創仔輸少少唔駛灰心喇,
我呢個六月買錯垃圾股輸左35000鎂斬哂倉都係咁喇
江東子弟多才俊,捲土重來未可知!
輸剩500 入100八仔, 還110行家(90出,250入gameone)
創仔輸少少唔駛灰心喇,
我呢個六月買錯垃圾股輸左35000鎂斬哂倉都係咁喇
江東子弟多才俊,捲土重來未可知!我琴日都睇錯,入左AMC
![[sosad]dw](/faces/draw/sosad.gif)
買完望一望,屌呀AMC來既,即走蝕左2毫子
![[sosad]dw](/faces/draw/sosad.gif)
膠膠貓(無JJ)
25/06/2026 12:15
膠膠貓(無JJ)
25/06/2026 12:16
創蛇點解唔借多d錢,一野過澳門賭場贏錢當提款機任攞錢既?
場場收錢,點會輸架

你班高登伯賭得咁能大
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
膠膠貓(無JJ)
25/06/2026 12:18
場場收錢,點會輸架

係喎,但d錢去左邊呢
![[???]](/faces/wonder2.gif)
場場收錢,點會輸架

係喎,但d錢去左邊呢
![[???]](/faces/wonder2.gif)
不翼而飛
輸剩500 入100八仔, 還110行家(90出,250入gameone)
創,喺你眼中流sir 仲低賤過行家?
LoveVictoria
25/06/2026 12:21
你班高登伯賭得咁能大
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
我30幾歲
未到伯囉
賭得順同贏錢係兩回事
賺咗玩
![[sosad]lm](/faces/lomore/sosad.gif)
輸得好順
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
輸得好順
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
聽日又無錢開飯喇喎
創仔輸少少唔駛灰心喇,
我呢個六月買錯垃圾股輸左35000鎂斬哂倉都係咁喇
江東子弟多才俊,捲土重來未可知!一路都想問
江東 同 垃圾 有乜關係
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
膠膠貓(無JJ)
25/06/2026 12:27
支持背水一戰

對住高賠率過關打飛機係無用 以後只會買單式兩範重注! 例如讓球/單雙/角球加入球大細 1.7-2.5賠率最易食 一棍啤落去