大家記唔記得2012年前 你係唐營 定梁營?
https://lih kg/FwqGQQX
#123
我計一計少少野先
韓國,發展得最好時期,其實就係無民主個個時期
朴正熙
英國連登仔最愛
發展得最好係維多利亞時代,靠既係咩?
唔係民主既時代
搶其他國家既資源
美國
佢發展得最好係民主時代?
定係個陣搶左墨西哥最多地既時代
日本發展得最好個陣,係明治維新,有咩民主?
香港,最黃金時代係麥理浩個個年代,有咩民主?佢反而係在任最耐既港督
個陣香港人係大部分時間都無say
民主最大既一個問題,係人民只要唔滿意就拉你落馬
但一個政策要行得順,少則3,5年,長則10幾年
隨時一個任期完左都未見效
投票趕你走,點樣發展?
我唔係話民主唔好,但事實全球大部分國家,由小國變身成為強國,都唔係靠民主
你睇下大部分已發展國家,民主玩到幾爛?
英國?
歐洲?
加拿大?
韓國?
台灣?
菲律賓?
泰國?
全部都係民主國家,但結果係點?
係得美國、北歐先叫做話好少少
咁民主係咪代表一切?
新加坡,完全無民主,邊個話新加坡廢?
民主,無錯,可以將D唔岩心水既人拉落馬,但同樣地,有D政策會有陣痛,就會令到執政者為左自己唔比人拉落馬,唔會敢去做
為左選票,就使推國家去死,都無所謂
英國已經係其中之一
呢樣正正體驗到,執政既人,為左可以保住權力,而不斷做左D垃圾既行為,就係為左選票
真心為人民好?
唔好話咩大陸點點點,我而家唔係認同大陸個套,而係民主,唔係萬能,執著於民唔民主,反而要睇個個國家既人係咩人佔多數
如果唔少都係戇鳩,民主就只會令到個國家收皮
8 2 定律
如果個國家比較大比數係個8成,你點會認為人民決定係正確?
李光耀個陣執政,西方國家都批評對人民唔好,結果係點?
李光耀係近代亞洲對人民最好既領袖之一
但西方國家唔認同喎
因為無民主
咁你認為點睇?
成篇野提新加坡都唔提大陸
![[369]](/faces/369.gif)
條友假設在位嘅都一定係賢君
冇民主嘅國家
邊個在位,其實真係睇彩數,其是係政治世家嗰啲
如果在位嘅係昏君,冇民主真係等亡國
你睇緬甸就係一個好例子
成篇文講到國家變強人民好似就有錢分咁
不如走去問下中國啲農民
佢地一出世張身份證就寫住農民戶口
喺城市嘅權利自動同非農民戶口嘅人完全唔同
戶口仲要跟你一世,仲要係世襲,轉戶難過登天
都仲未計中國嗰千幾萬黑戶,連教育等基本人權都冇,佢地嘅子子孫孫都將會係黑戶
講到冇民主等如大家有錢齊齊搵食大茶飯咁
但冇民主連最基本嘅人權同平等都未搞得掂
會唔會太多幻想
Tropican
23/06/2026 06:46
其實佢只係講咗一D好平常既論點,任何制度都需要人才量、人才平均水平
不過唔算睇D深遠
行議會制既民主國家,總理都可以在位很多年
本身就係執政多數黨,而又有長任期,並唔係罕見
(以前)默克爾、安倍、杜魯多果D
如果果個人真係強者,在民主制中都可以長久掌權
只不過多一D制度上既限制,如果真係勁到鶴立雞群
民主制亦唔會限制到佢既施展,事實上有潛力既人才
有更多被選到上台,嘗試去執政既機會添
非民主國家,不也一樣需要英雄叙事,英雄就係實質帶來利益和安定既人
只不過最後係要人封口居多
反贼大殖想推翻共产党,是靠什么能力呢?
政治能力?算了
经济能力?算了
军事能力?算了
科技能力?算了
主要还是靠:
曲解能力
浮夸能力
造谣能力
构陷能力
臆断能力
影射能力
暗讽能力
栽赃能力
贬损能力
抹黑能力
诋毁能力
丑化能力
挑拨能力
煽动能力
他们也就会这些😌
成篇野提新加坡都唔提大陸
![[369]](/faces/369.gif)
星加坡有公開投票選舉制度
但屬於威權體制的格局
因此民主成份不足
其他反對黨只能淪為陪襯角色
在議會不能影響人民行動黨的執政權。
Relativity
23/06/2026 08:34
有勁人果陣咩都勁
廢人果陣咩都廢
82定律係財富唔係智商,智商係常態分佈中間多兩邊少
寫寫埋咁撚多廢話,廿十一世紀唔行民主o既國家除咗新加坡之外得罪講句剩低d垃圾鬼國
寫果條廢物非蠢即壞,一係收人錢做5毛、一係智商偏低又成日ff自己金麟豈是池中物,一遇風雲便化龍,寫編長文打飛機

民主差, 唔代表獨裁好
民主制度能夠修正既機會比獨裁大
地球上出唔到幾多個李光耀,所以先要制度去制衡
成篇文講到國家變強人民好似就有錢分咁
不如走去問下中國啲農民
佢地一出世張身份證就寫住農民戶口
喺城市嘅權利自動同非農民戶口嘅人完全唔同
戶口仲要跟你一世,仲要係世襲,轉戶難過登天
都仲未計中國嗰千幾萬黑戶,連教育等基本人權都冇,佢地嘅子子孫孫都將會係黑戶
講到冇民主等如大家有錢齊齊搵食大茶飯咁
但冇民主連最基本嘅人權同平等都未搞得掂
會唔會太多幻想
根本又係阿魯卡辯證法,佢鳩噏就當真,
佢所講"發展得最好" 定義係乜 ? 根本只係佢自己幻想出嚟。網上近年好多呢種言論,背後乜人咩動機,自己諗下。
82定律係財富唔係智商,智商係常態分佈中間多兩邊少
寫寫埋咁撚多廢話,廿十一世紀唔行民主o既國家除咗新加坡之外得罪講句剩低d垃圾鬼國
寫果條廢物非蠢即壞,一係收人錢做5毛、一係智商偏低又成日ff自己金麟豈是池中物,一遇風雲便化龍,寫編長文打飛機

有件高登大陸仔五毛嬲喊斬,就成日會貼啲民主國家有幾仆街嘅新聞,自從近年放班喪屍出嚟上網,網上就充斥好多呢啲垃圾,荼毒心靈

82定律係財富唔係智商,智商係常態分佈中間多兩邊少
寫寫埋咁撚多廢話,廿十一世紀唔行民主o既國家除咗新加坡之外得罪講句剩低d垃圾鬼國
寫果條廢物非蠢即壞,一係收人錢做5毛、一係智商偏低又成日ff自己金麟豈是池中物,一遇風雲便化龍,寫編長文打飛機

有件高登大陸仔五毛嬲喊斬,就成日會貼啲民主國家有幾仆街嘅新聞,自從近年放班喪屍出嚟上網,網上就充斥好多呢啲垃圾,荼毒心靈

外國人都想學中國ZF了
從來無人話民主係萬能
但要一個國家長遠發展, 民主係一個好選擇, 因為可以用和平手段去分配資源
講到尾, 所有制度都係為左分配資源
如果一個皇帝係好, 做得好, 咁一定無問題架
但無人保證到個皇帝唔會變, 佢繼承人唔會變, 而當變既時候就會亂
到最後又係睇邊個拳頭大, 咁你個發展都唔會快得去邊
我地唔係原始人, 唔係要靠武力去征服其他人, 文明d, 好唔好?
從來無人話民主係萬能
但要一個國家長遠發展, 民主係一個好選擇, 因為可以用和平手段去分配資源
講到尾, 所有制度都係為左分配資源
如果一個皇帝係好, 做得好, 咁一定無問題架
但無人保證到個皇帝唔會變, 佢繼承人唔會變, 而當變既時候就會亂
到最後又係睇邊個拳頭大, 咁你個發展都唔會快得去邊
我地唔係原始人, 唔係要靠武力去征服其他人, 文明d, 好唔好?
佢其實借講民主借啲依踩埋其他文明國家「發展」都係靠武力
所謂「發展」即係搶資源
講英國搶其他地方資源
講美國搶墨西哥資源
但中共其實都有做相同嘅野
中共立國後一年殺藏軍入侵西藏
搶最多資源嘅時候
又唔見當時中共「發展」得好好
又唔知點解呢
其他國家回歸理性文明搞民主制
但睇返中共可能仲諗緊要點「發展」得好
呀 唔係殺藏軍入侵西藏
佢地叫做「西藏和平解放」