[
登入
]
上一頁
下一頁
財經台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
第 6 頁
第 7 頁
第 8 頁
第 9 頁
第 10 頁
第 11 頁
第 12 頁
第 13 頁
第 14 頁
第 15 頁
第 16 頁
第 17 頁
第 18 頁
第 19 頁
第 20 頁
第 21 頁
第 22 頁
第 23 頁
第 24 頁
第 25 頁
第 26 頁
第 27 頁
第 28 頁
第 29 頁
第 30 頁
第 31 頁
第 32 頁
第 33 頁
第 34 頁
第 35 頁
第 36 頁
第 37 頁
第 38 頁
第 39 頁
第 40 頁
第 41 頁
財經台
創^258 賭係命唔可以逆天而行,死都係命創富者幾時死
分享用賬號
26/06/2026 12:13
創仔而家係唔係all in美國反cup?
有5.7喎
一炮過啦~~
唔係豬曬咩仲邊有得痾煙
定係買煙賠煙
如果擒晚有投降, 唔應該輸晒架喎
輸鳩曬啦,有贏仲唔上黎認屎認屁咩
青山居士
26/06/2026 12:14
雞翼齋都係$49
創狗而家仲有冇錢食?
咁大食
買一送一
條女個胸好細
26/06/2026 12:15
透過 HKG 分享一則貼文:投奔怒海 之 半流浪澳門
https://forum.hkgolden.com/thread/8063307/page/1
龜頭軒學下人啦
人哋練完真係去實戰
人地起碼識得坐低食下野
唔係趕頭趕命去輸完就走
人地係高登好似白卡,現實有工返有腦有策略識平衡賭食玩
點似得肥佬去澳門食杯面
白卡都有好多種既
可能係自己癲癲地但係人畜無害
都會好似賤種咁反社會人格
佢就真係似職賭喇
嚴守紀律 唔貪刀 會反省錯誤從中學習
目標明確 執少唔緊要最緊要唔好蝕
發達號
26/06/2026 12:18
上面巴打我要更正你地
佢係櫈都未坐暖
就輸到流住口水鼻涕痰
要「優」住條褲咁落荒而逃
咁就明白佢點解會怕咗澳門
完全唔識玩
嗰位2047 仁兄睇嚟識玩好多
條女個胸好細
26/06/2026 12:18
雞翼齋都係$49
創狗而家仲有冇錢食?
咁大食
買一送一
4件雞唔難 難在應該食唔晒兩個飯
939
26/06/2026 12:20
弱賭津勁威
青山居士
26/06/2026 12:22
雞翼齋都係$49
創狗而家仲有冇錢食?
咁大食
買一送一
4件雞唔難 難在應該食唔晒兩個飯
香港飯好細
流血嗎
26/06/2026 12:23
流蛇依家先鞭創狗屍
咁因為份殘琴晚出咗
2480真係鋪咗馬會啲草皮
坐緊車咪屌幾句
騮蛇唔駛咁騮 你被創狗撚狗起碼攞返$100
白卡明被鳳仙撚狗咩都冇
幾有道理
青山居士
26/06/2026 12:24
流蛇依家先鞭創狗屍
咁因為份殘琴晚出咗
2480真係鋪咗馬會啲草皮
坐緊車咪屌幾句
騮蛇唔駛咁騮 你被創狗撚狗起碼攞返$100
白卡明被鳳仙撚狗咩都冇
幾有道理
12900
防守型前鋒
26/06/2026 12:29
創仔唔係輸晒卦
都話咗悶悶地贏波咪好囉
訓醒又收錢、少少地兩倍、好過輸哂丫
屌~冇為意巴拉雞同澳洲係默契波
贏少好多
最緊要係贏錢
納西族長
26/06/2026 12:33
雞翼齋都係$49
創狗而家仲有冇錢食?
咁大食
買一送一
4件雞唔難 難在應該食唔晒兩個飯
香港飯好細
你返咗香港? 唔係係老美咩...
納西族長
26/06/2026 12:35
流蛇依家先鞭創狗屍
咁因為份殘琴晚出咗
2480真係鋪咗馬會啲草皮
坐緊車咪屌幾句
騮蛇唔駛咁騮 你被創狗撚狗起碼攞返$100
白卡明被鳳仙撚狗咩都冇
幾有道理
12900
咁我真係覺得龜頭軒手頭鬆會還咁D, 即係要幸福蟲咁找緊剎那贏錢, 即嘔返小小.
水魚明就
Relativity
26/06/2026 12:47
透過 HKG 分享一則貼文:投奔怒海 之 半流浪澳門
https://forum.hkgolden.com/thread/8063307/page/1
龜頭軒學下人啦
人哋練完真係去實戰
人地起碼識得坐低食下野
唔係趕頭趕命去輸完就走
人地係高登好似白卡,現實有工返有腦有策略識平衡賭食玩
點似得肥佬去澳門食杯面
白卡都有好多種既
可能係自己癲癲地但係人畜無害
都會好似賤種咁反社會人格
佢就真係似職賭喇
嚴守紀律 唔貪刀 會反省錯誤從中學習
目標明確 執少唔緊要最緊要唔好蝕
二蛇係勁人
莊神弄鬼
26/06/2026 13:24
賣出去啦
幾個公仔佬凶神惡煞
條短丁肥閪即刻賴尿
瘡傻,公仔面一次都食幾個
公仔佬又驚閪咩
青山居士
26/06/2026 13:29
雞翼齋都係$49
創狗而家仲有冇錢食?
咁大食
買一送一
4件雞唔難 難在應該食唔晒兩個飯
香港飯好細
你返咗香港? 唔係係老美咩...
放大假
雅
26/06/2026 13:31
雞翼齋都係$49
創狗而家仲有冇錢食?
咁大食
買一送一
4件雞唔難 難在應該食唔晒兩個飯
香港飯好細
你返咗香港? 唔係係老美咩...
放大假
見有人講KFC 蘑菇飯 加左雜菇落去
真定假?
青山居士
26/06/2026 13:33
流蛇依家先鞭創狗屍
咁因為份殘琴晚出咗
2480真係鋪咗馬會啲草皮
坐緊車咪屌幾句
騮蛇唔駛咁騮 你被創狗撚狗起碼攞返$100
白卡明被鳳仙撚狗咩都冇
幾有道理
12900
咁我真係覺得龜頭軒手頭鬆會還咁D, 即係要幸福蟲咁找緊剎那贏錢, 即嘔返小小.
水魚明就
創冇錢就冇hp冇mp
想要佢還錢就要俾佢更多嘅錢先有動力
青山居士
26/06/2026 13:34
雞翼齋都係$49
創狗而家仲有冇錢食?
咁大食
買一送一
4件雞唔難 難在應該食唔晒兩個飯
香港飯好細
你返咗香港? 唔係係老美咩...
放大假
見有人講KFC 蘑菇飯 加左雜菇落去
真定假?
冇留意唔係好覺
豹哥
26/06/2026 13:48
上來講下2400精兵點分配
納西族長
26/06/2026 13:51
上來講下2400精兵點分配
毅進星
流蛇 100
黃白虎紋貓
26/06/2026 14:10
上來講下2400精兵點分配
毅進星
流蛇 100
啲精1分鐘射晒出黎
蘭斯卡
26/06/2026 14:11
流蛇依家先鞭創狗屍
咁因為份殘琴晚出咗
2480真係鋪咗馬會啲草皮
坐緊車咪屌幾句
騮蛇唔駛咁騮 你被創狗撚狗起碼攞返$100
白卡明被鳳仙撚狗咩都冇
幾有道理
12900
咁我真係覺得龜頭軒手頭鬆會還咁D, 即係要幸福蟲咁找緊剎那贏錢, 即嘔返小小.
水魚明就
- 當年 "幸福虫" 真係可以 "全身而退" 既 "幸存者"
江海怡
26/06/2026 14:13
流蛇依家先鞭創狗屍
咁因為份殘琴晚出咗
2480真係鋪咗馬會啲草皮
坐緊車咪屌幾句
騮蛇唔駛咁騮 你被創狗撚狗起碼攞返$100
白卡明被鳳仙撚狗咩都冇
幾有道理
12900
咁我真係覺得龜頭軒手頭鬆會還咁D, 即係要幸福蟲咁找緊剎那贏錢, 即嘔返小小.
水魚明就
- 當年 "幸福虫" 真係可以 "全身而退" 既 "幸存者"
又要諗下,賺左創錢,幸蟲巴即刻出事潛水
流蛇閪明呢啲蝕錢就咩事都冇
黃白虎紋貓
26/06/2026 14:19
流蛇依家先鞭創狗屍
咁因為份殘琴晚出咗
2480真係鋪咗馬會啲草皮
坐緊車咪屌幾句
騮蛇唔駛咁騮 你被創狗撚狗起碼攞返$100
白卡明被鳳仙撚狗咩都冇
幾有道理
12900
咁我真係覺得龜頭軒手頭鬆會還咁D, 即係要幸福蟲咁找緊剎那贏錢, 即嘔返小小.
水魚明就
- 當年 "幸福虫" 真係可以 "全身而退" 既 "幸存者"
又要諗下,賺左創錢,幸蟲巴即刻出事潛水
流蛇閪明呢啲蝕錢就咩事都冇
創狗果啲係污糟錢
蘭斯卡
26/06/2026 14:20
流蛇依家先鞭創狗屍
咁因為份殘琴晚出咗
2480真係鋪咗馬會啲草皮
坐緊車咪屌幾句
騮蛇唔駛咁騮 你被創狗撚狗起碼攞返$100
白卡明被鳳仙撚狗咩都冇
幾有道理
12900
咁我真係覺得龜頭軒手頭鬆會還咁D, 即係要幸福蟲咁找緊剎那贏錢, 即嘔返小小.
水魚明就
- 當年 "幸福虫" 真係可以 "全身而退" 既 "幸存者"
又要諗下,賺左創錢,幸蟲巴即刻出事潛水
流蛇閪明呢啲蝕錢就咩事都冇
- 仲有伯納、魚腩呢?
上一頁
下一頁
財經台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
第 6 頁
第 7 頁
第 8 頁
第 9 頁
第 10 頁
第 11 頁
第 12 頁
第 13 頁
第 14 頁
第 15 頁
第 16 頁
第 17 頁
第 18 頁
第 19 頁
第 20 頁
第 21 頁
第 22 頁
第 23 頁
第 24 頁
第 25 頁
第 26 頁
第 27 頁
第 28 頁
第 29 頁
第 30 頁
第 31 頁
第 32 頁
第 33 頁
第 34 頁
第 35 頁
第 36 頁
第 37 頁
第 38 頁
第 39 頁
第 40 頁
第 41 頁
財經台
回覆
留名
財經台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]