加拿大反猶份子槍殺警員 - 香港高登
[登入]
力食神
引用
23/06/2026 08:14
左膠當道地方
女人真係唔好拎槍



一個穿著迷彩服的瘋子開始用獵槍向警察開槍射擊

更誇張的是,那個女警察搞混了,把一個完全無關的人給殺了

https://x.com/therealbuni/status/2069147689502085305?s=20

一名在今日蒙特婁槍擊事件中喪生的男子已被確認為拉比
師父救我呀
引用
23/06/2026 08:39
[sosad] 希望迷彩佬幫阿伯報到仇
力食神
引用
23/06/2026 08:39
[sosad] 希望迷彩佬幫阿伯報到仇


女警重傷
東方老師
引用
23/06/2026 08:42
good job
微波奴
引用
23/06/2026 08:59
左匪禁槍失敗不如試下禁啡色人#yup#
芝士條
引用
23/06/2026 09:05
[sosad] 希望迷彩佬幫阿伯報到仇


女警重傷

條女垃圾成咁#oh# [sosad]
笑傲江門
引用
23/06/2026 09:17
[sosad] 希望迷彩佬幫阿伯報到仇


女警重傷

條女垃圾成咁#oh# [sosad]

女人唔應該揸槍,車。無謂害人。
力食神
引用
23/06/2026 09:25
[sosad] 希望迷彩佬幫阿伯報到仇


女警重傷

條女垃圾成咁#oh# [sosad]

女人唔應該揸槍,車。無謂害人。

拎槍果個又唔射.....
bog
引用
23/06/2026 09:44
廢到咁@_@
力食神
引用
23/06/2026 09:47
另一個鏡頭
https://x.com/i/status/2069151400949325894
.老鬼.
引用
23/06/2026 09:51
高登反猶呢?[sosad]
電光火石間
引用
23/06/2026 09:57
高登反猶呢?[sosad]


呢啲老賊就必定扮睇唔到
EChickeN
引用
23/06/2026 09:57
所以點解你要有槍
因為有槍只會射冇槍
呢啲就係異性相吸
力食神
引用
23/06/2026 10:00
所以點解你要有槍
因為有槍只會射冇槍
呢啲就係異性相吸

:o)
納西族長
引用
23/06/2026 10:15


個老野就係死者?
力食神
引用
23/06/2026 10:16


個老野就係死者?


同訓地個警察都收左工
納西族長
引用
23/06/2026 12:39


個老野就係死者?


同訓地個警察都收左工

:-(
420穿梭機
引用
23/06/2026 13:33
https://upload.hkgolden.media/comment/zengrgfb.m2nwvhpcyju.rlplxpspxlw.3eb.jpg
星降月貓
引用
23/06/2026 14:51
個拉比想避開鎗擊, 點知俾條差婆啪咗[sosad]cl
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]