[
登入
]
感情台
第 1 頁
感情台
昨晚有冇睇星期日檔案,講個80歲阿伯又係單身無兒無女
Iridescence
22/06/2026 16:43
但佢好彩有個親妹照顧
有次暈咗,個妹幫佢call白車搶救
屋企又有平安鐘call人救
但試過老人失智,屋企地址都忘記埋
好睇有好心人同佢妹咋
陰公
Iridescence
22/06/2026 16:45
如果我長命都可能好似佢咁
講真,佢暈咗係張床
唔搶救,直接死咪無痛苦,等發出惡臭等人嚟收屍
不過好似血糖低
暈一陣都應該醒啦
死唔去
好嘢嚟架
22/06/2026 16:47
假的,炒作新聞黎
十三東西
22/06/2026 16:48
如果我長命都可能好似佢咁
講真,佢暈咗係張床
唔搶救,直接死咪無痛苦,等發出惡臭等人嚟收屍
不過好似血糖低
暈一陣都應該醒啦
死唔去
失救就由得佢去左好過,你身體機能完全衰退,俾你救得番咪即係要繼續受苦落去
Iridescence
22/06/2026 16:49
如果我長命都可能好似佢咁
講真,佢暈咗係張床
唔搶救,直接死咪無痛苦,等發出惡臭等人嚟收屍
不過好似血糖低
暈一陣都應該醒啦
死唔去
失救就由得佢去左好過,你身體機能完全衰退,俾你救得番咪即係要繼續受苦落去
所以老咗有親人照顧都係衰
親人會唔捨得你走
一定求醫生救你
Iridescence
22/06/2026 16:50
如果我長命都可能好似佢咁
講真,佢暈咗係張床
唔搶救,直接死咪無痛苦,等發出惡臭等人嚟收屍
不過好似血糖低
暈一陣都應該醒啦
死唔去
失救就由得佢去左好過,你身體機能完全衰退,俾你救得番咪即係要繼續受苦落去
所以老咗有親人照顧都係衰
親人會唔捨得你走
一定求醫生救你
同埋親人見死不救
分分鐘俾法律告謀殺
大南街公子
22/06/2026 16:50
怕唔怕畀人強姦 近年多咗好多人鍾意屌阿婆
十三東西
22/06/2026 16:57
如果我長命都可能好似佢咁
講真,佢暈咗係張床
唔搶救,直接死咪無痛苦,等發出惡臭等人嚟收屍
不過好似血糖低
暈一陣都應該醒啦
死唔去
失救就由得佢去左好過,你身體機能完全衰退,俾你救得番咪即係要繼續受苦落去
所以老咗有親人照顧都係衰
親人會唔捨得你走
一定求醫生救你
同埋親人見死不救
分分鐘俾法律告謀殺
D人成日話孤獨死好慘,其實呢種死法係最好,死係自己屋企先係最幸福,好過你係醫院求生不得求死不能
Iridescence
22/06/2026 17:05
同埋我唔想我臨死前,親人係我身邊
唔想俾親人睇到我臨死既樣
想有返最後的尊嚴
係相處,在生時,行動自如時就相處到夠
臨死時,我想安靜吓
但冇人陪會唔會死得寂寞?
我未死過唔知
Iridescence
22/06/2026 17:06
同埋我唔想我臨死前,親人係我身邊
唔想俾親人睇到我臨死既樣
想有返最後的尊嚴
係相處,在生時,行動自如時就相處到夠
臨死時,我想安靜吓
但冇人陪會唔會死得寂寞?
我未死過唔知
所以我成日聽到見最後一面
話唔見會遺憾係咩意思?
覺得有啲飄
22/06/2026 17:06
現實係
窮在路邊無人問
富在深山有遠親
掉包梨
22/06/2026 17:15
高登伯嘅寫照
Iridescence
22/06/2026 17:22
我好害怕死亡呀
平陽虎
22/06/2026 17:26
要整個獨居院友報到台
Mr.Slow
22/06/2026 17:28
我好害怕死亡呀
怕咩,好似訓著左咁之嘛
沒時間解釋了
23/06/2026 00:44
明明可以走得,你又救返佢,呢啲先叫慘!
沒時間解釋了
23/06/2026 00:48
其實節目係咪想叫啲阿伯上大6搵件後生女結婚?
跟住畀人呃埋間屋瞓街
eumenides01
23/06/2026 03:18
D人成日話孤獨死好慘,其實呢種死法係最好,死係自己屋企先係最幸福,好過你係醫院求生不得求死不能
一個人來一個人去
去到最後一口氣 你唔想走 有得你揀咩?
Iridescence
23/06/2026 12:12
D人成日話孤獨死好慘,其實呢種死法係最好,死係自己屋企先係最幸福,好過你係醫院求生不得求死不能
一個人來一個人去
去到最後一口氣 你唔想走 有得你揀咩?
咁twins唔係一個人來一個人去
感情台
第 1 頁
感情台
回覆
留名
感情台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]