[
登入
]
財經台
第 1 頁
財經台
有啲人拎住舊mpf 轉來轉去當自己炒股
污肛自吻
23/06/2026 09:22
All in北美當自己贏左大錢
65歲都唔知咩世界
Relativity
23/06/2026 09:24
而家跑輸大市咁點計
污肛自吻
23/06/2026 09:28
而家跑輸大市咁點計
唔識喎
淨係見好似球迷睇波咁囉
港股依家等於國足
日日唔係跌又升得少過人
笑柒下佢好撚開心咁樣
但又無係任何一個市得益
鄺志立
23/06/2026 09:30
如果1年前由港股轉晒去日本/台灣, 今年升了40%.
無自己時間
23/06/2026 09:31
All in北美當自己贏左大錢
65歲都唔知咩世界
有打理係好,不過覺得自己係炒緊股,我都真係唔明。可能係個system啱啱上,新屎渠三日香,所以班人先咁熱心。
65歲..我連自己有無咁長命都唔知,尤其年紀越來越大,細個睇開啲演員漸漸喺新聞見到黑白相,有好多睇翻,其實都未到呢個年紀就走。
污肛自吻
23/06/2026 09:32
如果1年前由港股轉晒去日本/台灣, 今年升了40%.
Mpf 有得專買日韓台?
要假設啲半導體行業炒到65歲喎
唔爆煲金槍不倒咁有啲難
馮盈盈死忠
23/06/2026 09:32
All in北美當自己贏左大錢
65歲都唔知咩世界
污肛自吻
23/06/2026 09:33
All in北美當自己贏左大錢
65歲都唔知咩世界
不是^_*
污肛自吻
23/06/2026 09:36
All in北美當自己贏左大錢
65歲都唔知咩世界
有打理係好,不過覺得自己係炒緊股,我都真係唔明。可能係個system啱啱上,新屎渠三日香,所以班人先咁熱心。
65歲..我連自己有無咁長命都唔知,尤其年紀越來越大,細個睇開啲演員漸漸喺新聞見到黑白相,有好多睇翻,其實都未到呢個年紀就走。
係,mpf都無可能轉來轉去
不嬲都係當多舊錢政府局你賭
要做投資我自己另外拎舊錢做
鄺志立
23/06/2026 10:41
如果1年前由港股轉晒去日本/台灣, 今年升了40%.
Mpf 有得專買日韓台?
要假設啲半導體行業炒到65歲喎
唔爆煲金槍不倒咁有啲難
有..有D就叫做亞洲股市基金,都升了30%.
當然升左之後你耍轉走啦..
等佢回先再買返.
馮盈盈死忠
23/06/2026 10:57
All in北美當自己贏左大錢
65歲都唔知咩世界
不是^_*
笑死 ^_^
BTW ~
我在高登都畀人吋慣了 ......
煩死 ^_^
Chaser(走數)
23/06/2026 10:58
有啲人 MPF 八位數字
污肛自吻
23/06/2026 11:01
如果1年前由港股轉晒去日本/台灣, 今年升了40%.
Mpf 有得專買日韓台?
要假設啲半導體行業炒到65歲喎
唔爆煲金槍不倒咁有啲難
有..有D就叫做亞洲股市基金,都升了30%.
當然升左之後你耍轉走啦..
等佢回先再買返.
邊有咁準睇住啲脈搏上落
咁樣操作到65歲仲難過買股擺係度收息
阿 狗 𓃡
23/06/2026 11:03
有啲人 MPF 八位數字
勁
污肛自吻
23/06/2026 11:05
有啲人 MPF 八位數字
明既,但即使舊錢好厚,都唔會掉來掉去當炒賣,mpf都係長線,就算港股咁柒,儲左十幾廿年點都係增長,贏多贏少咁遮
呢啲又拎黎鬥眼光真係好無謂
污肛自吻
23/06/2026 11:05
All in北美當自己贏左大錢
65歲都唔知咩世界
不是^_*
笑死 ^_^
BTW ~
我在高登都畀人吋慣了 ......
煩死 ^_^
啤酒怪獸
23/06/2026 11:08
有啲人 MPF 八位數字
勁
狗仔有冇七位數字?
shape
23/06/2026 11:15
我冇郁過
好似擺晒低風險果d保證基金
污肛自吻
23/06/2026 11:24
我冇郁過
好似擺晒低風險果d保證基金
我都無理,知道有舊係度就由得佢
除非見到有乜唔對路遮
都無期望果舊大賺,平穩就算
自己另外有鬆動擺下啲收息野
間中小注下好過
阿kate
23/06/2026 11:44
有啲人 MPF 八位數字
明既,但即使舊錢好厚,都唔會掉來掉去當炒賣,mpf都係長線,就算港股咁柒,儲左十幾廿年點都係增長,贏多贏少咁遮
呢啲又拎黎鬥眼光真係好無謂
我24年前mpf 一直都係大量港女
點知review 個陣見到港女完全冇希望
mpf 個陣唔係蝕 但跑輸緊個市
於是一野哂去美 日 全球
之後又坐下幾年再review 起碼呢段時間避開港女先
財經台
第 1 頁
財經台
回覆
留名
財經台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]