老屈已經好笑
更好笑係終於知道咩人先最睇唔起大陸仔
![[369]](/faces/369.gif)
所以我睇唔起支爆佬,屈人冇證據,仲要自爆埋用簡體
![[369]](/faces/369.gif)
所以我睇唔起你,兩個AI都話你講大話喎!

個ai都冇話我講大話,所以講大話果個係你

但係Ai話你講大話誤導佢喎。

我都冇用ai,你又講大話喇

真係好難怪連Ai都話你講大話。

推推先。

唔該晒喎,因為d人淨係睇第一頁,你用簡體機

但係你啲負評越嚟越多喎,連AI都話好多人Block你喎。

咁我去黃絲地頭撚黃絲緊係多架啦,又唔用下腦,咁蠢架
![[369]](/faces/369.gif)
一個無論幾黃嘅討論區都會有一堆深藍喺度,但只有一個公認有思覺失調嘅阿魯卡幫你口,仲要連個AI都知話佢有問題喎。
