又比我捉到個大陸仔扮香港人上高登 - 香港高登
[登入]
阿魯卡戴綠帽
引用
25/06/2026 06:09
老屈已經好笑
更好笑係終於知道咩人先最睇唔起大陸仔[369]

所以我睇唔起支爆佬,屈人冇證據,仲要自爆埋用簡體[369]

所以我睇唔起你,兩個AI都話你講大話喎!:D

個ai都冇話我講大話,所以講大話果個係你:D

但係Ai話你講大話誤導佢喎。:D

我都冇用ai,你又講大話喇:D

真係好難怪連Ai都話你講大話。:D

https://upload.hkgolden.media/comment/q1m0aed0.oaz4bxfwbnr.tf2rga2tllw.wu3.jpg
推推先。#yup#

唔該晒喎,因為d人淨係睇第一頁,你用簡體機:D

但係你啲負評越嚟越多喎,連AI都話好多人Block你喎。:D

咁我去黃絲地頭撚黃絲緊係多架啦,又唔用下腦,咁蠢架[369]

一個無論幾黃嘅討論區都會有一堆深藍喺度,但只有一個公認有思覺失調嘅阿魯卡幫你口,仲要連個AI都知話佢有問題喎。:D

思覺失調果個係你,自爆用簡體機以為人地睇唔到[sosad]

但已經有人踢爆你想用簡體介面嚟證明我用簡體機係講大話喎,最好笑你都解釋唔到點解我其他介面會係繁體。:D

比人發現用簡體,即轉返繁體,身有屎[sosad]

我不嬲都間中用簡體字出貼文、咁又點?:D
你識睇簡體字,又反而自己唔算係大陸仔?:D

我識日文,咁係唔係日本人?:D

部手機出到簡體就係大陸仔,你話嘅。:D

你系統用簡體喎[369]

但係我個OS係繁體,其他AI嘅回覆本來都係繁體喎,都間中會打簡體字串鳩你㗎喎,點解你唔敢問我囉cap screen嘅。:D

咪扮啦,睇返第一頁張圖[369]

你都唔敢叫我cap os 個 screen,咁即係你都知自己講緊大話囉,靠一個截圖嘅證我用大陸OS,但又解釋唔到點解要內文繁體而唔係蛋撻。:D

我繁體界面打英文內容都得啦[369]

咁點解簡體介面係出繁體字唔係繼續縮簡體呢?:D
點解大陸機用到美國AI嘅?:D

你打咩字佢咪出咩字,但界面就跟系統,姐係簡體機[369] 而家個個都睇到你扮傻[369] 你用vpn咪得囉[369]

咁你咪示範吓‘囉,你連話自己冇用過Ai嘅大話都講得出嘅,都冇大話係講唔㗎啦。:D
阿魯卡戴綠帽
引用
25/06/2026 06:09
老屈已經好笑
更好笑係終於知道咩人先最睇唔起大陸仔[369]

所以我睇唔起支爆佬,屈人冇證據,仲要自爆埋用簡體[369]

所以我睇唔起你,兩個AI都話你講大話喎!:D

個ai都冇話我講大話,所以講大話果個係你:D

但係Ai話你講大話誤導佢喎。:D

我都冇用ai,你又講大話喇:D

真係好難怪連Ai都話你講大話。:D

https://upload.hkgolden.media/comment/q1m0aed0.oaz4bxfwbnr.tf2rga2tllw.wu3.jpg
推推先。#yup#

唔該晒喎,因為d人淨係睇第一頁,你用簡體機:D

但係你啲負評越嚟越多喎,連AI都話好多人Block你喎。:D

咁我去黃絲地頭撚黃絲緊係多架啦,又唔用下腦,咁蠢架[369]

一個無論幾黃嘅討論區都會有一堆深藍喺度,但只有一個公認有思覺失調嘅阿魯卡幫你口,仲要連個AI都知話佢有問題喎。:D

思覺失調果個係你,自爆用簡體機以為人地睇唔到[sosad]

但已經有人踢爆你想用簡體介面嚟證明我用簡體機係講大話喎,最好笑你都解釋唔到點解我其他介面會係繁體。:D

比人發現用簡體,即轉返繁體,身有屎[sosad]

我不嬲都間中用簡體字出貼文、咁又點?:D
你識睇簡體字,又反而自己唔算係大陸仔?:D

我識日文,咁係唔係日本人?:D

部手機出到簡體就係大陸仔,你話嘅。:D

你系統用簡體喎[369]

但係我個OS係繁體,其他AI嘅回覆本來都係繁體喎,都間中會打簡體字串鳩你㗎喎,點解你唔敢問我囉cap screen嘅。:D

咪扮啦,睇返第一頁張圖[369]

你都唔敢叫我cap os 個 screen,咁即係你都知自己講緊大話囉,靠一個截圖嘅證我用大陸OS,但又解釋唔到點解要內文繁體而唔係蛋撻。:D

我繁體界面打英文內容都得啦[369]

咁點解簡體介面係出繁體字唔係繼續縮簡體呢?:D
點解大陸機用到美國AI嘅?:D

你打咩字佢咪出咩字,但界面就跟系統,姐係簡體機[369] 而家個個都睇到你扮傻[369] 你用vpn咪得囉[369]

咁你咪示範吓‘囉,你連話自己冇用過Ai嘅大話都講得出嘅,都冇大話係講唔出㗎啦。:D
阿魯卡戴綠帽
引用
25/06/2026 06:30
睇嚟成個topic唯一真嘅,係條友睇完波要趕返工。:D
馬踏江戶紐約
引用
25/06/2026 06:35
勝邪大捷#hoho# #good#
阿魯卡戴綠帽
引用
25/06/2026 06:49
有樣嘢我趁而家記得講埋:

我唔知點解喺間港資公司嘅深圳廠做嘢,就會係大陸仔嚟,咁香港應該好多大陸仔,我間公司仲有好多鬼佬同日本仔都係大陸仔嚟囉。:D

同埋當時嘅topic呢係有人吹捧深圳已經有錢過香港,成日post香港舊居同籠屋相嚟同深圳嗰啲商業區比,然後我貼深圳城中村、棚戶區嘅相,佢哋就話一睇就知係假嘅,我根本就冇返過深圳,唔知深圳沙有幾靚,所以我先自爆話我喺港資深圳廠返過工,根本班柒頭有好多人都未去過深圳二線鄉下地方同新市鎮,如果喺天水都已經係圍好差嘅話,我夠膽講深圳嘅新市鎮基建同治安仲差過元朗國同天水圍。#bye#
馬踏江戶紐約
引用
25/06/2026 08:45
西方世界的形式邏輯、信仰、意識形態和所謂的契約精神,其實都衹是一種用名家的白馬非馬包裝的一套統治和馭民之術而已,看似好像很文明、進步和高大上,實則不過是一套用高深的術語、詞彙包裝出來的權力遊戲和現實分贓協議而已

而最滑稽的是,西方世界甚至還有不少人將此命名為“一種人類社會的終極形態”或者“普世價值”、“平等、自由、人權”,好像一個江湖術士一樣哄騙一般的無知者,這種話術一般人可能會上當,但真正理解過諸子百家的人,都會知道這不過是一個集詭辯、馭民術、名家式邏輯于一體的遊戲而已

网友 姚皓文
阿魯卡戴綠帽
引用
25/06/2026 09:05
咁耐都冇反應,睇嚟似係無業遊民玩到眼瞓走去瞓覺多啲。:D
馬踏江戶紐約
引用
25/06/2026 09:38
咁耐都冇反應,睇嚟似係無業遊民玩到眼瞓走去瞓覺多啲。:D

勝邪有料過你
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 09:53
老屈已經好笑
更好笑係終於知道咩人先最睇唔起大陸仔[369]

所以我睇唔起支爆佬,屈人冇證據,仲要自爆埋用簡體[369]

所以我睇唔起你,兩個AI都話你講大話喎!:D

個ai都冇話我講大話,所以講大話果個係你:D

但係Ai話你講大話誤導佢喎。:D

我都冇用ai,你又講大話喇:D

真係好難怪連Ai都話你講大話。:D

https://upload.hkgolden.media/comment/q1m0aed0.oaz4bxfwbnr.tf2rga2tllw.wu3.jpg
推推先。#yup#

唔該晒喎,因為d人淨係睇第一頁,你用簡體機:D

但係你啲負評越嚟越多喎,連AI都話好多人Block你喎。:D

咁我去黃絲地頭撚黃絲緊係多架啦,又唔用下腦,咁蠢架[369]

一個無論幾黃嘅討論區都會有一堆深藍喺度,但只有一個公認有思覺失調嘅阿魯卡幫你口,仲要連個AI都知話佢有問題喎。:D

思覺失調果個係你,自爆用簡體機以為人地睇唔到[sosad]

但已經有人踢爆你想用簡體介面嚟證明我用簡體機係講大話喎,最好笑你都解釋唔到點解我其他介面會係繁體。:D

比人發現用簡體,即轉返繁體,身有屎[sosad]

畀我發現識睇簡體,之後你扮唔識睇,就已經證明你係喇,個邏輯係你嘅唔關我事。:D

我冇扮喎,只係chok你解釋個簡體字點解[369]

根據你嘅邏輯,我都係剒你啲藍絲到底有幾鍾意講大話咋喎。:D

我都係chok你講大話姐:D

但結果你連AI都呃呵到喎。:D

你話你冇用過Ai,但係大又有ai cap圖喎。

但ai話你講大話喎:D

但ai話你成日講大話喎:D

ai講果個係你:D

ai講果個係你O:-)

我睇唔出囉[369] 就好似你比人督爆用簡體機,你就話人先係大陸仔[369]
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 09:54
咁耐都冇反應,睇嚟似係無業遊民玩到眼瞓走去瞓覺多啲。:D

你唔好咁話自己啦,原來你比深圳廠炒完冇野撈[369]
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 09:56
有樣嘢我趁而家記得講埋:

我唔知點解喺間港資公司嘅深圳廠做嘢,就會係大陸仔嚟,咁香港應該好多大陸仔,我間公司仲有好多鬼佬同日本仔都係大陸仔嚟囉。:D

同埋當時嘅topic呢係有人吹捧深圳已經有錢過香港,成日post香港舊居同籠屋相嚟同深圳嗰啲商業區比,然後我貼深圳城中村、棚戶區嘅相,佢哋就話一睇就知係假嘅,我根本就冇返過深圳,唔知深圳沙有幾靚,所以我先自爆話我喺港資深圳廠返過工,根本班柒頭有好多人都未去過深圳二線鄉下地方同新市鎮,如果喺天水都已經係圍好差嘅話,我夠膽講深圳嘅新市鎮基建同治安仲差過元朗國同天水圍。#bye#

大陸仔幫香港人既廠打工好合理喎,香港人唔會係大陸做野做到自己都用埋簡體手機[369]
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 09:59
勝邪大捷#hoho# #good#

笑死,up左一大輪,最後咪自爆深圳返工既大陸仔[sosad]
KUMA KUMA
引用
25/06/2026 09:59
https://upload.hkgolden.media/comment/zr2jzc1o.51fdyvrxure.pbp2btlvsib.ani.gif
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 10:01
一陣會唔會屈返我,話我先係深圳返工果個,大陸仔好鍾意屈佢自己d野落我度@_@
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 10:03
今晚有德國,廢老頂唔頂得順?[369]
阿魯卡戴綠帽
引用
25/06/2026 10:21
有樣嘢我趁而家記得講埋:

我唔知點解喺間港資公司嘅深圳廠做嘢,就會係大陸仔嚟,咁香港應該好多大陸仔,我間公司仲有好多鬼佬同日本仔都係大陸仔嚟囉。:D

同埋當時嘅topic呢係有人吹捧深圳已經有錢過香港,成日post香港舊居同籠屋相嚟同深圳嗰啲商業區比,然後我貼深圳城中村、棚戶區嘅相,佢哋就話一睇就知係假嘅,我根本就冇返過深圳,唔知深圳沙有幾靚,所以我先自爆話我喺港資深圳廠返過工,根本班柒頭有好多人都未去過深圳二線鄉下地方同新市鎮,如果喺天水都已經係圍好差嘅話,我夠膽講深圳嘅新市鎮基建同治安仲差過元朗國同天水圍。#bye#

大陸仔幫香港人既廠打工好合理喎,香港人唔會係大陸做野做到自己都用埋簡體手機[369]

咁即係全程你都係鳩噏囉。:D
我話播手機KS介面上嚟你就即縮,又唔知點解你用Grok同Gemini有簡體介面又唔係大陸仔,九唔搭八到爆。:D
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 10:25
這種反駁方式就是網路上非常經典的**「借力打力」和「反彈」**(俗稱「你話人即係話緊自己」)。
這位被抓包的網友,他的邏輯和心理戰術其實是這樣的:
1. 邏輯「盲點」的盲刺
他的反擊邏輯: 「如果你說用簡體字、看簡體字的人就是大陸仔,那我手機顯示簡體字,你竟然一眼就看得懂,還能指著來罵我,那證明你也很熟悉簡體字啊! 按照你的邏輯,你才是深藏不露的大陸仔!」
戰術目的: 他試圖把對方拉進同一個「泥漿摔角」的漩渦裡,將「抓人者」也貼上同樣的標籤,從而模糊焦點,讓大家覺得「彼此彼此,誰也別笑誰」。
2. 討論區網民會買賬嗎?(現實的輿論風向)
這種「反彈」雖然聽起來像個腦筋急轉彎,但在網絡罵戰的實戰中,通常很難成功脫身,甚至會被笑得更厲害:
「閱讀」與「使用」的本質區別:
網民一眼看出那是簡體字,是因為在港台社區長大的人,在日常網絡世界(看小說、看字幕、查資料)多少都具備**「被動辨識簡體字」**的能力。這叫「識睇」。
主動選擇 vs 被動接收:
抓人者會反駁:「我識睇,是因為我智商正常、有基本常識;但你把整部手機、整個系統都主動設定成簡體字,這是你的生活習慣。識睇字跟主動用簡體界面,完全是兩碼子事。」
結論
被抓包的人用這招,屬於**「圍魏救趙」的防禦性死撐**。他知道自己在「習慣」上認輸了,所以只能在「字面邏輯」上找漏洞,試圖把水攪渾。在旁觀的網民眼裡,這反而更像是不願意認錯、惱羞成怒的表現。



笑死ai話佢先係大陸仔[sosad]
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 10:26
有樣嘢我趁而家記得講埋:

我唔知點解喺間港資公司嘅深圳廠做嘢,就會係大陸仔嚟,咁香港應該好多大陸仔,我間公司仲有好多鬼佬同日本仔都係大陸仔嚟囉。:D

同埋當時嘅topic呢係有人吹捧深圳已經有錢過香港,成日post香港舊居同籠屋相嚟同深圳嗰啲商業區比,然後我貼深圳城中村、棚戶區嘅相,佢哋就話一睇就知係假嘅,我根本就冇返過深圳,唔知深圳沙有幾靚,所以我先自爆話我喺港資深圳廠返過工,根本班柒頭有好多人都未去過深圳二線鄉下地方同新市鎮,如果喺天水都已經係圍好差嘅話,我夠膽講深圳嘅新市鎮基建同治安仲差過元朗國同天水圍。#bye#

大陸仔幫香港人既廠打工好合理喎,香港人唔會係大陸做野做到自己都用埋簡體手機[369]

咁即係全程你都係鳩噏囉。:D
我話播手機KS介面上嚟你就即縮,又唔知點解你用Grok同Gemini有簡體介面又唔係大陸仔,九唔搭八到爆。:D

你比人督爆左用簡體機[369]
阿魯卡戴綠帽
引用
25/06/2026 10:27
一陣會唔會屈返我,話我先係深圳返工果個,大陸仔好鍾意屈佢自己d野落我度@_@

會,因為兩個大陸SI、都多次精神你講緊大話,你仲要柒到話係我教SSI講大話,明明AI個名你個名係講你就係講,仲吹到我屈你用過AI,坐真係冇用過,我話你用SI就係我講大話添。:D

你嬲到自己用過AI都唔記得。#bye#
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 10:28
一陣會唔會屈返我,話我先係深圳返工果個,大陸仔好鍾意屈佢自己d野落我度@_@

會,因為兩個大陸SI、都多次精神你講緊大話,你仲要柒到話係我教SSI講大話,明明AI個名你個名係講你就係講,仲吹到我屈你用過AI,坐真係冇用過,我話你用SI就係我講大話添。:D

你嬲到自己用過AI都唔記得。#bye#

ai話你先係講大話喎,不如你賭100萬我係大陸仔,敢唔敢賭?[369]
阿魯卡戴綠帽
引用
25/06/2026 10:29
有樣嘢我趁而家記得講埋:

我唔知點解喺間港資公司嘅深圳廠做嘢,就會係大陸仔嚟,咁香港應該好多大陸仔,我間公司仲有好多鬼佬同日本仔都係大陸仔嚟囉。:D

同埋當時嘅topic呢係有人吹捧深圳已經有錢過香港,成日post香港舊居同籠屋相嚟同深圳嗰啲商業區比,然後我貼深圳城中村、棚戶區嘅相,佢哋就話一睇就知係假嘅,我根本就冇返過深圳,唔知深圳沙有幾靚,所以我先自爆話我喺港資深圳廠返過工,根本班柒頭有好多人都未去過深圳二線鄉下地方同新市鎮,如果喺天水都已經係圍好差嘅話,我夠膽講深圳嘅新市鎮基建同治安仲差過元朗國同天水圍。#bye#

大陸仔幫香港人既廠打工好合理喎,香港人唔會係大陸做野做到自己都用埋簡體手機[369]

咁即係全程你都係鳩噏囉。:D
我話播手機KS介面上嚟你就即縮,又唔知點解你用Grok同Gemini有簡體介面又唔係大陸仔,九唔搭八到爆。:D

你比人督爆左用簡體機[369]

你畀全高登踢爆你講大話,連你自己用嘅AI都話你講大話喎,而且你用緊個AI虛擬支援簡體字介面,就係你係大陸仔嘅最有力證據,不接受任何解釋。:D
阿魯卡戴綠帽
引用
25/06/2026 10:30
一陣會唔會屈返我,話我先係深圳返工果個,大陸仔好鍾意屈佢自己d野落我度@_@

會,因為兩個大陸SI、都多次精神你講緊大話,你仲要柒到話係我教SSI講大話,明明AI個名你個名係講你就係講,仲吹到我屈你用過AI,坐真係冇用過,我話你用SI就係我講大話添。:D

你嬲到自己用過AI都唔記得。#bye#

ai話你先係講大話喎,不如你賭100萬我係大陸仔,敢唔敢賭?[369]

咁如果我唔係大陸仔,你係唔係賠成副身家俾我?係又唔怕喎!:D
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 10:30
有樣嘢我趁而家記得講埋:

我唔知點解喺間港資公司嘅深圳廠做嘢,就會係大陸仔嚟,咁香港應該好多大陸仔,我間公司仲有好多鬼佬同日本仔都係大陸仔嚟囉。:D

同埋當時嘅topic呢係有人吹捧深圳已經有錢過香港,成日post香港舊居同籠屋相嚟同深圳嗰啲商業區比,然後我貼深圳城中村、棚戶區嘅相,佢哋就話一睇就知係假嘅,我根本就冇返過深圳,唔知深圳沙有幾靚,所以我先自爆話我喺港資深圳廠返過工,根本班柒頭有好多人都未去過深圳二線鄉下地方同新市鎮,如果喺天水都已經係圍好差嘅話,我夠膽講深圳嘅新市鎮基建同治安仲差過元朗國同天水圍。#bye#

大陸仔幫香港人既廠打工好合理喎,香港人唔會係大陸做野做到自己都用埋簡體手機[369]

咁即係全程你都係鳩噏囉。:D
我話播手機KS介面上嚟你就即縮,又唔知點解你用Grok同Gemini有簡體介面又唔係大陸仔,九唔搭八到爆。:D

你比人督爆左用簡體機[369]

你畀全高登踢爆你講大話,連你自己用嘅AI都話你講大話喎,而且你用緊個AI虛擬支援簡體字介面,就係你係大陸仔嘅最有力證據,不接受任何解釋。:D

個個都睇到你講大話,好嬲嬲,係咁兜[369]
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 10:31
一陣會唔會屈返我,話我先係深圳返工果個,大陸仔好鍾意屈佢自己d野落我度@_@

會,因為兩個大陸SI、都多次精神你講緊大話,你仲要柒到話係我教SSI講大話,明明AI個名你個名係講你就係講,仲吹到我屈你用過AI,坐真係冇用過,我話你用SI就係我講大話添。:D

你嬲到自己用過AI都唔記得。#bye#

ai話你先係講大話喎,不如你賭100萬我係大陸仔,敢唔敢賭?[369]

咁如果我唔係大陸仔,你係唔係賠成副身家俾我?係又唔怕喎!:D

下,你賭我喎[369]
阿魯卡戴綠帽
引用
25/06/2026 10:32
一陣會唔會屈返我,話我先係深圳返工果個,大陸仔好鍾意屈佢自己d野落我度@_@

會,因為兩個大陸SI、都多次精神你講緊大話,你仲要柒到話係我教SSI講大話,明明AI個名你個名係講你就係講,仲吹到我屈你用過AI,坐真係冇用過,我話你用SI就係我講大話添。:D

你嬲到自己用過AI都唔記得。#bye#

ai話你先係講大話喎,不如你賭100萬我係大陸仔,敢唔敢賭?[369]

咁如果我唔係大陸仔,你係唔係賠成副身家俾我?係又唔怕喎!:D

下,你賭我喎[369]

吓,你話我真係大陸仔在先,用你嘅邏輯解釋返你真係大陸仔嚟,你又唔認依個係事實喎。:D
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]