創^258 賭係命唔可以逆天而行,死都係命創富者幾時死 - 香港高登
[登入]
納西族長
引用
26/06/2026 10:20
說好還$1000 又走數?[sosad] [sosad] [sosad]
點呀?
引用
26/06/2026 10:21
[quote]
阿落難倒神~
2480本而家咩環境啊

https://upload.hkgolden.media/comment/gp3ulpuo.jxcgio110me.o1crjegx12g.dmz.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/qscl3wnl.q2r3tw14hx4.khrzbqrxzsj.tz2.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/dlwtqoq3.rd4dcihnh5c.kw0ofi3bio4.dzm.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/m3xj3agj.axcxijbhpuu.yxrl0ukig5k.rml.jpg

- 呢啲完全 "鳩HEA" 回覆,轉過頭咪又再借錢 "賭過" ... (俾條 "冚家剷" 過左唔知幾多 "楝" 仲懵剩剩)
- 不過都係怪 "流血息" 貪心、愛創 [sosad]



創:借錢比我/幫我既人先係最可恥,最抵死#yup# 明知我有錢都攞去賭同叫雞架啦,你地唔係唔知架,買我期貨你無錢賺架:-[

創狗心諗:
https://upload.hkgolden.media/comment/5ub4zg3l.qrxz1v5heta.xc3ylsggb4q.c5t.jpg
納西族長
引用
26/06/2026 10:24
https://upload.hkgolden.media/comment/hdtuqshi.krpnnfc0n3e.pmhrarwqnmu.u31.png


創,點呀 巴係咪咁樣O:-)
膠膠貓(無JJ)
引用
26/06/2026 10:43
賭場旁邊鶴:5000
妓女:800
宣明會:500
流蛇:100

#yup#
納西族長
引用
26/06/2026 10:49
賭場旁邊鶴:5000
妓女:800
宣明會:500
流蛇:100

#yup#

#adore# #adore# #adore#
同毅進星 齊名
敵梳isDrLee
引用
26/06/2026 10:56
賭場旁邊鶴:5000
妓女:800
宣明會:500
流蛇:100

#yup#

雖然唔啱聽,但創認為流蛇連雞都不如:~(
豹哥
引用
26/06/2026 10:59
賭場旁邊鶴:5000
妓女:800
宣明會:500
流蛇:100

#yup#

雖然唔啱聽,但創認為流蛇連雞都不如:~(

創有比錢佢賺:-[
膠膠貓(無JJ)
引用
26/06/2026 11:05
賭場旁邊鶴:5000
妓女:800
宣明會:500
流蛇:100

#yup#

雖然唔啱聽,但創認為流蛇連雞都不如:~(

創有比錢佢賺:-[


前三個係創自己自願科水,流蛇求創先得一舊水:~(
防守型前鋒
引用
26/06/2026 11:13
創仔唔係輸晒卦
都話咗悶悶地贏波咪好囉
訓醒又收錢、少少地兩倍、好過輸哂丫:)
https://upload.hkgolden.media/comment/bxf2cl4z.zo4yq0zhyk1.rdxgitc3mx4.lgd.jpg
心亂飛
引用
26/06/2026 11:14
流蛇依家先鞭創狗屍[sosad] [sosad]


咁因為份殘琴晚出咗
2480真係鋪咗馬會啲草皮
坐緊車咪屌幾句

騮蛇唔駛咁騮 你被創狗撚狗起碼攞返$100
白卡明被鳳仙撚狗咩都冇
無心法師.
引用
26/06/2026 11:32
流蛇依家先鞭創狗屍[sosad] [sosad]


咁因為份殘琴晚出咗
2480真係鋪咗馬會啲草皮
坐緊車咪屌幾句

騮蛇唔駛咁騮 你被創狗撚狗起碼攞返$100
白卡明被鳳仙撚狗咩都冇

挑, 流傻嬲咪又又繼續助養創狗:o)
青山居士
引用
26/06/2026 11:37
https://upload.hkgolden.media/comment/3njlnlce.qwniw3f5bb2.4yws3xf30iq.i30.jpg
雞翼齋都係$49
創狗而家仲有冇錢食?
tony.so
引用
26/06/2026 11:44
創狗條粉腸尋晚應該未輸晒嘅,佢話買德國對家中左,又半場大又中,剩係輸左角大姐,係睇吓宜家打緊果場買左咩姐。。。
江海怡
引用
26/06/2026 11:44
賭場旁邊鶴:5000
妓女:800
宣明會:500
流蛇:100

#yup#

丹:蛋撻
全:債
條女個胸好細
引用
26/06/2026 11:45
https://upload.hkgolden.media/comment/3njlnlce.qwniw3f5bb2.4yws3xf30iq.i30.jpg
雞翼齋都係$49
創狗而家仲有冇錢食?

咁大食[sosad]
護雅犬
引用
26/06/2026 11:49
透過 HKG 分享一則貼文:投奔怒海 之 半流浪澳門
https://forum.hkgolden.com/thread/8063307/page/1
龜頭軒學下人啦
人哋練完真係去實戰
防守型前鋒
引用
26/06/2026 11:52
創仔而家係唔係all in美國反cup?
有5.7喎
一炮過啦~~
條女個胸好細
引用
26/06/2026 11:55
透過 HKG 分享一則貼文:投奔怒海 之 半流浪澳門
https://forum.hkgolden.com/thread/8063307/page/1
龜頭軒學下人啦
人哋練完真係去實戰

人地起碼識得坐低食下野
唔係趕頭趕命去輸完就走[sosad]
護雅犬
引用
26/06/2026 11:57
https://upload.hkgolden.media/comment/k0csdqzh.i2l0xk4bayu.4nfbtemqiok.jkd.jpg
中咗半場和#yup#
呢場爆冷喎
龜頭軒咁鐘意買冷門贏咗幾多?_?
清原千春
引用
26/06/2026 11:57
創仔而家係唔係all in美國反cup?
有5.7喎
一炮過啦~~

唔係豬曬咩仲邊有得痾煙#oh#
定係買煙賠煙[sosad]
條女個胸好細
引用
26/06/2026 12:01
透過 HKG 分享一則貼文:投奔怒海 之 半流浪澳門
https://forum.hkgolden.com/thread/8063307/page/1
龜頭軒學下人啦
人哋練完真係去實戰

人地起碼識得坐低食下野
唔係趕頭趕命去輸完就走[sosad]

見佢成日自言自語
睇完佢個po 都幾有紀律喎:O
膠膠貓(無JJ)
引用
26/06/2026 12:01
透過 HKG 分享一則貼文:投奔怒海 之 半流浪澳門
https://forum.hkgolden.com/thread/8063307/page/1
龜頭軒學下人啦
人哋練完真係去實戰

人地起碼識得坐低食下野
唔係趕頭趕命去輸完就走[sosad]


人地係高登好似白卡,現實有工返有腦有策略識平衡賭食玩#yup#
點似得肥佬去澳門食杯面
防守型前鋒
引用
26/06/2026 12:04
創仔而家係唔係all in美國反cup?
有5.7喎
一炮過啦~~

唔係豬曬咩仲邊有得痾煙#oh#
定係買煙賠煙[sosad]


如果擒晚有投降, 唔應該輸晒架喎
清原千春
引用
26/06/2026 12:05
透過 HKG 分享一則貼文:投奔怒海 之 半流浪澳門
https://forum.hkgolden.com/thread/8063307/page/1
龜頭軒學下人啦
人哋練完真係去實戰

人地起碼識得坐低食下野
唔係趕頭趕命去輸完就走[sosad]


人地係高登好似白卡,現實有工返有腦有策略識平衡賭食玩#yup#
點似得肥佬去澳門食杯面

白卡都有好多種既
可能係自己癲癲地但係人畜無害
都會好似賤種咁反社會人格
納西族長
引用
26/06/2026 12:13
創狗條粉腸尋晚應該未輸晒嘅,佢話買德國對家中左,又半場大又中,剩係輸左角大姐,係睇吓宜家打緊果場買左咩姐。。。


D波輸得咁唔順? :)
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]