中國開始盛傳俄羅斯戰敗的機率甚高 - 香港高登
[登入]
Endeavor2
引用
23/06/2026 10:59
中國國內開始盛傳俄羅斯戰敗的機率甚高,有提議中國應該援俄,避免俄國戰敗而瓦解。普京近月多番求援,似乎中國反應不佳,作用有限。

中國堅持的正常貿易、國際慣例行動都是遠水救不了近火。中國也似有乘人之危,在貿易、能源關係上壓迫俄國。

近月中國的外交重心是遠親不如近鄰,從過往過於自信,到今天外長王毅忙於拉攏近鄰國家,防範美國介入,戰略重心正在轉變。

但若因近鄰而捨遠親(俄羅斯、伊朗、古巴),可能是得不償失,認識不到當今國際政治的緊密全球化關連,遠近的分別不像以前那樣絕對。

https://orientaldaily.on.cc/content/%E8%A6%81%E8%81%9E%E6%B8%AF%E8%81%9E/odn-20260623-0623_00184_001/%E5%9D%A6%E8%A8%80%E9%9B%86%EF%BC%9A%E4%BF%84%E5%BC%B1%E5%BD%B1%E9%9F%BF
蛋蛋RAISER
引用
23/06/2026 11:00
等睇去基輔嘆咖啡果位巴打上水講下佢既偉論
笑傲江門
引用
23/06/2026 11:02
等睇去基輔嘆咖啡果位巴打上水講下佢既偉論

以戰犯身份去機會可能大啲。
LGA 2066
引用
23/06/2026 11:14
俄國戰敗而瓦解

係咪傻撚左.冷戰果時都唔會出現呢個結果,而家對烏克蘭,迫得太緊最多扔核彈.唔係真係以為俄羅斯亡國都唔用核武下話,
以前個諗法已經係MAD,我死,我做乜要比你生存.
R-Seven
引用
23/06/2026 11:19
等睇去基輔嘆咖啡果位巴打上水講下佢既偉論


https://upload.hkgolden.media/comment/wv0irm3i.tfm2i1zz0fk.0opccmup5el.g04.jpg

https://upload.hkgolden.media/comment/teoqgs4u.kxeqvdoiloq.kdnb0hukcze.rxo.jpg
小范
引用
23/06/2026 11:24
俄國戰敗而瓦解

係咪傻撚左.冷戰果時都唔會出現呢個結果,而家對烏克蘭,迫得太緊最多扔核彈.唔係真係以為俄羅斯亡國都唔用核武下話,
以前個諗法已經係MAD,我死,我做乜要比你生存.

如果只係戰敗最大可能都係普京同梅生受靶
如果掉核就全個軍政高層受
唔覺得俄佬高層有咁團結
黑仙仙
引用
23/06/2026 11:30
俄國戰敗而瓦解

係咪傻撚左.冷戰果時都唔會出現呢個結果,而家對烏克蘭,迫得太緊最多扔核彈.唔係真係以為俄羅斯亡國都唔用核武下話,
以前個諗法已經係MAD,我死,我做乜要比你生存.

如果只係戰敗最大可能都係普京同梅生受靶
如果掉核就全個軍政高層受
唔覺得俄佬高層有咁團結

成日話掟核,講到得俄佬有核咁

俄佬都驚人報復掛
SPSS 169.0
引用
23/06/2026 11:31
俄國戰敗而瓦解

係咪傻撚左.冷戰果時都唔會出現呢個結果,而家對烏克蘭,迫得太緊最多扔核彈.唔係真係以為俄羅斯亡國都唔用核武下話,
以前個諗法已經係MAD,我死,我做乜要比你生存.

用下腦啦出核彈:o) :o) 普京真係痴到咁, 你估佢下面班人咁忠心會陪佢一齊死呀?

伊朗有得你睇啦, 輸係普京輸, 唔係俄國輸, 退一萬步賠地賠錢都可以 spin 到話俄佬或成最大贏家都仲得.

呢個世界既落台階多的是, 咁笨豬走去用核彈先係真傻仔.
黎明
引用
23/06/2026 11:31
俄國戰敗而瓦解

係咪傻撚左.冷戰果時都唔會出現呢個結果,而家對烏克蘭,迫得太緊最多扔核彈.唔係真係以為俄羅斯亡國都唔用核武下話,
以前個諗法已經係MAD,我死,我做乜要比你生存.


其他國家唔知,中俄就偏偏唔會咁做

掟核彈係攬炒,自己都會死,佢哋先冇骨氣咁做,最多求饒㗎咋,唔駛死就得,再用留得青山(醫院)在,底褲有排燒嚟扼自己人[sosad]
巫思異
引用
23/06/2026 11:40
俄國戰敗而瓦解

係咪傻撚左.冷戰果時都唔會出現呢個結果,而家對烏克蘭,迫得太緊最多扔核彈.唔係真係以為俄羅斯亡國都唔用核武下話,
以前個諗法已經係MAD,我死,我做乜要比你生存.

用下腦啦出核彈:o) :o) 普京真係痴到咁, 你估佢下面班人咁忠心會陪佢一齊死呀?

伊朗有得你睇啦, 輸係普京輸, 唔係俄國輸, 退一萬步賠地賠錢都可以 spin 到話俄佬或成最大贏家都仲得.

呢個世界既落台階多的是, 咁笨豬走去用核彈先係真傻仔.


普京只要行第一步, 就會政變被殺
terry123
引用
23/06/2026 11:45
唔會戰敗 最多停止進前 原地死守佔領所在地

烏始終也無本錢玩下去 歐美邊會長期供養
斯托拉斯
引用
23/06/2026 11:48
俄最多最多咪嘔返克里米亞出嚟,點會亡國
不過獨裁者總係覺得自己就係國家,自己死就等於亡國,普京係咁唸,老習都係咁唸
巫思異
引用
23/06/2026 11:49
唔會戰敗 最多停止進前 原地死守佔領所在地

烏始終也無本錢玩下去 歐美邊會長期供養

其實現在已經係
真攬炒, 西方亦唔會承認被佔區合法性, 永久戰爭狀態, 俄羅斯只可以燒錢燒人死守, 但唔會變資產
黑仙仙
引用
23/06/2026 11:50
唔會戰敗 最多停止進前 原地死守佔領所在地

烏始終也無本錢玩下去 歐美邊會長期供養

前線絞肉機咁,邊度搵咁多人死守

加埋長驅直入俄境狂炸油設施,頂到幾耐?
黎明
引用
23/06/2026 11:51
唔會戰敗 最多停止進前 原地死守佔領所在地

烏始終也無本錢玩下去 歐美邊會長期供養


都長期咗好耐啦:o)

仲有,打咗咁耐,依家又可以睇到俄佬咁廢,幫烏克蘭其實對歐美附帶咗幾個好處,一嚟可以知道俄佬虛實,又一路可以順便削弱俄佬呢個對歐洲有潛在風險嘅國家,依家咁難得名正言順打跛佢,當然打埋佢
黎明
引用
23/06/2026 11:54
俄最多最多咪嘔返克里米亞出嚟,點會亡國
不過獨裁者總係覺得自己就係國家,自己死就等於亡國,普京係咁唸,老習都係咁唸


亡國唔係直接因為打仗打到亡國

而係經濟衰亡導致,本身俄國已經產業單一化,本身又唔係經濟強國

打到自己殘,政府內亂已經可預見
JC=ATM
引用
23/06/2026 11:56
唔會戰敗 最多停止進前 原地死守佔領所在地

烏始終也無本錢玩下去 歐美邊會長期供養

其實現在已經係
真攬炒, 西方亦唔會承認被佔區合法性, 永久戰爭狀態, 俄羅斯只可以燒錢燒人死守, 但唔會變資產


燒到幾時?

燒燒下就戰線崩潰


我喺烏蘭我就唔理你,幾千蚊買俾你一條命


盡量消耗你啲男丁,等你嚟緊50年都繁殖唔到


你20年之後就人口倒三角


40年後,人口直線減半
小范
引用
23/06/2026 12:02
唔會戰敗 最多停止進前 原地死守佔領所在地

烏始終也無本錢玩下去 歐美邊會長期供養

其實現在已經係
真攬炒, 西方亦唔會承認被佔區合法性, 永久戰爭狀態, 俄羅斯只可以燒錢燒人死守, 但唔會變資產


燒到幾時?

燒燒下就戰線崩潰


我喺烏蘭我就唔理你,幾千蚊買俾你一條命


盡量消耗你啲男丁,等你嚟緊50年都繁殖唔到


你20年之後就人口倒三角


40年後,人口直線減半

你估烏克蘭唔會死人咩:o)
N展仔(崩潰)
引用
23/06/2026 12:05
支那可以要俄羅斯還海參崴+割地
換出兵幫手

之後支那再走數#yup#dw
太平洋道人
引用
23/06/2026 12:05
已敗。。。
蛋蛋RAISER
引用
23/06/2026 12:09
支那可以要俄羅斯還海參崴+割地
換出兵幫手

之後支那再走數#yup#dw


支拿直接出兵搶地搶資源仲好啦

夾埋日本 韓國一齊瓜分俄羅斯
巫思異
引用
23/06/2026 12:10
唔會戰敗 最多停止進前 原地死守佔領所在地

烏始終也無本錢玩下去 歐美邊會長期供養

其實現在已經係
真攬炒, 西方亦唔會承認被佔區合法性, 永久戰爭狀態, 俄羅斯只可以燒錢燒人死守, 但唔會變資產


燒到幾時?

燒燒下就戰線崩潰


我喺烏蘭我就唔理你,幾千蚊買俾你一條命


盡量消耗你啲男丁,等你嚟緊50年都繁殖唔到


你20年之後就人口倒三角


40年後,人口直線減半

你估烏克蘭唔會死人咩:o)

咁會比南北韓更差, 南北韓叫有停火協議, 俄烏直接係不和又不戰
俄羅斯明顯冇能力再南下, 無協議即係烏克蘭儲夠實力又可以反CUP部份
巫思異
引用
23/06/2026 12:15
依家俄羅斯已經唔可以唔考慮停火協議
俄語區被毀至最重, 當初就算"眾望所歸" 依家都已經冇晒聲望
Mr.Slow
引用
23/06/2026 12:16
支那可以要俄羅斯還海參崴+割地
換出兵幫手

之後支那再走數#yup#dw


支拿直接出兵搶地搶資源仲好啦

夾埋日本 韓國一齊瓜分俄羅斯

中日友好,庫頁島歸日本
中国要哂東北至北極啲地都夠#good# #good# #good#
快丫架華
引用
23/06/2026 12:19
支持中國
中國說什麼就是什麼
.老鬼.
引用
23/06/2026 12:21
普驚係咪要出核啦?
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]