[
登入
]
吹水台
第 1 頁
吹水台
香港蝻亞狗既數量已經失控
/ᐠ-˕-マⳊ
22/06/2026 19:12
唔知佢地點黎
條街既南亞真係越嚟越多
多得好恐怖
真係
我係醫院做清潔
婦產科最多就係南亞人
成日睇到蝻斬香港人 搶野 賣毒 非禮
出街好易比蝻電車撞
行人路都會比蝻你阻佢電車路
霸公共資源
太多 講唔晒
巧仁
22/06/2026 19:16
政府有渠道任佢地黎??
小馬蛇後援會
22/06/2026 19:17
一個蝻起碼生4,5件
十三東西
22/06/2026 19:22
唔知佢地點黎
條街既南亞真係越嚟越多
多得好恐怖
真係
我係醫院做清潔
婦產科最多就係南亞人
成日睇到蝻斬香港人 搶野 賣毒 非禮
出街好易比蝻電車撞
行人路都會比蝻你阻佢電車路
霸公共資源
太多 講唔晒
哦你係五毛講手足壞話
飲雞水
22/06/2026 19:23
香港島少d蝻
腦霧二世
22/06/2026 19:25
全世界都係咁,幾十年後地球佢地天下
雪原霧理
22/06/2026 19:27
希望幾百年後有希特拉出現
改名好春煩
22/06/2026 19:29
全世界都係咁,幾十年後地球佢地天下
真,一個入籍申請全村移民,全世界都無得避
常言道
22/06/2026 19:39
一早失控啦,都唔知佢地貪香港有乜好。。
我是塑膠
22/06/2026 19:58
一早失控啦,都唔知佢地貪香港有乜好。。
係巴基斯坦強姦係要判死刑的
王家晴老豆
22/06/2026 20:07
一個蝻起碼生4,5件
坐底3件
二律背反
22/06/2026 20:09
其實佢哋點申請嚟香港?唔似係工作簽證, 又唔係難民.
網樂三代目
22/06/2026 20:11
一早失控啦,都唔知佢地貪香港有乜好。。
生仔有兩萬
多謝~超哥
民主歌星獻忠
22/06/2026 20:11
一個蝻起碼生4,5件
坐底3件
帶過黎就3件,上公屋再慢慢生,一年一個
行屍走肉
22/06/2026 20:13
喺thread開呢啲post成班大愛友衝出嚟屌你歧視
民主歌星獻忠
22/06/2026 20:13
一個蝻起碼生4,5件
坐底3件
帶過黎就3件,上公屋再慢慢生,一年一個
南亞公屋一戶十幾廿人係正常
慢慢細佬妹出世,大哥/姐開始出社會,達成動應平衡
MILET(已切)
22/06/2026 20:20
香港大亂鬥
PeterRich
22/06/2026 20:32
估計已過100萬人口
吹水台
第 1 頁
吹水台
回覆
留名
吹水台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]