創^258 賭係命唔可以逆天而行,死都係命創富者幾時死 - 香港高登
[登入]
發達號
引用
25/06/2026 18:30
睇你講話澳門乜乜物

係因為你戇鳩! 好食唔識食 好睇唔識睇 好女唔識屌

下下趕撚住入賭場進完貢就流住口水鼻涕痰走

就梗係唔好玩啦:-[

唔好用你井底之見去窺視澳門

輸唔起就抵毁人#no# 無膽匪類

你分享下

上年咁上下時間我咪係呢度講過

係邊度跌低係邊度起返身

金沙紅一上到鑽三

你仲想知啲咩

贏幾多?點打法?需唔需要啦啦隊!

你跑十萬出嚟先講
創之足跡
引用
25/06/2026 18:31
go!
流血嗎
引用
25/06/2026 18:31
馬會1000玩成晚 好過澳門 30秒就1000 仲要舟車勞頓

聽日仲有幾多本一槍過?

2400

冇諗過還流蛇[???]

赢左即刻提款 2400上4800!
1312找天賀 1000找流sir 仲有一半自己規劃 搵場全場2.5大波買 要有2倍或以上既

2倍夠了

gameone輸鳩晒?
gameone輸250

中兩鋪指定圍 250上1000都慢慢輸哂

阿慢講得啱
無我控撚住你未咁既死樣攞
創之足跡
引用
25/06/2026 18:32
go!go!go!
創之足跡
引用
25/06/2026 18:33
睇你講話澳門乜乜物

係因為你戇鳩! 好食唔識食 好睇唔識睇 好女唔識屌

下下趕撚住入賭場進完貢就流住口水鼻涕痰走

就梗係唔好玩啦:-[

唔好用你井底之見去窺視澳門

輸唔起就抵毁人#no# 無膽匪類

你分享下

上年咁上下時間我咪係呢度講過

係邊度跌低係邊度起返身

金沙紅一上到鑽三

你仲想知啲咩

贏幾多?點打法?需唔需要啦啦隊!

你跑十萬出嚟先講

寧為玉碎
膠膠貓(無JJ)
引用
25/06/2026 18:33
睇你講話澳門乜乜物

係因為你戇鳩! 好食唔識食 好睇唔識睇 好女唔識屌

下下趕撚住入賭場進完貢就流住口水鼻涕痰走

就梗係唔好玩啦:-[

唔好用你井底之見去窺視澳門

輸唔起就抵毁人#no# 無膽匪類

你分享下

上年咁上下時間我咪係呢度講過

係邊度跌低係邊度起返身

金沙紅一上到鑽三

你仲想知啲咩

贏幾多?點打法?需唔需要啦啦隊!

你跑十萬出嚟先講


之前你話佢跑3萬,贏既佢,輸既你包曬,創冇膽匪女唔敢跟啦。

一萬都無仲十萬[369]bg [369]bg [369]bg
創之足跡
引用
25/06/2026 18:35
睇你講話澳門乜乜物

係因為你戇鳩! 好食唔識食 好睇唔識睇 好女唔識屌

下下趕撚住入賭場進完貢就流住口水鼻涕痰走

就梗係唔好玩啦:-[

唔好用你井底之見去窺視澳門

輸唔起就抵毁人#no# 無膽匪類

你分享下

上年咁上下時間我咪係呢度講過

係邊度跌低係邊度起返身

金沙紅一上到鑽三

你仲想知啲咩

贏幾多?點打法?需唔需要啦啦隊!

你跑十萬出嚟先講


之前你話佢跑3萬,贏既佢,輸既你包曬,創冇膽匪女唔敢跟啦。

一萬都無仲十萬[369]bg [369]bg [369]bg

空中樓閣
防守型前鋒
引用
25/06/2026 18:35
捐500係用黎買福德資糧 比我贏波馬

係1200結餘開始亂買球隊角球


哦又得啦
你每賭一次都要先捐500
咪可以長賭長有囉
創之足跡
引用
25/06/2026 18:35
馬會1000玩成晚 好過澳門 30秒就1000 仲要舟車勞頓

聽日仲有幾多本一槍過?

2400

冇諗過還流蛇[???]

赢左即刻提款 2400上4800!
1312找天賀 1000找流sir 仲有一半自己規劃 搵場全場2.5大波買 要有2倍或以上既

2倍夠了

gameone輸鳩晒?
gameone輸250

中兩鋪指定圍 250上1000都慢慢輸哂

阿慢講得啱
無我控撚住你未咁既死樣攞

閃電骰寶賠率好d
939
引用
25/06/2026 18:36
阿創又panic[sosad]
莘辛學子
引用
25/06/2026 18:36
睇你講話澳門乜乜物

係因為你戇鳩! 好食唔識食 好睇唔識睇 好女唔識屌

下下趕撚住入賭場進完貢就流住口水鼻涕痰走

就梗係唔好玩啦:-[

唔好用你井底之見去窺視澳門

輸唔起就抵毁人#no# 無膽匪類

澳門野食好,酒店平靚正
新濠影匯自助餐直頭極品
防守型前鋒
引用
25/06/2026 18:36
https://upload.hkgolden.media/comment/3bob2gje.b0etoocrjee.tl4psblwu0f.kzt.jpg


咦可以清流sir條數喎

轉頭輸撚返喇
之前就係流蛇控撚制住牠
一贏就還,咁先長賭長贏[sosad] [sosad] [sosad]


其實一贏就還咪慳到錢囉
賭輸 --> 借財仔 --> 再輸 --> 不停loop
先係條數愈滾愈大既原因



會唔會唔開工但要叫雞先係原因[sosad]


佢有工開只會賭大D
對賭輸 --> 借財仔 --> 再輸 --> 不停loop冇影響O:-)
分享用賬號
引用
25/06/2026 18:37
睇你講話澳門乜乜物

係因為你戇鳩! 好食唔識食 好睇唔識睇 好女唔識屌

下下趕撚住入賭場進完貢就流住口水鼻涕痰走

就梗係唔好玩啦:-[

唔好用你井底之見去窺視澳門

輸唔起就抵毁人#no# 無膽匪類

你分享下

上年咁上下時間我咪係呢度講過

係邊度跌低係邊度起返身

金沙紅一上到鑽三

你仲想知啲咩

贏幾多?點打法?需唔需要啦啦隊!

你跑十萬出嚟先講


之前你話佢跑3萬,贏既佢,輸既你包曬,創冇膽匪女唔敢跟啦。

一萬都無仲十萬[369]bg [369]bg [369]bg

空中樓閣

屌!問全拎啦
你問心覺得發達號賭得勁啲定你勁啲呀
發達號
引用
25/06/2026 18:39
睇你講話澳門乜乜物

係因為你戇鳩! 好食唔識食 好睇唔識睇 好女唔識屌

下下趕撚住入賭場進完貢就流住口水鼻涕痰走

就梗係唔好玩啦:-[

唔好用你井底之見去窺視澳門

輸唔起就抵毁人#no# 無膽匪類

你分享下

上年咁上下時間我咪係呢度講過

係邊度跌低係邊度起返身

金沙紅一上到鑽三

你仲想知啲咩

贏幾多?點打法?需唔需要啦啦隊!

你跑十萬出嚟先講


之前你話佢跑3萬,贏既佢,輸既你包曬,創冇膽匪女唔敢跟啦。

一萬都無仲十萬[369]bg [369]bg [369]bg

空中樓閣

咁我又同意喎

你啲財仔數就真係條條都真過珍珠

慢慢避債啦#bye#
流血嗎
引用
25/06/2026 18:41
睇你講話澳門乜乜物

係因為你戇鳩! 好食唔識食 好睇唔識睇 好女唔識屌

下下趕撚住入賭場進完貢就流住口水鼻涕痰走

就梗係唔好玩啦:-[

唔好用你井底之見去窺視澳門

輸唔起就抵毁人#no# 無膽匪類

你分享下

上年咁上下時間我咪係呢度講過

係邊度跌低係邊度起返身

金沙紅一上到鑽三

你仲想知啲咩

贏幾多?點打法?需唔需要啦啦隊!

你跑十萬出嚟先講

寧為玉碎



肉碎
發達號
引用
25/06/2026 18:48
https://upload.hkgolden.media/comment/3bob2gje.b0etoocrjee.tl4psblwu0f.kzt.jpg


咦可以清流sir條數喎

轉頭輸撚返喇
之前就係流蛇控撚制住牠
一贏就還,咁先長賭長贏[sosad] [sosad] [sosad]


其實一贏就還咪慳到錢囉
賭輸 --> 借財仔 --> 再輸 --> 不停loop
先係條數愈滾愈大既原因



會唔會唔開工但要叫雞先係原因[sosad]


佢有工開只會賭大D
對賭輸 --> 借財仔 --> 再輸 --> 不停loop冇影響O:-)

話我教唆都咁話

好早時間之前趁佢仲有得借

我已經叫佢跑十個八個帶佢飛

佢家下咁款

真係算鳩毛吧
創之足跡
引用
25/06/2026 18:49
https://upload.hkgolden.media/comment/3bob2gje.b0etoocrjee.tl4psblwu0f.kzt.jpg


咦可以清流sir條數喎

轉頭輸撚返喇
之前就係流蛇控撚制住牠
一贏就還,咁先長賭長贏[sosad] [sosad] [sosad]


其實一贏就還咪慳到錢囉
賭輸 --> 借財仔 --> 再輸 --> 不停loop
先係條數愈滾愈大既原因



會唔會唔開工但要叫雞先係原因[sosad]


佢有工開只會賭大D
對賭輸 --> 借財仔 --> 再輸 --> 不停loop冇影響O:-)

話我教唆都咁話

好早時間之前趁佢仲有得借

我已經叫佢跑十個八個帶佢飛

佢家下咁款

真係算鳩毛吧

嘥氣
創之足跡
引用
25/06/2026 18:49
借黎賭係傻佬
發達號
引用
25/06/2026 18:50
唔係你講澳門乜乜物我今日都唔會嘥鬼氣屌你

膠膠貓(無JJ)
引用
25/06/2026 18:50
https://upload.hkgolden.media/comment/3bob2gje.b0etoocrjee.tl4psblwu0f.kzt.jpg


咦可以清流sir條數喎

轉頭輸撚返喇
之前就係流蛇控撚制住牠
一贏就還,咁先長賭長贏[sosad] [sosad] [sosad]


其實一贏就還咪慳到錢囉
賭輸 --> 借財仔 --> 再輸 --> 不停loop
先係條數愈滾愈大既原因



會唔會唔開工但要叫雞先係原因[sosad]


佢有工開只會賭大D
對賭輸 --> 借財仔 --> 再輸 --> 不停loop冇影響O:-)

話我教唆都咁話

好早時間之前趁佢仲有得借

我已經叫佢跑十個八個帶佢飛

佢家下咁款

真係算鳩毛吧


唔好講咁多,有無諗住打賞創先
創之足跡
引用
25/06/2026 18:50
https://upload.hkgolden.media/comment/3bob2gje.b0etoocrjee.tl4psblwu0f.kzt.jpg


咦可以清流sir條數喎

轉頭輸撚返喇
之前就係流蛇控撚制住牠
一贏就還,咁先長賭長贏[sosad] [sosad] [sosad]


其實一贏就還咪慳到錢囉
賭輸 --> 借財仔 --> 再輸 --> 不停loop
先係條數愈滾愈大既原因



會唔會唔開工但要叫雞先係原因[sosad]


佢有工開只會賭大D
對賭輸 --> 借財仔 --> 再輸 --> 不停loop冇影響O:-)

話我教唆都咁話

好早時間之前趁佢仲有得借

我已經叫佢跑十個八個帶佢飛

佢家下咁款

真係算鳩毛吧

我有十個八個仲洗你帶?
分享用賬號
引用
25/06/2026 18:51
借黎賭係傻佬

吓!
江海怡
引用
25/06/2026 18:51
唔係你講澳門乜乜物我今日都唔會嘥鬼氣屌你


真係慳番啖氣好過啦[sosad]dw
我少左留言都係想睇下戲算
創之足跡
引用
25/06/2026 18:51
今晚養足精神 聽日搏殺
條女個胸好細
引用
25/06/2026 18:51
https://upload.hkgolden.media/comment/3bob2gje.b0etoocrjee.tl4psblwu0f.kzt.jpg


咦可以清流sir條數喎

轉頭輸撚返喇
之前就係流蛇控撚制住牠
一贏就還,咁先長賭長贏[sosad] [sosad] [sosad]


其實一贏就還咪慳到錢囉
賭輸 --> 借財仔 --> 再輸 --> 不停loop
先係條數愈滾愈大既原因



會唔會唔開工但要叫雞先係原因[sosad]


佢有工開只會賭大D
對賭輸 --> 借財仔 --> 再輸 --> 不停loop冇影響O:-)

話我教唆都咁話

好早時間之前趁佢仲有得借

我已經叫佢跑十個八個帶佢飛

佢家下咁款

真係算鳩毛吧

我有十個八個仲洗你帶?

你就係有都自己輸哂羅
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]