又比我捉到個大陸仔扮香港人上高登 - 香港高登
[登入]
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 10:34
一陣會唔會屈返我,話我先係深圳返工果個,大陸仔好鍾意屈佢自己d野落我度@_@

會,因為兩個大陸SI、都多次精神你講緊大話,你仲要柒到話係我教SSI講大話,明明AI個名你個名係講你就係講,仲吹到我屈你用過AI,坐真係冇用過,我話你用SI就係我講大話添。:D

你嬲到自己用過AI都唔記得。#bye#

ai話你先係講大話喎,不如你賭100萬我係大陸仔,敢唔敢賭?[369]

咁如果我唔係大陸仔,你係唔係賠成副身家俾我?係又唔怕喎!:D

下,你賭我喎[369]

吓,你話我真係大陸仔在先,用你嘅邏輯解釋返你真係大陸仔嚟,你又唔認依個係事實喎。:D

咁我賭你100萬你係大陸仔,你賭返我100萬我係大陸仔,賭?[369]
馬踏江戶紐約
引用
25/06/2026 10:37
堂堂美國竟然要靠「撿破爛」來對抗對手的科技封鎖,你敢信?老美直接砸下 1.52 億美元,準備在德州狂收廢棄舊硬碟跟報廢電動車!

HyProMag USA 正打算在達拉斯都會區蓋一座超大型的「城市礦山」,目標一年要產出 1,500 公噸以上的再生稀土磁鐵。過去老美總覺得材料便宜從國外進口就好,現在卻急著把垃圾桶裡的舊零件翻出來重新提煉,這背後的焦慮感簡直滿到溢出來。

為什麼突然對廢鐵這麼有興趣?因為大家都知道,現在要做 AI 伺服器、風力發電機,甚至是五角大廈的國防系統,裡面全都需要一種叫「釹鐵硼」的超強磁鐵。而這種材料從挖土、分離到做成成品的整個產業鏈,幾乎都被亞洲強權牢牢掌握。老美發現自己手上的高科技王牌,隨時可能因為幾塊小小的磁鐵而被迫停擺。

既然挖新礦山太慢又容易被牽制,美國人乾脆拿現成的電子廢棄物開刀。這家德州廠用的招數很特別,不用傳統那種又敲又砸、還要泡一堆化學酸水的高污染做法,而是直接把廢棄的揚聲器和核磁共振儀推進去灌氫氣,讓裡面的磁鐵自己脆化成粉末,再重新壓製成新磁鐵。這等於是把別人辛辛苦苦挖出來的材料,直接在美國本土無限循環洗白。

為了搞定貨源,他們甚至弄起全國連線,德州當主力製造廠,南卡羅來納和內華達州當衛星回收站,只要有報廢的電子產品,通通拆解送過去。但這門生意也不是沒有硬傷,畢竟各家廠牌的馬達規格不同,上面黏的膠水、防鏽塗層千奇百怪,光是把這些舊零件分門別類、確保做出來的再生磁鐵品質能通過軍工或車廠的龜毛認證,就是一場硬仗。

這件事對我們台灣人有什麼關係?大家要知道,我們可是全球 AI 伺服器和馬達零組件的代工大本營 🇹🇼。過去大家以為只要台積電的晶片穩穩交貨,台灣科技業就所向無敵。但現在國際買家不只看晶片,還開始盯著你零件裡的材料來源夠不夠安全、排了多少碳。如果哪天這種底層材料突然買不到,或是交期被卡住,你伺服器機殼做得再炫、散熱設計得再好,最後組裝不起來也是白搭。

當我們還在為晶片戰搖旗吶喊時,人家已經開始把垃圾堆裡的舊磁鐵變成下一張談判桌上的戰略籌碼了,這年頭連收破銅爛鐵都能牽動大國博弈啊 🤯 #yoyo
(示意圖/AI生成,僅作為新聞說明輔助使用)
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 10:42
賭唔賭姐?淆呀[369]
馬踏江戶紐約
引用
25/06/2026 10:43
賭唔賭姐?淆呀[369]

勝邪#hoho# #good#
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 10:50
https://upload.hkgolden.media/comment/tfcddi2h.hdl5naemkij.gyqwkwgmajp.0nf.jpg
笑死grok唔將手機轉繁體係唔會出繁體界面,條大陸仔仲講大話話用繁體機出簡體界面[369]
阿魯卡戴綠帽
引用
25/06/2026 10:52
一陣會唔會屈返我,話我先係深圳返工果個,大陸仔好鍾意屈佢自己d野落我度@_@

會,因為兩個大陸SI、都多次精神你講緊大話,你仲要柒到話係我教SSI講大話,明明AI個名你個名係講你就係講,仲吹到我屈你用過AI,坐真係冇用過,我話你用SI就係我講大話添。:D

你嬲到自己用過AI都唔記得。#bye#

ai話你先係講大話喎,不如你賭100萬我係大陸仔,敢唔敢賭?[369]

咁如果我唔係大陸仔,你係唔係賠成副身家俾我?係又唔怕喎!:D

下,你賭我喎[369]

吓,你話我真係大陸仔在先,用你嘅邏輯解釋返你真係大陸仔嚟,你又唔認依個係事實喎。:D

咁我賭你100萬你係大陸仔,你賭返我100萬我係大陸仔,賭?[369]

唔得!你既然自稱好撚柒有錢,得100萬希點襯得起你身份啊?:D

你咁肯定我真係大陸仔,連續兩個Ai都係我講大話嘅話,咁你就要賭身家,再同銀行、財仔借到盡先再賭喇,用你個邏輯嘅話,我依邊嗰100萬你賺硬喎!#good2#
阿魯卡戴綠帽
引用
25/06/2026 10:53
https://upload.hkgolden.media/comment/tfcddi2h.hdl5naemkij.gyqwkwgmajp.0nf.jpg
笑死grok唔將手機轉繁體係唔會出繁體界面,條大陸仔仲講大話話用繁體機出簡體界面[369]

咁Grok係唔係有簡體介面,而你又識得睇簡體字,你又否認過自己識睇簡體呢?咁咪係囉!:D
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 10:59
一陣會唔會屈返我,話我先係深圳返工果個,大陸仔好鍾意屈佢自己d野落我度@_@

會,因為兩個大陸SI、都多次精神你講緊大話,你仲要柒到話係我教SSI講大話,明明AI個名你個名係講你就係講,仲吹到我屈你用過AI,坐真係冇用過,我話你用SI就係我講大話添。:D

你嬲到自己用過AI都唔記得。#bye#

ai話你先係講大話喎,不如你賭100萬我係大陸仔,敢唔敢賭?[369]

咁如果我唔係大陸仔,你係唔係賠成副身家俾我?係又唔怕喎!:D

下,你賭我喎[369]

吓,你話我真係大陸仔在先,用你嘅邏輯解釋返你真係大陸仔嚟,你又唔認依個係事實喎。:D

咁我賭你100萬你係大陸仔,你賭返我100萬我係大陸仔,賭?[369]

唔得!你既然自稱好撚柒有錢,得100萬希點襯得起你身份啊?:D

你咁肯定我真係大陸仔,連續兩個Ai都係我講大話嘅話,咁你就要賭身家,再同銀行、財仔借到盡先再賭喇,用你個邏輯嘅話,我依邊嗰100萬你賺硬喎!#good2#

咁我都要求你要7000萬賭返我係大陸仔喎[369] 不過我覺得你冇可能有[369]
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 11:00
https://upload.hkgolden.media/comment/tfcddi2h.hdl5naemkij.gyqwkwgmajp.0nf.jpg
笑死grok唔將手機轉繁體係唔會出繁體界面,條大陸仔仲講大話話用繁體機出簡體界面[369]

咁Grok係唔係有簡體介面,而你又識得睇簡體字,你又否認過自己識睇簡體呢?咁咪係囉!:D

所以你咪用緊簡體機囉,大陸仔[369]
阿魯卡戴綠帽
引用
25/06/2026 11:07
賭唔賭姐?淆呀[369]

我覺得係你淆喎,
我叫你賭身家,你就叫我同你互賭100萬,即係你都知你講緊大話囉!:D
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 11:09
賭唔賭姐?淆呀[369]

我覺得係你淆喎,
我叫你賭身家,你就叫我同你互賭100萬,即係你都知你講緊大話囉!:D

賭身家,你都冇同樣既本點賭,唔通賭大細1蚊賭100萬呀?睇黎大陸仔真係特別弱智[369]
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 11:09
係咁加要求姐係證明你唔敢賭[369]
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 11:12
讓下你啦,你有多多身家,我地就互賭呢個數[369]
阿魯卡戴綠帽
引用
25/06/2026 11:12
https://upload.hkgolden.media/comment/tfcddi2h.hdl5naemkij.gyqwkwgmajp.0nf.jpg
笑死grok唔將手機轉繁體係唔會出繁體界面,條大陸仔仲講大話話用繁體機出簡體界面[369]

咁Grok係唔係有簡體介面,而你又識得睇簡體字,你又否認過自己識睇簡體呢?咁咪係囉!:D

所以你咪用緊簡體機囉,大陸仔[369]

所以你咪係大陸仔嚟囉,如果唔係點會用有簡體版嘅App咁柒?:D
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 11:12
讓下你啦,你有幾多身家,我地就互賭呢個數[369]
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 11:12
https://upload.hkgolden.media/comment/tfcddi2h.hdl5naemkij.gyqwkwgmajp.0nf.jpg
笑死grok唔將手機轉繁體係唔會出繁體界面,條大陸仔仲講大話話用繁體機出簡體界面[369]

咁Grok係唔係有簡體介面,而你又識得睇簡體字,你又否認過自己識睇簡體呢?咁咪係囉!:D

所以你咪用緊簡體機囉,大陸仔[369]

所以你咪係大陸仔嚟囉,如果唔係點會用有簡體版嘅App咁柒?:D

由頭到尾得你用:D
阿魯卡戴綠帽
引用
25/06/2026 11:13
賭唔賭姐?淆呀[369]

我覺得係你淆喎,
我叫你賭身家,你就叫我同你互賭100萬,即係你都知你講緊大話囉!:D

賭身家,你都冇同樣既本點賭,唔通賭大細1蚊賭100萬呀?睇黎大陸仔真係特別弱智[369]

係!因為你成日話我哋住公屋,你好有錢呀嘛!
況且以你之前嘅講法,鋪賭局你贏硬喎!你唔係咁都縮呀嘛?:D
自由之子
引用
25/06/2026 11:13
黃絲精英 大陸仔

R-Seven( 等21年支爆, 日日無所事事, 開白卡POST 發癲洗板)
電光火石間(大陸仔, 屈人大陸仔,京東, 淘寶 )
自由之子(大陸仔, 百度之子, 40歲KEETA 工作 )
小范(大陸仔, BILIBILI專家, 扮買中國股票 , 9UP 港爆14000=>28000 = - 14000點)
強烈活塞運動(淘寶)
酒鬼薔薇聖斗#503354= 大陸佬戴綠帽= 阿魯卡戴綠帽 (大陸仔, 屈人大陸仔, 深圳返工、深圳居住 , 職業包裝工, 10年支爆, 輸俾華為員工之後被女飛 , 大陸佬戴綠帽 既大陸佬原來就係佢自己 , 法輪功人士)
防守型前鋒(大陸仔, 屈人大陸仔, BILIBILI, 食狗肉, 用大陸牌子, 扮買中國股票, 上微博, 上大陸官媒, 睇中國香港隊, 睇大陸節目, 職業食蕉, 有叫雞專家, 扮大學生, 年齡都要呃人, 每日平均16小時上高登, 毒向左走向右走, 再失業之後睡覺 睡到星期幾都唔知 #adore#bg, 年齡成55 , 仲要靠老母)
likyhohk(大陸仔, 桂林食狗肉)
Mr.Slow ( 做中國政府公務員)
不嬲丟人現眼(大陸仔, 返大陸拜山)
RacingDriver ( 大陸仔, 媾唔到女, 屈人白卡, 屈人人妖, 夾埋變態佬 最曖嗅淫麻 性SO擾女網友 , 起底女會員)
張耀揚(#129306) ( 媾唔到女, 起底女會員 , 恐嚇女會員)
嘉綠仙 (#695667) ( 假冒我名 , 推POST 洗板)
淺草妖雞 ( 負債40萬, 有錢叫雞, 都唔養2個女)
oceanface( 大陸仔, 屈人大陸仔, 無業,溝唔到麥當勞姐姐,因愛成恨)
斷氣流大師兄(大陸仔, 屈人大陸仔)
にほんえいが=日本映畫 (#279921) ( 大陸仔, 屈人大陸仔, 扮日本人, 唔識日文, GOOGLE 翻譯 扮日本人)
痾尿屎窟㾗 (#629310) ( BNOER , 在英國唔做野, 無收入, 無供獻, 想拿BC 呃英國人福利)

你油瓶仔呢臭閪蚑那賤蛆[369] [369] [369]

https://upload.hkgolden.media/comment/zifxqxqg.mbtphteybhj.tdyzcwkvjbu.xyt.jpg
阿魯卡戴綠帽
引用
25/06/2026 11:14
https://upload.hkgolden.media/comment/tfcddi2h.hdl5naemkij.gyqwkwgmajp.0nf.jpg
笑死grok唔將手機轉繁體係唔會出繁體界面,條大陸仔仲講大話話用繁體機出簡體界面[369]

咁Grok係唔係有簡體介面,而你又識得睇簡體字,你又否認過自己識睇簡體呢?咁咪係囉!:D

所以你咪用緊簡體機囉,大陸仔[369]

所以你咪係大陸仔嚟囉,如果唔係點會用有簡體版嘅App咁柒?:D

由頭到尾得你用:D

咁Grok係唔係有簡體介面,而你又識得睇簡體字,你又否認過自己識睇簡體呢?咁咪係囉!:D
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 11:14
賭唔賭姐?淆呀[369]

我覺得係你淆喎,
我叫你賭身家,你就叫我同你互賭100萬,即係你都知你講緊大話囉!:D

賭身家,你都冇同樣既本點賭,唔通賭大細1蚊賭100萬呀?睇黎大陸仔真係特別弱智[369]

係!因為你成日話我哋住公屋,你好有錢呀嘛!
況且以你之前嘅講法,鋪賭局你贏硬喎!你唔係咁都縮呀嘛?:D

下原來你冇錢架[369]
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 11:14
https://upload.hkgolden.media/comment/tfcddi2h.hdl5naemkij.gyqwkwgmajp.0nf.jpg
笑死grok唔將手機轉繁體係唔會出繁體界面,條大陸仔仲講大話話用繁體機出簡體界面[369]

咁Grok係唔係有簡體介面,而你又識得睇簡體字,你又否認過自己識睇簡體呢?咁咪係囉!:D

所以你咪用緊簡體機囉,大陸仔[369]

所以你咪係大陸仔嚟囉,如果唔係點會用有簡體版嘅App咁柒?:D

由頭到尾得你用:D

咁Grok係唔係有簡體介面,而你又識得睇簡體字,你又否認過自己識睇簡體呢?咁咪係囉!:D

你自認用簡體就得啦,大家明:D
阿魯卡戴綠帽
引用
25/06/2026 11:15
一陣會唔會屈返我,話我先係深圳返工果個,大陸仔好鍾意屈佢自己d野落我度@_@

會,因為兩個大陸SI、都多次精神你講緊大話,你仲要柒到話係我教SSI講大話,明明AI個名你個名係講你就係講,仲吹到我屈你用過AI,坐真係冇用過,我話你用SI就係我講大話添。:D

你嬲到自己用過AI都唔記得。#bye#

ai話你先係講大話喎,不如你賭100萬我係大陸仔,敢唔敢賭?[369]

咁如果我唔係大陸仔,你係唔係賠成副身家俾我?係又唔怕喎!:D

下,你賭我喎[369]

吓,你話我真係大陸仔在先,用你嘅邏輯解釋返你真係大陸仔嚟,你又唔認依個係事實喎。:D

咁我賭你100萬你係大陸仔,你賭返我100萬我係大陸仔,賭?[369]

唔得!你既然自稱好撚柒有錢,得100萬希點襯得起你身份啊?:D

你咁肯定我真係大陸仔,連續兩個Ai都係我講大話嘅話,咁你就要賭身家,再同銀行、財仔借到盡先再賭喇,用你個邏輯嘅話,我依邊嗰100萬你賺硬喎!#good2#

咁我都要求你要7000萬賭返我係大陸仔喎[369] 不過我覺得你冇可能有[369]

講咁多廢話,咁即係你唔敢賭,又想我同你賭,你咪認咗佢囉!:D
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 11:16
一陣會唔會屈返我,話我先係深圳返工果個,大陸仔好鍾意屈佢自己d野落我度@_@

會,因為兩個大陸SI、都多次精神你講緊大話,你仲要柒到話係我教SSI講大話,明明AI個名你個名係講你就係講,仲吹到我屈你用過AI,坐真係冇用過,我話你用SI就係我講大話添。:D

你嬲到自己用過AI都唔記得。#bye#

ai話你先係講大話喎,不如你賭100萬我係大陸仔,敢唔敢賭?[369]

咁如果我唔係大陸仔,你係唔係賠成副身家俾我?係又唔怕喎!:D

下,你賭我喎[369]

吓,你話我真係大陸仔在先,用你嘅邏輯解釋返你真係大陸仔嚟,你又唔認依個係事實喎。:D

咁我賭你100萬你係大陸仔,你賭返我100萬我係大陸仔,賭?[369]

唔得!你既然自稱好撚柒有錢,得100萬希點襯得起你身份啊?:D

你咁肯定我真係大陸仔,連續兩個Ai都係我講大話嘅話,咁你就要賭身家,再同銀行、財仔借到盡先再賭喇,用你個邏輯嘅話,我依邊嗰100萬你賺硬喎!#good2#

咁我都要求你要7000萬賭返我係大陸仔喎[369] 不過我覺得你冇可能有[369]

講咁多廢話,咁即係你唔敢賭,又想我同你賭,你咪認咗佢囉!:D

你冇本點賭[369]
阿魯卡戴綠帽
引用
25/06/2026 11:16
https://upload.hkgolden.media/comment/tfcddi2h.hdl5naemkij.gyqwkwgmajp.0nf.jpg
笑死grok唔將手機轉繁體係唔會出繁體界面,條大陸仔仲講大話話用繁體機出簡體界面[369]

咁Grok係唔係有簡體介面,而你又識得睇簡體字,你又否認過自己識睇簡體呢?咁咪係囉!:D

所以你咪用緊簡體機囉,大陸仔[369]

所以你咪係大陸仔嚟囉,如果唔係點會用有簡體版嘅App咁柒?:D

由頭到尾得你用:D

咁Grok係唔係有簡體介面,而你又識得睇簡體字,你又否認過自己識睇簡體呢?咁咪係囉!:D

你自認用簡體就得啦,大家明:D

你自己認唔敢同我賭就得,而且個賭局係你自己提出先嘅,大家明。:D
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 11:17
https://upload.hkgolden.media/comment/tfcddi2h.hdl5naemkij.gyqwkwgmajp.0nf.jpg
笑死grok唔將手機轉繁體係唔會出繁體界面,條大陸仔仲講大話話用繁體機出簡體界面[369]

咁Grok係唔係有簡體介面,而你又識得睇簡體字,你又否認過自己識睇簡體呢?咁咪係囉!:D

所以你咪用緊簡體機囉,大陸仔[369]

所以你咪係大陸仔嚟囉,如果唔係點會用有簡體版嘅App咁柒?:D

由頭到尾得你用:D

咁Grok係唔係有簡體介面,而你又識得睇簡體字,你又否認過自己識睇簡體呢?咁咪係囉!:D

你自認用簡體就得啦,大家明:D

你自己認唔敢同我賭就得,而且個賭局係你自己提出先嘅,大家明。:D

你冇本點賭[369]
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]