留返啲膠幣唔好用住 - 香港高登
[登入]
我是躺平控
引用
22/06/2026 18:53
唔知HUNTER出結局先定你快D

笑死 ^_^
我已經棄左hunter >_<

幾時棄埋高登
傷心的小雀仔
引用
22/06/2026 18:54
又賣咩瓜子,係度撚班高登阿伯
覺得有啲飄
引用
22/06/2026 18:57
10000膠b+$99換大陸牙膏一支?
不嬲丟人現眼
引用
22/06/2026 18:59
消耗膠幣可以book保險妹豬出來聽佢sell保險?
寶生永夢(Z)
引用
22/06/2026 19:09
已經抽左
寶生永夢(Z)
引用
22/06/2026 19:09
要求直接課金買腦魔公仔:-[lm :-[lm :-[lm :-[lm
巧仁
引用
22/06/2026 19:14
換錢。。。
YourDaddy.
引用
22/06/2026 19:19
儲左好多粒
d4vd
引用
22/06/2026 19:20
我唔係要求多 只想換759 阿信屋會員卡都拖足幾年[banghead]
可唔可以拖你出嚟打#bye#

就嚟10年[sosad]
十字鎅豆腐
引用
22/06/2026 19:24
早講 前排先拎哂嚟抽頭像:o)
Δ δ Δ
引用
22/06/2026 19:27
所以高登幾時上市?

支持膠B換股 #yup#
李小明
引用
22/06/2026 19:52
唔知HUNTER出結局先定你快D

笑死 ^_^
我已經棄左hunter >_<

你可以棄hunter
Hunter不會離棄你
釋永信 信仔
引用
22/06/2026 19:56
你打主動仗 我主動同你加油!

請問可以送啲膠幣比我嗎?:)fn
阿kate
引用
22/06/2026 19:58
好囉 都ok 既 反正我也不多[sosad]
漢武帝劉徹
引用
22/06/2026 20:09
[sosad]
阻住‧老細
引用
22/06/2026 20:11
我都冇幾多膠B
唔差在O:-) :-]
二律背反
引用
22/06/2026 20:12
我得好少膠幣. 希望少少地都有得玩新嘢啦. :)fn
畢氏cdrom
引用
22/06/2026 20:13
日日清#yup#
妄想症患者
引用
22/06/2026 20:13
收到:)

得新年先>50
跑腿一號
引用
22/06/2026 20:15
懷疑有人想內幕交易,叫人掃晒啲膠B。
跑腿一號
引用
22/06/2026 20:16
唔知HUNTER出結局先定你快D

笑死 ^_^
我已經棄左hunter >_<

你可以棄hunter
Hunter不會離棄你

就黎復刊,但肯定幾期貨仔又潛幾年水,所以我都棄咗,小剛搵到老豆當完咗,反正古勒比嘉都重未落船。
濕了還說不要
引用
22/06/2026 20:24
759卡呀
屌你老母
大南街公子
引用
22/06/2026 20:24
懷疑有人想內幕交易,叫人掃晒啲膠B。

https://upload.hkgolden.media/comment/ul1moogm.r4ndg3vryji.4muxfoiadpq.igu.jpg
同佢溝通唔到
引用
22/06/2026 20:50
尾升#no#
膠招
引用
22/06/2026 21:05
卑職就從未抽過頭像#no#bg
都算係一個紀錄#good#al
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]