[
登入
]
財經台
第 1 頁
財經台
台灣加權指數己超過恆指2倍
親親我的寶貝
22/06/2026 13:18
4年前先係恆指一半....
mooninman
22/06/2026 13:32
其實升幅差唔多都係升百零
壽司龍
22/06/2026 13:56
高科技產業vs塔雞棚業
一條蟲
22/06/2026 15:18
台灣泡沫情況嚴重, 相對地香港比較穩健
平澤唯中野梓
22/06/2026 15:21
指數唔係越高越巴閉
岡村寧次大將
22/06/2026 16:09
再睇下中國個市,得淡笑
民主歌星獻忠
22/06/2026 16:12
台灣泡沫情況嚴重, 相對地香港比較穩健
好嘢嚟架
22/06/2026 16:50
係。。識d台狗人工全部都係香港兩倍了,見佢地請人都30幾k起跳。。香港仲16 17k,。。。。
活零活現
22/06/2026 16:58
財爺話交易量
ipo上市先係最重要
hkhse
22/06/2026 17:12
7折
食伏店專員
22/06/2026 17:23
台灣泡沫情況嚴重, 相對地香港比較穩健
CssFire
22/06/2026 17:27
唔想賭
CssFire
22/06/2026 18:01
台灣泡沫情況嚴重, 相對地香港比較穩健
升都未升過
小休一時
22/06/2026 18:17
台灣泡沫情況嚴重, 相對地香港比較穩健
屌你 你係唔係陳茂波
肉食男
22/06/2026 21:10
台灣泡沫情況嚴重, 相對地香港比較穩健
你係咪掉轉咗嚟講呀
民主歌星獻忠
22/06/2026 21:17
hi tech hi野,趁低吸納港股
等灣股再同港股黃金交叉
財經台
第 1 頁
財經台
回覆
留名
財經台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]