2026美加墨世界盃分組賽集中討論區 (11) - 香港高登
[登入]
富田美憂
引用
25/06/2026 10:57
南非#yup#
釋永信 信仔
引用
25/06/2026 10:57
Let's fucking go!!!!!!!!!!!
小野人
引用
25/06/2026 10:57
南泡d人想搏3分出線:o)
肇平
引用
25/06/2026 10:57
傻閪韓狗32強都入唔到[369]
釋永信 信仔
引用
25/06/2026 10:58
韓狗係咪九成出局
241242
引用
25/06/2026 10:58
sam哥眼濕濕
北姑十二樂芳
引用
25/06/2026 10:58
韓狗真係抵L死 [sosad] [sosad]
青澀大根
引用
25/06/2026 10:58
sam哥冇正選:-(

南非都晉級
唔該其他最佳第3 踢走韓國佢啦 #bye#
人生迷路者
引用
25/06/2026 10:58
泡菜真係好垃圾。踢到完全唔想入波。O:-)
民主歌星獻忠
引用
25/06/2026 10:58
笑左
食伏店專員
引用
25/06/2026 10:59
唔緊要啦,泡菜打過入四強已經夠J一世[369] [369]
釋永信 信仔
引用
25/06/2026 10:59
韓狗輸自己啦 諗住輕鬆守和 抵撚死
全昭旻
引用
25/06/2026 10:59
南韓省踢埋d中國閪波抵撚死[369]
才惱人應援歌
引用
25/06/2026 10:59
韓狗係咪九成出局

要睇其他組
但應該好多第3名都會有4分
241242
引用
25/06/2026 10:59
抵啦泡菜[369] [369] [369] [369] [369] [369] [369]
覺有情
引用
25/06/2026 11:00
泡菜3分負1球係咪隨時出唔到線[sosad]

9成出唔到[369]
富田美憂
引用
25/06/2026 11:00
韓狗係咪九成出局

要睇其他組
但應該好多第3名都會有4分

3分-1有d掹車邊
一時衝動
引用
25/06/2026 11:00
泡狗我屌你老母:o) :o) 出局啦去
小休一時
引用
25/06/2026 11:00
孫興民廢撚到
應該港超都踢唔掂 唔係講笑
飲雞水
引用
25/06/2026 11:01
韓狗係咪九成出局

要睇其他組
但應該好多第3名都會有4分

3分-1有d掹車邊


暴君熊
引用
25/06/2026 11:01
泡菜真係抵死,踢到妹下妹下[sosad]
LoveVictoria
引用
25/06/2026 11:01
泡菜真係好垃圾。踢到完全唔想入波。O:-)

https://upload.hkgolden.media/comment/0wloqgui.cnbpkzfesrt.mubrv4edcwm.bto.png
因為天地有正氣!!#yup#cl #yup#cl
光頭仔卡路士
引用
25/06/2026 11:01
就咁睇態度
我唔覺得泡菜想贏其實[sosad]



第一場嬴捷克以為有料
點知原來捷克係組中魚腩[sosad] [sosad]

個人能力強

但係咁多年都係冇有效既戰術[sosad]

除非有番個朴智星咁既球員
一個同你串連起晒攻守轉換 仲有埋入攝

兩邊球員落到底 其他球員點走位擺明冇練過[sosad]
後場拎波
中後場點走又係 長期一個拎波 其他兩個後防企死原位唔拉空[sosad]
全昭旻
引用
25/06/2026 11:02
韓狗係咪九成出局

要睇其他組
但應該好多第3名都會有4分

3分-1有d掹車邊



好多4分第3
3分想出超被動 早d搞定登機證啦
人奶多甜
引用
25/06/2026 11:02
son 踢美職今季都唔識入波,可以報廢#bye#
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]