唔會再幫襯麥記 - 香港高登
[登入]
社會基層垃圾
引用
22/06/2026 16:29
野食又貴又少店員又閪[fuck] [fuck]
破麻
引用
22/06/2026 18:04
而家無哂啲妹豬收銀 好失望
特浓咖啡
引用
22/06/2026 21:49
咁大單麥记知不知
我係長毛
引用
22/06/2026 22:14
係咪轉去福臨門、鏞記?
好嘢嚟架
引用
22/06/2026 22:44
一早改食肯德雞
宅度宅
引用
22/06/2026 22:59
係咪轉去福臨門、鏞記?

去鏞記食炸鵝薯條#yup#
又係ME
引用
23/06/2026 08:54
而家無哂啲妹豬收銀 好失望

無妹豬收銀根本無人食
啲高層都弱撚智[369]
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]