創^258 賭係命唔可以逆天而行,死都係命創富者幾時死 - 香港高登
[登入]
Hal_Jordan
引用
25/06/2026 19:30
百家樂你同我講 係班門弄斧

咁叻發左達未?

一定要發達先講得?

又唔係 至少唔洗乞米先
創之足跡
引用
25/06/2026 19:30
澳門人本地薑都唔賭啦 香港人以為自己賭得掂 睇到自己咁高!
創之足跡
引用
25/06/2026 19:31
最好發達號一野輸50萬!
唔使成日自吹自蕾
虛火
引用
25/06/2026 19:31
百家樂你同我講 係班門弄斧

咁叻發左達未?

一定要發達先講得?

唔係事必要發咗先講得
但係發達號就係已經發咗而你破產 邊個班門邊個弄斧要分清楚姐
創之足跡
引用
25/06/2026 19:32
澳門人本地薑都唔賭啦 香港人以為自己賭得掂 睇到自己咁高!

荷官放工都唔入得賭場賭啦
創之足跡
引用
25/06/2026 19:32
百家樂你同我講 係班門弄斧

咁叻發左達未?

一定要發達先講得?

唔係事必要發咗先講得
但係發達號就係已經發咗而你破產 邊個班門邊個弄斧要分清楚姐

我落難賭神啫
創之足跡
引用
25/06/2026 19:33
聽聞發達號輸過11萬
豹哥
引用
25/06/2026 19:34
委內瑞拉地震,台灣水災

創贏錢#yup# #yup# #yup#
創之足跡
引用
25/06/2026 19:34
委內瑞拉地震,台灣水災

創贏錢#yup# #yup# #yup#

天災
創之足跡
引用
25/06/2026 19:34
捐完五百, 個天開始做野
豹哥
引用
25/06/2026 19:35
聽聞發達號輸過11萬

發達號成日想控制創,流血馬就下下疾住晒
發達號
引用
25/06/2026 19:37
聽聞發達號輸過11萬

發達號成日曾經想控制創,流血馬就下下疾住晒


更正返
而家諗開咗
佢中意點咪點
各人有各人因果
清原千春
引用
25/06/2026 19:37
澳門人本地薑都唔賭啦 香港人以為自己賭得掂 睇到自己咁高!

隻賤種打呢d字出黎果陣時究竟有冇照下塊鏡
下下都兜口兜面打返自己[sosad] [sosad]
創之足跡
引用
25/06/2026 19:37
聽聞發達號輸過11萬

發達號成日曾經想控制創,流血馬就下下疾住晒


更正返
而家諗開咗
佢中意點咪點
各人有各人因果

啱呀
創之足跡
引用
25/06/2026 19:38
澳門人本地薑都唔賭啦 香港人以為自己賭得掂 睇到自己咁高!

隻賤種打呢d字出黎果陣時究竟有冇照下塊鏡
下下都兜口兜面打返自己[sosad] [sosad]

所以我依家唔去澳門
江海怡
引用
25/06/2026 19:38
百家樂你同我講 係班門弄斧

我唔信,依家即刻去澳門試比我哋睇
澳門實有人肯比錢你去賭,唔好話冇錢

你咪去澳門拎數囉

我費事班門弄斧:-[dw 睇你表演架嘛
給膠人
引用
25/06/2026 19:39
澳門人本地薑都唔賭啦 香港人以為自己賭得掂 睇到自己咁高!

隻賤種打呢d字出黎果陣時究竟有冇照下塊鏡
下下都兜口兜面打返自己[sosad] [sosad]

所以我依家唔去澳門


收一收皮先 唔好講到唔去澳門就有錢贏
係做得到 洗撚去搵財仔:o) :o)
創之足跡
引用
25/06/2026 19:39
百家樂你同我講 係班門弄斧

我唔信,依家即刻去澳門試比我哋睇
澳門實有人肯比錢你去賭,唔好話冇錢

你咪去澳門拎數囉

我費事班門弄斧:-[dw 睇你表演架嘛

連1349 都十分鐘輸2000萬 我仲去送錢??
給膠人
引用
25/06/2026 19:40
百家樂你同我講 係班門弄斧

我唔信,依家即刻去澳門試比我哋睇
澳門實有人肯比錢你去賭,唔好話冇錢

你咪去澳門拎數囉

我費事班門弄斧:-[dw 睇你表演架嘛

連1349 都十分鐘輸2000萬 我仲去送錢??


1349贏到買樓你唔講?
創之足跡
引用
25/06/2026 19:41
百家樂你同我講 係班門弄斧

我唔信,依家即刻去澳門試比我哋睇
澳門實有人肯比錢你去賭,唔好話冇錢

你咪去澳門拎數囉

我費事班門弄斧:-[dw 睇你表演架嘛

連1349 都十分鐘輸2000萬 我仲去送錢??


1349贏到買樓你唔講?

倖存者偏差 頭場25萬一早應該收皮
給膠人
引用
25/06/2026 19:42
百家樂你同我講 係班門弄斧

我唔信,依家即刻去澳門試比我哋睇
澳門實有人肯比錢你去賭,唔好話冇錢

你咪去澳門拎數囉

我費事班門弄斧:-[dw 睇你表演架嘛

連1349 都十分鐘輸2000萬 我仲去送錢??


1349贏到買樓你唔講?

倖存者偏差 頭場25萬一早應該收皮


收檔啦 屌你老母
你又覺得一上死狗係靠實力?
虛火
引用
25/06/2026 19:42
百家樂你同我講 係班門弄斧

我唔信,依家即刻去澳門試比我哋睇
澳門實有人肯比錢你去賭,唔好話冇錢

你咪去澳門拎數囉

我費事班門弄斧:-[dw 睇你表演架嘛

連1349 都十分鐘輸2000萬 我仲去送錢??

何止 你送完仲要烚熟狗頭笑住話舒服tim
你實會再送架啦 咪扮啦
創之足跡
引用
25/06/2026 19:42
百家樂你同我講 係班門弄斧

我唔信,依家即刻去澳門試比我哋睇
澳門實有人肯比錢你去賭,唔好話冇錢

你咪去澳門拎數囉

我費事班門弄斧:-[dw 睇你表演架嘛

連1349 都十分鐘輸2000萬 我仲去送錢??


1349贏到買樓你唔講?

倖存者偏差 頭場25萬一早應該收皮


收檔啦 屌你老母
你又覺得一上死狗係靠實力?

唔重要 宣明會捐7000 70倍回報啦
創之足跡
引用
25/06/2026 19:43
百家樂你同我講 係班門弄斧

我唔信,依家即刻去澳門試比我哋睇
澳門實有人肯比錢你去賭,唔好話冇錢

你咪去澳門拎數囉

我費事班門弄斧:-[dw 睇你表演架嘛

連1349 都十分鐘輸2000萬 我仲去送錢??

何止 你送完仲要烚熟狗頭笑住話舒服tim
你實會再送架啦 咪扮啦

睇下點
防守型前鋒
引用
25/06/2026 19:43
澳門人本地薑都唔賭啦 香港人以為自己賭得掂 睇到自己咁高!

隻賤種打呢d字出黎果陣時究竟有冇照下塊鏡
下下都兜口兜面打返自己[sosad] [sosad]

所以我依家唔去澳門


你係被李周周得多先唔敢去啫#hehe# #hehe#
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]