其實d人唔返工唔會好悶咩 ? - 香港高登
[登入]
promised_tou
引用
23/06/2026 11:50
:-( #adore#
毒豬拆膠
引用
23/06/2026 11:54
以前就會,依家有手機有電腦,咩娛樂都有點會悶呀
Chaser(走數)
引用
23/06/2026 11:54
唔會
EChickeN
引用
23/06/2026 11:55
啲人返工好悶所以睇電話
你睇電話然後問唔返工唔會好悶?
[???2]cl
無火餘灰
引用
23/06/2026 11:59
無工返可以玩dark souls 同call#cn# 點會悶
kaikai_eva
引用
23/06/2026 12:16
屌9同事 屌9上司 日日玩野
登機口等你
引用
23/06/2026 12:17
唔會,唔返工只係無錢姐唔會悶
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]