[
登入
]
時事台
第 1 頁
時事台
有無巴打唔想較5Gmode 因為食電好快
gundamb9
22/06/2026 17:24
用4G+算
.老鬼.
22/06/2026 17:25
長期4
正氣師
22/06/2026 17:32
3台5G好多位收唔到
用返4G好好多
馬踏江戶紐約
22/06/2026 19:34
今晚冇機打
22/06/2026 19:59
手機可以熄個5G,不過你的台費就白比
性女徵DUCK
22/06/2026 20:01
你哋全日打機?
我基本上冇試過捱唔到一日
我的妹妹很少
22/06/2026 20:05
又食電又收得唔好又唔係快
馬踏江戶紐約
22/06/2026 20:08
有D死位5G
唔得係4G先收到
死迪恩湖
強姦實業
22/06/2026 20:20
睇用咩台啦,cls個4g係垃圾中垃圾
馬踏江戶紐約
22/06/2026 20:32
睇用咩台啦,cls個4g係垃圾中垃圾
我國量子通訊
吳中立
22/06/2026 20:33
根本5g 騙局嚟
而家用4g 仲快更穩定
撚屌奇俠
22/06/2026 20:47
5g貴咗但唔覺快過4g
gundamb9
22/06/2026 20:47
有D死位5G
唔得係4G先收到
死迪恩湖
我中移動迪欣湖,東涌線過青馬完冧晒
斷氣流大師兄
23/06/2026 12:22
長期4
4G優先,5G真係把撚
斷氣流大師兄
23/06/2026 12:26
有D死位5G
唔得係4G先收到
死迪恩湖
我中移動迪欣湖,東涌線過青馬完冧晒
用緊4G,完全唔覺有咩地方收唔到
新卒採用
23/06/2026 12:28
用緊cheap plan無5g
cosco
23/06/2026 12:29
5g未上之前,吹到可以遠程駕駛,遠程開刀手術
死硬
gundamb9
23/06/2026 12:52
有D死位5G
唔得係4G先收到
死迪恩湖
我中移動迪欣湖,東涌線過青馬完冧晒
用緊4G,完全唔覺有咩地方收唔到
正常真係4G好夠用
蘋果酒
23/06/2026 13:05
5g未上之前,吹到可以遠程駕駛,遠程開刀手術
死硬
仲有遠程夾band
btw 用lan線遠程開刀都唔能掂啦,更何況5G
真係當人白痴
馬踏江戶紐約
23/06/2026 13:18
5g未上之前,吹到可以遠程駕駛,遠程開刀手術
死硬
仲有遠程夾band
btw 用lan線遠程開刀都唔能掂啦,更何況5G
真係當人白痴
唔係6G太赫茲全球衛星通訊咩
一公升眼淚
23/06/2026 13:26
CSL 4G 隧道都一定冚家剷
西鐵錦田車廠去錦上路站
臨入元朗站朗屏站又
紅磡站至南昌站
何文田至啟德
水沝淼敪
23/06/2026 13:28
4g 夠,不過d 電訊公司開始減少4 g 基站,///好能狗!!///
水沝淼敪
23/06/2026 13:28
用5g 好快熱!!///
時事台
第 1 頁
時事台
回覆
留名
時事台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]