郵局蝕8年前錢都唔洗執 - 香港高登
[登入]
妄自菲薄
引用
23/06/2026 10:04
佢執o左咁點寄信?用下腦please

咪唔好寄

on9 :o)
terry123
引用
23/06/2026 11:48
佢執o左咁點寄信?用下腦please

咪唔好寄

on9 :o)

[sosad] [sosad] 睇到也笑了出來

執咗又點會寄唔到信
俾錢去私營果堆
牛奶糖四號
引用
23/06/2026 14:04
執柒咗佢啦
特快專遞都無得自選收件時間,佢返工嘅時候我就返工,我得閒嗰陣佢又唔派,送到嚟無人收又要限時自行去郵局攞,幾廿磅包裹最後仲要自己call 車運返件包裹返屋企,諗下都覺得on9
明明佢啲速遞對手有大把自助方式揀
長假又可以叫隔離屋代收,又可以指示擺低門口,郵政就乜都無得揀,屌你老母
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]