[
登入
]
上一頁
下一頁
財經台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
第 6 頁
第 7 頁
第 8 頁
第 9 頁
第 10 頁
第 11 頁
第 12 頁
第 13 頁
第 14 頁
第 15 頁
第 16 頁
第 17 頁
第 18 頁
第 19 頁
第 20 頁
第 21 頁
第 22 頁
第 23 頁
第 24 頁
第 25 頁
第 26 頁
第 27 頁
第 28 頁
第 29 頁
第 30 頁
第 31 頁
第 32 頁
財經台
創^258 賭係命唔可以逆天而行,死都係命創富者幾時死
Hal_Jordan
25/06/2026 19:30
百家樂你同我講 係班門弄斧
咁叻發左達未?
一定要發達先講得?
又唔係 至少唔洗乞米先
創之足跡
25/06/2026 19:30
澳門人本地薑都唔賭啦 香港人以為自己賭得掂 睇到自己咁高!
創之足跡
25/06/2026 19:31
最好發達號一野輸50萬!
唔使成日自吹自蕾
虛火
25/06/2026 19:31
百家樂你同我講 係班門弄斧
咁叻發左達未?
一定要發達先講得?
唔係事必要發咗先講得
但係發達號就係已經發咗而你破產 邊個班門邊個弄斧要分清楚姐
創之足跡
25/06/2026 19:32
澳門人本地薑都唔賭啦 香港人以為自己賭得掂 睇到自己咁高!
荷官放工都唔入得賭場賭啦
創之足跡
25/06/2026 19:32
百家樂你同我講 係班門弄斧
咁叻發左達未?
一定要發達先講得?
唔係事必要發咗先講得
但係發達號就係已經發咗而你破產 邊個班門邊個弄斧要分清楚姐
我落難賭神啫
創之足跡
25/06/2026 19:33
聽聞發達號輸過11萬
豹哥
25/06/2026 19:34
委內瑞拉地震,台灣水災
創贏錢
創之足跡
25/06/2026 19:34
委內瑞拉地震,台灣水災
創贏錢
天災
創之足跡
25/06/2026 19:34
捐完五百, 個天開始做野
豹哥
25/06/2026 19:35
聽聞發達號輸過11萬
發達號成日想控制創,流血馬就下下疾住晒
發達號
25/06/2026 19:37
聽聞發達號輸過11萬
發達號
成日
曾經
想控制創,流血馬就下下疾住晒
更正返
而家諗開咗
佢中意點咪點
各人有各人因果
清原千春
25/06/2026 19:37
澳門人本地薑都唔賭啦 香港人以為自己賭得掂 睇到自己咁高!
隻賤種打呢d字出黎果陣時究竟有冇照下塊鏡
下下都兜口兜面打返自己
創之足跡
25/06/2026 19:37
聽聞發達號輸過11萬
發達號
成日
曾經
想控制創,流血馬就下下疾住晒
更正返
而家諗開咗
佢中意點咪點
各人有各人因果
啱呀
創之足跡
25/06/2026 19:38
澳門人本地薑都唔賭啦 香港人以為自己賭得掂 睇到自己咁高!
隻賤種打呢d字出黎果陣時究竟有冇照下塊鏡
下下都兜口兜面打返自己
所以我依家唔去澳門
江海怡
25/06/2026 19:38
百家樂你同我講 係班門弄斧
我唔信,依家即刻去澳門試比我哋睇
澳門實有人肯比錢你去賭,唔好話冇錢
你咪去澳門拎數囉
我費事班門弄斧
睇你表演架嘛
給膠人
25/06/2026 19:39
澳門人本地薑都唔賭啦 香港人以為自己賭得掂 睇到自己咁高!
隻賤種打呢d字出黎果陣時究竟有冇照下塊鏡
下下都兜口兜面打返自己
所以我依家唔去澳門
收一收皮先 唔好講到唔去澳門就有錢贏
係做得到 洗撚去搵財仔
創之足跡
25/06/2026 19:39
百家樂你同我講 係班門弄斧
我唔信,依家即刻去澳門試比我哋睇
澳門實有人肯比錢你去賭,唔好話冇錢
你咪去澳門拎數囉
我費事班門弄斧
睇你表演架嘛
連1349 都十分鐘輸2000萬 我仲去送錢??
給膠人
25/06/2026 19:40
百家樂你同我講 係班門弄斧
我唔信,依家即刻去澳門試比我哋睇
澳門實有人肯比錢你去賭,唔好話冇錢
你咪去澳門拎數囉
我費事班門弄斧
睇你表演架嘛
連1349 都十分鐘輸2000萬 我仲去送錢??
1349贏到買樓你唔講?
創之足跡
25/06/2026 19:41
百家樂你同我講 係班門弄斧
我唔信,依家即刻去澳門試比我哋睇
澳門實有人肯比錢你去賭,唔好話冇錢
你咪去澳門拎數囉
我費事班門弄斧
睇你表演架嘛
連1349 都十分鐘輸2000萬 我仲去送錢??
1349贏到買樓你唔講?
倖存者偏差 頭場25萬一早應該收皮
給膠人
25/06/2026 19:42
百家樂你同我講 係班門弄斧
我唔信,依家即刻去澳門試比我哋睇
澳門實有人肯比錢你去賭,唔好話冇錢
你咪去澳門拎數囉
我費事班門弄斧
睇你表演架嘛
連1349 都十分鐘輸2000萬 我仲去送錢??
1349贏到買樓你唔講?
倖存者偏差 頭場25萬一早應該收皮
收檔啦 屌你老母
你又覺得一上死狗係靠實力?
虛火
25/06/2026 19:42
百家樂你同我講 係班門弄斧
我唔信,依家即刻去澳門試比我哋睇
澳門實有人肯比錢你去賭,唔好話冇錢
你咪去澳門拎數囉
我費事班門弄斧
睇你表演架嘛
連1349 都十分鐘輸2000萬 我仲去送錢??
何止 你送完仲要烚熟狗頭笑住話舒服tim
你實會再送架啦 咪扮啦
創之足跡
25/06/2026 19:42
百家樂你同我講 係班門弄斧
我唔信,依家即刻去澳門試比我哋睇
澳門實有人肯比錢你去賭,唔好話冇錢
你咪去澳門拎數囉
我費事班門弄斧
睇你表演架嘛
連1349 都十分鐘輸2000萬 我仲去送錢??
1349贏到買樓你唔講?
倖存者偏差 頭場25萬一早應該收皮
收檔啦 屌你老母
你又覺得一上死狗係靠實力?
唔重要 宣明會捐7000 70倍回報啦
創之足跡
25/06/2026 19:43
百家樂你同我講 係班門弄斧
我唔信,依家即刻去澳門試比我哋睇
澳門實有人肯比錢你去賭,唔好話冇錢
你咪去澳門拎數囉
我費事班門弄斧
睇你表演架嘛
連1349 都十分鐘輸2000萬 我仲去送錢??
何止 你送完仲要烚熟狗頭笑住話舒服tim
你實會再送架啦 咪扮啦
睇下點
防守型前鋒
25/06/2026 19:43
澳門人本地薑都唔賭啦 香港人以為自己賭得掂 睇到自己咁高!
隻賤種打呢d字出黎果陣時究竟有冇照下塊鏡
下下都兜口兜面打返自己
所以我依家唔去澳門
你係被李周周得多先唔敢去啫
上一頁
下一頁
財經台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
第 6 頁
第 7 頁
第 8 頁
第 9 頁
第 10 頁
第 11 頁
第 12 頁
第 13 頁
第 14 頁
第 15 頁
第 16 頁
第 17 頁
第 18 頁
第 19 頁
第 20 頁
第 21 頁
第 22 頁
第 23 頁
第 24 頁
第 25 頁
第 26 頁
第 27 頁
第 28 頁
第 29 頁
第 30 頁
第 31 頁
第 32 頁
財經台
回覆
留名
財經台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]