原來手機差電係唔計電費架???! - 香港高登
[登入]
好嘢嚟架
引用
23/06/2026 10:18
睇隔離post先知,電流細到電錶唔會計
真定假#oh#

我由大學出黎住開始已經會將啲尿袋拎去課室差電:-(
跑腿一號
引用
23/06/2026 10:22
咁全世界叉電都計唔到收費?
kaikai_eva
引用
23/06/2026 10:24
用緊45w 快充:-(
登機口等你
引用
23/06/2026 10:29
全屋一樣電器都無開,無野備用?
葡萄鳥
引用
23/06/2026 10:34
要全屋只用4W電先計唔到:o)
吃得府中婦
引用
23/06/2026 10:37
例如常見的電子式電錶,起動電流大約是 0.02A~0.05A(即 20~50mA)。
手機快充時電流通常在 1A~2A,遠遠超過電錶的起動電流,所以一定會計到。
就算慢充或待機,電流也通常在 幾百mA,仍然大於電錶的起動值。
所以「手機充電不計電費」這種說法是誤解,實際上電錶一定會計算,只是數字很小。
好嘢嚟架
引用
23/06/2026 10:39
例如常見的電子式電錶,起動電流大約是 0.02A~0.05A(即 20~50mA)。
手機快充時電流通常在 1A~2A,遠遠超過電錶的起動電流,所以一定會計到。
就算慢充或待機,電流也通常在 幾百mA,仍然大於電錶的起動值。
所以「手機充電不計電費」這種說法是誤解,實際上電錶一定會計算,只是數字很小。

如果我唔用電子電錶呢
跑腿一號
引用
23/06/2026 10:48
反而奶媽最平差不多50蚊10000mah,50蚊其實屋企夠你叉滿2000次電,當你一日叉一次都大概叉到5年,但你個奶媽有冇用到5年?
其實買奶媽係貴過喺屋企叉電。:-(
好嘢嚟架
引用
23/06/2026 10:49
反而奶媽最平差不多50蚊10000mah,50蚊其實屋企夠你叉滿2000次電,當你一日叉一次都大概叉到5年,但你個奶媽有冇用到5年?
其實買奶媽係貴過喺屋企叉電。:-(

曾經諗過買個快啲叉機 尿袋返公司叉爆
計一計一舊水已經夠係屋企叉十年電[sosad]
PlayJer-ism
引用
23/06/2026 10:50
反而奶媽最平差不多50蚊10000mah,50蚊其實屋企夠你叉滿2000次電,當你一日叉一次都大概叉到5年,但你個奶媽有冇用到5年?
其實買奶媽係貴過喺屋企叉電。:-(

咁諗你個人會好痛苦
奶媽係值錢在隨時隨地
即係搭巴士同的士會唔同價錢咁解
七海麻美
引用
23/06/2026 10:51
真定假, 今日先知
拆雲
引用
23/06/2026 10:56
唔係#no#sq #no#sq #no#sq
跑腿一號
引用
23/06/2026 10:59
反而奶媽最平差不多50蚊10000mah,50蚊其實屋企夠你叉滿2000次電,當你一日叉一次都大概叉到5年,但你個奶媽有冇用到5年?
其實買奶媽係貴過喺屋企叉電。:-(

咁諗你個人會好痛苦
奶媽係值錢在隨時隨地
即係搭巴士同的士會唔同價錢咁解

如果你長期喺街,係“需要”奶媽就係。
如果你想慳錢所以特登買個奶媽返公司學校叉就錯咗。
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]