2026美加墨世界盃分組賽集中討論區 (11) - 香港高登
[登入]
全昭旻
引用
25/06/2026 21:21
瑞典出唔出線
:-(sg

日本仔唔似會留力[sosad]

4分+4 要輸5球以上先出線危[sosad]
才惱人應援歌
引用
25/06/2026 21:32
瑞典出唔出線
:-(sg

日本仔唔似會留力[sosad]

4分+4 要輸5球以上先出線危[sosad]

4分-1都已經確保出線[sosad]
防守型前鋒
引用
25/06/2026 22:20
瑞典出唔出線
:-(sg

日本仔唔似會留力[sosad]

4分+4 要輸5球以上先出線危[sosad]

4分-1都已經確保出線[sosad]


首名出線唔駛對巴西
富田美憂
引用
25/06/2026 22:45
瑞典出唔出線
:-(sg

日本仔唔似會留力[sosad]

4分+4 要輸5球以上先出線危[sosad]

4分-1都已經確保出線[sosad]


首名出線唔駛對巴西

日本想首名要望埋荷蘭小勝突尼西亞
兩女兒的爸爸
引用
26/06/2026 00:48
突然間我覺得泡菜踢成咁,同金判坤教嘅風格差唔多(即係冇風格),我諗出唔出到線都好,洪叔叔返到去都係死硬,因為實在踢得太難睇,之前佢隊波都係由阿Kim接手,唔爭在再接一次,起碼要教到班波Die for Korea先啦。
力量型bb
引用
26/06/2026 01:26
我要睇波呀:~(
肇平
引用
26/06/2026 01:31
瑞典出唔出線
:-(sg

日本仔唔似會留力[sosad]

4分+4 要輸5球以上先出線危[sosad]

4分-1都已經確保出線[sosad]


首名出線唔駛對巴西


日本仔就係想對巴西
學習巴西
成為巴西
超越巴西
#yup# #yup# #yup#
岡部倫太郎
引用
26/06/2026 01:33
https://upload.hkgolden.media/comment/fl3lbju4.bxlpf1b14kc.th2toaanv3c.i1j.jpg
Cls
4點先第一場
Z_Zsg
膠幾錢
引用
26/06/2026 02:12
突然間我覺得泡菜踢成咁,同金判坤教嘅風格差唔多(即係冇風格),我諗出唔出到線都好,洪叔叔返到去都係死硬,因為實在踢得太難睇,之前佢隊波都係由阿Kim接手,唔爭在再接一次,起碼要教到班波Die for Korea先啦。


南韓同日本
呢4年都有咁多球員去歐、美踢波
但日本始終踢得出form好多[sosad]
岡部倫太郎
引用
26/06/2026 02:30
https://upload.hkgolden.media/comment/kb3yel1s.xsffjajy2v3.gg2fvqjdxx1.tpy.jpg
講起瑞典諗起𠱼嗲U
[sosad]sg
凸衰正虎
引用
26/06/2026 02:41
突然間我覺得泡菜踢成咁,同金判坤教嘅風格差唔多(即係冇風格),我諗出唔出到線都好,洪叔叔返到去都係死硬,因為實在踢得太難睇,之前佢隊波都係由阿Kim接手,唔爭在再接一次,起碼要教到班波Die for Korea先啦。

我覺得衰龍門姐,第二場和墨仔4分出線機會大,真係一次意外毀成屆,好彩呢隊唔係哥倫比亞咋[sosad]
民主歌星獻忠
引用
26/06/2026 03:10
突然間我覺得泡菜踢成咁,同金判坤教嘅風格差唔多(即係冇風格),我諗出唔出到線都好,洪叔叔返到去都係死硬,因為實在踢得太難睇,之前佢隊波都係由阿Kim接手,唔爭在再接一次,起碼要教到班波Die for Korea先啦。


南韓同日本
呢4年都有咁多球員去歐、美踢波
但日本始終踢得出form好多[sosad]

日本仔一板一眼,但過度迷信理論
韓同中既民族性差唔多,都係為錢
冷泉麻子
引用
26/06/2026 03:22
突然間我覺得泡菜踢成咁,同金判坤教嘅風格差唔多(即係冇風格),我諗出唔出到線都好,洪叔叔返到去都係死硬,因為實在踢得太難睇,之前佢隊波都係由阿Kim接手,唔爭在再接一次,起碼要教到班波Die for Korea先啦。


南韓同日本
呢4年都有咁多球員去歐、美踢波
但日本始終踢得出form好多[sosad]

要服兵役咁撚ON9 當打先要去當兵邊邊會KEEP到#cn#
岡部倫太郎
引用
26/06/2026 03:49
等睇我kai今晚大四喜
加入球玉行列
^3^sg
再打會死
引用
26/06/2026 03:52
個球童仲高過個球證咩料
再打會死
引用
26/06/2026 03:56
又可以屌sane了[bomb]
葡提(阿婆)
引用
26/06/2026 03:56
好眼訓xx(
岡部倫太郎
引用
26/06/2026 03:56
https://upload.hkgolden.media/comment/qezka5za.3mytk2hd12h.oacxoqbc0tb.hdv.jpg
唱國歌
#yup#sg
再打會死
引用
26/06/2026 03:58
女球證
再打會死
引用
26/06/2026 03:58
又有我蝈球證
Peach
引用
26/06/2026 03:58
象牙支旗掉轉好似意大利[sosad]
RacingDriver
引用
26/06/2026 03:59
又sane :o) :o) :o)
葡提(阿婆)
引用
26/06/2026 04:00
睇庫拉索[sosad]
力量型bb
引用
26/06/2026 04:02
新妮:O #yup#
再打會死
引用
26/06/2026 04:02
百屌成才sanegoal@_@ @_@ @_@ @_@ @_@
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]