郵局蝕8年前錢都唔洗執 - 香港高登
[登入]
‌‌東京熱
引用
22/06/2026 19:04
#adore#
SamSo
引用
22/06/2026 19:08
[sosad]
‌‌東京熱
引用
22/06/2026 19:11
政府又預支納稅人46億比佢營運:-(
雪原霧理
引用
22/06/2026 19:33
可以點賺 十蚊一封信?
PeterRich
引用
22/06/2026 19:59
政府有乜野部門
係唔蝕錢 ?

O:-) O:-)
‌‌東京熱
引用
22/06/2026 20:01
強烈建議執柒咗佢
peterso
引用
22/06/2026 20:15
政府有乜野部門
係唔蝕錢 ?

O:-) O:-)



稅務局
條女個胸好細
引用
22/06/2026 20:20
政府又預支納稅人46億比佢營運:-(

問下某部門年年拎幾百億
用左去邊都唔使話俾你聽好過啦[sosad]
真.不該
引用
22/06/2026 20:26
識人爭3個月退休都被升職,退休金冇啦啦又多左。。。。

[sosad] [sosad] [sosad]
新人類xxxx
引用
22/06/2026 21:02
成個議會都係同一班人
鬧幾下 跟住極速科水

海洋公園都要救
她的蝦毛太濃
引用
22/06/2026 21:06
可以點賺 十蚊一封信?

好似唔得
我見courier最平都要$12-13
逐gram計#hehe#
黎明
引用
22/06/2026 21:07
政府有乜野部門
係唔蝕錢 ?

O:-) O:-)


有冇得檢討吓蝕少d
黎明
引用
22/06/2026 21:09
可以點賺 十蚊一封信?


未就係睇佢營運嗰度有冇大花筒浪費囉

寄信嗰d本身預佢蝕㗎啦,係諗吓佢唔知有乜垃圾開支啫
大南街公子
引用
22/06/2026 21:10
唯一有用係郵局個自提櫃
二次元正太控
引用
22/06/2026 21:18
服務市民不能計較O:-)
勒老闆
引用
22/06/2026 21:20
郵差人工太貴,應該要同外賣狗睇齊
‌‌東京熱
引用
22/06/2026 21:35
識人爭3個月退休都被升職,退休金冇啦啦又多左。。。。

[sosad] [sosad] [sosad]

痴撚線 舊制?_?
‌‌東京熱
引用
22/06/2026 21:36
郵差人工太貴,應該要同外賣狗睇齊

人工太貴就真
‌‌東京熱
引用
22/06/2026 21:36
賣下郵票都月薪$35000
CssFire
引用
22/06/2026 21:44
賣無用既野,負債騙局
向白粉說不
引用
22/06/2026 21:53
解散郵政
anwar
引用
22/06/2026 21:58
可以點賺 十蚊一封信?


未就係睇佢營運嗰度有冇大花筒浪費囉

寄信嗰d本身預佢蝕㗎啦,係諗吓佢唔知有乜垃圾開支啫

將成個郵政服務外判出去俾其他物流公司同貨運公司做有冇得諗呢下?!
又唔使公帑養一班郵差叔叔,發行郵票嗰度可以政府刋物署嗰度做埋啫⋯⋯
#good# #good# #good#
‌‌東京熱
引用
22/06/2026 22:07
可以點賺 十蚊一封信?


未就係睇佢營運嗰度有冇大花筒浪費囉

寄信嗰d本身預佢蝕㗎啦,係諗吓佢唔知有乜垃圾開支啫

將成個郵政服務外判出去俾其他物流公司同貨運公司做有冇得諗呢下?!
又唔使公帑養一班郵差叔叔,發行郵票嗰度可以政府刋物署嗰度做埋啫⋯⋯
#good# #good# #good#

成個外判 好似滙豐咁
anwar
引用
22/06/2026 22:13
可以點賺 十蚊一封信?


未就係睇佢營運嗰度有冇大花筒浪費囉

寄信嗰d本身預佢蝕㗎啦,係諗吓佢唔知有乜垃圾開支啫

將成個郵政服務外判出去俾其他物流公司同貨運公司做有冇得諗呢下?!
又唔使公帑養一班郵差叔叔,發行郵票嗰度可以政府刋物署嗰度做埋啫⋯⋯
#good# #good# #good#

成個外判 好似滙豐咁

千億財赤,政府應該各方面都諗下可以點樣慳錢,因為有啲部門係冇得慳,重要年年增加經費,又唔可以公開話俾市民知啲錢用咗用晒去邊度,將啲冇錢賺嘅外判出去係明智架,起碼唔使養住一班冗員吖嘛⋯⋯
#hoho# #hoho# #hoho#
黎明
引用
22/06/2026 23:09
可以點賺 十蚊一封信?


未就係睇佢營運嗰度有冇大花筒浪費囉

寄信嗰d本身預佢蝕㗎啦,係諗吓佢唔知有乜垃圾開支啫

將成個郵政服務外判出去俾其他物流公司同貨運公司做有冇得諗呢下?!
又唔使公帑養一班郵差叔叔,發行郵票嗰度可以政府刋物署嗰度做埋啫⋯⋯
#good# #good# #good#

成個外判 好似滙豐咁

千億財赤,政府應該各方面都諗下可以點樣慳錢,因為有啲部門係冇得慳,重要年年增加經費,又唔可以公開話俾市民知啲錢用咗用晒去邊度,將啲冇錢賺嘅外判出去係明智架,起碼唔使養住一班冗員吖嘛⋯⋯
#hoho# #hoho# #hoho#


但又推高失業率
香港影子政府
引用
22/06/2026 23:17
唔肯寄郵包去美國就抵死
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]