[
登入
]
時事台
第 1 頁
時事台
歐洲熱浪來襲上看44度!法國禁酒、英國防熱帶夜
RacingDriver
22/06/2026 09:02
歐洲正遭受新一波極端熱浪襲擊,多國氣溫飆破新高。法國緊急宣布在紅色警戒區實施禁酒令,西班牙與德國則被迫取消多項體育賽事,英國氣象局更發布高溫警報,警告南部恐出現夜間無法降溫的「熱帶夜」。
歐洲在五月剛創下高溫紀錄後,不到一個月又迎來新一波極端熱浪。科學家指出,受到全球暖化影響,這類極端氣候將變得更加頻繁且劇烈。面對來勢洶洶的高溫,歐洲各國紛紛祭出應對措施,嚴防熱浪帶來的災害。
法國氣象局將全國近半數省份列入紅色警戒,巴黎羅浮宮(Louvre)為此取消了玻璃金字塔下的免費音樂會。為了降低健康風險並防止公共秩序混亂,法國政府更宣布在紅警區域的街頭音樂節期間禁止飲酒。德國柏林也因高溫與暴雨襲擊,被迫暫停網球公開賽決賽並疏散觀眾。
南歐的西班牙則迎來今年首波正式熱浪,部分地區氣溫恐飆升至攝氏44度,馬德里當局為此取消了世界盃足球賽的戶外轉播。英國氣象局(Met Office)也發布了極端高溫琥珀色警報,預估英格蘭與威爾斯高溫將達38度,南部地區甚至可能出現夜間氣溫不低於20度的「熱帶夜」
大多數環保歐豬冇冷氣
毒毒毒毒
22/06/2026 09:14
燒歐豬
KUMA KUMA
22/06/2026 09:53
班友仲未肯裝冷氣?
扭波王(已切)
22/06/2026 10:07
無冷氣既地方
係林超英既理想之鄉
點解林超英退休唔移居
香港港英國兩邊走過佢既熱浪無冷氣生活
香港影子政府
22/06/2026 10:17
歐洲人有福了
N展仔(崩潰)
22/06/2026 10:18
裝冷暖氣機
RacingDriver
22/06/2026 10:34
無冷氣既地方
係林超英既理想之鄉
點解林超英退休唔移居
香港港英國兩邊走過佢既熱浪無冷氣生活
https://www.youtube.com/watch?v=EqnVnn8-1TA
24年奥運
腦殘兄貴
22/06/2026 10:48
仲夏夜之夢bomb]
無自己時間
22/06/2026 10:48
班友仲未肯裝冷氣?
前幾日睇到有人講,唔係肯唔肯裝,係法例唔係幾俾裝。
社區果度唔俾你裝個外機喺出面排熱氣,另外仲要無人反對先可以裝。加加埋埋,唔似香港呢啲覺得係必需品,只要唔滴水就無問題。佢地果邊無人裝開,你整出去好顯眼之餘,附近環保撚有權反對
扭波王(已切)
23/06/2026 04:06
班友仲未肯裝冷氣?
前幾日睇到有人講,唔係肯唔肯裝,係法例唔係幾俾裝。
社區果度唔俾你裝個外機喺出面排熱氣,另外仲要
無人反對先可以裝
。加加埋埋,唔似香港呢啲覺得係必需品,只要唔滴水就無問題。佢地果邊無人裝開,你整出去好顯眼之餘,附近環保撚有權反對
景涵堂主人
23/06/2026 04:08
班友仲未肯裝冷氣?
法國最新數字係已經有2成至2成5嘅家庭有裝冷氣
小范
23/06/2026 04:11
點解唔飲得酒?
飲酒可以散熱
RacingDriver
23/06/2026 04:28
點解唔飲得酒?
飲酒可以散熱
醫學界警告說,酒精會加劇脫水,損害人體調節體溫的能力,從而大大增加中暑的風險。
小范
23/06/2026 04:47
點解唔飲得酒?
飲酒可以散熱
醫學界警告說,酒精會加劇脫水,損害人體調節體溫的能力,從而大大增加中暑的風險。
以前細個去肻酒樓做樓面兩個月
啲廚房佬都係靠飲啤酒散熱
飲水都唔得
小川彩
23/06/2026 05:02
班友仲未肯裝冷氣?
前幾日睇到有人講,唔係肯唔肯裝,係法例唔係幾俾裝。
社區果度唔俾你裝個外機喺出面排熱氣,另外仲要無人反對先可以裝。加加埋埋,唔似香港呢啲覺得係必需品,只要唔滴水就無問題。佢地果邊無人裝開,你整出去好顯眼之餘,附近環保撚有權反對
通常係用室內一座好似大雪櫃咁既機
不過一年有9個月凍,買黎超阻定
民主歌星獻忠
23/06/2026 05:35
香港人有冇訂窗口式冷氣過去賣?
景涵堂主人
23/06/2026 05:37
香港人有冇訂窗口式冷氣過去賣?
佢哋唔用窗口機,要裝都係裝分體機。
民主歌星獻忠
23/06/2026 06:08
香港人有冇訂窗口式冷氣過去賣?
佢哋唔用窗口機,要裝都係裝分體機。
冇選擇啫,運啲格力美的
夠平自然有人買
馬踏江戶紐約
23/06/2026 06:58
香港人有冇訂窗口式冷氣過去賣?
佢哋唔用窗口機,要裝都係裝分體機。
冇選擇啫,運啲格力美的
夠平自然有人買
今年格力
RacingDriver
23/06/2026 07:02
https://www.youtube.com/watch?v=G9roVV8gpFo
Guideway_Bus
23/06/2026 08:08
搭英國嘅巴士(實為暖氣版熱狗巴士)、倫敦地鐵較舊款列車,
於熱浪時都係煎熬
加勒比海
23/06/2026 08:20
中午熱幾粒鐘啫,黃昏又降溫。不過鬼佬鬼婆克人差差汗大體味重d,熱起上嚟高溫油煎扒王
oceanface
23/06/2026 11:54
班友仲未肯裝冷氣?
用得著嘅時間太少。正如你唔會係香港裝一套佢哋嘅heater係屋企。
oceanface
23/06/2026 11:55
中午熱幾粒鐘啫,黃昏又降溫。不過鬼佬鬼婆克人差差汗大體味重d,熱起上嚟高溫油煎扒王
問題係黃昏已經係夜晚7點
時事台
第 1 頁
時事台
回覆
留名
時事台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]