台灣加權指數己超過恆指2倍 - 香港高登
[登入]
親親我的寶貝
引用
22/06/2026 13:18
4年前先係恆指一半....@_@
mooninman
引用
22/06/2026 13:32
https://upload.hkgolden.media/comment/skoq0jaf.ytiwzrerpex.fdvuvqk34t2.ktb.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/0vawprnj.qu2obpwdukr.rv2wts4sfdk.of5.jpg
其實升幅差唔多都係升百零
壽司龍
引用
22/06/2026 13:56
高科技產業vs塔雞棚業
一條蟲
引用
22/06/2026 15:18
台灣泡沫情況嚴重, 相對地香港比較穩健
平澤唯中野梓
引用
22/06/2026 15:21
指數唔係越高越巴閉#yup#
岡村寧次大將
引用
22/06/2026 16:09
再睇下中國個市,得淡笑
民主歌星獻忠
引用
22/06/2026 16:12
台灣泡沫情況嚴重, 相對地香港比較穩健

#good#
好嘢嚟架
引用
22/06/2026 16:50
係。。識d台狗人工全部都係香港兩倍了,見佢地請人都30幾k起跳。。香港仲16 17k,。。。。
活零活現
引用
22/06/2026 16:58
財爺話交易量
ipo上市先係最重要
hkhse
引用
22/06/2026 17:12
7折
食伏店專員
引用
22/06/2026 17:23
台灣泡沫情況嚴重, 相對地香港比較穩健

[sosadgood]
CssFire
引用
22/06/2026 17:27
唔想賭
CssFire
引用
22/06/2026 18:01
台灣泡沫情況嚴重, 相對地香港比較穩健

[sosadgood]

升都未升過
小休一時
引用
22/06/2026 18:17
台灣泡沫情況嚴重, 相對地香港比較穩健

屌你 你係唔係陳茂波
肉食男
引用
22/06/2026 21:10
台灣泡沫情況嚴重, 相對地香港比較穩健

你係咪掉轉咗嚟講呀[banghead]
民主歌星獻忠
引用
22/06/2026 21:17
hi tech hi野,趁低吸納港股
等灣股再同港股黃金交叉#yup#
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]