呢排都係高學歷既人有問題 爆粗校長、女實習醫生、Danny 父母 - 香港高登
[登入]
gundamb9
引用
23/06/2026 11:38
我覺得係太自我中心[sosad]
terry123
引用
23/06/2026 11:46
一向都有
之不過近排風轉變
有堆人仲停留舊過去操作
型爸
引用
23/06/2026 11:51
高學歷嘅人自我感覺良好,從來都係問題製造者吧......
Chaser(走數)
引用
23/06/2026 11:52
我都後悔自己點解讀咁多書:-(lm
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]