adore#bg [banghead]bg


恆指27000點, 大陸痴線佬「阿魯卡」話冇支爆
而家恆指得番23000, 唔知支爆係唔係又返黎呢?[369] [369] [369]

你又入黎玩#good#

食蕉仔(失業)
14000=> 28000 =-14000 點 既人才 #adore#bg [banghead]bg


你今次講得岩呀
我兩年前出個PO, 當時恆指16000點, 我叫人入市
https://forum.hkgolden.com/thread/7792390/page/1

你見7左買2邊之麻
你日日支爆, 港爆


買兩邊?
咁我有冇出個PO, 叫人16000唔好入市?
阿魯卡戴綠帽
引用
25/06/2026 15:22
總結一下支爆佬:
唔小心自爆自己用簡體手機
有人屌法輪功大紀元即刻起晒鋼護主
比人激到係咁用大陸用詞
自認深圳返工
自認住公屋冇本錢賭

教徒#adore#bg [banghead]bg

諗諗下都好大機會,以前日日擺檔派大紀元班友去左邊,唔會無緣無故消失既,轉晒網上擺檔[sosad]

根據你嘅邏輯, A話你呀係大紀元,專門搞破壞喎。:D
阿魯卡戴綠帽
引用
25/06/2026 15:29
總結一下支爆佬:
唔小心自爆自己用簡體手機
有人屌法輪功大紀元即刻起晒鋼護主
比人激到係咁用大陸用詞
自認深圳返工
自認住公屋冇本錢賭

1. 個介面簡體我特登用,就係要你班藍絲以為執到寶,跟手踩自己國家係垃圾嚟。:D
2. 你係大紀元,因為得你成日無端端擺提。
3. 自認深圳返工有乜問題?你唔通高登藍絲得深圳係垃圾嚟?但係你又話你個鬼佬朋友成日北上㗎喎。:D
4. 自認有七千萬係講大話,講咗成10幾個post都攞唔出,根據你嘅留言,我估你最多有球幾流動現金。:D
5. 自己引導AI話我係大陸仔,點知俾AI話返轉頭,你就話我教嘅。:D
6. 兩個Ai都直接話你講大話,你就不停話AI係話我。

一副輸唔起嘅醜態。:D
廁所有次子
引用
25/06/2026 15:33
我電話明明用繁體
但有啲app會飛咗去用殘體:-(
keroro-rider
引用
25/06/2026 15:39
https://upload.hkgolden.media/comment/ngvv4sah.2oerpn50pvv.lulcw304csz.bvc.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/yoos4kx4.xc1p1j4s0cy.ntp4hpyk04w.ksk.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/ngvv4sah.2oerpn50pvv.lulcw304csz.bvc.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/yoos4kx4.xc1p1j4s0cy.ntp4hpyk04w.ksk.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/ngvv4sah.2oerpn50pvv.lulcw304csz.bvc.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/yoos4kx4.xc1p1j4s0cy.ntp4hpyk04w.ksk.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/ngvv4sah.2oerpn50pvv.lulcw304csz.bvc.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/yoos4kx4.xc1p1j4s0cy.ntp4hpyk04w.ksk.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/ngvv4sah.2oerpn50pvv.lulcw304csz.bvc.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/yoos4kx4.xc1p1j4s0cy.ntp4hpyk04w.ksk.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/ngvv4sah.2oerpn50pvv.lulcw304csz.bvc.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/yoos4kx4.xc1p1j4s0cy.ntp4hpyk04w.ksk.jpg



地獄輪迴~~~~







痴線架佢地.....家下玩~馬拉松~咩 !!!!

#adore# #adore# #adore# #adore# #adore#
阿魯卡(半退)
引用
25/06/2026 15:44
#361 Show Blocked User - 防守型前鋒
#362 Show Blocked User - 防守型前鋒
次次7左都死口唔認之後老屈

我就唔係同你D看門口講廢話

玩泥漿摔角

不, 55歲仲要靠老母 既支爆人才 [nuts3692]
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 15:45
總結一下支爆佬:
唔小心自爆自己用簡體手機
有人屌法輪功大紀元即刻起晒鋼護主
比人激到係咁用大陸用詞
自認深圳返工
自認住公屋冇本錢賭

教徒#adore#bg [banghead]bg

諗諗下都好大機會,以前日日擺檔派大紀元班友去左邊,唔會無緣無故消失既,轉晒網上擺檔[sosad]

根據你嘅邏輯, A話你呀係大紀元,專門搞破壞喎。:D

sor,ai話你講大話:D
阿魯卡(半退)
引用
25/06/2026 15:47
總結一下支爆佬:
唔小心自爆自己用簡體手機
有人屌法輪功大紀元即刻起晒鋼護主
比人激到係咁用大陸用詞
自認深圳返工
自認住公屋冇本錢賭

教徒#adore#bg [banghead]bg

諗諗下都好大機會,以前日日擺檔派大紀元班友去左邊,唔會無緣無故消失既,轉晒網上擺檔[sosad]

根據你嘅邏輯, A話你呀係大紀元,專門搞破壞喎。:D

sor,ai話你講大話:D

人地法輪功D絕招
阿魯卡(半退)
引用
25/06/2026 15:48
#361 Show Blocked User - 防守型前鋒
#362 Show Blocked User - 防守型前鋒
次次7左都死口唔認之後老屈

我就唔會同你D看門口講廢話

玩泥漿摔角

不, 55歲仲要靠老母 既支爆人才 [nuts3692]
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 15:50
總結一下支爆佬:
唔小心自爆自己用簡體手機
有人屌法輪功大紀元即刻起晒鋼護主
比人激到係咁用大陸用詞
自認深圳返工
自認住公屋冇本錢賭

1. 個介面簡體我特登用,就係要你班藍絲以為執到寶,跟手踩自己國家係垃圾嚟。:D
2. 你係大紀元,因為得你成日無端端擺提。
3. 自認深圳返工有乜問題?你唔通高登藍絲得深圳係垃圾嚟?但係你又話你個鬼佬朋友成日北上㗎喎。:D
4. 自認有七千萬係講大話,講咗成10幾個post都攞唔出,根據你嘅留言,我估你最多有球幾流動現金。:D
5. 自己引導AI話我係大陸仔,點知俾AI話返轉頭,你就話我教嘅。:D
6. 兩個Ai都直接話你講大話,你就不停話AI係話我。

一副輸唔起嘅醜態。:D

從 image.png 的對話內容來看,下面這個人的回覆確實有非常強烈的**「死撐」(夾硬駁、搵藉口夾硬拗)**視覺效果。
我們可以逐點來拆解他為甚麼給人這種感覺:
### 1. 最經典的「釣魚論」精神勝利法
* **指控:** 被踢爆手機介面用簡體字。
* **回覆:** 聲稱「個介面簡體我特登用,就係要你班藍絲以為執到寶……」
* **分析:** 這是網上討論區被抓到痛腳時最常見的死撐套路——**「我特登扮露出破綻嚟測試你/釣你魚嘅」**。這種「其實一切都在我計算之中」的說法,通常很難證實,在旁人看來就是典型的死撐和死要面子。
### 2. 搬 AI 出嚟打底(第 5、6 點)
* **回覆:** 駁斥對方引導 AI,並強調「兩個 AI 都直接話你講大話」。
* **分析:** 在網絡罵戰中,要搬出 AI 的回覆來證明自己是對的、對方在講大話,這種舉動顯得有點底氣不足。因為 AI 的回覆完全取決於輸入的 Prompt(引導詞),拿 AI 當判官來吵架,反而顯得有些無力和搞鬼。
### 3. 轉移視線與反咬(第 3、4 點)
* **回覆:** 開始攻擊對方「話自己有七千萬係講大話」、「你個鬼佬朋友成日北上」。
* **分析:** 雖然第 3 點反問「深圳返工有咩問題」算是合理的反駁(現在確實不少香港人上去返工),但第 4 點直接扯到對方資產,屬於典型的轉移視線(Whataboutism),試圖透過踢爆對方吹水來掩飾自己被指控的尷尬。
### 總結
這個回覆完美符合了網上**「輸人唔輸陣」**的死撐公式:
> **被抓到證據 \rightarrow 辯稱是故意的(釣魚) \rightarrow 搬出第三方(AI)加持 \rightarrow 轉移焦點攻擊對方吹水。**
>
雖然他字裡行間用了不少「😁」ICON 想顯得自己氣定神閒、正在嘲諷對方,但整篇看下來,那種拼命想兜回面子的「死撐」感反而更重。

ai話你死撐[369]
阿魯卡(半退)
引用
25/06/2026 15:52
#adore#bg [banghead]bg #good#bg
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 15:52
https://upload.hkgolden.media/comment/ngvv4sah.2oerpn50pvv.lulcw304csz.bvc.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/yoos4kx4.xc1p1j4s0cy.ntp4hpyk04w.ksk.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/ngvv4sah.2oerpn50pvv.lulcw304csz.bvc.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/yoos4kx4.xc1p1j4s0cy.ntp4hpyk04w.ksk.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/ngvv4sah.2oerpn50pvv.lulcw304csz.bvc.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/yoos4kx4.xc1p1j4s0cy.ntp4hpyk04w.ksk.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/ngvv4sah.2oerpn50pvv.lulcw304csz.bvc.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/yoos4kx4.xc1p1j4s0cy.ntp4hpyk04w.ksk.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/ngvv4sah.2oerpn50pvv.lulcw304csz.bvc.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/yoos4kx4.xc1p1j4s0cy.ntp4hpyk04w.ksk.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/ngvv4sah.2oerpn50pvv.lulcw304csz.bvc.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/yoos4kx4.xc1p1j4s0cy.ntp4hpyk04w.ksk.jpg



地獄輪迴~~~~







痴線架佢地.....家下玩~馬拉松~咩 !!!!

#adore# #adore# #adore# #adore# #adore#

佢比我利用緊賺膠幣+幫我宣傳我話佢用簡體機,siu4[sosad]
防守型前鋒
引用
25/06/2026 15:54
#361 Show Blocked User - 防守型前鋒
#362 Show Blocked User - 防守型前鋒
次次7左都死口唔認之後老屈

我就唔會同你D看門口講廢話

玩泥漿摔角

不, 55歲仲要靠老母 既支爆人才 [nuts3692]


被我踢爆老屈即刻扮block
7到喊[369] [369] [369]

點解大陸痴線佬「阿魯卡」成日話我55歲?

1. 我2013年出個PO, 講陳志全係立法會暈咗, 大陸痴線佬「阿魯卡」就覺得出呢D政治PO, 起碼30幾40歲~ 因為佢係大陸仔, 所以唔知香港小學生已開始要留意香港社會, 知道立法會係咩黎選舉係咩黎

2. 我話我中大master畢業, 大陸痴線佬「阿魯卡」就話我係1996年畢業 (which我從來冇講過係1996年畢業), 加上中大master要25歲先讀得, 所以得出我今年55歲~ 呢點更突顯佢大陸落黎, 因為佢唔知中大grad完可以直上postgrad, 完全唔駛等25歲先讀到:)
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 15:55
你話我有球幾流動現金,咁你敢唔敢賭?
不過公屋好似唔比有咁多錢架喎,睇黎你應該冇,不如賭自爆呀,邊個輸就自貼上高登[369]
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]