舖王鄧成波家族財困,3名兒子同遭申請破產 - 香港高登
[登入]
Mr.Slow
引用
22/06/2026 17:33
老破都無所謂啦
d錢神早洗乾淨去晒第2度

破完4年日日人地埋單啫
一樣食住都好

珍,燜船都有3粒釘,聞到味時已經轉走晒先老破啦。


睇下發展商樂X集團女老闆自殺,凱x麵包老闆又無端端跌死

呢個世界好多野唔係你諗得咁簡單

今時唔同往日
往日船王受到挫折
個仔都可以起得返身
今日賺大錢,反而要將間公司雙手奉上
仲要不得安息O:-)
韓玄
引用
22/06/2026 17:35
老破都無所謂啦
d錢神早洗乾淨去晒第2度

破完4年日日人地埋單啫
一樣食住都好

珍,燜船都有3粒釘,聞到味時已經轉走晒先老破啦。

都有漏網之魚
例如明知老破既海獅餅店老闆都走唔到資
男技師
引用
22/06/2026 17:46
老破都無所謂啦
d錢神早洗乾淨去晒第2度

破完4年日日人地埋單啫
一樣食住都好

珍,燜船都有3粒釘,聞到味時已經轉走晒先老破啦。


睇下發展商樂X集團女老闆自殺,凱x麵包老闆又無端端跌死

呢個世界好多野唔係你諗得咁簡單

xx( 如果八百億貨一野全部銀主盤,香港商舖價格會點?銀行條bad debt又會點?銀行股又會點?恒指又會點?
我係債仔,揹住幾百億債,手上資產根本cover唔到,就算cover到都有價冇市,都係按上按,條債越拖就越大,唔同有啲資產債務比例五五開,有機會翻身,我估佢可能到左七三,根本翻唔到身,係我就早早自己破產,越早破越早洗底從新做人!至於點解拖左四五年,冇大銀行申請佢老破,只有細野入紙,應該係資產賣左填左大銀行條數先,細野冇份覺得唔公平,入紙佢老破只係擦存在感,「喂,我果一千幾百萬,還左比我先啦!你地億億聲都唔自在啦!」
‌‌東京熱
引用
22/06/2026 17:58
老破都無所謂啦
d錢神早洗乾淨去晒第2度

破完4年日日人地埋單啫
一樣食住都好

珍,燜船都有3粒釘,聞到味時已經轉走晒先老破啦。


睇下發展商樂X集團女老闆自殺,凱x麵包老闆又無端端跌死

呢個世界好多野唔係你諗得咁簡單

波叔係藍
膠名係人類
引用
22/06/2026 18:39
今鋪都死好多人
見新聞唔少工業家都破產邊緣

年尾若加息情況更不妙
股樓隨時向下潛水


呢排好似有“落閘效應”

上次打擊牛牛證券
還政於民
引用
22/06/2026 18:41
一早轉哂俾老婆仔女hold啦[sosad] [sosad]

D錢唔見得光,應該過外國駛
黎明
引用
22/06/2026 18:54
成日話破產都冇所謂


點解佢哋死都唔肯破?[sosad]
窮人含忍
引用
22/06/2026 18:57
成日話破產都冇所謂


點解佢哋死都唔肯破?[sosad]

破產後嘅‘’避險‘’生活先最膽戰心驚#hehe#
黎明
引用
22/06/2026 18:58
成日話破產都冇所謂


點解佢哋死都唔肯破?[sosad]

破產後嘅‘’避險‘’生活先最膽戰心驚#hehe#


例如?
G_lag
引用
22/06/2026 18:59
成日話破產都冇所謂


點解佢哋死都唔肯破?[sosad]

破產後嘅‘’避險‘’生活先最膽戰心驚#hehe#

可能有人唔俾佢破呢[sosad]

一破人踩人班債主收唔翻條數,不如俾佢慢慢還還得幾多得幾多重好,不嬲債仔仔數大過一個地步係惡過債主#yup#
黎明
引用
22/06/2026 19:01
https://youtu.be/3Z9FHuRXkAM?si=KOXS9Wk4fS7jTqZ8

呢個o靚仔好有前途,我睇好佢
窮人含忍
引用
22/06/2026 19:06
成日話破產都冇所謂


點解佢哋死都唔肯破?[sosad]

破產後嘅‘’避險‘’生活先最膽戰心驚#hehe#


例如?

我講合法野喇
日日有人mon住老破嘅生活
行出行入搵咩人食咩飯吸咩空氣
都有人mon實

至於去到‘’意外‘’嘅野#hehe# 唔知幾時發生
凍飲+3
引用
22/06/2026 22:15
一波三破#yup#
CssFire
引用
22/06/2026 23:13
有景不是有景差人咁多錢
我有3CM
引用
22/06/2026 23:24
兄弟同心, 其利斷金最佳例子 - 斷晒資金鏈:o)
電光火石間
引用
23/06/2026 00:18
有咩衰過富二代敗家?







就係富一代敗家先[369]


全部抵撚死唔抵同情!炒樓影響民生,迫到港人去住劏房。
電光火石間
引用
23/06/2026 00:18
https://upload.hkgolden.media/comment/unxhqaap.q50xvinyzb4.nltgwa1phwm.5ro.jpg


希望有日終於輪到呢條撚樣破產!
電光火石間
引用
23/06/2026 01:30
一波三破#yup#


[sosad] [sosad] [sosad]
謝爾蓋紹伊古
引用
23/06/2026 01:44
xx( 你老豆剩返八百億資產同八百億債比你,你都預計八百億資產會一直係咁跌,遲早連四百億都唔值,而八百億債利搭利,都遲早滾到千二億,你有一到兩年時間就資不抵債,比人老破,你會點做?

唔好傻啦,佢地又唔係三歲小朋友,你諗到佢地一早諗到,你話佢地敗家又好二世祖又好,你有佢地自細所經歷咩?你個戶口有試過有九個位咩?你識幾多個banker?有幾多個中環基金經理會同你食早餐?人地需要同你交代就算全家老破,求其一個戶口仲有十億八億cash?


係咪潮文黎

[sosad] [sosad] [sosad]
kilogram
引用
23/06/2026 08:55
老破都無所謂啦
d錢神早洗乾淨去晒第2度

破完4年日日人地埋單啫
一樣食住都好

珍,燜船都有3粒釘,聞到味時已經轉走晒先老破啦。


銀行唔會咁好人,捱到咁耐銀行一定斬到你一頸血

無翻身之力了


佢唔止借銀行,仲借
左好多財仔,財仔唔會同佢客氣


銀行財雄勢大,一定有最多揸拿~

財仔乜都無,當然最緊張
蛋蛋RAISER
引用
23/06/2026 09:07
呢單都幾爆下


香港個樓市泡沫應該要爆了?
kilogram
引用
23/06/2026 09:10
呢單都幾爆下


香港個樓市泡沫應該要爆了?


現在酒店青年中心都變宿舍,呢批收入好過劏房
kilogram
引用
23/06/2026 09:12
如高考人全轉場 dse , 呢批人不少
悔青的腸子
引用
23/06/2026 09:15
廢仔[369]
青山金比
引用
23/06/2026 09:42
https://upload.hkgolden.media/comment/unxhqaap.q50xvinyzb4.nltgwa1phwm.5ro.jpg


希望有日終於輪到呢條撚樣破產!

佢老豆(康業信貸)一日未死, 佢都唔會有事
同波仔一樣
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]