2026美加墨世界盃分組賽集中討論區 (11) - 香港高登
[登入]
小休一時
引用
25/06/2026 10:24
南韓第3#bye#
釋永信 信仔
引用
25/06/2026 10:24
咁至係嫁嘛 南非仔
才惱人應援歌
引用
25/06/2026 10:24
3分有啲危#hehe#
Peach
引用
25/06/2026 10:25
係咁影南非肥媽xx(
爆房女神
引用
25/06/2026 10:25
yeah~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~#bye#wc #bye#wc #bye#wc
蝦蝦蝦子麵
引用
25/06/2026 10:25
韓國輸左有冇得出線[sosad]
人生迷路者
引用
25/06/2026 10:25
以今場泡菜想入波超難。
全昭旻
引用
25/06/2026 10:25
泡菜第1場反cup
睇下尾場又得唔得
Peach
引用
25/06/2026 10:25
韓國輸左有冇得出線[sosad]

要睇其他組
富田美憂
引用
25/06/2026 10:26
3分-1排緊最佳第3名第4
北姑十二樂芳
引用
25/06/2026 10:26
抵啦 [369] [369] [369]
食伏店專員
引用
25/06/2026 10:26
韓國輸左有冇得出線[sosad]

要睇其他組

3分要贏最佳第三出線有啲難[sosad]
小休一時
引用
25/06/2026 10:26
以今場泡菜想入波超難。

抵撚死
成場都唔柒攻咁款
富田美憂
引用
25/06/2026 10:27
https://upload.hkgolden.media/comment/ofo0hnsx.w1ozwzu431x.xjemxpeiwr4.25e.jpg
覺有情
引用
25/06/2026 10:27
換曹生出嚟玩燒味啦,明明呢招最大威脅,係要不自量力玩地面組織
釋永信 信仔
引用
25/06/2026 10:28
泡狗次次分左邊都唔上 諗緊乜
241242
引用
25/06/2026 10:29
韓國輸左有冇得出線[sosad]

要睇其他組

3分要贏最佳第三出線有啲難[sosad]

支持泡菜收皮#yup#
引用
25/06/2026 10:29
希望捷克可以反勝踢走泡菜
Peach
引用
25/06/2026 10:30
韓國輸左有冇得出線[sosad]

要睇其他組

3分要贏最佳第三出線有啲難[sosad]

支持泡菜收皮#yup#

想知上半場唔出孫係咩玩法[sosad]
北姑十二樂芳
引用
25/06/2026 10:31
傻9泡菜 [sosad] [sosad]
程皓波
引用
25/06/2026 10:31
以今場泡菜想入波超難。

抵撚死
成場都唔柒攻咁款

son仔回塘極棟喺度,南非都唔敢壓哂上去
今場收起用只擺黃喜爍一個喺前面:o) [sosad]
踢英超㩒撞唔等於撞得到南非堆黑人[sosad]
肇平
引用
25/06/2026 10:31
韓媒《SPOTV News》報導引述球迷不滿指出,這種先看對戰成績的規定,等於抹殺了小組賽最後一天的懸念與戲劇張力,痛批「世界盃新制有漏洞」,更無奈大酸「就算韓國進100球、墨西哥丟100球,我們也不可能拿到分組第一」。

出局最有張力#yup#
富田美憂
引用
25/06/2026 10:31
飲完水都唔出sam哥
Peach
引用
25/06/2026 10:32
https://upload.hkgolden.media/comment/lkpill4s.foet4rbiozb.1gzusvng4by.3yn.jpg
富田美憂
引用
25/06/2026 10:32
以今場泡菜想入波超難。

抵撚死
成場都唔柒攻咁款

son仔回塘極棟喺度,南非都唔敢壓哂上去
今場收起用只擺黃喜爍一個喺前面:o) [sosad]
踢英超㩒撞唔等於撞得到南非堆黑人[sosad]

上場打墨西哥50幾分鐘就換走
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]