郵局蝕8年前錢都唔洗執 - 香港高登
[登入]
有關部門
引用
22/06/2026 23:24
唔肯寄郵包去美國就抵死

真 , 唔洗做大撚哂 #yup#
Emeralds
引用
22/06/2026 23:26
政府有乜野部門
係唔蝕錢 ?

O:-) O:-)


醫院, 康民署都蝕錢 係唔係要加價??
宇宙弟兄
引用
23/06/2026 00:05
佢執o左咁點寄信?用下腦please
‌‌東京熱
引用
23/06/2026 08:17
可以點賺 十蚊一封信?


未就係睇佢營運嗰度有冇大花筒浪費囉

寄信嗰d本身預佢蝕㗎啦,係諗吓佢唔知有乜垃圾開支啫

將成個郵政服務外判出去俾其他物流公司同貨運公司做有冇得諗呢下?!
又唔使公帑養一班郵差叔叔,發行郵票嗰度可以政府刋物署嗰度做埋啫⋯⋯
#good# #good# #good#

成個外判 好似滙豐咁

千億財赤,政府應該各方面都諗下可以點樣慳錢,因為有啲部門係冇得慳,重要年年增加經費,又唔可以公開話俾市民知啲錢用咗用晒去邊度,將啲冇錢賺嘅外判出去係明智架,起碼唔使養住一班冗員吖嘛⋯⋯
#hoho# #hoho# #hoho#

唔好救海洋公園都賺唔少
‌‌東京熱
引用
23/06/2026 08:18
唔肯寄郵包去美國就抵死

真 , 唔洗做大撚哂 #yup#

根本勁多寄生蟲
‌‌東京熱
引用
23/06/2026 08:18
佢執o左咁點寄信?用下腦please

咪唔好寄
膠名係人類
引用
23/06/2026 08:21
e.g. 新聞處播新聞同香港電台職能完全重疊

無諗過點慳錢
因為成個議會都係同一班人
求求旗做
油能剋肛
引用
23/06/2026 08:25
政府有乜野部門
係唔蝕錢 ?
O:-) O:-)

醫院, 康民署都蝕錢 係唔係要加價??

成個社署執鳩左佢就解決晒
不過鳩登院友老綜撚轉行食屎[369]
‌‌東京熱
引用
23/06/2026 08:26
政府有乜野部門
係唔蝕錢 ?
O:-) O:-)

醫院, 康民署都蝕錢 係唔係要加價??

成個社署執鳩左佢就解決晒
不過鳩登院友老綜撚轉行食屎[369]

美國都停擺啦 有咩問題O:-)
小朋友講大話
引用
23/06/2026 08:30
政府有乜野部門
係唔蝕錢 ?

O:-) O:-)

稅局#ng#
男技師
引用
23/06/2026 08:47
政府有乜野部門
係唔蝕錢 ?

O:-) O:-)

稅局#ng#

xx( 稅局啲錢係代收,唔係佢收入!
平陽虎
引用
23/06/2026 09:15
點解郵局要賺錢?咁消防、渠務呢?


不過外國郵政好似會做野儲蓄、保險之類?
轉下型又無壞~
kilogram
引用
23/06/2026 09:25
點解郵局要賺錢?咁消防、渠務呢?


不過外國郵政好似會做野儲蓄、保險之類?
轉下型又無壞~


戴卓爾夫人

賣走政府野可慳 (賺)錢唔奇,但不是每樣都可賣

hk 鐵路係少有有得賺的
kilogram
引用
23/06/2026 09:29
比起佐敦郵局有限錢者

拆走左每年掉錢津貼亦唔代表有著數



https://forumd.hkgolden.com/view.aspx?type=CA&message=8046276&page=4
平陽虎
引用
23/06/2026 09:32
點解郵局要賺錢?咁消防、渠務呢?


不過外國郵政好似會做野儲蓄、保險之類?
轉下型又無壞~


戴卓爾夫人
賣走政府野可慳 (賺)錢唔奇,但不是每樣都可賣
hk 鐵路係少有有得賺的


到時私營話你唔接受我加價, 我就唔幫你派稅單, 咁個政府就頭痛

稅單、法庭信、選民資料.....其實有好多野都唔想經私營手
kilogram
引用
23/06/2026 09:35
點解郵局要賺錢?咁消防、渠務呢?


不過外國郵政好似會做野儲蓄、保險之類?
轉下型又無壞~


戴卓爾夫人
賣走政府野可慳 (賺)錢唔奇,但不是每樣都可賣
hk 鐵路係少有有得賺的


到時私營話你唔接受我加價, 我就唔幫你派稅單, 咁個政府就頭痛

稅單、法庭信、選民資料.....其實有好多野都唔想經私營手


巴士小巴好多線要靠 $2

呢 d 線蝕政府都唔會咁易 cut

https://www.hk01.com/%E7%A0%94%E6%95%B8%E6%89%80/60336017/%E6%B8%A1%E8%BC%AA%E5%AE%A2%E9%87%8F%E6%97%A5%E5%9D%8710-7%E8%90%AC-10%E5%B9%B4%E8%B7%8C20-13%E6%A2%9D%E9%9B%A2%E5%B3%B6%E8%88%AA%E7%B7%9A%E5%B9%B4%E7%8D%B2%E8%A3%9C%E8%B2%BC%E8%87%B3%E5%B0%912-6%E5%84%84
kilogram
引用
23/06/2026 09:35
郵局有戰略意義
KUMA KUMA
引用
23/06/2026 09:38
賣下郵票都月薪$35000

郵差反而低人工
‌‌東京熱
引用
23/06/2026 09:40
賣下郵票都月薪$35000

郵差反而低人工

[sosad] 係 做撚死
新界區又要識踩單車 比狗咬
平陽虎
引用
23/06/2026 09:40
呢啲細數計乜春,起少兩隻大白象就得啦 Z_Z
芝士條
引用
23/06/2026 09:42
炒哂班高薪公務員叫順豐接手應該可以慳唔少O:-)
KUMA KUMA
引用
23/06/2026 09:45
賣下郵票都月薪$35000

郵差反而低人工

[sosad] 係 做撚死
新界區又要識踩單車 比狗咬

坐低抖下又俾d撚樣影相投訴[sosad]
平陽虎
引用
23/06/2026 09:49
炒哂班高薪公務員叫順豐接手應該可以慳唔少O:-)

炒晒班議員直頭唔駛搵人接手,慳仲多
真.不該
引用
23/06/2026 09:55
賣下郵票都月薪$35000

郵差反而低人工

但郵差多 ot..
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]