老破都無所謂啦
d錢神早洗乾淨去晒第2度
破完4年日日人地埋單啫
一樣食住都好
珍,燜船都有3粒釘,聞到味時已經轉走晒先老破啦。
睇下發展商樂X集團女老闆自殺,凱x麵包老闆又無端端跌死
呢個世界好多野唔係你諗得咁簡單

如果八百億貨一野全部銀主盤,香港商舖價格會點?銀行條bad debt又會點?銀行股又會點?恒指又會點?
我係債仔,揹住幾百億債,手上資產根本cover唔到,就算cover到都有價冇市,都係按上按,條債越拖就越大,唔同有啲資產債務比例五五開,有機會翻身,我估佢可能到左七三,根本翻唔到身,係我就早早自己破產,越早破越早洗底從新做人!至於點解拖左四五年,冇大銀行申請佢老破,只有細野入紙,應該係資產賣左填左大銀行條數先,細野冇份覺得唔公平,入紙佢老破只係擦存在感,「喂,我果一千幾百萬,還左比我先啦!你地億億聲都唔自在啦!」