今天(22日)是影帝周星馳(星爺)的64歲生日,他在社交平台發布片段,透露正在為新戲《功夫女足》趕後期製作,並希望在7月10日上,若趕不上則改為7月17日,正好趕上2026世界盃熱潮,若這2天都不能上映的話,星爺則說:「總有一天趕得上啊!」,被網民笑指「彈性定檔」,同時星爺在Ig限時動態一張手繪「概念海報」,貫徹無厘頭風格。
《功夫女足》換成女足球員,故事圍繞草根女足「峨眉隊」。由張小斐飾演的隊長「雙雙」帶領隊伍,機緣巧合將傳統功夫招式,融入足球訓練,從一支無人看好的業餘隊伍,征戰女足亞冠盃。女足歷經嘲諷、內部分歧、核心成員倒戈及傷病打擊,全隊要重整旗鼓,完成逆襲奪冠。
原文網址:https://ol.mingpao.com/ldy/showbiz/latest/20260622/1782110867893
likyhohk
22/06/2026 15:17
63+1 歲
今次係周星馳最後救命草
如果大陸票房仆街(少過十億)佢將會徹底收皮
今次係周星馳最後救命草
如果大陸票房仆街(少過十億)佢將會徹底收皮
十億應該唔難,加上世界杯可以無限FF。
今次係周星馳最後救命草
如果大陸票房仆街(少過十億)佢將會徹底收皮
收皮就肯定 聽就唔開胃
Tropican
22/06/2026 15:38
依家大陸市道好差
只有少數電影過到10億
除非真係令人覺得好好睇,否則好難
因為大陸連影視作品都產量泛濫
要真係有新意D人先會入場
不過星哥拍戲,目標市場都完全倒向大陸
收唔收得都同我哋關係不大了
依家大陸市道好差
只有少數電影過到10億
除非真係令人覺得好好睇,否則好難
因為大陸連影視作品都產量泛濫
要真係有新意D人先會入場
不過星哥拍戲,目標市場都完全倒向大陸
收唔收得都同我哋關係不大了
香港人老實唔好入場委屈自己,裡面啲gag位應該得大陸人識笑
依家大陸市道好差
只有少數電影過到10億
除非真係令人覺得好好睇,否則好難
因為大陸連影視作品都產量泛濫
要真係有新意D人先會入場
不過星哥拍戲,目標市場都完全倒向大陸
收唔收得都同我哋關係不大了
香港班gen z我就唔知,但我地班飲星爺奶大嘅老鬼都係會入場架啦。
希望有粵配。

今次係周星馳最後救命草
如果大陸票房仆街(少過十億)佢將會徹底收皮
十億應該唔難,加上世界杯可以無限FF。
就係因為世界盃,班大劣閪觸景傷情,可能會不想接觸一切有關足球的事

今次係周星馳最後救命草
如果大陸票房仆街(少過十億)佢將會徹底收皮
套美人魚2究竟去左邊?
依家大陸市道好差
只有少數電影過到10億
除非真係令人覺得好好睇,否則好難
因為大陸連影視作品都產量泛濫
要真係有新意D人先會入場
不過星哥拍戲,目標市場都完全倒向大陸
收唔收得都同我哋關係不大了
香港班gen z我就唔知,但我地班飲星爺奶大嘅老鬼都係會入場架啦。
希望有粵配。

佢出品但無演d戲,一套都無睇過

今次係周星馳最後救命草
如果大陸票房仆街(少過十億)佢將會徹底收皮
套美人魚2究竟去左邊?
睇黎爛得滯唔敢出街驚做壞招牌
今次係周星馳最後救命草
如果大陸票房仆街(少過十億)佢將會徹底收皮
套美人魚2究竟去左邊?
等緊「監管部門」審批

Tropican
22/06/2026 15:55
今次係周星馳最後救命草
如果大陸票房仆街(少過十億)佢將會徹底收皮
套美人魚2究竟去左邊?
睇黎爛得滯唔敢出街驚做壞招牌
好似望過下因為演員出事(吳亦凡)
但又有人話質量太差
唔知邊個講法先係真
有時我都唔係幾鍾意佢地咁(周、徐克、陳可辛等)
你地可以賺大陸錢
但完全唔再掂港產片呢個行為,其實都相當..

其實大陸演員唔識拍佢想要嘅嘢 點解仲要夾硬揾大陸人拍
佢自己演就話啫
佢導演加一大堆支那藝人
我諗佢唔會拍到香港電影果種味
周星馳如果係拍
其實拍D漫畫改篇作品
用佢果D有漫畫特色既動作場面
加D搞笑做過場
可能得既
佢食老本
拍咩西遊記、足球
果D應該唔會係出路
7月係大陸定香港上?已經6月尾香港都冇做過宣傳
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
佢自己演就話啫
佢導演加一大堆支那藝人
我諗佢唔會拍到香港電影果種味
周星馳如果係拍
其實拍D漫畫改篇作品
用佢果D有漫畫特色既動作場面
加D搞笑做過場
可能得既
佢食老本
拍咩西遊記、足球
果D應該唔會係出路
老老實實out咗
仲衰過睇許冠文
其實大陸演員唔識拍佢想要嘅嘢 點解仲要夾硬揾大陸人拍
呢個我相信某程度係星爺既情意結
香港演藝界傳媒當年係無乜尊重過星爺
金像獎成班圍威喂
從來無認可過星爺
一味講你識鬼做戲咩
後期更俾向家封殺搞到差d拍唔成少林足球
王晶百鳴嗰d又係咁踩佢800萬片酬襟住搶
傳媒就睇佢點死(西遊記仆直)傳媒係咁踩
話星爺無新意江郎才盡
加上星爺唔係一個圓滑既人只有唔出聲
佢或多或少會厭惡香港既演藝同市場
又調返轉西遊記俾北大上左神枱時又有更新更大既市場俾佢發揮同話事
佢就自自然然把心一橫同香港嗰邊割蓆專心大陸發展
呢個都係人之常情
咁又係呀,啲人成日話佢瀨,同只返去揾錢,唔諗吓所謂嘅香港電影業環境點對佢先……係人都心淡啦
依家大陸市道好差
只有少數電影過到10億
除非真係令人覺得好好睇,否則好難
因為大陸連影視作品都產量泛濫
要真係有新意D人先會入場
不過星哥拍戲,目標市場都完全倒向大陸
收唔收得都同我哋關係不大了
香港班gen z我就唔知,但我地班飲星爺奶大嘅老鬼都係會入場架啦。
希望有粵配。

佢出品但無演d戲,一套都無睇過

咪係,其實長江7号都唔掂。
依家大陸市道好差
只有少數電影過到10億
除非真係令人覺得好好睇,否則好難
因為大陸連影視作品都產量泛濫
要真係有新意D人先會入場
不過星哥拍戲,目標市場都完全倒向大陸
收唔收得都同我哋關係不大了
香港班gen z我就唔知,但我地班飲星爺奶大嘅老鬼都係會入場架啦。
希望有粵配。

佢出品但無演d戲,一套都無睇過

咪係,其實長江7号都唔掂。
我諗經佢手導既最好就係功夫