又比我捉到個大陸仔扮香港人上高登 - 香港高登
[登入]
阿魯卡戴綠帽
引用
25/06/2026 05:46
老屈已經好笑
更好笑係終於知道咩人先最睇唔起大陸仔[369]

所以我睇唔起支爆佬,屈人冇證據,仲要自爆埋用簡體[369]

所以我睇唔起你,兩個AI都話你講大話喎!:D

個ai都冇話我講大話,所以講大話果個係你:D

但係Ai話你講大話誤導佢喎。:D

我都冇用ai,你又講大話喇:D

真係好難怪連Ai都話你講大話。:D

https://upload.hkgolden.media/comment/q1m0aed0.oaz4bxfwbnr.tf2rga2tllw.wu3.jpg
推推先。#yup#

唔該晒喎,因為d人淨係睇第一頁,你用簡體機:D

但係你啲負評越嚟越多喎,連AI都話好多人Block你喎。:D

咁我去黃絲地頭撚黃絲緊係多架啦,又唔用下腦,咁蠢架[369]

一個無論幾黃嘅討論區都會有一堆深藍喺度,但只有一個公認有思覺失調嘅阿魯卡幫你口,仲要連個AI都知話佢有問題喎。:D

思覺失調果個係你,自爆用簡體機以為人地睇唔到[sosad]

但已經有人踢爆你想用簡體介面嚟證明我用簡體機係講大話喎,最好笑你都解釋唔到點解我其他介面會係繁體。:D

比人發現用簡體,即轉返繁體,身有屎[sosad]

我不嬲都間中用簡體字出貼文、咁又點?:D
你識睇簡體字,又反而自己唔算係大陸仔?:D

我識日文,咁係唔係日本人?:D

部手機出到簡體就係大陸仔,你話嘅。:D
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 05:47
https://upload.hkgolden.media/comment/o3b5rsq1.m041oxq4gwe.f3p5eejdz3k.kal.jpg
ai話係你喎,siu4[369]
阿魯卡戴綠帽
引用
25/06/2026 05:47
老屈已經好笑
更好笑係終於知道咩人先最睇唔起大陸仔[369]

所以我睇唔起支爆佬,屈人冇證據,仲要自爆埋用簡體[369]

所以我睇唔起你,兩個AI都話你講大話喎!:D

個ai都冇話我講大話,所以講大話果個係你:D

但係Ai話你講大話誤導佢喎。:D

我都冇用ai,你又講大話喇:D

真係好難怪連Ai都話你講大話。:D

https://upload.hkgolden.media/comment/q1m0aed0.oaz4bxfwbnr.tf2rga2tllw.wu3.jpg
推推先。#yup#

唔該晒喎,因為d人淨係睇第一頁,你用簡體機:D

但係你啲負評越嚟越多喎,連AI都話好多人Block你喎。:D

咁我去黃絲地頭撚黃絲緊係多架啦,又唔用下腦,咁蠢架[369]

一個無論幾黃嘅討論區都會有一堆深藍喺度,但只有一個公認有思覺失調嘅阿魯卡幫你口,仲要連個AI都知話佢有問題喎。:D

思覺失調果個係你,自爆用簡體機以為人地睇唔到[sosad]

但已經有人踢爆你想用簡體介面嚟證明我用簡體機係講大話喎,最好笑你都解釋唔到點解我其他介面會係繁體。:D

比人發現用簡體,即轉返繁體,身有屎[sosad]

畀我發現識睇簡體,之後你扮唔識睇,就已經證明你係喇,個邏輯係你嘅唔關我事。:D
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 05:48
老屈已經好笑
更好笑係終於知道咩人先最睇唔起大陸仔[369]

所以我睇唔起支爆佬,屈人冇證據,仲要自爆埋用簡體[369]

所以我睇唔起你,兩個AI都話你講大話喎!:D

個ai都冇話我講大話,所以講大話果個係你:D

但係Ai話你講大話誤導佢喎。:D

我都冇用ai,你又講大話喇:D

真係好難怪連Ai都話你講大話。:D

https://upload.hkgolden.media/comment/q1m0aed0.oaz4bxfwbnr.tf2rga2tllw.wu3.jpg
推推先。#yup#

唔該晒喎,因為d人淨係睇第一頁,你用簡體機:D

但係你啲負評越嚟越多喎,連AI都話好多人Block你喎。:D

咁我去黃絲地頭撚黃絲緊係多架啦,又唔用下腦,咁蠢架[369]

一個無論幾黃嘅討論區都會有一堆深藍喺度,但只有一個公認有思覺失調嘅阿魯卡幫你口,仲要連個AI都知話佢有問題喎。:D

思覺失調果個係你,自爆用簡體機以為人地睇唔到[sosad]

但已經有人踢爆你想用簡體介面嚟證明我用簡體機係講大話喎,最好笑你都解釋唔到點解我其他介面會係繁體。:D

比人發現用簡體,即轉返繁體,身有屎[sosad]

我不嬲都間中用簡體字出貼文、咁又點?:D
你識睇簡體字,又反而自己唔算係大陸仔?:D

我識日文,咁係唔係日本人?:D

部手機出到簡體就係大陸仔,你話嘅。:D

你系統用簡體喎[369]
阿魯卡戴綠帽
引用
25/06/2026 05:48
貼多次先。

https://upload.hkgolden.media/comment/4lyf3kom.gpe2zq4ow0d.bpvvcdyu5c2.hkv.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/lqbumq1z.b5jiy5ojz3q.qbyec0urfgw.xpx.jpg

有人話佢冇用AI,我講大話屈佢喎!:D
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 05:49
老屈已經好笑
更好笑係終於知道咩人先最睇唔起大陸仔[369]

所以我睇唔起支爆佬,屈人冇證據,仲要自爆埋用簡體[369]

所以我睇唔起你,兩個AI都話你講大話喎!:D

個ai都冇話我講大話,所以講大話果個係你:D

但係Ai話你講大話誤導佢喎。:D

我都冇用ai,你又講大話喇:D

真係好難怪連Ai都話你講大話。:D

https://upload.hkgolden.media/comment/q1m0aed0.oaz4bxfwbnr.tf2rga2tllw.wu3.jpg
推推先。#yup#

唔該晒喎,因為d人淨係睇第一頁,你用簡體機:D

但係你啲負評越嚟越多喎,連AI都話好多人Block你喎。:D

咁我去黃絲地頭撚黃絲緊係多架啦,又唔用下腦,咁蠢架[369]

一個無論幾黃嘅討論區都會有一堆深藍喺度,但只有一個公認有思覺失調嘅阿魯卡幫你口,仲要連個AI都知話佢有問題喎。:D

思覺失調果個係你,自爆用簡體機以為人地睇唔到[sosad]

但已經有人踢爆你想用簡體介面嚟證明我用簡體機係講大話喎,最好笑你都解釋唔到點解我其他介面會係繁體。:D

比人發現用簡體,即轉返繁體,身有屎[sosad]

畀我發現識睇簡體,之後你扮唔識睇,就已經證明你係喇,個邏輯係你嘅唔關我事。:D

我冇扮喎,只係chok你解釋個簡體字點解[369]
阿魯卡戴綠帽
引用
25/06/2026 05:50
老屈已經好笑
更好笑係終於知道咩人先最睇唔起大陸仔[369]

所以我睇唔起支爆佬,屈人冇證據,仲要自爆埋用簡體[369]

所以我睇唔起你,兩個AI都話你講大話喎!:D

個ai都冇話我講大話,所以講大話果個係你:D

但係Ai話你講大話誤導佢喎。:D

我都冇用ai,你又講大話喇:D

真係好難怪連Ai都話你講大話。:D

https://upload.hkgolden.media/comment/q1m0aed0.oaz4bxfwbnr.tf2rga2tllw.wu3.jpg
推推先。#yup#

唔該晒喎,因為d人淨係睇第一頁,你用簡體機:D

但係你啲負評越嚟越多喎,連AI都話好多人Block你喎。:D

咁我去黃絲地頭撚黃絲緊係多架啦,又唔用下腦,咁蠢架[369]

一個無論幾黃嘅討論區都會有一堆深藍喺度,但只有一個公認有思覺失調嘅阿魯卡幫你口,仲要連個AI都知話佢有問題喎。:D

思覺失調果個係你,自爆用簡體機以為人地睇唔到[sosad]

但已經有人踢爆你想用簡體介面嚟證明我用簡體機係講大話喎,最好笑你都解釋唔到點解我其他介面會係繁體。:D

比人發現用簡體,即轉返繁體,身有屎[sosad]

我不嬲都間中用簡體字出貼文、咁又點?:D
你識睇簡體字,又反而自己唔算係大陸仔?:D

我識日文,咁係唔係日本人?:D

部手機出到簡體就係大陸仔,你話嘅。:D

你系統用簡體喎[369]

但係我個OS係繁體,其他AI嘅回覆本來都係繁體喎,都間中會打簡體字串鳩你㗎喎,點解你唔敢問我囉cap screen嘅。:D
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 05:50
老屈已經好笑
更好笑係終於知道咩人先最睇唔起大陸仔[369]

所以我睇唔起支爆佬,屈人冇證據,仲要自爆埋用簡體[369]

所以我睇唔起你,兩個AI都話你講大話喎!:D

個ai都冇話我講大話,所以講大話果個係你:D

但係Ai話你講大話誤導佢喎。:D

我都冇用ai,你又講大話喇:D

真係好難怪連Ai都話你講大話。:D

https://upload.hkgolden.media/comment/q1m0aed0.oaz4bxfwbnr.tf2rga2tllw.wu3.jpg

咁你餵ai食你自己d行為黎屈我,緊係話講大話架:D

但係你自稱冇用過Ai個大話,係你自己講㗎喎。#yup#

你咪表演緊點教ai講大話[sosad]

你咪喺Ai面前示範緊點樣講大話,想教AI話我係大陸仔嚟轉移視線,點知畀同一個AI都踢爆你講大話,仲唔認自己用鬼過AI先好笑。:D

ai講緊果個係你[sosad]

但ai提個名係你唔係我。:D

你用我名,但餵佢你自己d行為,其實話緊你[sosad] #good#

高登冇得重複網名喎,所以其實你係過緊大話,而且係有兩個AI聯手證實。:D

ai有嘛,又扮傻[sosad]

所以AI咪華你好鍾意講大話囉,人哋冇個樣就吹個樣,你自己做過就cap埋圖唔認,仲有要屈個Ai作嘅。:D


https://upload.hkgolden.media/comment/o3b5rsq1.m041oxq4gwe.f3p5eejdz3k.kal.jpg
ai話係你講大話喎:D
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 05:51
老屈已經好笑
更好笑係終於知道咩人先最睇唔起大陸仔[369]

所以我睇唔起支爆佬,屈人冇證據,仲要自爆埋用簡體[369]

所以我睇唔起你,兩個AI都話你講大話喎!:D

個ai都冇話我講大話,所以講大話果個係你:D

但係Ai話你講大話誤導佢喎。:D

我都冇用ai,你又講大話喇:D

真係好難怪連Ai都話你講大話。:D

https://upload.hkgolden.media/comment/q1m0aed0.oaz4bxfwbnr.tf2rga2tllw.wu3.jpg
推推先。#yup#

唔該晒喎,因為d人淨係睇第一頁,你用簡體機:D

但係你啲負評越嚟越多喎,連AI都話好多人Block你喎。:D

咁我去黃絲地頭撚黃絲緊係多架啦,又唔用下腦,咁蠢架[369]

一個無論幾黃嘅討論區都會有一堆深藍喺度,但只有一個公認有思覺失調嘅阿魯卡幫你口,仲要連個AI都知話佢有問題喎。:D

思覺失調果個係你,自爆用簡體機以為人地睇唔到[sosad]

但已經有人踢爆你想用簡體介面嚟證明我用簡體機係講大話喎,最好笑你都解釋唔到點解我其他介面會係繁體。:D

比人發現用簡體,即轉返繁體,身有屎[sosad]

我不嬲都間中用簡體字出貼文、咁又點?:D
你識睇簡體字,又反而自己唔算係大陸仔?:D

我識日文,咁係唔係日本人?:D

部手機出到簡體就係大陸仔,你話嘅。:D

你系統用簡體喎[369]

但係我個OS係繁體,其他AI嘅回覆本來都係繁體喎,都間中會打簡體字串鳩你㗎喎,點解你唔敢問我囉cap screen嘅。:D

咪扮啦,睇返第一頁張圖[369]
阿魯卡戴綠帽
引用
25/06/2026 05:51
老屈已經好笑
更好笑係終於知道咩人先最睇唔起大陸仔[369]

所以我睇唔起支爆佬,屈人冇證據,仲要自爆埋用簡體[369]

所以我睇唔起你,兩個AI都話你講大話喎!:D

個ai都冇話我講大話,所以講大話果個係你:D

但係Ai話你講大話誤導佢喎。:D

我都冇用ai,你又講大話喇:D

真係好難怪連Ai都話你講大話。:D

https://upload.hkgolden.media/comment/q1m0aed0.oaz4bxfwbnr.tf2rga2tllw.wu3.jpg
推推先。#yup#

唔該晒喎,因為d人淨係睇第一頁,你用簡體機:D

但係你啲負評越嚟越多喎,連AI都話好多人Block你喎。:D

咁我去黃絲地頭撚黃絲緊係多架啦,又唔用下腦,咁蠢架[369]

一個無論幾黃嘅討論區都會有一堆深藍喺度,但只有一個公認有思覺失調嘅阿魯卡幫你口,仲要連個AI都知話佢有問題喎。:D

思覺失調果個係你,自爆用簡體機以為人地睇唔到[sosad]

但已經有人踢爆你想用簡體介面嚟證明我用簡體機係講大話喎,最好笑你都解釋唔到點解我其他介面會係繁體。:D

比人發現用簡體,即轉返繁體,身有屎[sosad]

畀我發現識睇簡體,之後你扮唔識睇,就已經證明你係喇,個邏輯係你嘅唔關我事。:D

我冇扮喎,只係chok你解釋個簡體字點解[369]

根據你嘅邏輯,我都係剒你啲藍絲到底有幾鍾意講大話咋喎。:D
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 05:52
貼多次先。

https://upload.hkgolden.media/comment/4lyf3kom.gpe2zq4ow0d.bpvvcdyu5c2.hkv.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/lqbumq1z.b5jiy5ojz3q.qbyec0urfgw.xpx.jpg

有人話佢冇用AI,我講大話屈佢喎!:D

我冇用ai講大話姐[369]
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 05:53
老屈已經好笑
更好笑係終於知道咩人先最睇唔起大陸仔[369]

所以我睇唔起支爆佬,屈人冇證據,仲要自爆埋用簡體[369]

所以我睇唔起你,兩個AI都話你講大話喎!:D

個ai都冇話我講大話,所以講大話果個係你:D

但係Ai話你講大話誤導佢喎。:D

我都冇用ai,你又講大話喇:D

真係好難怪連Ai都話你講大話。:D

https://upload.hkgolden.media/comment/q1m0aed0.oaz4bxfwbnr.tf2rga2tllw.wu3.jpg
推推先。#yup#

唔該晒喎,因為d人淨係睇第一頁,你用簡體機:D

但係你啲負評越嚟越多喎,連AI都話好多人Block你喎。:D

咁我去黃絲地頭撚黃絲緊係多架啦,又唔用下腦,咁蠢架[369]

一個無論幾黃嘅討論區都會有一堆深藍喺度,但只有一個公認有思覺失調嘅阿魯卡幫你口,仲要連個AI都知話佢有問題喎。:D

思覺失調果個係你,自爆用簡體機以為人地睇唔到[sosad]

但已經有人踢爆你想用簡體介面嚟證明我用簡體機係講大話喎,最好笑你都解釋唔到點解我其他介面會係繁體。:D

比人發現用簡體,即轉返繁體,身有屎[sosad]

畀我發現識睇簡體,之後你扮唔識睇,就已經證明你係喇,個邏輯係你嘅唔關我事。:D

我冇扮喎,只係chok你解釋個簡體字點解[369]

根據你嘅邏輯,我都係剒你啲藍絲到底有幾鍾意講大話咋喎。:D

我都係chok你講大話姐:D
阿魯卡戴綠帽
引用
25/06/2026 05:53
老屈已經好笑
更好笑係終於知道咩人先最睇唔起大陸仔[369]

所以我睇唔起支爆佬,屈人冇證據,仲要自爆埋用簡體[369]

所以我睇唔起你,兩個AI都話你講大話喎!:D

個ai都冇話我講大話,所以講大話果個係你:D

但係Ai話你講大話誤導佢喎。:D

我都冇用ai,你又講大話喇:D

真係好難怪連Ai都話你講大話。:D

https://upload.hkgolden.media/comment/q1m0aed0.oaz4bxfwbnr.tf2rga2tllw.wu3.jpg
推推先。#yup#

唔該晒喎,因為d人淨係睇第一頁,你用簡體機:D

但係你啲負評越嚟越多喎,連AI都話好多人Block你喎。:D

咁我去黃絲地頭撚黃絲緊係多架啦,又唔用下腦,咁蠢架[369]

一個無論幾黃嘅討論區都會有一堆深藍喺度,但只有一個公認有思覺失調嘅阿魯卡幫你口,仲要連個AI都知話佢有問題喎。:D

思覺失調果個係你,自爆用簡體機以為人地睇唔到[sosad]

但已經有人踢爆你想用簡體介面嚟證明我用簡體機係講大話喎,最好笑你都解釋唔到點解我其他介面會係繁體。:D

比人發現用簡體,即轉返繁體,身有屎[sosad]

我不嬲都間中用簡體字出貼文、咁又點?:D
你識睇簡體字,又反而自己唔算係大陸仔?:D

我識日文,咁係唔係日本人?:D

部手機出到簡體就係大陸仔,你話嘅。:D

你系統用簡體喎[369]

但係我個OS係繁體,其他AI嘅回覆本來都係繁體喎,都間中會打簡體字串鳩你㗎喎,點解你唔敢問我囉cap screen嘅。:D

咪扮啦,睇返第一頁張圖[369]

你都唔敢叫我cap os 個 screen,咁即係你都知自己講緊大話囉,靠一個截圖嘅證我用大陸OS,但又解釋唔到點解要內文繁體而唔係蛋撻。:D
阿魯卡戴綠帽
引用
25/06/2026 05:54
老屈已經好笑
更好笑係終於知道咩人先最睇唔起大陸仔[369]

所以我睇唔起支爆佬,屈人冇證據,仲要自爆埋用簡體[369]

所以我睇唔起你,兩個AI都話你講大話喎!:D

個ai都冇話我講大話,所以講大話果個係你:D

但係Ai話你講大話誤導佢喎。:D

我都冇用ai,你又講大話喇:D

真係好難怪連Ai都話你講大話。:D

https://upload.hkgolden.media/comment/q1m0aed0.oaz4bxfwbnr.tf2rga2tllw.wu3.jpg
推推先。#yup#

唔該晒喎,因為d人淨係睇第一頁,你用簡體機:D

但係你啲負評越嚟越多喎,連AI都話好多人Block你喎。:D

咁我去黃絲地頭撚黃絲緊係多架啦,又唔用下腦,咁蠢架[369]

一個無論幾黃嘅討論區都會有一堆深藍喺度,但只有一個公認有思覺失調嘅阿魯卡幫你口,仲要連個AI都知話佢有問題喎。:D

思覺失調果個係你,自爆用簡體機以為人地睇唔到[sosad]

但已經有人踢爆你想用簡體介面嚟證明我用簡體機係講大話喎,最好笑你都解釋唔到點解我其他介面會係繁體。:D

比人發現用簡體,即轉返繁體,身有屎[sosad]

我不嬲都間中用簡體字出貼文、咁又點?:D
你識睇簡體字,又反而自己唔算係大陸仔?:D

我識日文,咁係唔係日本人?:D

部手機出到簡體就係大陸仔,你話嘅。:D

你系統用簡體喎[369]

但係我個OS係繁體,其他AI嘅回覆本來都係繁體喎,都間中會打簡體字串鳩你㗎喎,點解你唔敢問我囉cap screen嘅。:D

咪扮啦,睇返第一頁張圖[369]

你都唔敢叫我cap os 個 screen,咁即係你都知自己講緊大話囉,靠一個截圖嘅證我用大陸OS,但又解釋唔到點解要內文繁體而唔係簡體:D
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 05:54
老屈已經好笑
更好笑係終於知道咩人先最睇唔起大陸仔[369]

所以我睇唔起支爆佬,屈人冇證據,仲要自爆埋用簡體[369]

所以我睇唔起你,兩個AI都話你講大話喎!:D

個ai都冇話我講大話,所以講大話果個係你:D

但係Ai話你講大話誤導佢喎。:D

我都冇用ai,你又講大話喇:D

真係好難怪連Ai都話你講大話。:D

https://upload.hkgolden.media/comment/q1m0aed0.oaz4bxfwbnr.tf2rga2tllw.wu3.jpg
推推先。#yup#

唔該晒喎,因為d人淨係睇第一頁,你用簡體機:D

但係你啲負評越嚟越多喎,連AI都話好多人Block你喎。:D

咁我去黃絲地頭撚黃絲緊係多架啦,又唔用下腦,咁蠢架[369]

一個無論幾黃嘅討論區都會有一堆深藍喺度,但只有一個公認有思覺失調嘅阿魯卡幫你口,仲要連個AI都知話佢有問題喎。:D

思覺失調果個係你,自爆用簡體機以為人地睇唔到[sosad]

但已經有人踢爆你想用簡體介面嚟證明我用簡體機係講大話喎,最好笑你都解釋唔到點解我其他介面會係繁體。:D

比人發現用簡體,即轉返繁體,身有屎[sosad]

我不嬲都間中用簡體字出貼文、咁又點?:D
你識睇簡體字,又反而自己唔算係大陸仔?:D

我識日文,咁係唔係日本人?:D

部手機出到簡體就係大陸仔,你話嘅。:D

你系統用簡體喎[369]

但係我個OS係繁體,其他AI嘅回覆本來都係繁體喎,都間中會打簡體字串鳩你㗎喎,點解你唔敢問我囉cap screen嘅。:D

咪扮啦,睇返第一頁張圖[369]

你都唔敢叫我cap os 個 screen,咁即係你都知自己講緊大話囉,靠一個截圖嘅證我用大陸OS,但又解釋唔到點解要內文繁體而唔係蛋撻。:D

我繁體界面打英文內容都得啦[369]
阿魯卡戴綠帽
引用
25/06/2026 05:55
老屈已經好笑
更好笑係終於知道咩人先最睇唔起大陸仔[369]

所以我睇唔起支爆佬,屈人冇證據,仲要自爆埋用簡體[369]

所以我睇唔起你,兩個AI都話你講大話喎!:D

個ai都冇話我講大話,所以講大話果個係你:D

但係Ai話你講大話誤導佢喎。:D

我都冇用ai,你又講大話喇:D

真係好難怪連Ai都話你講大話。:D

https://upload.hkgolden.media/comment/q1m0aed0.oaz4bxfwbnr.tf2rga2tllw.wu3.jpg
推推先。#yup#

唔該晒喎,因為d人淨係睇第一頁,你用簡體機:D

但係你啲負評越嚟越多喎,連AI都話好多人Block你喎。:D

咁我去黃絲地頭撚黃絲緊係多架啦,又唔用下腦,咁蠢架[369]

一個無論幾黃嘅討論區都會有一堆深藍喺度,但只有一個公認有思覺失調嘅阿魯卡幫你口,仲要連個AI都知話佢有問題喎。:D

思覺失調果個係你,自爆用簡體機以為人地睇唔到[sosad]

但已經有人踢爆你想用簡體介面嚟證明我用簡體機係講大話喎,最好笑你都解釋唔到點解我其他介面會係繁體。:D

比人發現用簡體,即轉返繁體,身有屎[sosad]

畀我發現識睇簡體,之後你扮唔識睇,就已經證明你係喇,個邏輯係你嘅唔關我事。:D

我冇扮喎,只係chok你解釋個簡體字點解[369]

根據你嘅邏輯,我都係剒你啲藍絲到底有幾鍾意講大話咋喎。:D

我都係chok你講大話姐:D

但結果你連AI都呃呵到喎。:D

你話你冇用過Ai,但係大又有ai cap圖喎。
阿魯卡戴綠帽
引用
25/06/2026 05:56
老屈已經好笑
更好笑係終於知道咩人先最睇唔起大陸仔[369]

所以我睇唔起支爆佬,屈人冇證據,仲要自爆埋用簡體[369]

所以我睇唔起你,兩個AI都話你講大話喎!:D

個ai都冇話我講大話,所以講大話果個係你:D

但係Ai話你講大話誤導佢喎。:D

我都冇用ai,你又講大話喇:D

真係好難怪連Ai都話你講大話。:D

https://upload.hkgolden.media/comment/q1m0aed0.oaz4bxfwbnr.tf2rga2tllw.wu3.jpg
推推先。#yup#

唔該晒喎,因為d人淨係睇第一頁,你用簡體機:D

但係你啲負評越嚟越多喎,連AI都話好多人Block你喎。:D

咁我去黃絲地頭撚黃絲緊係多架啦,又唔用下腦,咁蠢架[369]

一個無論幾黃嘅討論區都會有一堆深藍喺度,但只有一個公認有思覺失調嘅阿魯卡幫你口,仲要連個AI都知話佢有問題喎。:D

思覺失調果個係你,自爆用簡體機以為人地睇唔到[sosad]

但已經有人踢爆你想用簡體介面嚟證明我用簡體機係講大話喎,最好笑你都解釋唔到點解我其他介面會係繁體。:D

比人發現用簡體,即轉返繁體,身有屎[sosad]

我不嬲都間中用簡體字出貼文、咁又點?:D
你識睇簡體字,又反而自己唔算係大陸仔?:D

我識日文,咁係唔係日本人?:D

部手機出到簡體就係大陸仔,你話嘅。:D

你系統用簡體喎[369]

但係我個OS係繁體,其他AI嘅回覆本來都係繁體喎,都間中會打簡體字串鳩你㗎喎,點解你唔敢問我囉cap screen嘅。:D

咪扮啦,睇返第一頁張圖[369]

你都唔敢叫我cap os 個 screen,咁即係你都知自己講緊大話囉,靠一個截圖嘅證我用大陸OS,但又解釋唔到點解要內文繁體而唔係蛋撻。:D

我繁體界面打英文內容都得啦[369]

咁點解簡體介面係出繁體字唔係繼續縮簡體呢?:D
點解大陸機用到美國AI嘅?:D
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 05:57
老屈已經好笑
更好笑係終於知道咩人先最睇唔起大陸仔[369]

所以我睇唔起支爆佬,屈人冇證據,仲要自爆埋用簡體[369]

所以我睇唔起你,兩個AI都話你講大話喎!:D

個ai都冇話我講大話,所以講大話果個係你:D

但係Ai話你講大話誤導佢喎。:D

我都冇用ai,你又講大話喇:D

真係好難怪連Ai都話你講大話。:D

https://upload.hkgolden.media/comment/q1m0aed0.oaz4bxfwbnr.tf2rga2tllw.wu3.jpg
推推先。#yup#

唔該晒喎,因為d人淨係睇第一頁,你用簡體機:D

但係你啲負評越嚟越多喎,連AI都話好多人Block你喎。:D

咁我去黃絲地頭撚黃絲緊係多架啦,又唔用下腦,咁蠢架[369]

一個無論幾黃嘅討論區都會有一堆深藍喺度,但只有一個公認有思覺失調嘅阿魯卡幫你口,仲要連個AI都知話佢有問題喎。:D

思覺失調果個係你,自爆用簡體機以為人地睇唔到[sosad]

但已經有人踢爆你想用簡體介面嚟證明我用簡體機係講大話喎,最好笑你都解釋唔到點解我其他介面會係繁體。:D

比人發現用簡體,即轉返繁體,身有屎[sosad]

畀我發現識睇簡體,之後你扮唔識睇,就已經證明你係喇,個邏輯係你嘅唔關我事。:D

我冇扮喎,只係chok你解釋個簡體字點解[369]

根據你嘅邏輯,我都係剒你啲藍絲到底有幾鍾意講大話咋喎。:D

我都係chok你講大話姐:D

但結果你連AI都呃呵到喎。:D

你話你冇用過Ai,但係大又有ai cap圖喎。

但ai話你講大話喎:D
阿魯卡戴綠帽
引用
25/06/2026 05:58
貼多次先。

https://upload.hkgolden.media/comment/4lyf3kom.gpe2zq4ow0d.bpvvcdyu5c2.hkv.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/lqbumq1z.b5jiy5ojz3q.qbyec0urfgw.xpx.jpg

有人話佢冇用AI,我講大話屈佢喎!:D

我冇用ai講大話姐[369]

但係你之前係話自己冇用Ai,而唔係冇用AO講大話喎!:D

而最好笑嘅係連你自己用緊嘅AI都話你講大話。:D
阿魯卡戴綠帽
引用
25/06/2026 05:58
老屈已經好笑
更好笑係終於知道咩人先最睇唔起大陸仔[369]

所以我睇唔起支爆佬,屈人冇證據,仲要自爆埋用簡體[369]

所以我睇唔起你,兩個AI都話你講大話喎!:D

個ai都冇話我講大話,所以講大話果個係你:D

但係Ai話你講大話誤導佢喎。:D

我都冇用ai,你又講大話喇:D

真係好難怪連Ai都話你講大話。:D

https://upload.hkgolden.media/comment/q1m0aed0.oaz4bxfwbnr.tf2rga2tllw.wu3.jpg
推推先。#yup#

唔該晒喎,因為d人淨係睇第一頁,你用簡體機:D

但係你啲負評越嚟越多喎,連AI都話好多人Block你喎。:D

咁我去黃絲地頭撚黃絲緊係多架啦,又唔用下腦,咁蠢架[369]

一個無論幾黃嘅討論區都會有一堆深藍喺度,但只有一個公認有思覺失調嘅阿魯卡幫你口,仲要連個AI都知話佢有問題喎。:D

思覺失調果個係你,自爆用簡體機以為人地睇唔到[sosad]

但已經有人踢爆你想用簡體介面嚟證明我用簡體機係講大話喎,最好笑你都解釋唔到點解我其他介面會係繁體。:D

比人發現用簡體,即轉返繁體,身有屎[sosad]

畀我發現識睇簡體,之後你扮唔識睇,就已經證明你係喇,個邏輯係你嘅唔關我事。:D

我冇扮喎,只係chok你解釋個簡體字點解[369]

根據你嘅邏輯,我都係剒你啲藍絲到底有幾鍾意講大話咋喎。:D

我都係chok你講大話姐:D

但結果你連AI都呃呵到喎。:D

你話你冇用過Ai,但係大又有ai cap圖喎。

但ai話你講大話喎:D

但ai話你成日講大話喎:D
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 05:59
老屈已經好笑
更好笑係終於知道咩人先最睇唔起大陸仔[369]

所以我睇唔起支爆佬,屈人冇證據,仲要自爆埋用簡體[369]

所以我睇唔起你,兩個AI都話你講大話喎!:D

個ai都冇話我講大話,所以講大話果個係你:D

但係Ai話你講大話誤導佢喎。:D

我都冇用ai,你又講大話喇:D

真係好難怪連Ai都話你講大話。:D

https://upload.hkgolden.media/comment/q1m0aed0.oaz4bxfwbnr.tf2rga2tllw.wu3.jpg
推推先。#yup#

唔該晒喎,因為d人淨係睇第一頁,你用簡體機:D

但係你啲負評越嚟越多喎,連AI都話好多人Block你喎。:D

咁我去黃絲地頭撚黃絲緊係多架啦,又唔用下腦,咁蠢架[369]

一個無論幾黃嘅討論區都會有一堆深藍喺度,但只有一個公認有思覺失調嘅阿魯卡幫你口,仲要連個AI都知話佢有問題喎。:D

思覺失調果個係你,自爆用簡體機以為人地睇唔到[sosad]

但已經有人踢爆你想用簡體介面嚟證明我用簡體機係講大話喎,最好笑你都解釋唔到點解我其他介面會係繁體。:D

比人發現用簡體,即轉返繁體,身有屎[sosad]

我不嬲都間中用簡體字出貼文、咁又點?:D
你識睇簡體字,又反而自己唔算係大陸仔?:D

我識日文,咁係唔係日本人?:D

部手機出到簡體就係大陸仔,你話嘅。:D

你系統用簡體喎[369]

但係我個OS係繁體,其他AI嘅回覆本來都係繁體喎,都間中會打簡體字串鳩你㗎喎,點解你唔敢問我囉cap screen嘅。:D

咪扮啦,睇返第一頁張圖[369]

你都唔敢叫我cap os 個 screen,咁即係你都知自己講緊大話囉,靠一個截圖嘅證我用大陸OS,但又解釋唔到點解要內文繁體而唔係蛋撻。:D

我繁體界面打英文內容都得啦[369]

咁點解簡體介面係出繁體字唔係繼續縮簡體呢?:D
點解大陸機用到美國AI嘅?:D

你打咩字佢咪出咩字,但界面就跟系統,姐係簡體機[369] 而家個個都睇到你扮傻[369] 你用vpn咪得囉[369]
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 05:59
老屈已經好笑
更好笑係終於知道咩人先最睇唔起大陸仔[369]

所以我睇唔起支爆佬,屈人冇證據,仲要自爆埋用簡體[369]

所以我睇唔起你,兩個AI都話你講大話喎!:D

個ai都冇話我講大話,所以講大話果個係你:D

但係Ai話你講大話誤導佢喎。:D

我都冇用ai,你又講大話喇:D

真係好難怪連Ai都話你講大話。:D

https://upload.hkgolden.media/comment/q1m0aed0.oaz4bxfwbnr.tf2rga2tllw.wu3.jpg
推推先。#yup#

唔該晒喎,因為d人淨係睇第一頁,你用簡體機:D

但係你啲負評越嚟越多喎,連AI都話好多人Block你喎。:D

咁我去黃絲地頭撚黃絲緊係多架啦,又唔用下腦,咁蠢架[369]

一個無論幾黃嘅討論區都會有一堆深藍喺度,但只有一個公認有思覺失調嘅阿魯卡幫你口,仲要連個AI都知話佢有問題喎。:D

思覺失調果個係你,自爆用簡體機以為人地睇唔到[sosad]

但已經有人踢爆你想用簡體介面嚟證明我用簡體機係講大話喎,最好笑你都解釋唔到點解我其他介面會係繁體。:D

比人發現用簡體,即轉返繁體,身有屎[sosad]

畀我發現識睇簡體,之後你扮唔識睇,就已經證明你係喇,個邏輯係你嘅唔關我事。:D

我冇扮喎,只係chok你解釋個簡體字點解[369]

根據你嘅邏輯,我都係剒你啲藍絲到底有幾鍾意講大話咋喎。:D

我都係chok你講大話姐:D

但結果你連AI都呃呵到喎。:D

你話你冇用過Ai,但係大又有ai cap圖喎。

但ai話你講大話喎:D

但ai話你成日講大話喎:D

ai講果個係你:D
徒手剝榴槤
引用
25/06/2026 06:00
貼多次先。

https://upload.hkgolden.media/comment/4lyf3kom.gpe2zq4ow0d.bpvvcdyu5c2.hkv.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/lqbumq1z.b5jiy5ojz3q.qbyec0urfgw.xpx.jpg

有人話佢冇用AI,我講大話屈佢喎!:D

我冇用ai講大話姐[369]

但係你之前係話自己冇用Ai,而唔係冇用AO講大話喎!:D

而最好笑嘅係連你自己用緊嘅AI都話你講大話。:D

ai講緊果個係你:D
阿魯卡戴綠帽
引用
25/06/2026 06:07
貼多次先。

https://upload.hkgolden.media/comment/4lyf3kom.gpe2zq4ow0d.bpvvcdyu5c2.hkv.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/lqbumq1z.b5jiy5ojz3q.qbyec0urfgw.xpx.jpg

有人話佢冇用AI,我講大話屈佢喎!:D

我冇用ai講大話姐[369]

但係你之前係話自己冇用Ai,而唔係冇用AO講大話喎!:D

而最好笑嘅係連你自己用緊嘅AI都話你講大話。:D

ai講緊果個係你:D

但Ai係講你。:D
阿魯卡戴綠帽
引用
25/06/2026 06:07
老屈已經好笑
更好笑係終於知道咩人先最睇唔起大陸仔[369]

所以我睇唔起支爆佬,屈人冇證據,仲要自爆埋用簡體[369]

所以我睇唔起你,兩個AI都話你講大話喎!:D

個ai都冇話我講大話,所以講大話果個係你:D

但係Ai話你講大話誤導佢喎。:D

我都冇用ai,你又講大話喇:D

真係好難怪連Ai都話你講大話。:D

https://upload.hkgolden.media/comment/q1m0aed0.oaz4bxfwbnr.tf2rga2tllw.wu3.jpg
推推先。#yup#

唔該晒喎,因為d人淨係睇第一頁,你用簡體機:D

但係你啲負評越嚟越多喎,連AI都話好多人Block你喎。:D

咁我去黃絲地頭撚黃絲緊係多架啦,又唔用下腦,咁蠢架[369]

一個無論幾黃嘅討論區都會有一堆深藍喺度,但只有一個公認有思覺失調嘅阿魯卡幫你口,仲要連個AI都知話佢有問題喎。:D

思覺失調果個係你,自爆用簡體機以為人地睇唔到[sosad]

但已經有人踢爆你想用簡體介面嚟證明我用簡體機係講大話喎,最好笑你都解釋唔到點解我其他介面會係繁體。:D

比人發現用簡體,即轉返繁體,身有屎[sosad]

畀我發現識睇簡體,之後你扮唔識睇,就已經證明你係喇,個邏輯係你嘅唔關我事。:D

我冇扮喎,只係chok你解釋個簡體字點解[369]

根據你嘅邏輯,我都係剒你啲藍絲到底有幾鍾意講大話咋喎。:D

我都係chok你講大話姐:D

但結果你連AI都呃呵到喎。:D

你話你冇用過Ai,但係大又有ai cap圖喎。

但ai話你講大話喎:D

但ai話你成日講大話喎:D

ai講果個係你:D

ai講果個係你O:-)
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]