睇完黑魔俠第二季 - 香港高登
[登入]
跑腿一號
引用
22/06/2026 15:28
好睇過晒之前嗰啲,唯一唔鍾意係點解搵返晒之前啲人出黎,但唔用特效執執啲樣,flash back劇情時個個都老野扮後生咁。

同場加映punisher太短,點解唔開個外傳畀佢?
無自己時間
引用
22/06/2026 15:34
punisher唔係啱啱有套OVA版咩?(punisher one last kill)
跑腿一號
引用
22/06/2026 15:44
punisher唔係啱啱有套OVA版咩?(punisher one last kill)

就係講嗰套,1集半粒鍾太短了。
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]