又比我捉到個大陸仔扮香港人上高登 - 香港高登
[登入]
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 11:52
大家睇到啦,連100萬都又呢樣又果樣唔敢賭,係咁逃避[369]

大家淨係睇到你唔敢攞7七千萬我真係大陸仔嚟啫!:D

我cam你7千萬,俾返百萬你又有幾難?

你真係蠢撚到一個點。#good#

大家淨係睇到你100萬都唔敢賭:D
馬踏江戶紐約
引用
25/06/2026 11:52
個賭局係對賭喎,有人心虛驚到係咁改[369]

個賭局係你自己提出先,你自己都唔敢賭反而係我心虛?:D

拿,我就真係驚你唔係大陸仔,所以我玩小小,對賭100萬,玩?[369]

其實你咁肯定我真係大陸仔,做乜嘢咁抗拒你瞓身再同財仔借到盡嚟打我臉,你咁肯定我係大陸仔嚟,唔怕玩大佢吖。:D

真係笑死,我都未見過啲咁蠢嘅人,自己掘坑俾自己踩。[sosad] #bye#

sor,唔敢玩大,100萬,玩?[369]

我淨係知你唔敢瞓身,以為我同你對賭一百萬可以打和啫!:D

你咁肯定就瞓身吖嘛!你做乜唔大.我7000萬啫?我唔介意輸咗啲錢你全數捐俾公益金㗎喎!:D

我唔會感情用事,100萬賭?[369]

但我係為你同你為全高登嘅子着想,所以唔該你瞓身先!:D

內地人何必反中
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 11:53
其實呢個post我係開黎比大家睇佢點死兜[369]
阿魯卡戴綠帽
引用
25/06/2026 11:53
大家睇到啦,連100萬都又呢樣又果樣唔敢賭,係咁逃避[369]

大家淨係睇到你唔敢攞7七千萬我真係大陸仔嚟啫!:D

我cam你7千萬,俾返百萬你又有幾難?

你真係蠢撚到一個點。#good#

大家淨係睇到你100萬都唔敢賭:D

大家剩係睇到你唔敢瞓身嚟賭我嗰一百萬。#yup#
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 11:54
大家睇到啦,連100萬都又呢樣又果樣唔敢賭,係咁逃避[369]

大家淨係睇到你唔敢攞7七千萬我真係大陸仔嚟啫!:D

我cam你7千萬,俾返百萬你又有幾難?

你真係蠢撚到一個點。#good#

大家淨係睇到你100萬都唔敢賭:D

大家剩係睇到你唔敢瞓身嚟賭我嗰一百萬。#yup#

繼續表演[369]
阿魯卡戴綠帽
引用
25/06/2026 11:57
其實呢個post我係開黎比大家睇佢點死兜[369]

其實我都係睇你點出醜,你同我講AI又輸,叫我同你賭一百萬,你又唔敢瞓身賭我真係大陸仔。你仲有乜嘢可以同我玩?:D
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 11:57
正,1日330了[369]
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 11:57
其實呢個post我係開黎比大家睇佢點死兜[369]

其實我都係睇你點出醜,你同我講AI又輸,叫我同你賭一百萬,你又唔敢瞓身賭我真係大陸仔。你仲有乜嘢可以同我玩?:D

繼續兜[369]
阿魯卡戴綠帽
引用
25/06/2026 11:58
大家睇到啦,連100萬都又呢樣又果樣唔敢賭,係咁逃避[369]

大家淨係睇到你唔敢攞7七千萬我真係大陸仔嚟啫!:D

我cam你7千萬,俾返百萬你又有幾難?

你真係蠢撚到一個點。#good#

大家淨係睇到你100萬都唔敢賭:D

大家剩係睇到你唔敢瞓身嚟賭我嗰一百萬。#yup#

不樓主不願面對。:D
賺你成副身家加埋你同大耳窿自己嗰筆錢,我先俾返一百萬你,抵到爛吖!:D
阿魯卡戴綠帽
引用
25/06/2026 11:59
其實呢個post我係開黎比大家睇佢點死兜[369]

其實我都係睇你點出醜,你同我講AI又輸,叫我同你賭一百萬,你又唔敢瞓身賭我真係大陸仔。你仲有乜嘢可以同我玩?:D

繼續兜[369]

歡迎繼續講大話,你真係蠢到冇人有。:D
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 11:59
大家睇到啦,連100萬都又呢樣又果樣唔敢賭,係咁逃避[369]

大家淨係睇到你唔敢攞7七千萬我真係大陸仔嚟啫!:D

我cam你7千萬,俾返百萬你又有幾難?

你真係蠢撚到一個點。#good#

大家淨係睇到你100萬都唔敢賭:D

大家剩係睇到你唔敢瞓身嚟賭我嗰一百萬。#yup#

不樓主不願面對。:D
賺你成副身家加埋你同大耳窿自己嗰筆錢,我先俾返一百萬你,抵到爛吖!:D

不過你100萬都冇呢[sosad]
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 11:59
其實呢個post我係開黎比大家睇佢點死兜[369]

其實我都係睇你點出醜,你同我講AI又輸,叫我同你賭一百萬,你又唔敢瞓身賭我真係大陸仔。你仲有乜嘢可以同我玩?:D

繼續兜[369]

歡迎繼續講大話,你真係蠢到冇人有。:D

你唔好咁話自己[369]
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 12:00
其實呢個post我係開黎比大家睇佢點死兜[369]

其實我都係睇你點出醜,你同我講AI又輸,叫我同你賭一百萬,你又唔敢瞓身賭我真係大陸仔。你仲有乜嘢可以同我玩?:D

我淨係見到你唔敢賭我係大陸仔[369]
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 12:01
會唔會又比我玩到1001呢[369]
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 12:09
做乜覆慢左既,快d入黎幫我賺膠幣[369]
阿魯卡戴綠帽
引用
25/06/2026 12:13
大家睇到啦,連100萬都又呢樣又果樣唔敢賭,係咁逃避[369]

大家淨係睇到你唔敢攞7七千萬我真係大陸仔嚟啫!:D

我cam你7千萬,俾返百萬你又有幾難?

你真係蠢撚到一個點。#good#

大家淨係睇到你100萬都唔敢賭:D

大家剩係睇到你唔敢瞓身嚟賭我嗰一百萬。#yup#

不樓主不願面對。:D
賺你成副身家加埋你同大耳窿自己嗰筆錢,我先俾返一百萬你,抵到爛吖!:D

不過你100萬都冇呢[sosad]

你同我賭身家我咪有囉!:D

你真係蠢到冇人有!#bye#
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 12:16
大家睇到啦,連100萬都又呢樣又果樣唔敢賭,係咁逃避[369]

大家淨係睇到你唔敢攞7七千萬我真係大陸仔嚟啫!:D

我cam你7千萬,俾返百萬你又有幾難?

你真係蠢撚到一個點。#good#

大家淨係睇到你100萬都唔敢賭:D

大家剩係睇到你唔敢瞓身嚟賭我嗰一百萬。#yup#

不樓主不願面對。:D
賺你成副身家加埋你同大耳窿自己嗰筆錢,我先俾返一百萬你,抵到爛吖!:D

不過你100萬都冇呢[sosad]

你同我賭身家我咪有囉!:D

你真係蠢到冇人有!#bye#

你話我係大陸仔,你應該賭你身家我係大陸仔喎,咁咪贏晒囉,你真係蠢到冇人有:D
阿魯卡戴綠帽
引用
25/06/2026 12:24
大家睇到啦,連100萬都又呢樣又果樣唔敢賭,係咁逃避[369]

大家淨係睇到你唔敢攞7七千萬我真係大陸仔嚟啫!:D

我cam你7千萬,俾返百萬你又有幾難?

你真係蠢撚到一個點。#good#

大家淨係睇到你100萬都唔敢賭:D

大家剩係睇到你唔敢瞓身嚟賭我嗰一百萬。#yup#

不樓主不願面對。:D
賺你成副身家加埋你同大耳窿自己嗰筆錢,我先俾返一百萬你,抵到爛吖!:D

不過你100萬都冇呢[sosad]

你同我賭身家我咪有囉!:D

你真係蠢到冇人有!#bye#

你話我係大陸仔,你應該賭你身家我係大陸仔喎,咁咪贏晒囉,你真係蠢到冇人有:D

但係你話我係大陸仔在先喎,咁點解反而要我賭你唔係,而你就可以唔駛賭呢?:D
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 12:25
大家睇到啦,連100萬都又呢樣又果樣唔敢賭,係咁逃避[369]

大家淨係睇到你唔敢攞7七千萬我真係大陸仔嚟啫!:D

我cam你7千萬,俾返百萬你又有幾難?

你真係蠢撚到一個點。#good#

大家淨係睇到你100萬都唔敢賭:D

大家剩係睇到你唔敢瞓身嚟賭我嗰一百萬。#yup#

不樓主不願面對。:D
賺你成副身家加埋你同大耳窿自己嗰筆錢,我先俾返一百萬你,抵到爛吖!:D

不過你100萬都冇呢[sosad]

你同我賭身家我咪有囉!:D

你真係蠢到冇人有!#bye#

你話我係大陸仔,你應該賭你身家我係大陸仔喎,咁咪贏晒囉,你真係蠢到冇人有:D

但係你話我係大陸仔在先喎,咁點解反而要我賭你唔係,而你就可以唔駛賭呢?:D

你話我唔敢賭嘛,原來你都唔敢賭架?[369]
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 13:09
原來話我大陸仔同band5中學又係講大話既:D
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 13:42
總結一下支爆佬:
唔小心自爆自己用簡體手機
有人屌法輪功大紀元即刻起晒鋼護主
比人激到係咁用大陸用詞
自認深圳返工
自認住公屋冇本錢賭
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 14:27
條友又去練法輪功?定琴日玩太耐vpn 爆quota,唔見左既[369]
阿魯卡(半退)
引用
25/06/2026 14:34
總結一下支爆佬:
唔小心自爆自己用簡體手機
有人屌法輪功大紀元即刻起晒鋼護主
比人激到係咁用大陸用詞
自認深圳返工
自認住公屋冇本錢賭

教徒#adore#bg [banghead]bg
阿魯卡(半退)
引用
25/06/2026 14:34
條友又去練法輪功?定琴日玩太耐vpn 爆quota,唔見左既[369]

人地練法輪功來打你#good#bg
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 14:37
條友又去練法輪功?定琴日玩太耐vpn 爆quota,唔見左既[369]

人地練法輪功來打你#good#bg

[sosad]
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]