有無巴打唔想較5Gmode 因為食電好快 - 香港高登
[登入]
gundamb9
引用
22/06/2026 17:24
用4G+算xx(
.老鬼.
引用
22/06/2026 17:25
長期4
正氣師
引用
22/06/2026 17:32
3台5G好多位收唔到
用返4G好好多
馬踏江戶紐約
引用
22/06/2026 19:34
#bye# #bye# #bye#
今晚冇機打
引用
22/06/2026 19:59
手機可以熄個5G,不過你的台費就白比
性女徵DUCK
引用
22/06/2026 20:01
你哋全日打機?
我基本上冇試過捱唔到一日
我的妹妹很少
引用
22/06/2026 20:05
又食電又收得唔好又唔係快
馬踏江戶紐約
引用
22/06/2026 20:08
有D死位5G
唔得係4G先收到


死迪恩湖
強姦實業
引用
22/06/2026 20:20
睇用咩台啦,cls個4g係垃圾中垃圾
馬踏江戶紐約
引用
22/06/2026 20:32
睇用咩台啦,cls個4g係垃圾中垃圾

我國量子通訊#hoho# #good#
吳中立
引用
22/06/2026 20:33
根本5g 騙局嚟:o)
而家用4g 仲快更穩定:o)
撚屌奇俠
引用
22/06/2026 20:47
5g貴咗但唔覺快過4g[sosad]
gundamb9
引用
22/06/2026 20:47
有D死位5G
唔得係4G先收到


死迪恩湖

我中移動迪欣湖,東涌線過青馬完冧晒xx(
斷氣流大師兄
引用
23/06/2026 12:22
長期4

4G優先,5G真係把撚:)
斷氣流大師兄
引用
23/06/2026 12:26
有D死位5G
唔得係4G先收到


死迪恩湖

我中移動迪欣湖,東涌線過青馬完冧晒xx(

用緊4G,完全唔覺有咩地方收唔到:)
新卒採用
引用
23/06/2026 12:28
用緊cheap plan無5g#bye#
cosco
引用
23/06/2026 12:29
5g未上之前,吹到可以遠程駕駛,遠程開刀手術

死硬
gundamb9
引用
23/06/2026 12:52
有D死位5G
唔得係4G先收到


死迪恩湖

我中移動迪欣湖,東涌線過青馬完冧晒xx(

用緊4G,完全唔覺有咩地方收唔到:)

正常真係4G好夠用
蘋果酒
引用
23/06/2026 13:05
5g未上之前,吹到可以遠程駕駛,遠程開刀手術

死硬

仲有遠程夾band
btw 用lan線遠程開刀都唔能掂啦,更何況5G[sosad] [banghead] 真係當人白痴
馬踏江戶紐約
引用
23/06/2026 13:18
5g未上之前,吹到可以遠程駕駛,遠程開刀手術

死硬

仲有遠程夾band
btw 用lan線遠程開刀都唔能掂啦,更何況5G[sosad] [banghead] 真係當人白痴

唔係6G太赫茲全球衛星通訊咩#hoho#
一公升眼淚
引用
23/06/2026 13:26
CSL 4G 隧道都一定冚家剷
西鐵錦田車廠去錦上路站xx( xx( xx(
臨入元朗站朗屏站又xx( xx(
紅磡站至南昌站xx( xx(
何文田至啟德xx( xx(
水沝淼敪
引用
23/06/2026 13:28
4g 夠,不過d 電訊公司開始減少4 g 基站,///好能狗!!///
水沝淼敪
引用
23/06/2026 13:28
用5g 好快熱!!///
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]