[
登入
]
上一頁
下一頁
財經台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
第 6 頁
第 7 頁
第 8 頁
第 9 頁
第 10 頁
第 11 頁
第 12 頁
第 13 頁
第 14 頁
財經台
創^258 賭係命唔可以逆天而行,死都係命創富者幾時死
莊神弄鬼
24/06/2026 21:42
明明窮都無錢開飯
同打飛機唔駛錢
都要去叫雞
不如買個飛機杯重化算啦
放負者
24/06/2026 21:57
明明窮都無錢開飯
同打飛機唔駛錢
都要去叫雞
不如買個飛機杯重化算啦
從經濟角度睇 全叔比錢佢叫雞係好浪費
爽1分鐘就射 全叔都捱得耐過佢
結論全叔自己拎錢去叫雞仲抵
周瑜自宮緊
24/06/2026 22:01
明明窮都無錢開飯
同打飛機唔駛錢
都要去叫雞
不如買個飛機杯重化算啦
點呀個二手飛機杯仲係免費
創蛇咁鍾意點呀個福相
拎黎沾下D福氣都好呀
試過唔岩用咪三手賣出去, 又賺
金山巴打
24/06/2026 22:09
創去左邊度叫雞?
旺角道中銀附近
俾人坐左幾耐就出
一分鐘
你入閘到出門口玩左幾耐?
創之足跡
24/06/2026 22:15
創去左邊度叫雞?
旺角道中銀附近
俾人坐左幾耐就出
一分鐘
你入閘到出門口玩左幾耐?
70分鐘左右
第八場 4號獨贏
創之足跡
24/06/2026 22:24
中可靠大師位置
Mr.Slow
24/06/2026 22:26
創去左邊度叫雞?
旺角道中銀附近
俾人坐左幾耐就出
一分鐘
你入閘到出門口玩左幾耐?
70分鐘左右
第八場 4號獨贏
4 號唔知去左邊
莘辛學子
24/06/2026 22:27
真心屌你冚族啊社會垃圾創
同training撞時間搞到要改機票+放live飛
防守型前鋒
24/06/2026 22:28
喂 阿創 你真係傷殘喎
人妻都笑你喎創
笑佢性無能要靠幻想解決
真唔真就唔知喇
MaMeMin
24/06/2026 22:29
創去左邊度叫雞?
旺角道中銀附近
俾人坐左幾耐就出
一分鐘
你入閘到出門口玩左幾耐?
70分鐘左右
第八場 4號獨贏
即係隻雞同你dup咗60分鐘骨
之後叫你轉身,問你開唔開大
你話開,佢就坐上嚟一分鐘內坐爆你?
創之足跡
24/06/2026 22:31
創去左邊度叫雞?
旺角道中銀附近
俾人坐左幾耐就出
一分鐘
你入閘到出門口玩左幾耐?
70分鐘左右
第八場 4號獨贏
即係隻雞同你dup咗60分鐘骨
之後叫你轉身,問你開唔開大
你話開,佢就坐上嚟一分鐘內坐爆你?
一入房話1000有得開心 我講價
周瑜自宮緊
24/06/2026 22:33
創去左邊度叫雞?
旺角道中銀附近
俾人坐左幾耐就出
一分鐘
你入閘到出門口玩左幾耐?
70分鐘左右
第八場 4號獨贏
即係隻雞同你dup咗60分鐘骨
之後叫你轉身,問你開唔開大
你話開,佢就坐上嚟一分鐘內坐爆你?
應該係打飛機打1分鐘
MaMeMin
24/06/2026 22:39
創去左邊度叫雞?
旺角道中銀附近
俾人坐左幾耐就出
一分鐘
你入閘到出門口玩左幾耐?
70分鐘左右
第八場 4號獨贏
即係隻雞同你dup咗60分鐘骨
之後叫你轉身,問你開唔開大
你話開,佢就坐上嚟一分鐘內坐爆你?
一入房話1000有得開心 我講價
800 dup+坐爆,無其他?
創之足跡
24/06/2026 22:43
創去左邊度叫雞?
旺角道中銀附近
俾人坐左幾耐就出
一分鐘
你入閘到出門口玩左幾耐?
70分鐘左右
第八場 4號獨贏
即係隻雞同你dup咗60分鐘骨
之後叫你轉身,問你開唔開大
你話開,佢就坐上嚟一分鐘內坐爆你?
一入房話1000有得開心 我講價
800 dup+坐爆,無其他?
冇了
創之足跡
24/06/2026 22:44
今晚啲波馬順到。。。
Mr.Slow
24/06/2026 22:47
今晚啲波馬順到。。。
你一向都強運
係弱鳩智,黐撚線,戇柒鳩
先搞到餓死邊緣之嘛
唔好話冇人提你,你要「買 1蚊,贏 2蚊」,咁先夠找財仔數
創之足跡
24/06/2026 22:48
尾場 2/5號獨贏
分享用賬號
24/06/2026 22:48
今晚啲波馬順到。。。
咁贏左幾多錢?
創之足跡
24/06/2026 22:49
[quote]
今晚啲波馬順到。。。
咁贏左幾多錢?[/quote
唔識計
莘辛學子
24/06/2026 22:49
今晚啲波馬順到。。。
你一向都強運
係弱鳩智,黐撚線,戇柒鳩
先搞到餓死邊緣之嘛
唔好話冇人提你,你要「買 1蚊,贏 2蚊」,咁先夠找財仔數
100蚊
1賠2
贏10次
已經解決大量問題
分享用賬號
24/06/2026 22:52
[quote]
今晚啲波馬順到。。。
咁贏左幾多錢?[/quote
唔識計
咁點樣順呀?銀行界c朗
放負者
24/06/2026 22:55
[quote]
今晚啲波馬順到。。。
咁贏左幾多錢?[/quote
唔識計
你今日入左幾多錢落戶口
依家戶口幾多錢丫qf5
Mr.Slow
24/06/2026 22:56
[quote]
今晚啲波馬順到。。。
咁贏左幾多錢?[/quote
唔識計
咁點樣順呀?銀行界c朗
所以話牠弱撚智
牠今日入左 1000 落馬會
多過 1000 就係贏嘅,少過 1000 就係輸啦
虛火話齋,呢隻畜生就係上黎摟𨳒
牠屎窟痕,就去大南街公廁啦
Mr.Slow
24/06/2026 22:57
今晚啲波馬順到。。。
你一向都強運
係弱鳩智,黐撚線,戇柒鳩
先搞到餓死邊緣之嘛
唔好話冇人提你,你要「買 1蚊,贏 2蚊」,咁先夠找財仔數
100蚊
1賠2
贏10次
已經解決大量問題
牠用份強運,好好做工,已經好過好多人
金山巴打
24/06/2026 22:58
今晚啲波馬順到。。。
信心番曬來
上一頁
下一頁
財經台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
第 6 頁
第 7 頁
第 8 頁
第 9 頁
第 10 頁
第 11 頁
第 12 頁
第 13 頁
第 14 頁
財經台
回覆
留名
財經台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]