創^258 賭係命唔可以逆天而行,死都係命創富者幾時死 - 香港高登
[登入]
防守型前鋒
引用
25/06/2026 19:44
百家樂你同我講 係班門弄斧

我唔信,依家即刻去澳門試比我哋睇
澳門實有人肯比錢你去賭,唔好話冇錢

你咪去澳門拎數囉

我費事班門弄斧:-[dw 睇你表演架嘛

連1349 都十分鐘輸2000萬 我仲去送錢??


1349贏到買樓你唔講?

倖存者偏差 頭場25萬一早應該收皮


收檔啦 屌你老母
你又覺得一上死狗係靠實力?

唔重要 宣明會捐7000 70倍回報啦


咁咪係囉
捐錢有果報, 賭波邊駛用腦諗架[sosad]
創之足跡
引用
25/06/2026 19:45
百家樂你同我講 係班門弄斧

我唔信,依家即刻去澳門試比我哋睇
澳門實有人肯比錢你去賭,唔好話冇錢

你咪去澳門拎數囉

我費事班門弄斧:-[dw 睇你表演架嘛

連1349 都十分鐘輸2000萬 我仲去送錢??


1349贏到買樓你唔講?

倖存者偏差 頭場25萬一早應該收皮


收檔啦 屌你老母
你又覺得一上死狗係靠實力?

唔重要 宣明會捐7000 70倍回報啦


咁咪係囉
捐錢有果報, 賭波邊駛用腦諗架[sosad]

有果報 憑感覺鳩買都中
給膠人
引用
25/06/2026 19:45
百家樂你同我講 係班門弄斧

我唔信,依家即刻去澳門試比我哋睇
澳門實有人肯比錢你去賭,唔好話冇錢

你咪去澳門拎數囉

我費事班門弄斧:-[dw 睇你表演架嘛

連1349 都十分鐘輸2000萬 我仲去送錢??


1349贏到買樓你唔講?

倖存者偏差 頭場25萬一早應該收皮


收檔啦 屌你老母
你又覺得一上死狗係靠實力?

唔重要 宣明會捐7000 70倍回報啦


又唔重要 乜柒都係你自己講
講撚完所以野都係回力鏢咁打番自己
真係村口隻狗個學習能力都好過你:o) :o)
防守型前鋒
引用
25/06/2026 19:45
聽聞發達號輸過11萬


咁好渣咋喎
你大角都輸過十萬啦[sosad]
防守型前鋒
引用
25/06/2026 19:45
百家樂你同我講 係班門弄斧

我唔信,依家即刻去澳門試比我哋睇
澳門實有人肯比錢你去賭,唔好話冇錢

你咪去澳門拎數囉

我費事班門弄斧:-[dw 睇你表演架嘛

連1349 都十分鐘輸2000萬 我仲去送錢??


1349贏到買樓你唔講?

倖存者偏差 頭場25萬一早應該收皮


收檔啦 屌你老母
你又覺得一上死狗係靠實力?

唔重要 宣明會捐7000 70倍回報啦


咁咪係囉
捐錢有果報, 賭波邊駛用腦諗架[sosad]

有果報 憑感覺鳩買都中


聽日買波前, 記得捐1000先
創之足跡
引用
25/06/2026 19:46
百家樂你同我講 係班門弄斧

我唔信,依家即刻去澳門試比我哋睇
澳門實有人肯比錢你去賭,唔好話冇錢

你咪去澳門拎數囉

我費事班門弄斧:-[dw 睇你表演架嘛

連1349 都十分鐘輸2000萬 我仲去送錢??


1349贏到買樓你唔講?

倖存者偏差 頭場25萬一早應該收皮


收檔啦 屌你老母
你又覺得一上死狗係靠實力?

唔重要 宣明會捐7000 70倍回報啦


咁咪係囉
捐錢有果報, 賭波邊駛用腦諗架[sosad]

有果報 憑感覺鳩買都中


聽日買波前, 記得捐1000先

2400買大波 大角反而難掌握
莘辛學子
引用
25/06/2026 19:47
你唔該搞清楚

你嘅問題唔係淨係無本

不過我都唔想嘥氣

你話點就點啦 你中意#yup#

同我講百家樂你未夠料

𨳒你老母
講百家樂點輸到破產白卡案底陽萎
創 po 你真係大宗師
[sosad]lm [sosad2]lm [sosad]lm

1上49你唔講?

幾多年前啊白癡仔[sosad]
江海怡
引用
25/06/2026 19:47
百家樂你同我講 係班門弄斧

我唔信,依家即刻去澳門試比我哋睇
澳門實有人肯比錢你去賭,唔好話冇錢

你咪去澳門拎數囉

我費事班門弄斧:-[dw 睇你表演架嘛

連1349 都十分鐘輸2000萬 我仲去送錢??

超,又係得個講字,仲以為賭神百家樂好勁
原來得把口,唔敢實戰
創之足跡
引用
25/06/2026 19:48
百家樂你同我講 係班門弄斧

我唔信,依家即刻去澳門試比我哋睇
澳門實有人肯比錢你去賭,唔好話冇錢

你咪去澳門拎數囉

我費事班門弄斧:-[dw 睇你表演架嘛

連1349 都十分鐘輸2000萬 我仲去送錢??

超,又係得個講字,仲以為賭神百家樂好勁
原來得把口,唔敢實戰

唔需要 睇傻仔輸仲開心過自己去賭
放負者
引用
25/06/2026 19:50
百家樂你同我講 係班門弄斧

我唔信,依家即刻去澳門試比我哋睇
澳門實有人肯比錢你去賭,唔好話冇錢

你咪去澳門拎數囉

我費事班門弄斧:-[dw 睇你表演架嘛

連1349 都十分鐘輸2000萬 我仲去送錢??


1349贏到買樓你唔講?

倖存者偏差 頭場25萬一早應該收皮


收檔啦 屌你老母
你又覺得一上死狗係靠實力?

唔重要 宣明會捐7000 70倍回報啦


咁咪係囉
捐錢有果報, 賭波邊駛用腦諗架[sosad]

有果報 憑感覺鳩買都中


聽日買波前, 記得捐1000先

2400買大波 大角反而難掌握

買定1千馬會券先
驚你輸到冇錢叫雞:-(
創之足跡
引用
25/06/2026 19:54
大角睇狗屎運
創之足跡
引用
25/06/2026 19:54
最憎細波細角 阿伯疴尿咁
創之足跡
引用
25/06/2026 19:55
買波一定係買高水!
給膠人
引用
25/06/2026 19:55
買波一定係買高水!


1000倍未晒未?
給膠人
引用
25/06/2026 19:55
買波一定係買高水!


1000倍買晒未?
江海怡
引用
25/06/2026 19:56
睇來應該又輸晒
創之足跡
引用
25/06/2026 19:59
睇來應該又輸晒

輸哂係五個鐘之前既事
土星
引用
25/06/2026 19:59
買波一定係買高水!


1上49[369] [369]
李紫昕
引用
25/06/2026 19:59
買波一定係買高水!


1000倍買晒未?

俾我就買7000倍
https://upload.hkgolden.media/comment/l5uzul4p.pm2rvkplntd.rhjb2liykxf.ykp.jpg
Chaser(走數)
引用
25/06/2026 20:02
你唔該搞清楚

你嘅問題唔係淨係無本

不過我都唔想嘥氣

你話點就點啦 你中意#yup#

同我講百家樂你未夠料

你咁有料點解破產啊柒頭[369] [369]

交晒學費呀嘛#yup#dw 多過你讀大學啦

我就借左政府25皮
結果轉正後3個月回本[sosad]

死錢工
虛火
引用
25/06/2026 20:03
睇來應該又輸晒

輸哂係五個鐘之前既事

萬般輸不盡 唯有債隨身#hoho#
甘梓江
引用
25/06/2026 20:03
all in 7000倍C朗朋友隊
SWC_WF
引用
25/06/2026 20:06
diu,賭,只係見到賭到依家都未贏個嘅窿西咋:D :D [369] [369]
渴碎者
引用
25/06/2026 20:07
睇來應該又輸晒

輸哂係五個鐘之前既事

萬般輸不盡 唯有債隨身#hoho#

連叫雞錢都冇埋
[sosad] [sosad] [sosad]
金山巴打
引用
25/06/2026 20:08
創而家得咁講字
以前有行動 話過大海就過 賭波都唔係呢d雞仔注

而家廢曬武功 點翻身

百家樂個荷官都叫你賭好d書 叫錯邊都有[369]
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]