唔同戶口,個 rate 唔同架

獅子家陣app屎高過櫃位,新錢2.4 舊錢2.65 ////
係,試過去開户口
Staff笑容親切問係咪咩咩户口(應該係幾千萬身家果d)
卑職話普通户,剩係做定期....
個 staff即刻轉面口:我揾同事幫你
一入去排隊已經分好哂階級

呢幾個月富途老虎大走難
一車車存款特種兵落黎開戶
銀行唔休做
獅子家陣app屎高過櫃位,新錢2.4 舊錢2.65 ////
2.2

獅子家陣app屎高過櫃位,新錢2.4 舊錢2.65 ////
App 0.19%

唔同戶口,個 rate 唔同架

銅鑼灣果度兩層 個職員面口問我係咪one 我估答係應該叫我行返上層

我岩岩睇///
獅子家陣app屎高過櫃位,新錢2.4 舊錢2.65 ////
App 0.19%

銀行唔講現實唔通同你講夢想?
分行個Rate閪係常識
好過App班RM食咩
唔同戶口,個 rate 唔同架

銅鑼灣果度兩層 個職員面口問我係咪one 我估答係應該叫我行返上層

係咁架喇
如果你係 100萬鎂果級
照計就任何分行職員都會 serve 左你先
唔會叫你去第二度

唔同戶口,個 rate 唔同架

銅鑼灣果度兩層 個職員面口問我係咪one 我估答係應該叫我行返上層

係咁架喇
如果你係 100萬鎂果級
照計就任何分行職員都會 serve 左你先
唔會叫你去第二度

想知對住創呢D窮客會點
銀行唔講現實唔通同你講夢想?
分行個Rate閪係常識
好過App班RM食咩

門口條友果個幫我睇app話差過個經理幫我搞
問你咩戶口就現實?
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
佢D語氣同樣想趕走我咁 窮人不得進入咁款
我最近做半年2.85%

係,試過去開户口
Staff笑容親切問係咪咩咩户口(應該係幾千萬身家果d)
卑職話普通户,剩係做定期....
個 staff即刻轉面口:我揾同事幫你
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
好現實
唔同戶口,個 rate 唔同架

銅鑼灣果度兩層 個職員面口問我係咪one 我估答係應該叫我行返上層

係咁架喇
如果你係 100萬鎂果級
照計就任何分行職員都會 serve 左你先
唔會叫你去第二度

想知對住創呢D窮客會點
你望下 100港紙都冇果班係點
應該都係差不多喇

唔同戶口,個 rate 唔同架

銅鑼灣果度兩層 個職員面口問我係咪one 我估答係應該叫我行返上層

係咁架喇
如果你係 100萬鎂果級
照計就任何分行職員都會 serve 左你先
唔會叫你去第二度

想知對住創呢D窮客會點
你望下 100港紙都冇果班係點
應該都係差不多喇

我果度冇呢D
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
但係好多老人家係度坐
D人招呼勁好
您有一億以上果d 先要收,果d 吾係想入就入 要邀請//
想問下果d高級戶口一年收你幾錢?