創^258 賭係命唔可以逆天而行,死都係命創富者幾時死 - 香港高登
[登入]
江海怡
引用
26/06/2026 14:22
流蛇依家先鞭創狗屍[sosad] [sosad]


咁因為份殘琴晚出咗
2480真係鋪咗馬會啲草皮
坐緊車咪屌幾句

騮蛇唔駛咁騮 你被創狗撚狗起碼攞返$100
白卡明被鳳仙撚狗咩都冇

幾有道理#good#

12900:o)


咁我真係覺得龜頭軒手頭鬆會還咁D, 即係要幸福蟲咁找緊剎那贏錢, 即嘔返小小.
水魚明就[noic]cl [noic]cl [noic]cl


- 當年 "幸福虫" 真係可以 "全身而退" 既 "幸存者" [sosad]

又要諗下,賺左創錢,幸蟲巴即刻出事潛水
流蛇閪明呢啲蝕錢就咩事都冇


- 仲有伯納、魚腩呢?[sosad]

佢地冇講:-(dw
黃白虎紋貓
引用
26/06/2026 14:22
流蛇依家先鞭創狗屍[sosad] [sosad]


咁因為份殘琴晚出咗
2480真係鋪咗馬會啲草皮
坐緊車咪屌幾句

騮蛇唔駛咁騮 你被創狗撚狗起碼攞返$100
白卡明被鳳仙撚狗咩都冇

幾有道理#good#

12900:o)


咁我真係覺得龜頭軒手頭鬆會還咁D, 即係要幸福蟲咁找緊剎那贏錢, 即嘔返小小.
水魚明就[noic]cl [noic]cl [noic]cl


- 當年 "幸福虫" 真係可以 "全身而退" 既 "幸存者" [sosad]

又要諗下,賺左創錢,幸蟲巴即刻出事潛水
流蛇閪明呢啲蝕錢就咩事都冇


- 仲有伯納、魚腩呢?[sosad]

虎王結婚後,想轉基派[sosad]
青山居士
引用
26/06/2026 14:32
香港有冇邊度短期part-time易啲請人?[sosad]
奉先
引用
26/06/2026 14:34
香港有冇邊度短期part-time易啲請人?[sosad]

threads大把[sosad]
點呀?
引用
26/06/2026 14:34
香港有冇邊度短期part-time易啲請人?[sosad]

上facebook搵炒散group,
創狗都搵到工,
其他人一定無問題喇[sosad]
納西族長
引用
26/06/2026 14:36
上來講下2400精兵點分配#adore# #adore# #adore#

毅進星流蛇 100

啲精1分鐘射晒出黎

俾個100, 有如顏射流蛇一般侮辱:-(
納西族長
引用
26/06/2026 14:37
流蛇依家先鞭創狗屍[sosad] [sosad]


咁因為份殘琴晚出咗
2480真係鋪咗馬會啲草皮
坐緊車咪屌幾句

騮蛇唔駛咁騮 你被創狗撚狗起碼攞返$100
白卡明被鳳仙撚狗咩都冇

幾有道理#good#

12900:o)


咁我真係覺得龜頭軒手頭鬆會還咁D, 即係要幸福蟲咁找緊剎那贏錢, 即嘔返小小.
水魚明就[noic]cl [noic]cl [noic]cl


- 當年 "幸福虫" 真係可以 "全身而退" 既 "幸存者" [sosad]

因為幸福虫都係賭仔, 摸通龜頭軒性格#yup#
納西族長
引用
26/06/2026 14:38
香港有冇邊度短期part-time易啲請人?[sosad]


跟麵SIR做#hoho#
條女個胸好細
引用
26/06/2026 14:48
香港有冇邊度短期part-time易啲請人?[sosad]

試吓做收數 呢度有潛在顧客
虛火
引用
26/06/2026 15:07
https://upload.hkgolden.media/comment/3njlnlce.qwniw3f5bb2.4yws3xf30iq.i30.jpg
雞翼齋都係$49
創狗而家仲有冇錢食?

咁大食[sosad]

買一送一[sosad]

4件雞唔難 難在應該食唔晒兩個飯[sosad]

香港飯好細:-(lmfn

細到買唔落
兩輪買一送一都淨係買包餐算
https://upload.hkgolden.media/comment/3efwx4k0.iwbw4gcvqu3.ghkra3jsctf.4vj.jpg
939
引用
26/06/2026 15:24
創:「我唔還就唔會上水啦!:-[


即時:潛水[dive]cl [dive]cl
青山居士
引用
26/06/2026 15:25
創:「我唔還就唔會上水啦!:-[


即時:潛水[dive]cl [dive]cl

潛水又走血息子條數
可以call loan#bye#
防守型前鋒
引用
26/06/2026 15:28
創仔擒晚輸好多咩?
唔係女足及時跳車贏過1200蚊?
敵梳isDrLee
引用
26/06/2026 15:49
創仔擒晚輸好多咩?
唔係女足及時跳車贏過1200蚊?

1200 者,轉個頭就輸服晒啦
無心法師.
引用
26/06/2026 16:01
創仔擒晚輸好多咩?
唔係女足及時跳車贏過1200蚊?

1200 者,轉個頭就輸服晒啦

或者進貢左比d阿嬋,話曬細路要舒服:P
最愛大隻肥妹
引用
26/06/2026 16:10
阿落難倒神~
2480本而家咩環境啊

https://upload.hkgolden.media/comment/gp3ulpuo.jxcgio110me.o1crjegx12g.dmz.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/qscl3wnl.q2r3tw14hx4.khrzbqrxzsj.tz2.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/dlwtqoq3.rd4dcihnh5c.kw0ofi3bio4.dzm.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/m3xj3agj.axcxijbhpuu.yxrl0ukig5k.rml.jpg


- 呢啲完全 "鳩HEA" 回覆,轉過頭咪又再借錢 "賭過" ... (俾條 "冚家剷" 過左唔知幾多 "楝" 仲懵剩剩)
- 不過都係怪 "流血息" 貪心、愛創 [sosad]

講咁多,之後咪又係全部唔還,流爹又唔係未試過[sosad]
三聯佐敦
引用
26/06/2026 16:13
賭神創買世界盃爆冷應該贏唔少喎[bomb]
江海怡
引用
26/06/2026 16:19
賭神創買世界盃爆冷應該贏唔少喎[bomb]

賭神果啲所謂技巧咪就係買大
條女個胸好細
引用
26/06/2026 16:21
賭神創買世界盃爆冷應該贏唔少喎[bomb]

賭神果啲所謂技巧咪就係買大

鳩買 幻想靠捐錢買運
防守型前鋒
引用
26/06/2026 16:22
創仔擒晚輸好多咩?
唔係女足及時跳車贏過1200蚊?

1200 者,轉個頭就輸服晒啦

或者進貢左比d阿嬋,話曬細路要舒服:P


佢最後一個msg好似話落金拱門食野等開波...
會唔會食麥樂雞鯁死咗:-(
防守型前鋒
引用
26/06/2026 16:24
拿創仔
見你擒晚輸得咁慘
免費醒條貼士俾你....你咁鍾意大波
今晚挪威對法國、塞內加爾對伊克拉, 合理眼買3.5大波二串一啦, 都有5倍架
發達號
引用
26/06/2026 16:25
開始睇唔開流血馬
有無人同我一樣

海獅頂波
三聯佐敦
引用
26/06/2026 16:34
拿創仔
見你擒晚輸得咁慘
免費醒條貼士俾你....你咁鍾意大波
今晚挪威對法國、塞內加爾對伊克拉, 合理眼買3.5大波二串一啦, 都有5倍架

賭神又點會跟人買,自己有技巧最掂[bomb]
密膠
引用
26/06/2026 16:35
流蛇依家先鞭創狗屍[sosad] [sosad]


咁因為份殘琴晚出咗
2480真係鋪咗馬會啲草皮
坐緊車咪屌幾句

騮蛇唔駛咁騮 你被創狗撚狗起碼攞返$100
白卡明被鳳仙撚狗咩都冇

幾有道理#good#

12900:o)


咁我真係覺得龜頭軒手頭鬆會還咁D, 即係要幸福蟲咁找緊剎那贏錢, 即嘔返小小.
水魚明就[noic]cl [noic]cl [noic]cl


- 當年 "幸福虫" 真係可以 "全身而退" 既 "幸存者" [sosad]

又要諗下,賺左創錢,幸蟲巴即刻出事潛水
流蛇閪明呢啲蝕錢就咩事都冇

其實流蛇邊有蝕:o)
黃白虎紋貓
引用
26/06/2026 16:41
拿創仔
見你擒晚輸得咁慘
免費醒條貼士俾你....你咁鍾意大波
今晚挪威對法國、塞內加爾對伊克拉, 合理眼買3.5大波二串一啦, 都有5倍架

賭神又點會跟人買,自己有技巧最掂[bomb]

創狗靠自己
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]