留返啲膠幣唔好用住 - 香港高登
[登入]
民主歌星獻忠
引用
23/06/2026 06:20
支持高登
Admin係做到野
好波#yup#
食小D膠啦
引用
23/06/2026 08:08
主動仗囉?
鄧紫棋藝會
引用
23/06/2026 08:26
見到高登叔嘅反應,就知佢地冇資格笑去KK園班遊客[sosad]
神眼朱老九
引用
23/06/2026 09:05
講左幾多年Z_Z Z_Z
二律背反
引用
23/06/2026 09:08
講左幾多年Z_Z Z_Z

搞得好嘅話, 有機會吸引返十年前左右, 臨離開前仲有一堆膠幣無用過原封喺度嘅巴打絲打. [sosad]
蘑菇佬
引用
23/06/2026 13:03
宜家先講
宅度宅
引用
23/06/2026 13:09
玩左好多年啦
759卡有未呀:o)
五行欠膠
引用
23/06/2026 13:13
由治及興都未換到759卡
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]